Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
μίστερ μαξ έγραψε: 06 Ιαν 2019, 15:20
Αποτυχε το κρατικο μοντέλο, αποτυχε το ιδιωτικό. Μονη λύση ειναι οι βιομηχανιες οι οποίες να διοικουνται απο τους εργάτες της. (Α).
Aυτοί είναι που θα εγκαταστήσουν ILS κατηγορίας 3 στη Θεσσαλονίκη;Διότι στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί ήδη ILS (Instrument Landing System) κατηγορίας 2 που φέρνει τα αεροπλάνα χωρίς να βλέπουν στα 30 - 60 μέτρα και εγκαταστάθηκε προ ετών για να αντικαταστήσει το αντίστοιχο κατηγορίας 1 που τα έφερνε στα 500 μέτρα,με αποτέλεσμα να κλείνει το αεροδρόμιο για ημέρες ολόκληρες τον χειμώνα.Στοίχισε αρκετά εκατομμύρια αλλά βεβαίως σε περίπτωση που η ομίχλη είναι ακόμη πιο χαμηλά,κάτι που συμβαίνει 3-4 φορές τον χρόνο πάλι κλείνει το αεροδρόμιο.Για να πάνε στην κατηγορία 3 θα χρειάζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια και αυτό είναι αντιοικονομικό με οποιοδήποτε μοντέλο.
μίστερ μαξ έγραψε: 06 Ιαν 2019, 15:20
Αποτυχε το κρατικο μοντέλο, αποτυχε το ιδιωτικό. Μονη λύση ειναι οι βιομηχανιες οι οποίες να διοικουνται απο τους εργάτες της. (Α).
Aυτοί είναι που θα εγκαταστήσουν ILS κατηγορίας 3 στη Θεσσαλονίκη;Διότι στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί ήδη ILS (Instrument Landing System) κατηγορίας 2 που φέρνει τα αεροπλάνα χωρίς να βλέπουν στα 30 - 60 μέτρα και εγκαταστάθηκε προ ετών για να αντικαταστήσει το αντίστοιχο κατηγορίας 1 που τα έφερνε στα 500 μέτρα,με αποτέλεσμα να κλείνει το αεροδρόμιο για ημέρες ολόκληρες τον χειμώνα.Στοίχισε αρκετά εκατομμύρια αλλά βεβαίως σε περίπτωση που η ομίχλη είναι ακόμη πιο χαμηλά,κάτι που συμβαίνει 3-4 φορές τον χρόνο πάλι κλείνει το αεροδρόμιο.Για να πάνε στην κατηγορία 3 θα χρειάζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια και αυτό είναι αντιοικονομικό με οποιοδήποτε μοντέλο.
μίστερ μαξ έγραψε: 06 Ιαν 2019, 15:20
Αποτυχε το κρατικο μοντέλο, αποτυχε το ιδιωτικό. Μονη λύση ειναι οι βιομηχανιες οι οποίες να διοικουνται απο τους εργάτες της. (Α).
Aυτοί είναι που θα εγκαταστήσουν ILS κατηγορίας 3 στη Θεσσαλονίκη;Διότι στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί ήδη ILS (Instrument Landing System) κατηγορίας 2 που φέρνει τα αεροπλάνα χωρίς να βλέπουν στα 30 - 60 μέτρα και εγκαταστάθηκε προ ετών για να αντικαταστήσει το αντίστοιχο κατηγορίας 1 που τα έφερνε στα 500 μέτρα,με αποτέλεσμα να κλείνει το αεροδρόμιο για ημέρες ολόκληρες τον χειμώνα.Στοίχισε αρκετά εκατομμύρια αλλά βεβαίως σε περίπτωση που η ομίχλη είναι ακόμη πιο χαμηλά,κάτι που συμβαίνει 3-4 φορές τον χρόνο πάλι κλείνει το αεροδρόμιο.Για να πάνε στην κατηγορία 3 θα χρειάζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια και αυτό είναι αντιοικονομικό με οποιοδήποτε μοντέλο.
