Dorian έγραψε: 19 Ιαν 2025, 15:58
ξερς δεν εχει 100 δραχμές η βενζίνη.
Βενζίνη και κόστος συντήρησης δύο αυτοκινήτων αν μιλάμε για οικογένεια. ΜΜΜ σε περιοχές 40 χιλιόμετρα έξω από τα μεγάλα αστικά κέντρα είναι ανύπαρκτα. Οπότε χωρίς αμάξι είσαι αποκλεισμένος.
Δεν υπάρχει μόνο το κέντρο και το 40 χιλιόμετρα από το κέντρο. Επίσης όσα και να είναι αυτά τα κόστη που λες, ούτε ανύπαρκτα είναι στην πόλη (το ακριβώς αντίθετο) ούτε συγκρίνονται με 80% και 100% παραπάνω κόστος στέγασης. Γι' αυτό και δεν είναι καθόλου σπάνιο στο Δυτικό Κόσμο γενικότερα να μένεις όντως μία και δύο ώρες μακριά από τη δουλειά σου. ΠΑΡΑ πολύς κόσμος, αδιανόητα πολύς κόσμος βασικά συντηρεί 2 αυτοκίνητα και τρώει 2 ώρες πήγαινε-έλα (μαζί με το παρκάρισμα) ενώ δουλεύει ξερωγω 5 στάσεις μετρό πιο κει.
να εισαι πεντε στάσεις μετρο ξερωγω απο τη δουλειά σου και να παίρνεις αμάξι, αλλά πολλά μέρη στην Αθήνα δεν έχουν μετρό ή που για να πάρεις μετρό θα πρέπει να αλλάξεις τραμ λεωφορείο. Και ξέρουμε πολύ καλά ποσο καλά λειτουργουν τα ΜΜΜ στην αθήνα.
Απο την άλλη είμαι αναφανδον υπερ σε αυτό που γίνεται στην Ιαπωνία.
Για να αγοράσεις αυτοκίνητο θα πρέπει να δώσεις στις αρχές που ειναι το γκαραζ, πάρκινγκ, κλπ που θα το αφήνεις.
Οι δίπλα μου είναι τριμελής οικογένεια με πιτσιρίκι και έχουν τρία αμάξια. Δυο μικρά οι ενήλικες για την καθημερινότητα και ένα μεγάλο για το χωριό. Όλα έξω. Ετσι πως να μην υπάρχει πρόβλημα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
να εισαι πεντε στάσεις μετρο ξερωγω απο τη δουλειά σου και να παίρνεις αμάξι, αλλά πολλά μέρη στην Αθήνα δεν έχουν μετρό ή που για να πάρεις μετρό θα πρέπει να αλλάξεις τραμ λεωφορείο. Και ξέρουμε πολύ καλά ποσο καλά λειτουργουν τα ΜΜΜ στην αθήνα.
Απο την άλλη είμαι αναφανδον υπερ σε αυτό που γίνεται στην Ιαπωνία.
Για να αγοράσεις αυτοκίνητο θα πρέπει να δώσεις στις αρχές που ειναι το γκαραζ, πάρκινγκ, κλπ που θα το αφήνεις.
Οι δίπλα μου είναι τριμελής οικογένεια με πιτσιρίκι και έχουν τρία αμάξια. Δυο μικρά οι ενήλικες για την καθημερινότητα και ένα μεγάλο για το χωριό. Όλα έξω. Ετσι πως να μην υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο κόστος για το οποίο μιλάω: για να παρκάρεις 1 αυτοκίνητο μέσα στην πόλη δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να τη βγάλεις με λιγότερα από 1000 ευρώ το χρόνο (συνήθως 3-4.000). Αυτό το κόστος οι Έλληνες έχουν συνηθίσει να το φορτώνουν στο σύνολο με κατάληψη δημόσιου χώρου (πράγμα που φταίει περίπου 100% για τα προβλήματα των εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης όπως πόδια και ΜΜΕ) και στη συνέχεια επιχειρηματολογούν ότι το ΙΧ συμφέρει. Συμφέρει κατά την ίδια έννοια που συμφέρει να έχεις ηλεκτρική θέρμανση αν κλέβεις ρεύμα από την κολώνα: μηδέν φασαρία, σώματα που πιάνουν λιγότερο χώρο, καθόλου αναμονή για προθέρμανση, συντήρηση κάθε 30 χρόνια και αν.
