Σελίδα 17 από 41
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:35
από Hector Buas
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:32
...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:42
από ktisila
Hector Buas έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:35
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:32
...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:50
από NoMoreLice
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:42
Hector Buas έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:35
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:32
...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.
Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:54
από ktisila
NoMoreLice έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:50
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:42
Hector Buas έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:35
Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.
Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;
Εξαρτάται από το επίπεδο των φοιτητών που επιθυμεί να έχει η κάθε σχολή. Εξάλλου και η βάση εισαγωγής στο κάθε τμήμα διαφέρει ανάλογα με την πόλη. Δες για παράδειγμα την βάση που είχε το μαθηματικό στην Αθήνα και το αντίστοιχο τμήμα στην Σάμο.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:54
από Εμπεδοκλής
under έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 12:45
Hector Buas έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 12:40
Μπορείς να μου εξηγήσεις ποιός ακριβώς είναι ο πιο αρμόδιος για να καθορίσει το ποιός θα εισαχθεί στην Αρχιτεκτονική? Εσύ, ένας Πακιστανός από το Ισλαμαμπάντ, η κυρία Πόπη η κομμώτρια στο Ζεφύρι η οι καθηγητές της Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ που έθεσαν τις συγκεκριμένες απαιτήσεις?
Θα ηταν ο Εμπεδοκλας
αλλα τον αδικησε η ζωη.
Ρε μπας και είναι δικοί σου οι λογαριασμοί και είστε το τρίο πούτσες;
Δυστυχώς για εσένα, δεν με αδίκησε η ζωή. Αν συνεχίσω να είμαι υγιής θα μπορεί κανείς να με αποκαλεί επιτυχημένο παντού. Παιδιά, γυναίκα, οικονομική ευρωστία, πολύ καλή δουλειά, άριστες απολαβές, περιουσία που έφτιαξα ή κληρονόμησα, χωρίς δάνεια και φυσικά σπουδές ανωτάτου επιπεδου, έως και μεταδιδακτορικό.
Εσύ και οι άλλοι τελειωμένοι γύρω από εσένα μπορείτε; Που ζείτε με το άγχος ότι μπορεί να αλλάξει φύγει ο κώλος που γλύφετε και να μη βρίσκετε εξηντάλεπτα; Πόσο πολύ στεναχωριέστε που είστε πάτος και μόνο εδώ που δε σας ξέρουν κάνετε τους καμπόσους;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:56
από Lugozzi
stavmanr έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 11:20
Hector Buas έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 11:17
stavmanr έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 11:07
...
Μάλλον το αντίθετο.
Δεν έχεις καταλάβει ακόμα τί είναι η ΕΒΕ; Ρώτα, αν κάτι σε δυσκολεύει.
Κάποιος δεν έχει καταλάβει κάτι αλλά μάλλον δεν είμαι εγώ αυτός...
stavmanr έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 11:07
...
Μα δεν ισχύει.
Υποψήφιος με 20800 μόρια δεν εισάγεται σε τμήμα στο οποίο εισάγεται υποψήφιος με 19.000.
Πώς το αντιλαμβάνεσαι από πλευράς "αριστείας";
Ο συγκεκριμένος υποψήφιος δεν εισάγεται στο τμήμα γιατί δεν έπιασε τις απαιτήσεις στο ειδικό μάθημα του σχεδίου.
Δεν υπάρχουν τέτοιες απαιτήσεις. Μέχρι πέρυσι υπήρχαν.
Η ΕΒΕ δεν είναι σύνολο απαιτήσεων. Είναι διαγωνιστικός μέσος όρος.
Θα σου το δώσω όσο πιο απλοϊκά γίνεται:
Αν πέσεις σε ομάδα υποψηφίων επιπέδου Πικάσο, ακόμη κι ο Βαν Γκογκ να είσαι αποκλείεσαι.
Αν πέσεις σε ομάδα άτεχνων που σπάζουν το μολύβι πριν το πιάσουν, ακόμη και τετράγωνα σπιτάκια να ζωγραφίζεις περνάς.
Κατάλαβέ το για να πάμε παρακάτω.
Α, ειναι διαγωνισμοί τελικά
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:56
από Parrot
Εμπεδοκλής έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 08:04
Parrot έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 00:57
Εμπεδοκλής έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 00:56
Σωστά. Αν μας κυβερνούσαν αμόρφωτοι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.
Είδαμε και τους μορφωμένους.
Και η μόρφωση δεν μετριέται με τα πτυχία.
Με τί ακριβώς μετριέται;
Είναι μετρήσιμο μέγεθος η μόρφωση ή η γνώση;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 13:57
από Εμπεδοκλής
gassim έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 12:15
Και τι απ ολα αυτα σου φαινεται υποκειμενικο;
Αντικειμενικότατα. Σαν τα μόρια της συνέντευξης που δίνουν σε φωτογραφικές προκηρύξεις για ερωτήματα του τύπου
πόσο κοινωνικός είστε; πόσο ομαδικός είστε; είστε ευέλικτος; έχετε διάθεση να μάθετε;
Γελάει ο κόσμος, πραγματικά...
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:00
από gassim
Εμπεδοκλής έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:57
gassim έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 12:15
Και τι απ ολα αυτα σου φαινεται υποκειμενικο;
Αντικειμενικότατα. Σαν τα μόρια της συνέντευξης που δίνουν σε φωτογραφικές προκηρύξεις για ερωτήματα του τύπου
πόσο κοινωνικός είστε; πόσο ομαδικός είστε; είστε ευέλικτος; έχετε διάθεση να μάθετε;
Γελάει ο κόσμος, πραγματικά...
