Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.Frappezitis έγραψε: 15 Δεκ 2024, 21:41 Το εργο δεν εγινε
,αλλα ο Σταικουρας εδωσε 85.000.000 αποζημειωση στον εργολαβο.
Εμεις πληρωνουμε.
Μονο για υγεια και παιδεια,δεν υπαρχουν φραγκα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
«Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Ξέχασες ένα «καπιταλιστική» κάπου. Εκεί, μπροστά από το αθώο «δουλεια μου» έπρεπε να λέει «η καπιταλιστική επιχείρηση μου»Frappezitis έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:01Ισως ειμαι ο μοναδικος που τηρει την ρυθμιση ,εχω εξωφλησει ηδη το 75%....και χρεη που δημιουργηθηκαν οταν η δουλεια μετα την καπιταληστικη κριση του 2010 επεσε κατακορυφα και παρολαυτα μας φορτωναν και τοτε με τεκμαρτους φορους.GoBzi έγραψε: 15 Δεκ 2024, 21:53Καλά τέρμα μαλάκας ο ΓΓ, αλλά και εσύ δεν έχεις ιδιωτική εταιρεία που χρωστάει στο δημόσιο;Frappezitis έγραψε: 15 Δεκ 2024, 21:51 Πάνω από 140 δισ. ευρώ οι οφειλές ιδιωτών και εταιρειών προς το Δημόσιο
https://www.liberal.gr/oikonomia/pano-a ... os-dimosio![]()
Και μην συγκρινεις του μικροεπαγγελματιες,αυτοαποσχολουμενους που χρωστανε γιατι δεν βγαινουν με τις πολυεθνικες και μεγαλοεταιρειες ( πχ Μαρινοπουλος ) που πιστολιασαν το Δημοσιο.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Νοιάζει όλους εμάς τους υπόλοιπους. Τι ήταν εκείνο το ποστ για κάποιον που έχασε το ραντεβού; Με τέτοιες ανοησίες δεν γίνεται αντιπολίτευση.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 15 Δεκ 2024, 20:20Πλάκα μας κάνεις έτσι;ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:47 Εντελώς της πλάκας η αντιπολίτευση στη χώρα. Και με τέτοια αστεία αντιπολίτευση ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει 2-3 τετραετίες ακόμα. Αντί να στρωθούν να αναζητήσουν και να παρουσιάσουν σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν αν έχουν γίνει κακοτεχνίες, σπατάλες, παράνομες και χαριστικές αναθέσεις, πληρώνουν ομάδες από παπαγαλάκια να διαμορφώσουν κλίμα με αναρτήσεις του ποδαριού.
Έχει γίνει επανειλημμένα η παρουσίαση με συγκεκριμένα στοιχεία για σπατάλες, παράνομες αναθέσεις, ατεκμηρίωτες αποφάσεις...ποιανού το αυτό ίδρωσε;
Τα νουδουλικα είναι νουδουλικα. ΔΕΝ-ΤΟΥΣ-ΝΟΙΑ-ΖΕΙ.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Αντιπολιτευση με τον Γιαννη τον αναγνωστη του parallaximag
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Αυτά δεν είναι λεφτά για την μελέτη, αλλά αποζημίωση επειδή ακυρωσανε το έργο.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 15 Δεκ 2024, 21:36.
85 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ μελέτη ;;; .![]()
Φέρε Κινέζο μελετητη να τη κάνει με 5.....αλλως τε αφτίνοι εχουν φιάξ πολλές τέτοιες.....
Αν την φτιάχναν Ελληνες θα εφτιαχναν υποθαλάσσια μέ Βάρκες.....εδώ τρέχουν νερό τα υπέρθαλάσσια.....![]()
.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.Lord Brum έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:24 Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Ποιοι «δεν τα ξέρουμε»; Όλα γνωστά είναι, δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Είναι 20 χρονω ιστορία. Βγήκε το έργο, πήρε τις άδειες, μπήκε ο εργολάβος και ξεκίνησε τα γεωτεχνικά και περίμενε το υπουργείο που τον έπαιζε, άλλαζε συνέχεια τις απαιτήσεις του έργου (ενώ είχε ήδη υπογράφει συγκεκριμένη μελέτη) και τελικά το ακύρωσε εντελώς.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:43Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.Lord Brum έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:24 Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
ΟΚ. Εφόσον αυτά είναι γνωστά δικαιολογείται το ύψος της αποζημίωσης ή είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης ή μη προσφυγής με ένδικα μέσα;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:56Ποιοι «δεν τα ξέρουμε»; Όλα γνωστά είναι, δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Είναι 20 χρονω ιστορία. Βγήκε το έργο, πήρε τις άδειες, μπήκε ο εργολάβος και ξεκίνησε τα γεωτεχνικά και περίμενε το υπουργείο που τον έπαιζε, άλλαζε συνέχεια τις απαιτήσεις του έργου (ενώ είχε ήδη υπογράφει συγκεκριμένη μελέτη) και τελικά το ακύρωσε εντελώς.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:43Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.Lord Brum έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:24 Ήταν απόφαση του κράτους να μη γίνει Καλώς αποζημιωθηκε ο εργολάβος.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2024, 23:50 Τελικά όλο δεξιούς πολιτικούς δολοφονούν παγκοσμίως. Έχουν δολοφονήσει κανέναν αριστερό;
- Κόκκορας
- Δημοσιεύσεις: 21187
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
- Phorum.gr user: Κόκορας
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
ο κορρες παντως λεει παμφτηνα και σε εξι μηνες μπορει να κανει την υποθαλασσια
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Έχει και πιο πεταμένα λεφτά σε Μελέτη πάντως.
