Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
«Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2024, 22:24
από Lord Brum
Frappezitis έγραψε: 15 Δεκ 2024, 21:41
Το εργο δεν εγινε
,αλλα ο Σταικουρας εδωσε 85.000.000 αποζημειωση στον εργολαβο.
Εμεις πληρωνουμε.
Μονο για υγεια και παιδεια,δεν υπαρχουν φραγκα.
Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Καλά τέρμα μαλάκας ο ΓΓ, αλλά και εσύ δεν έχεις ιδιωτική εταιρεία που χρωστάει στο δημόσιο;
Ισως ειμαι ο μοναδικος που τηρει την ρυθμιση ,εχω εξωφλησει ηδη το 75%....και χρεη που δημιουργηθηκαν οταν η δουλεια μετα την καπιταληστικη κριση του 2010 επεσε κατακορυφα και παρολαυτα μας φορτωναν και τοτε με τεκμαρτους φορους.
Και μην συγκρινεις του μικροεπαγγελματιες,αυτοαποσχολουμενους που χρωστανε γιατι δεν βγαινουν με τις πολυεθνικες και μεγαλοεταιρειες ( πχ Μαρινοπουλος ) που πιστολιασαν το Δημοσιο.
Ξέχασες ένα «καπιταλιστική» κάπου. Εκεί, μπροστά από το αθώο «δουλεια μου» έπρεπε να λέει «η καπιταλιστική επιχείρηση μου»
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:47
Εντελώς της πλάκας η αντιπολίτευση στη χώρα. Και με τέτοια αστεία αντιπολίτευση ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει 2-3 τετραετίες ακόμα. Αντί να στρωθούν να αναζητήσουν και να παρουσιάσουν σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν αν έχουν γίνει κακοτεχνίες, σπατάλες, παράνομες και χαριστικές αναθέσεις, πληρώνουν ομάδες από παπαγαλάκια να διαμορφώσουν κλίμα με αναρτήσεις του ποδαριού.
Πλάκα μας κάνεις έτσι;
Έχει γίνει επανειλημμένα η παρουσίαση με συγκεκριμένα στοιχεία για σπατάλες, παράνομες αναθέσεις, ατεκμηρίωτες αποφάσεις...ποιανού το αυτό ίδρωσε;
Τα νουδουλικα είναι νουδουλικα. ΔΕΝ-ΤΟΥΣ-ΝΟΙΑ-ΖΕΙ.
Νοιάζει όλους εμάς τους υπόλοιπους. Τι ήταν εκείνο το ποστ για κάποιον που έχασε το ραντεβού; Με τέτοιες ανοησίες δεν γίνεται αντιπολίτευση.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2024, 22:41
από SeaHawk
Αντιπολιτευση με τον Γιαννη τον αναγνωστη του parallaximag
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Αντί να τους γαμήσουν τα αιδοία των μανάδων τους κάνανε και συμβιβασμό να τους τα δώσουν.....
Μάμα Αφρικα μάμ..... .
.
.
Τζαμπα τη ηθελες ρη Μελέτη? Να μην την ανεθεταν.
.
85 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ μελέτη ;;; .
Φέρε Κινέζο μελετητη να τη κάνει με 5.....αλλως τε αφτίνοι εχουν φιάξ πολλές τέτοιες.....
Αν την φτιάχναν Ελληνες θα εφτιαχναν υποθαλάσσια μέ Βάρκες.....εδώ τρέχουν νερό τα υπέρθαλάσσια.....
.
Αυτά δεν είναι λεφτά για την μελέτη, αλλά αποζημίωση επειδή ακυρωσανε το έργο.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2024, 22:43
από ST48410
Lord Brum έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:24
Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Lord Brum έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:24
Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Ποιοι «δεν τα ξέρουμε»; Όλα γνωστά είναι, δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Είναι 20 χρονω ιστορία. Βγήκε το έργο, πήρε τις άδειες, μπήκε ο εργολάβος και ξεκίνησε τα γεωτεχνικά και περίμενε το υπουργείο που τον έπαιζε, άλλαζε συνέχεια τις απαιτήσεις του έργου (ενώ είχε ήδη υπογράφει συγκεκριμένη μελέτη) και τελικά το ακύρωσε εντελώς.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Lord Brum έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:24
Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Ποιοι «δεν τα ξέρουμε»; Όλα γνωστά είναι, δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Είναι 20 χρονω ιστορία. Βγήκε το έργο, πήρε τις άδειες, μπήκε ο εργολάβος και ξεκίνησε τα γεωτεχνικά και περίμενε το υπουργείο που τον έπαιζε, άλλαζε συνέχεια τις απαιτήσεις του έργου (ενώ είχε ήδη υπογράφει συγκεκριμένη μελέτη) και τελικά το ακύρωσε εντελώς.
ΟΚ. Εφόσον αυτά είναι γνωστά δικαιολογείται το ύψος της αποζημίωσης ή είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης ή μη προσφυγής με ένδικα μέσα;
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Ποιοι «δεν τα ξέρουμε»; Όλα γνωστά είναι, δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Είναι 20 χρονω ιστορία. Βγήκε το έργο, πήρε τις άδειες, μπήκε ο εργολάβος και ξεκίνησε τα γεωτεχνικά και περίμενε το υπουργείο που τον έπαιζε, άλλαζε συνέχεια τις απαιτήσεις του έργου (ενώ είχε ήδη υπογράφει συγκεκριμένη μελέτη) και τελικά το ακύρωσε εντελώς.
ΟΚ. Εφόσον αυτά είναι γνωστά δικαιολογείται το ύψος της αποζημίωσης ή είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης ή μη προσφυγής με ένδικα μέσα;
Είναι αποτέλεσμα του πω βλέπει το κράτος που λειτουργεί σαν ΟΤΑ της Αθηνας την υπόλοιπη χώρα: δεν δίνει φράγκο
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2024, 23:33
από Κόκκορας
αμα δεν δει και η βαρυμπομπη μετρο κατω,επεκταση δεν προκειται να δειτε σε τουμπα στον αιωνα
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2024, 23:39
από zteo
Κόκκορας έγραψε: 15 Δεκ 2024, 23:33
αμα δεν δει και η βαρυμπομπη μετρο κατω,επεκταση δεν προκειται να δειτε σε τουμπα στον αιωνα
Μην τους βάζεις ιδέες για Τούμπα. Είναι ικανοί να φτιάξουν 10 στάσεις μέτρο σε όλο το μήκος της Λαμπράκης
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2024, 23:42
από dna replication
ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:47
Εντελώς της πλάκας η αντιπολίτευση στη χώρα. Και με τέτοια αστεία αντιπολίτευση ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει 2-3 τετραετίες ακόμα. Αντί να στρωθούν να αναζητήσουν και να παρουσιάσουν σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν αν έχουν γίνει κακοτεχνίες, σπατάλες, παράνομες και χαριστικές αναθέσεις, πληρώνουν ομάδες από παπαγαλάκια να διαμορφώσουν κλίμα με αναρτήσεις του ποδαριού.
η πολυπληθέστερη και πιο καλοπληρωμένη ομάδα είναι οι ξεπλένηδες του Κούλη