εχεις πιάσει ποτέ σου μολύβι;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:02
από axilmar
Πολυ πολυ, πολυ πολυ σωστα ολα αυτα που γραφει.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:07
από Εμπεδοκλής
Parrot έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:56
Εμπεδοκλής έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 08:04
Parrot έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 00:57
Είδαμε και τους μορφωμένους.
Και η μόρφωση δεν μετριέται με τα πτυχία.
Με τί ακριβώς μετριέται;
Είναι μετρήσιμο μέγεθος η μόρφωση ή η γνώση;
Στον υπόλοιπο κόσμο τη μετράνε με ένα σωρό δείκτες που μπορώ και να στους αναφέρω. Στο μυαλό το δικό σου και πολλών εδώ δεν ξέρω.
Μόνο η eurostat έχει κάτι τόμους από μετρήσεις.
https://ec.europa.eu/eurostat/web/educa ... d-training
Άλλες τόσες και ο ΟΗΕ.
Αλλά θα πρέπει να επιχειρηματολογείτε σαν μπαρμπάδια που η μόρφωση και η γνώση έρχεται
μόνο από το Άγιο Πνεύμα ή από το πεζοδρόμιο.

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:09
από stavmanr
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:42
Hector Buas έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:35
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:32
...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.
Πολύ σωστή η τοποθέτηση.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:12
από stavmanr
NoMoreLice έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:50
Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;
Πολύ σωστή η τοποθέτηση.
Υποχρέωση της επιτροπής που παράγει θέματα πανελλαδικών είναι η αξιολόγηση της δυσκολίας και φυσικά η διαβάθμιση των θεμάτων γύρω από έναν βασικό άξονα.
Δεν μπορεί τη μία στο γραμμικό σχέδιο να ζητάς μία τετράγωνη αποθήκη και την άλλη ένα ...ξενοδοχειακό συγκρότημα.
Αυτά όμως δεν αφορούν την παραδοξότητα της ΕΒΕ.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:13
από NoMoreLice
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:54
NoMoreLice έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:50
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 13:42
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.
Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;
Εξαρτάται από το επίπεδο των φοιτητών που επιθυμεί να έχει η κάθε σχολή. Εξάλλου και η βάση εισαγωγής στο κάθε τμήμα διαφέρει ανάλογα με την πόλη. Δες για παράδειγμα την βάση που είχε το μαθηματικό στην Αθήνα και το αντίστοιχο τμήμα στην Σάμο.
Άλλο πράγμα η βάση, η οποία διαμορφώνεται από τις προτιμήσεις των υποψηφίων. Πριν το ΕΒΕ, το Μαθηματικό Αθήνας δεν έλεγε πουθενά ότι εγώ δεν θα πάρω φοιτητές με 11. Έλεγε π.χ. φέτος θα πάρω 200 φοιτητές και απλά το δήλωναν σε σειρά προτίμησης φοιτητές με μεγαλύτερη βαθμολογία.
Εδώ τώρα λες ότι όποιος δεν γράψει τουλάχιστον στον ΜΟ των υποψηφίων σε ένα ειδικό μάθημα, το σχέδιο, αποκλείεται από τη σχολή, άσχετα αν έχει αριστεύσει στα άλλα μαθήματα και βγάζει παραπάνω μόρια από άτομα που τελικά θα μπουν στη σχολή. Και έχε υπόψιν ότι το ειδικό μάθημα δεν πάνε να το δώσουν κατά χιλιάδες άσχετοι που δεν ενδιαφέρονται, όπως πολλοί που δίνουν πανελλήνιες. Πάνε να δώσουν στοχευμένα άτομα που έχουν κάνει φροντιστήρια και έχουν πληρώσει λεφτά και θέλουν συγκεκριμένες σχολές. Αντίστοιχα π.χ. και με τα Γαλλικά: περιμένεις πολλοί από αυτούς που δίνουν να κάνουν χρόνια γαλλικά και να έχουν πτυχία. Άρα περιμένει κανείς το επίπεδο των υποψηφίων να είναι γενικά καλό. Το να γράψει κάποιος λίγο κάτω από τον ΜΟ δεν σημαίνει πως δεν ξέρει τη γλώσσα. Θα πρέπει να εξετάζεται όσο πιο αντικειμενικά γίνεται αν έχει το απαραίτητο μίνιμουμ επίπεδο στη γλώσσα για να περάσει Γαλλική Φιλολογία, και τελικά από όσους έχουν το απαραίτητο αυτό μίνιμουμ επίπεδο περνάνε με σειρά κατάταξης με βάση τα συνολικά μόρια τους, στα οποία συνολικά μόρια μετράνε και τα γαλλικά μαζί με όλα τα άλλα μαθήματα. Εσύ τώρα κόβεις κάποιον που είναι ελάχιστα κάτω από τον ΜΟ στο σχέδιο, αλλά στα άλλα μαθήματα έχει αριστεύσει.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2021, 14:15
από stavmanr
Παρεμπιπτόντως, μπορεί κάποιος να εξηγήσει το παρακάτω;
Μιλάμε για το θέμα του Γραμμικού Σχεδίου στις πανελλαδικές του 2020.