Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 10:56
Αμβρόσιος vs Kαμερέως , έλα να πέφτουν στοιχήματα 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δεν τους πιάνεις πουθενά!πατησιωτης έγραψε: 15 Μάιος 2020, 11:00Δεν είναι μόνος.Και η εκλεκτή του Τσίπρα ακολουθεί.
https://www.facebook.com/OrthodoxiAlitheia/
Η Θάνου είναι αγωνίστρια,συνδικαλίστρια δικαστής,υποψήφια αναθεωρητής του συντάγματος για να αυξηθεί το όριο ηλικίας των 67 ετών στα 70,πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός με απόφαση Τσίπρα,άμισθη σύμβουλος του Τσίπρα,πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού και τώρα μαχήτρια του χριστεπώνυμου πληρώματος.Hector Buas έγραψε: 15 Μάιος 2020, 11:06Δεν τους πιάνεις πουθενά!πατησιωτης έγραψε: 15 Μάιος 2020, 11:00Δεν είναι μόνος.Και η εκλεκτή του Τσίπρα ακολουθεί.
https://www.facebook.com/OrthodoxiAlitheia/
Νομίζω πως έχουμε παρεξηγήσει τυος αριστερούς. Μπορούν να είναι πολλά πράγματα ταυτόχρονα.πατησιωτης έγραψε: 15 Μάιος 2020, 11:11Η Θάνου είναι αγωνίστρια,συνδικαλίστρια δικαστής,υποψήφια αναθεωρητής του συντάγματος για να αυξηθεί το όριο ηλικίας των 67 ετών στα 70,πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός με απόφαση Τσίπρα,άμισθη σύμβουλος του Τσίπρα,πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού και τώρα μαχήτρια του χριστεπώνυμου πληρώματος.Hector Buas έγραψε: 15 Μάιος 2020, 11:06Δεν τους πιάνεις πουθενά!πατησιωτης έγραψε: 15 Μάιος 2020, 11:00
Δεν είναι μόνος.Και η εκλεκτή του Τσίπρα ακολουθεί.
https://www.facebook.com/OrthodoxiAlitheia/![]()
Οι δασκαλοι ειναι τεμπεληδες.Στύγιος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 18:13Ντάξει ,δεν είμαι υποχρεωμένος να απολογηθώ για τις παπαριές του καθενός.Φραγμένος_Τελεστής έγραψε: 14 Μάιος 2020, 18:07 ποπο κατιμάς. Στηρίζουμε την Κεραμέως για να συνεχίσει το έργο της. Αυτή τη φορά δεν θα επιβληθούν αυτοί οι τύποι το κυβερνητικό πρόγραμμα που έχει εγκριθεί απ' τους πολίτες. Θα περάσουμε από πάνω τους.
https://twitter.com/Pantafitaki/status/ ... 40/photo/1
Εκφράζω την απαξίωση μου για το πανό:![]()
ζωντόβολα δάσκαλοι.
Θα φτυσετε αιμα τεμπελχαναδες.
