Re: Dua Lipa
Δημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2020, 20:07
Ναι, αλλά ο Κατσίφας...Και τι θα έγραφε ο Μάστορας; Και να μη ξεχνάμε πως και ο Notis ψήφιζε Χρυσή Αυγή. 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
μπαν...δεν το περίμενα από 'σένα...
τελικά ίσως είμαι πιο εθνικιστής απ'ότι νόμιζα
Και που θα είναι για πολύ ακόμα, να προσθέσω.NewModelArmy έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 19:43τον Κατσιφα τον τιμησαν πολιτικοι της Ελλαδας που πλεον ειναι στην εξουσια
Ναι ρε φίλε, έχει καταντήσει γελοίο. Υπάρχουν π.χ. Σκοπιανοί ή Τούρκοι που κάνουν ακκάουντ μόνο για να βρίζουν αισχρά τους Έλληνες, έχουν τερματίσει το hate speech, τους ταράζεις στις αναφορές και δεν ιδρώνει το αφτί κανενός, πρέπει να περάσουν κάτι αιώνες για να φάνε αναστολή λογαριασμού. Ενώ εμένα το προηγούμενό μου ακκάουντ το 'φαγε η μαρμάγκα για ένα τόσο δα πταισματάκι. Άσταδιαλα δηλαδή!AlienWay έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 19:41Αυτό είναι το πρόβλημα. Οτι μπανάρουν ό,τι να 'ναι και επιτρέπουν ό,τι να 'ναι.Highlander έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 19:39Το τουίτερ αφήνει ναζί λογαριασμούς και άλλους που μιλάνε για replacement ποιο γάλα και κέτσαπ;AlienWay έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 19:23 Το τουίτερ είναι ευαίσθητο στο να μπανάρει όποιους κρίνει ότι μιλάνε για alt-right πράγματα όπως είναι το γάλα και το κέτσαπ, αλλά όταν οι αλυτρωτισμοί συμφωνούν με άλλα συμφέροντα, διστάζει επί μακρό χρόνο.
Ακου λέει "αυτόχθων"

Αν ανεβάσει χάρτη με τη Βόρειο Ήπειρο αυτόνομη, όπως προβλέπεται από το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας;
Μάλλον πρέπει να πω ότι την αναφορά στην πατριαρχία την έκανα για να τονίσω ότι αν και προφανώς υπάρχει ποικιλοτρόπως εκφραζόμενο συστημικό θέμα, απουσιάζουν οι ενδείξεις ότι οφείλεται στην βιολογία του εγκεφάλου. Δεν το είπα για να σπρώξω κάποια συγκεκριμένη φεμινιστική σχολή σκέψης δηλαδή.Σενέκας έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 17:08Ε, γι 'αυτό είπα ΚΑΙ εξελικτικά. Βασικά κοινωνικό είναι. Απλά είναι το ζήτημα ότι οι κοινωνικοί λόγοι που ο ρόλος της γυναίκας σε όλες τις κοινωνίες ever, είναι φανερά ή λιγότερο φανερά, υποβαθμισμένος σε σχέση μ'αυτόν του άντρα, χάονται πολύ βαθιά μέσα στην κοινωνιολογία, δεν το θερώ τραβηγμένο να είναι τελικά βιολογικό το φαινόμενο.Αυτοί που τα ρίχνουν στην πατριαρχία μάλλον πιο δίκιο έχουν.
Νομίζω το έχω εξηγήσει παλιά ότι υπήρχε ένα ολόκληρο κίνημα στην κοινωνική ανθρωπολογία απο γυναίκες, φεμινίστριες(μαρξίστριες γιατί υπήρχε και το ανάλογο ιδεολογικόback ground περι μητριαρχική κοινωνίας) που είχαν αφιερώσει όλη τους την έρευνα ψάχνοντας να βρουν τη μητριαχική κοινωνία. Έγινε κάτα κάποιο τρόπο άγιο δισκοπότηρο, αλλά δε βρέθηκε ποτέ. Κατέληξαν με 2 λόγια στο συμπέρασμα ότι ενώ δεν υπάρχουν se κοινωνικοί ρόλοι για γυναίκες και άντρες σε όλες τοις κοινωνίες, όποιος και αν είναι ο ρόλος της γυναίκας σε κάθε κοινωνία, αυτός θεωρείται ότι ο πιο υποβαθμισμένος ρόλος, είτε φανερά όπως είπα είτε λίγο πιο συγκεκαλυμμένα.