Η Καθοδήγηση ILS ειναι απαραίτητη αλλά δεν ειναι η μόνη εξήγηση στο γιατί δεν προσγειώθηκε στην Θεσσαλονικη.
Οι Πλευρικοί και Κάθετοι άνεμοι που το Μέτωπο της Κακοκαιρίας δημιουργεί, δυσκολεύουν την προσγείωση και ειναι μεγάλος κίνδυνος για την ασφάλεια της πτήσης.
Επειδή το κάθε αεροσκάφος κατα τα τελευταία 6-8 λεπτά πριν την προσγείωση στην ουσία ειναι σαν να «ανεμοπορεί» , δηλαδή μειώνει την ισχύ των κινητήρων για να προσεγγίση την Ελάχιστη Ταχύτητα Πτήσης με την οποία το αεροσκάφος μπορεί να προσγειωθεί ενω ευθυγραμμιζεται με τον Διάδρομο Προσγειώσεως.
Στην φάση αυτη η Ανωση τους α/φ βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα Γεωμετρικά Χαρακτηριστικά του αεροσκάφους και η Πλευρική διόρθωση πορείας σχεδόν αποκλειστικά απο το Κάθετο Σταθερό Πτερύγιο.
Στην φάση αυτη το αεροσκάφος ειναι πολύ ευάλωτο στους Πλευρικούς και τους Κάθετους Ανέμους (Wind Shear)
To πρόβλημα συνήθως ειναι μεγαλύτερο στα Παραθαλάσσια αεροδρόμια και στα αεροδρόμια που βρίσκονται σχετικά κοντά στην θάλσσα διότι η διαφορετική Θερμοκρασία κατα την διάρκεια του 24ωρου μεταξυ Ξηράς/Θάλασσα συν τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά δημιουργουν Ρεύματα αέριων Μαζών τα οποία επιρρεάζουν την προσέγγιση του αεροσκάφους και ενδεχομένως δημιουργούν Κίνδυνο Απώλειας Στήριξης. Ας αφήσουμε τωρα τον Μπούμπη και τα άλλα μικρά παιδάκια να κλάψουν που προσγειώθηκε
Σε συνθήκες τέτοιες πλυρικου και κάθετου ανέμου ακόμη και το ILS (Instrument Landing System) μπορεί να δώσει εσφαλμένη ένδειξη.
Π.χ. το ILS (Instrument Landing System) να δειχνει 400μ απο το έδαφος αλλά η στιγμιαία ριπή ανέμου να έχει κατεβάσει το α/σ στα 200μετρα, αλλά στα 200 μετρα η Ταχύτητα του αεροσκάφους θα πρέπει να είναι -30% απο την Ταχύτητα στα 400μ, που σημαίνει οτι πλησιάζει πολύ γρήγορα και σε διαφορετικό σημείο (Λάθος Γωνία Προσγείωσης) τον Διάδρομο Προσγείωσης.
Ο Κίνδυνος Απώλειας Στήριξης προέρχεται είτε απο τους Ανέμους είτε απο την Λάθος Γωνία κατα την προσγείωση είτε απο την ακατάλληλη ταχύτητα κατα την προσγείωση που μπορεί να οδηγήσουν σε Απώλεια Στήριξης (σε απλά λόγια γαι οσους δεν καταλαβαίνουν) « Να μην υπάρχει αρκετό στρωμα αερα κάτω απο το αεροσκάφος» με αποτέλεσμα να φουντάρει και ολική καταστροφή.
Ας αφήσουμε τωρα τον μπούμπη και τα άλλα μικρά παιδάκια να κλάψουν επειδή επέλεξε να προσγειωθει με ασφάλεια στην Τιμισοάρα αντί να διακινδυνεύσουν την ζωή τους στην Μίκρα.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:09
από Ελβετός Τραπεζίτης
Μου έχει τύχει σε πτήση Ζυρίχη-Αθήνα .