Βενζίνη και κόστος συντήρησης δύο αυτοκινήτων αν μιλάμε για οικογένεια. ΜΜΜ σε περιοχές 40 χιλιόμετρα έξω από τα μεγάλα αστικά κέντρα είναι ανύπαρκτα. Οπότε χωρίς αμάξι είσαι αποκλεισμένος.
Δεν υπάρχει μόνο το κέντρο και το 40 χιλιόμετρα από το κέντρο. Επίσης όσα και να είναι αυτά τα κόστη που λες, ούτε ανύπαρκτα είναι στην πόλη (το ακριβώς αντίθετο) ούτε συγκρίνονται με 80% και 100% παραπάνω κόστος στέγασης. Γι' αυτό και δεν είναι καθόλου σπάνιο στο Δυτικό Κόσμο γενικότερα να μένεις όντως μία και δύο ώρες μακριά από τη δουλειά σου. ΠΑΡΑ πολύς κόσμος, αδιανόητα πολύς κόσμος βασικά συντηρεί 2 αυτοκίνητα και τρώει 2 ώρες πήγαινε-έλα (μαζί με το παρκάρισμα) ενώ δουλεύει ξερωγω 5 στάσεις μετρό πιο κει.
να εισαι πεντε στάσεις μετρο ξερωγω απο τη δουλειά σου και να παίρνεις αμάξι, αλλά πολλά μέρη στην Αθήνα δεν έχουν μετρό ή που για να πάρεις μετρό θα πρέπει να αλλάξεις τραμ λεωφορείο. Και ξέρουμε πολύ καλά ποσο καλά λειτουργουν τα ΜΜΜ στην αθήνα.
Απο την άλλη είμαι αναφανδον υπερ σε αυτό που γίνεται στην Ιαπωνία.
Για να αγοράσεις αυτοκίνητο θα πρέπει να δώσεις στις αρχές που ειναι το γκαραζ, πάρκινγκ, κλπ που θα το αφήνεις.
Οι δίπλα μου είναι τριμελής οικογένεια με πιτσιρίκι και έχουν τρία αμάξια. Δυο μικρά οι ενήλικες για την καθημερινότητα και ένα μεγάλο για το χωριό. Όλα έξω. Ετσι πως να μην υπάρχει πρόβλημα.
Και όταν θα μεγαλώσει το πιτσιρίκι, θα έχουν τέσσερα. Και θα χρειάζονται τέσσερις θέσεις και για πάρκινγκ, είτε σε κλειστό χώρο είτε στην πυλωτή.
Δεν υπάρχει μόνο το κέντρο και το 40 χιλιόμετρα από το κέντρο. Επίσης όσα και να είναι αυτά τα κόστη που λες, ούτε ανύπαρκτα είναι στην πόλη (το ακριβώς αντίθετο) ούτε συγκρίνονται με 80% και 100% παραπάνω κόστος στέγασης. Γι' αυτό και δεν είναι καθόλου σπάνιο στο Δυτικό Κόσμο γενικότερα να μένεις όντως μία και δύο ώρες μακριά από τη δουλειά σου. ΠΑΡΑ πολύς κόσμος, αδιανόητα πολύς κόσμος βασικά συντηρεί 2 αυτοκίνητα και τρώει 2 ώρες πήγαινε-έλα (μαζί με το παρκάρισμα) ενώ δουλεύει ξερωγω 5 στάσεις μετρό πιο κει.
να εισαι πεντε στάσεις μετρο ξερωγω απο τη δουλειά σου και να παίρνεις αμάξι, αλλά πολλά μέρη στην Αθήνα δεν έχουν μετρό ή που για να πάρεις μετρό θα πρέπει να αλλάξεις τραμ λεωφορείο. Και ξέρουμε πολύ καλά ποσο καλά λειτουργουν τα ΜΜΜ στην αθήνα.