Δηλαδή έχουν βρει ακόμα και κοινωνίες που οι γυναίκες πάνε στον πόλεμο ακόμα και έγκυες, με την κοιλία "να", και οι άντρες κάθονται σπίτι και μαγειρεύουν, και οι άντρες της φυλής θα σου πούνε ότι το να κάθεσαι στην κουζίνα είναι το πιο τιμητικό, και τον να πας στον πόλεμο είναι για λουλούδες(και αυτό σε μεγάλο βαθμό γίνεται αποδεκτό και απο τις ίδιες τις γυναίκες).
Αυτόμου φαίνεται ήταν η μέθοδος, όχι ο στόχος, δεν είναι ζήτημα γκαρνταρόμπας η ισότητα, αλλά είναι χρήσιμο σύμβολο.Σενέκας έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 17:08 Ας πούμε άλλη απόδειξη είναι ότι ακόμα και το φεμινιστικό κίνημα δεν κατάφερε να ξεφύγει απ'αυτόν τον κανόνα: στόχοι τους ήταν πχ το δικαίωμα να πετάξουν τα σουτιέν και να φορέσουν παντελόνια, εμμέσως και άθελά τους αποδεχόμενες ότι το να φοράς παντελόνια είναι ανύψωση στο στατους. Δε διεκδίκησαν ξερω γω ποτέ να φοράνε οι άντρες φούστες
Εξαρτάται από το τι εννοείς γυναικεία χειραφέτηση, μάλλον. Η ίση συμμετοχή στην οικονομική δραστηριότητα δεν είναι άσχημη αφετηρία, μετά μπορούμε να ανησυχήσουμε αν ο δυναμισμός είναι έντονα gendered χαρακτηριστικό, και γενικά πόσο αλληλένδετοι με την έννοια του φύλου είναι οι διάφοροι κοινωνικά προκαθορισμένοι ρόλοι και τι μας λέει αυτό για την οντολογία του φύλου.Σενέκας έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 17:08 Αυτό σε τους mainstream φεμινιστικούς κύκλους προφανώς, ειδικά σήμερα μάλλον ισούται με κοινωνική θανατική καταδίκη αν το πεις, αλλά έχει κάνει ορισμένες φεμινίστριες ανθρωπολόγους να λένε ότι με βάση αυτό, μάλλον το κλειδί για τη γυναικεία χειραφέτηση δεν είναι να αλλάξουν οι ρόλοι, αλλά να μεταφερθεί ο διάλογος στο να κάνουμε recontext στους ήδη υπάρχοντες ρόλους και στην αξία τους, γιατί εκεί είναι τελικά το κλειδί. Αλλιώς θα παλεύουν να φοράνε πάντα παντελόνια και το πρότυπο της δυναμικής η γυναίκας θα είναι η γυναίκα που μοιάζει περισσότερο στον άντρα, διατηρώντας έμμεσα την πατριαρχεία ή "πατριαρχεία" τέλος πάντων
Ακριβως.Παλαιοελλαδίτης έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 20:07 Ναι, αλλά ο Κατσίφας...Και τι θα έγραφε ο Μάστορας; Και να μη ξεχνάμε πως και ο Notis ψήφιζε Χρυσή Αυγή.![]()
Αλβανοσγκομπιανοτουργκιγκος δάκτυλος βρίσκεται πίσω από το τουιτερ, πες τα.Νταρνάκας έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 22:54Ναι ρε φίλε, έχει καταντήσει γελοίο. Υπάρχουν π.χ. Σκοπιανοί ή Τούρκοι που κάνουν ακκάουντ μόνο για να βρίζουν αισχρά τους Έλληνες, έχουν τερματίσει το hate speech, τους ταράζεις στις αναφορές και δεν ιδρώνει το αφτί κανενός, πρέπει να περάσουν κάτι αιώνες για να φάνε αναστολή λογαριασμού. Ενώ εμένα το προηγούμενό μου ακκάουντ το 'φαγε η μαρμάγκα για ένα τόσο δα πταισματάκι. Άσταδιαλα δηλαδή!AlienWay έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 19:41Αυτό είναι το πρόβλημα. Οτι μπανάρουν ό,τι να 'ναι και επιτρέπουν ό,τι να 'ναι.Highlander έγραψε: 20 Ιούλ 2020, 19:39
Το τουίτερ αφήνει ναζί λογαριασμούς και άλλους που μιλάνε για replacement ποιο γάλα και κέτσαπ;
Ακου λέει "αυτόχθων"
![]()