Τη λένε Ελεονώρα και πάλι έχει σχέση με τη ΝΔ
Τη λένε Ελεονώρα και πάλι έχει σχέση με τη ΝΔ
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Είναι αποτέλεσμα του πω βλέπει το κράτος που λειτουργεί σαν ΟΤΑ της Αθηνας την υπόλοιπη χώρα: δεν δίνει φράγκοST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 23:02ΟΚ. Εφόσον αυτά είναι γνωστά δικαιολογείται το ύψος της αποζημίωσης ή είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης ή μη προσφυγής με ένδικα μέσα;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:56Ποιοι «δεν τα ξέρουμε»; Όλα γνωστά είναι, δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Είναι 20 χρονω ιστορία. Βγήκε το έργο, πήρε τις άδειες, μπήκε ο εργολάβος και ξεκίνησε τα γεωτεχνικά και περίμενε το υπουργείο που τον έπαιζε, άλλαζε συνέχεια τις απαιτήσεις του έργου (ενώ είχε ήδη υπογράφει συγκεκριμένη μελέτη) και τελικά το ακύρωσε εντελώς.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 22:43
Εντάξει τώρα. Το καλώς ή το κακώς χωράει πολύ συζήτηση. Πρέπει να έχει κάποιος στοιχεία για να το πει αυτό.
Ξεκίνησε ο εργολάβος εργασίες;
Αγόρασε, νοίκιασε, δέσμευσε εξοπλισμό και προσωπικό;
Δαπάνησε πόρους;
Τι είδους μελέτη ήταν αυτή που κοστίζει τόσο ακριβά;
Πόσο κάνουν παρόμοιες μελέτες;
Τι γίνεται όταν δεν υλοποιούνται;
Με τίνος ευθύνη δεν υλοποιήθηκε το έργο;
Προβλεπόταν στην σύμβαση κάποια ασφαλιστική δικλείδα στην περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η υλοποίηση ή υπέγραψε το κράτος μια τσαπατσούλικη σύμβαση και αναγκάστηκε μετά να πληρώσει;
Αν δεν τα ξέρουμε όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να σχηματίσουμε σοβαρή άποψη. Ο καθένας να θα γράφει ότι εξυπηρετεί την κομματική του προτίμηση.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
- Κόκκορας
- Δημοσιεύσεις: 21187
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
- Phorum.gr user: Κόκορας
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
αμα δεν δει και η βαρυμπομπη μετρο κατω,επεκταση δεν προκειται να δειτε σε τουμπα στον αιωνα 
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
Μην τους βάζεις ιδέες για Τούμπα. Είναι ικανοί να φτιάξουν 10 στάσεις μέτρο σε όλο το μήκος της ΛαμπράκηςΚόκκορας έγραψε: 15 Δεκ 2024, 23:33 αμα δεν δει και η βαρυμπομπη μετρο κατω,επεκταση δεν προκειται να δειτε σε τουμπα στον αιωνα![]()
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: «Έμεινε» το μετρό στη Θεσσαλονίκη και ο κόσμος περπατούσε μέσα στο τούνελ
η πολυπληθέστερη και πιο καλοπληρωμένη ομάδα είναι οι ξεπλένηδες του ΚούληST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2024, 19:47 Εντελώς της πλάκας η αντιπολίτευση στη χώρα. Και με τέτοια αστεία αντιπολίτευση ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει 2-3 τετραετίες ακόμα. Αντί να στρωθούν να αναζητήσουν και να παρουσιάσουν σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν αν έχουν γίνει κακοτεχνίες, σπατάλες, παράνομες και χαριστικές αναθέσεις, πληρώνουν ομάδες από παπαγαλάκια να διαμορφώσουν κλίμα με αναρτήσεις του ποδαριού.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 53 Απαντήσεις
- 1058 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 4 Απαντήσεις
- 507 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
-
- 171 Απαντήσεις
- 2998 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
-
- 1 Απαντήσεις
- 98 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από EKPLIKTIKOS