Απο την άλλη είμαι αναφανδον υπερ σε αυτό που γίνεται στην Ιαπωνία.
Για να αγοράσεις αυτοκίνητο θα πρέπει να δώσεις στις αρχές που ειναι το γκαραζ, πάρκινγκ, κλπ που θα το αφήνεις.
Οι δίπλα μου είναι τριμελής οικογένεια με πιτσιρίκι και έχουν τρία αμάξια. Δυο μικρά οι ενήλικες για την καθημερινότητα και ένα μεγάλο για το χωριό. Όλα έξω. Ετσι πως να μην υπάρχει πρόβλημα.
Και όταν θα μεγαλώσει το πιτσιρίκι, θα έχουν τέσσερα. Και θα χρειάζονται τέσσερις θέσεις και για πάρκινγκ, είτε σε κλειστό χώρο είτε στην πυλωτή.
Ποιο κλειστο και ποια πυλωτή.
Εξω τα έχουν και τα τρία.
Δε λέω, η κατάσταση έτσι είναι, έξω θα τα έχεις αφού δεν έχει προβλεφθεί οι πολυκατοικίες να έχουν όλες πυλωτες. Αλλά τρία αμάξια για δύο άτομα; Έλεος κάπου λίγο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
να εισαι πεντε στάσεις μετρο ξερωγω απο τη δουλειά σου και να παίρνεις αμάξι, αλλά πολλά μέρη στην Αθήνα δεν έχουν μετρό ή που για να πάρεις μετρό θα πρέπει να αλλάξεις τραμ λεωφορείο. Και ξέρουμε πολύ καλά ποσο καλά λειτουργουν τα ΜΜΜ στην αθήνα.
Απο την άλλη είμαι αναφανδον υπερ σε αυτό που γίνεται στην Ιαπωνία.
Για να αγοράσεις αυτοκίνητο θα πρέπει να δώσεις στις αρχές που ειναι το γκαραζ, πάρκινγκ, κλπ που θα το αφήνεις.
Οι δίπλα μου είναι τριμελής οικογένεια με πιτσιρίκι και έχουν τρία αμάξια. Δυο μικρά οι ενήλικες για την καθημερινότητα και ένα μεγάλο για το χωριό. Όλα έξω. Ετσι πως να μην υπάρχει πρόβλημα.
Και όταν θα μεγαλώσει το πιτσιρίκι, θα έχουν τέσσερα. Και θα χρειάζονται τέσσερις θέσεις και για πάρκινγκ, είτε σε κλειστό χώρο είτε στην πυλωτή.
Ποιο κλειστο και ποια πυλωτή.
Εξω τα έχουν και τα τρία.
Δε λέω, η κατάσταση έτσι είναι, έξω θα τα έχεις αφού δεν έχει προβλεφθεί οι πολυκατοικίες να έχουν όλες πυλωτες. Αλλά τρία αμάξια για δύο άτομα; Έλεος κάπου λίγο.
ενα ποσοστο εκπτωσης στα τελη κυκλοφοριας σε οποιον εχει ιδιωτικο παρκινκ η αυξησης σε οποιον δεν εχει, δεν θα ηταν κακη ιδεα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
H Ιαπωνια έτσι έλυσε το θέμα πάρκινγκ, το θέμα κινησης, όλα.
Βέβαια εκεί η συγκοινωνία δε συγκρίνεται με της Αθήνας, γιαυτο και δε μπορείς να το κάνεις.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
H ιδιοκατοικηση στην Ελλαδα εχει τελειωσει για τους πολλους,εδω τα τελη κυκλοφοριας οπως λετε,ειναι μεσο εισπραξης φορων και τιποτε αλλο,οπως και το ΕΝΦΙΑ του χοντρομπενυ που εμεινε,οπως και το 24αρι στα καυσιμα.