Δεν ήταν ποτέ υποχρεωτική η εξαποστάσεως κάποιοι έκαναν κάποιοι λίγο κάποιοι καθόλου για πολλούς και ποικίλους λόγους. Τελοςπαντων Μην λέμε πολλά ξανά, μιλάμε για το κόμμα που επί δεκαετίες γκρίνιαζε για τις κακές καταλήψεις των σχολείων, σχολών και τις χαμένες ώρες και απειλούσε/ ζητούσε αναπλήρωση των μαθημάτων. Τώρα που κανείς δεν θα μιλούσε κάνει οτιδήποτε άλλο ακόμα και αντισυνταγματικά μέτρα, εκτός αυτού. 1,5 μήνας χάθηκε ας τον αναπλήρωνε Ιούνη Ιούλη Σεπτέμβρη κάπως, μας έπρηξε η μαλάκω. Το γιατί μόνο υποθέσεις, λογικά τμήμα της εκπαίδευσης θέλουν να περάσει στον ιδιωτικό τομέα να μασουλήσουν και από εκεί διαπλεκόμενοι, και να μην διορίσει κόσμο, είναι ακόμα από αδράνεια σε μνημονιακό Mode η νουδούλα. Ούτε δασκαλίτσα και δασκαλάκος δεν μπορείς να γίνεις πια σε αυτή την κωλοχώρα, να κάνεις μία οικογένεια κάτι. Το καθεστώς έχει βρει την λύση να φέρνει φθηνούς αραπάδες για νέο τζάμπα πληθυσμό οπότε περισσεύουμε μάλλον.Αρχέλαος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 16:41Έχω πλήρη εικόνα αλλά δεν έχει σημασία.Dorian έγραψε: 14 Μάιος 2020, 10:12Tα σχολεία διαλύθηκαν μετά το κλείσιμο, τεράστιο ποσοστό μόνιμων και αναπληρωτών δεν δουλεύουν στην περιοχή που κατάγονται και πήγαν σπίτια τους και στις οικογένειές τους να περάσουν την επιδημία. Δεν γίνονταν αυτά που λες για πολλούς λόγους που δεν ξέρεις από έξω και μέχρι και στο υπουργείο το κατάλαβαν και δεν το έκαναν ουδέποτε υποχρεωτική την τηλεκπαίδευση. Ατομικά κάποιοι κυρίως που είχαν έτοιμο υλικό ή μάθημα με κυρίως διάλεξη και πολύ μπλαμπλα πχ φιλόλογοι σταδιακα έκαναν μερικά πράγματα. Δεν έκλεισαν για 2 μήνες αλλά για εναμιση ήταν και το 15θήμερο του Πάσχα. Πολύ μπλα μπλα για το τίποτα, έτσι και αλλιώς τώρα δεν ανοίγουν σταδιακά τα πάντα σχεδόν; Ε ας άνοιγαν και τα σχολεία να γινόταν ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ μαθημάτων που μας είχαν πρήξει παλαιότερα ως απειλή για κακες καταλήψεις που χανόταν το ιερό μάθημα. Κανονικά τα μαθήματα θα τελείωναν κάπου αυτές τις μέρες μέχρι μέσα Ιουλίου θα είχε καλυφθεί χαλαρά το κενό. Οι λόγοι που δεν έγινε πρέπει να ήταν α) έπρεπε να κάνει επέκταση των συμβάσεων αναπληρωτών που λήγουν τέλη Ιούνη και θα τους έδινε πάτημα να διεκδικήσουν δικαστικά αυτόματη ανανέωση των συμβάσεων. Το έκαναν κάμποσοι με προγράμματα του ΟΑΕΔ κυρίως σε δήμους που τα επέκτεινε ο Συριζα για προεκλογικους λόγους και πολλοί δουλεύουν από 8μηνο αρχικά, ήδη εναμιση χρόνο και με αποφάσεις δικαστηρίων. β) συνδιαλλαγή με τα συνδικαλιστικά όργανα από τους μόνιμους (πρώτο κόμμα είναι της ΔΑΚΕ και πρόεδρος της ΟΛΜΕ που ελέγχεται από την ΝΔ) που δεν θα ήθελαν να δουλέψουν καλοκαίρι για τα κεκτημένα. τυπική συμπεριφορά ας πνιγούν οι καινούριοι έχει επαναληφθεί πολλάκις σε ΔΕΚΟ, Ολυμπιακή με παλιούς εργαζόμενους. γ)παλιοί αναπληρωτές που ελέγχουν και συνδικαλίστικά όργανα -οργανώσεις αναπληρωτών είναι σε πιθανότατη άμεση αναμονή διορισμού με νόμο Γαβρόγλου του 2019 το λεγόμενο προσοντολόγιο και προτιμάνε να μην υπάρξει κακό προηγούμενο με χαμένες διακοπές καλοκαιριού τώρα που είναι λίγο πριν την μονιμότητα, να χαρούνε λίγο και αυτοί.Αρχέλαος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:40 Η όλη φασαρία γίνεται για το τίποτα.
Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι λίγα.
Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει το εξής:
1) Με το κλείσιμο των σχολείων να δινόταν ένα δεκαήμερο ώστε να εξοικειωθούν οι καθηγητές που δεν είχαν ανάλογη εμπειρία με την τεχνολογία για εκπαίδευση εξ'αποστάσεως. Ενίοτε με συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. Ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογιστή με κάμερα και δεν έβρισκε σε λογική τιμή ή δεν ήθελε να αγοράσει τέτοιο προϊόν, θα μπορούσε να κάνει ένα κινητό smartophone κάμερα με απλή καθοδήγηση, δεν είναι δύσκολο.
Βλέπε DroidCam, Ivcam, Iriun. Τουλάχιστον σε Skype, Zoom,WebEx αναγνωρίζονται κάποια ή όλα από αυτά
2) Να έκανε ασύχρονο μάθημα, δηλαδή βιντεοσκοπήσεις με αναλυτική θεωρία και παραδείγματα δίνοντας και ένα χρονικό εύρος στους μαθητές να το δουν μαζί με ασκήσεις για διόρθωση
3) Πιο μετά λίγο μάθημα σε πραγματικό χρόνο με βάση τα παραπάνω και όποια νέα στοιχεία
Πάλι θα υπήρχαν ζητήματα αλλά και μεγαλύτερα ωφέλη.
Γενικά έχετε μία στρεβλή εντύπωση πως λες και είναι παράρτημα της ανταρσύα ο κλάδος αυτός. Μεμονωμένα μπορεί να βρίσκονται εδώ και κει αραιά κάποιοι που να κάνουν φασαρία και να πετάνε τα γνωστά αντιεθνικιστικά ανθελληνικά αλλά κατα βάση αποτελείται από τα φλωράκια και τα φυτά που είχατε συμμαθητές, τα "καλά" παιδιά που υπακουανε στον δάσκαλο και καθηγητή και αγχώνονταν αν δεν ήταν όλα τέλεια και του 20. Είναι πάρα πολυ συντηρητικοί, καθεστωτικοί θα το έλεγα. Νέοι καθηγητές και δάσκαλοι συμμετέχουν κανονικά στην προσευχή εκκλησιάζονται πολλοί, οι εθνικές εορτές γίνονται πανηγυρικότατα, για την λαθρομετανάστευση σχεδόν όλοι δηλώνουν ευθαρσώς ενάντια. Τώρα γιατί είναι του κλώτσου και του μπάτσου ως κλάδος, επειδή ακριβώς είναι φλώροι, στην ελληνική κοινωνία αν δεν κάνεις φασαρία και δεν είσαι απαιτητικός σε φτύνουν οι υπόλοιποι. Ακόμα είναι πολυδιασπασμένοι σε εσωτερικές αντικρουόμενες ομάδες συμφερόντων.
Προσωπικά δεν αναφέρθηκα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, άλλωστε η ΔΑΚΕ είναι ισχυρή στους εκπαιδευτικούς όπως και σε άλλους τομείς του δημοσίου και το έχω επισημάνει.
Η ουσία είναι απλή, ο χ καθηγητής-αναπληρωτής από το σπίτι του για αυτό μιλάμε για εξ'αποστάσεως εκπαίδευση, θα μπορούσε να στέλνει αρχεία βίντεο, κειμένου, να συντονίσει κάποιο μάθημα.
Όσοι το παρακολουθούσαν, από τους μηδέν μαθητές καλύτεροι είναι οι 10,20 κλπ.
Κάνοντας κυκλικά επαναλήψεις κλπ.
Ουσιαστικά κατακρίθηκε το υπουργείο που δεν έκανε τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
Όλα τα άλλα είναι κήρυγμα για εσωτερική κατανάλωση και δεν αφορά το θέμα που συζητείται ενώ μάλιστα ξεφεύγει.
Εδώ μέσα είναι καταγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί που έκαναν μάθημα ή διόρθωναν ερωτήσεις-ασκήσεις έχοντας και βαρύ φόρτο εργασίας.
Αρκετοί μόνιμοι ή όχι δεν το έκαναν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
Είχαμε καμιά εξέλιξη επί του θέματος;