Εντονος πλευρικός άνεμος κατα την προσέγγιση απο το Σούνιο πάνω απο τα Μεσόγαια προς το ΕλΒενζλ.
Λιακάδα, αλλά δυνατός ανεμος και εντονες αναταράξεις κατα την τελική φάση - καθόμουν στο παράθυρο και έβλεπα τα αμπέλια και τα χωράφια απο κάτω. Υψος περι τα 200μ.
Την πρώτη φορά που ακουμπάν οι τροχοί, το αεροσκάφος αναπηδά προς τα δεξιά, κατόπιν μικρή κίνηση προς τα αεριστερά και αμεσως πλήρης ισχύς στους κινητήρες και απογειώνεται (Touch and Go)
Αμέσως εξηγησεις απο τον Κυβερνητη.
Δεύτερη προσπάθεια για προσγείωση μετα απο ενα τέταρτο. Πάλι αναταράξεις και σκαμπανεύασματα αλλά προσγεωθήκαμε .
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:17
από Οργισμένος
Eδω κλαιει το λουμπεναριο επειδη οι ιδιωτικες εταιριες μεταφερουν στο αλλο ακρο του κοσμου επιβατες με μολις 30 ευρω;
Κλαψε χριστιανομαρξικη μουργα, τσαμπα ειναι..
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:21
από Οργισμένος
Kauldron έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:35
Θυμάμαι κάτι νουδούκους που πανηγύριζαν και πετούσαν τα στριγκάκια τους επειδή θα ερχόταν η Ryanair. Καλά που ήρθε, και φάγαμε ΠΣωμάκι.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Είναι πιο κοντά στον προορισμό τους, με αποτέλεσμα να έχουν πιο πολλές επιλογές μετακίνησης προς αυτόν. Να μην αναφέρουμε τα πλεονεκτήματα του ότι κάποιος είναι στην χώρα του καξ όχι σε μια άσχετη χώρα.
Ναι εσένα ρωτάω με την ίδια λογική που ρώτησες εσύ εμένα. Κι αφού εσυ δεν έχεις απάντηση, προφανώς κανείς δεν μπορεί να βρει γιατί της Τιμισοάρα είναι καλύτερο του Ηρακλείου. Ενώ για το αντίθετο έχουμε μια πλειάδα επιχειρημάτων.
Με την πολύτιμη βοήθεια σου, λοιπόν, συμπερένουμε ότι η Ράιαν έκανε μαλακία.
Ε κι οι Βρετανοί που την βγάζουν την χειρότερη εταιρία εδώ και 6 χρόνια κάτι ξέρουν
Aπο την Τιμισοαρα εινα ευκολοτερα να μεταφερεις τους επιβατες στην Θεσσαλονικη με εναλλακτικο μεσο μεταφορας απο οτι απο το Ηρακλειο
Τωρα το αν βολευει καποιους επιβατες που θελουν μονοι τους να ταξιδεψουν με τροπο της επιλογης τους αυτο ειναι τελειως αδιαφορο
Σε λιγο θα κατηγορησεις την Ryan γιατι δεν τους εδωσε αλεξιπτωτα να κανουν πτωση πανω απο το Μακεδονία
Εννοείται ότι είναι απείρως πιο εύκολο να πάει κάποιος από το Ηράκλειο στην Θεσσαλονίκη, από ότι Τιμισοάρα Θεσσαλονίκη. Δεν υπάρχει καν σύγκριση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
9.3 Diversions
If, for reasons outside our control, we are unable to land at the airport at your destination and are diverted so as to land at another airport then the carriage by air shall, unless the aircraft continues to the original destination, be deemed to be completed when the aircraft arrives at that other airport. We shall, however, arrange or designate alternative transportation, whether by our own services or by other means of transportation specified by us to carry you to the original destination as set out in your Confirmation/Itinerary without additional cost.