Garcia έγραψε: 20 Ιαν 2025, 18:32
H ιδιοκατοικηση στην Ελλαδα εχει τελειωσει για τους πολλους,εδω τα τελη κυκλοφοριας οπως λετε,ειναι μεσο εισπραξης φορων και τιποτε αλλο,οπως και το ΕΝΦΙΑ του χοντρομπενυ που εμεινε,οπως και το 24αρι στα καυσιμα.
Παίρνουμε κάποια μέτρα παροδικά
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Αυξήσεις τιμών άνω του 10% έφερε το «Σπίτι μου ΙΙ»
«Σπίτι μου ΙΙ»: 9 στους 10 αδυνατούν να βρουν σπίτι καθώς οι τιμές εκτοξεύονται
Το πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ», παρά τους ευνοϊκούς όρους δανειοδότησης για την αγορά πρώτης κατοικίας, φαίνεται να μην αποδίδει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 25 Φεβ 2025, 23:50
Αυξήσεις τιμών άνω του 10% έφερε το «Σπίτι μου ΙΙ»
«Σπίτι μου ΙΙ»: 9 στους 10 αδυνατούν να βρουν σπίτι καθώς οι τιμές εκτοξεύονται
Το πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ», παρά τους ευνοϊκούς όρους δανειοδότησης για την αγορά πρώτης κατοικίας, φαίνεται να μην αποδίδει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Λάθος.
Έφερε τα ακριβώς αναμενόμενα αποτελέσματα.
Τους βάζουν για τα καλά στη στρουγγα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Αν το στεγαστικό και γενικά ο δανεισμός τόσο μεγάλων ποσών ήταν για το καλό του λαού, αυτο δε θα διαφημιζόταν.
Μπείτε όλοι σε στεγαστικό να πληρώνετε ενοίκιο* στην τράπεζα για μια ζωή και στο τέλος θα σου μείνει το σπίτι, μια ζωή δέσμιοι που αντι να πληρώνεις ενοίκιο, πληρώνεις ενοίκιο στην τράπεζα. και ποιο σπίτι στην τελική; Αυτο που θα μείνει στα παιδιά σου(αν μείνει τελικά) και θα σφαχτούν για ποιο θα το πάρει;
*το οποίο και αυτο θα μεταβάλλεται γιατί καμία τράπεζα δε δίνει τόσο μεγάλο ποσό σε σταθερό επιτόκιο. Κοινώς σε ενδεχόμενη ανατάραξη της αγοράς θα πληρώνεις διπλά και τρίδιπλα γιατι θα σου μείνει το σπίτι. Να πω οτι δε τα είδαμε απο το 2008-2015; Τα είδαμε.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ερμής έγραψε: 26 Φεβ 2025, 10:12
Αν το στεγαστικό και γενικά ο δανεισμός τόσο μεγάλων ποσών ήταν για το καλό του λαού, αυτο δε θα διαφημιζόταν.
Μπείτε όλοι σε στεγαστικό να πληρώνετε ενοίκιο* στην τράπεζα για μια ζωή και στο τέλος θα σου μείνει το σπίτι, μια ζωή δέσμιοι που αντι να πληρώνεις ενοίκιο, πληρώνεις ενοίκιο στην τράπεζα. και ποιο σπίτι στην τελική; Αυτο που θα μείνει στα παιδιά σου(αν μείνει τελικά) και θα σφαχτούν για ποιο θα το πάρει;
*το οποίο και αυτο θα μεταβάλλεται γιατί καμία τράπεζα δε δίνει τόσο μεγάλο ποσό σε σταθερό επιτόκιο. Κοινώς σε ενδεχόμενη ανατάραξη της αγοράς θα πληρώνεις διπλά και τρίδιπλα γιατι θα σου μείνει το σπίτι. Να πω οτι δε τα είδαμε απο το 2008-2015; Τα είδαμε.
η συντριπτικη πλειονοτητα οσων εχουν παρει στεγαστικο, το αποπληρωνει μια χαρα, και τους μενει το σπιτι.
αυτα που περιγραφεις, δεν ειναι ο κανονας.
To be old and wise, you must first be young and stupid.