Τι κρίμα που δεν τα έπραξε αυτά.
Τι κάνουμε φίλε Γιάννη. Για τον πούτσο η Ράιαν. Κξ όπως ξανάπα για αυτό την βγάζουν 6 συνεχόμενα χρόνια χειρότερη αεροπορική στην Μ Βρετανία.
Για αυτό και χιλιάδες άνθρωποι ανά τον πλανήτη την μποϊκοτάρουμε. Άθλιες υπηρεσίες, ανασφάλεια ταλαιπωρία, κακή συμπεριφορά κλπ κλπ
Αυτή είναι η ράιαν
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:28
από Οργισμένος
rayanair rulez!!!
πηγα και γυρισα απο Σουηδια πολλες φορες με 65€.
Πιο ακριβα θα μου εβγαινε να ανεβαινα θεσσαλονικη με κτελ ή τραινο.
Κλαυστε παιδια. Δεν καμει κακο.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:31
από Οργισμένος
Κατα την διαρκεια του ταξιδιου αγορασα και λαχεια με επαθλο πολλες χιλιαδες ευρω και ποσοστο των εσοδων προς καταφυγια απορων παιδιων.
Μπραβο τους.
Δεν τους αλλαζω με τιποτα.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:31
από Ελβετός Τραπεζίτης
Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 17:17
Eδω κλαιει το λουμπεναριο επειδη οι ιδιωτικες εταιριες μεταφερουν στο αλλο ακρο του κοσμου επιβατες με μολις 30 ευρω;
Κλαψε χριστιανομαρξικη μουργα, τσαμπα ειναι..
Οργ το κλέβω !!
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Η Φραπορτ ηδη υλοποιει προγραμμα αναβαθμισης των 14 αεροδρομιων υψους 110.000.000€ .
ΑΠο αυτη την επενδυση η μεριδα του λεοντος (83.000.000€) προοριζεται για το αεροδρομιο μακεδονια του οποιου οι χωροι στεγασης θα υπερδιπλασιαστουν σε εκταση. Για οσους εχουν προσγειωθει στο μεχρι προτινως κρατικο ΕΛΕΕΙΝΟ αεροδρομιο μακεδονια , να εχουν υποψη τους οτι θα κατασκευστει 2ο κτιριο μεγαλυτερης εκτασης απο το υπαρχων το οποιο θα διαθετει και φισουνες διασυνδεσης με τα αεροπλανα. Τα εργα κατασκευης ηδη εχουν ξεκινησει.
Εντωμεταξυ η φραπορτ τρεχει στα δικαστηρια το ελλεινο σοβιετοειδες κρατος του πεουλα καθως τα 14 αεροδρομια παραδοθηκαν στη φραπορτ , σε αντιθεση με τα συμφωνηθεντα, με τραγικες ελλειψεις οι οποιοες σε πολλες περιπτωσεις δεν καλυπταν ουτε τις στοιχειωδεις προδιαγραφες ασφαλειας που διεθνως τηρουνται για αντιστοιχα αεροδρομια.
Τα ανωθεν δεν απευθυνονται στους ηλιθιους-πανηλιθιους-πεινασμενα λουμπεναρια-ανεγκεφαλους-λοβοτομημενους κκεδες που αναμασουν χριστιανομαρξικες παπαριες αλλα στους υγιεις αναγνωστες του φορουμ.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Η Φραπορτ ηδη υλοποιει προγραμμα αναβαθμισης των 14 αεροδρομιων υψους 110.000.000€ .
Με κρατική και ευρωπαϊκή επιδότηση βεβαίως,βεβαίως...
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 17:44
από Fuerte
Θεσσαλονίκη όντως ο άνεμος πολλές φορές είναι κάπως περίεργος και απρόβλεπτος. Πριν από καμία ώρα ας πούμε έβγαλε ξαφνικά αέρα με ριπές σχεδόν στα 8 μποφόρ, 61,2 χλμ η μέγιστη.
Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !