Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
δηλαδη αμα ξεμεινεις απο καυσιμα χαλαει το αυτοκινητο;
Nαι συμβαινει
οχι δεν συμβαινει.
Παραδειγμα
Ενα ντιζελοκινητο αν μεινει απο καυσιμα τραβαει την μουργα του ρεζερβουαρ
Αυτο μπορει να βουλωσει φιλτρα η μπεκ κτλ κτλ
Επισης ειδικα στα παλαιας τεχνολογιας με πολυ μεγαλη συχνοτητα για να ξαναβαλεις μπρος χρειαζεσαι σπρευ αιθερα για την πρωτη αναφλεξη
Προβλημα μπορει να παρουσιαστει σε καταλυτη,σε dpf ,αντλια καυσιμου κτλ κτλ
Ειναι απειρα τα προβληματα που μπορουν να δημιουργηθουν αλλα εσυ εκει επιμενεις
Παραδειγμα
Ενα ντιζελοκινητο αν μεινει απο καυσιμα τραβαει την μουργα του ρεζερβουαρ
Αυτο μπορει να βουλωσει φιλτρα η μπεκ κτλ κτλ
Επισης ειδικα στα παλαιας τεχνολογιας με πολυ μεγαλη συχνοτητα για να ξαναβαλεις μπρος χρειαζεσαι σπρευ αιθερα για την πρωτη αναφλεξη
Προβλημα μπορει να παρουσιαστει σε καταλυτη,σε dpf ,αντλια καυσιμου κτλ κτλ
Ειναι απειρα τα προβληματα που μπορουν να δημιουργηθουν αλλα εσυ εκει επιμενεις
ωχ αμαν, ηρεμα με τα τουβλα.
ετσι απο περιεργεια, σε ποιο σημειο του ρεζερβουαρ λες να βρισκεται η μουργα, και απο ποιο σημειο λες να τραβαει καυσιμο ο κινητηρας οταν ειναι γεματο, απο την επιφανεια η απο τον πατο; επισης, οταν αδειαζει, τραβαει καυσιμο απο αλλου; εντωμεταξυ, η μουργα, ειναι πακτωμενη σε ορισμενο σημειο του τεποπζιτου, και δεν αλλαζει θεση οταν κινηται το αυτοκινητο; το καυσιμο δεν αναταραζεται, δεν ανακατευεται στην κινηση και στις λακουβες;
Re: άλλαξα μόνος μου τη μπαταρία του αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2020, 10:42
από σαν αμαρτία
Kiki mat έγραψε: 08 Φεβ 2020, 10:21
Ο γιανοπουλος έχει εξειδίκευση στα υγρά .
Ωωωω
Τα μισα να μου λεγε...
Re: άλλαξα μόνος μου τη μπαταρία του αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2020, 10:50
από nowhere
έβλεπα στο γτ έναν τύπο που έφτιαχνε μόνος του ένα σπίτι με κορμούς.έκοβε κάτι πελώρια δέντρα,μόνος του,τα έσερνε με τρακτέρ μέσα σε κάτι πλαγιές,μόνος του,έσκαβε για θεμέλια,μόνος του,σήκωνε τους κορμούς με ιμάντες και τροχαλίες και έχτιζε,μόνος του.ότι χάλαγε το έφτιαχνε φυσικά μόνος του.1 χρόνος δουλειά σε 2 ώρες βίντεο όλα αυτά.έλεγες ρε το μπούστη.και κάπου προς το τέλος τι κάνει?φωνάζει αλβανό
Re: άλλαξα μόνος μου τη μπαταρία του αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2020, 11:01
από Ερμής
Όπως επίσης γιατί να αλλάξεις μόνος λαδια; τζάμπα στο κάνουν οι μαντραδες
Παραδειγμα
Ενα ντιζελοκινητο αν μεινει απο καυσιμα τραβαει την μουργα του ρεζερβουαρ
Αυτο μπορει να βουλωσει φιλτρα η μπεκ κτλ κτλ
Επισης ειδικα στα παλαιας τεχνολογιας με πολυ μεγαλη συχνοτητα για να ξαναβαλεις μπρος χρειαζεσαι σπρευ αιθερα για την πρωτη αναφλεξη
Προβλημα μπορει να παρουσιαστει σε καταλυτη,σε dpf ,αντλια καυσιμου κτλ κτλ
Ειναι απειρα τα προβληματα που μπορουν να δημιουργηθουν αλλα εσυ εκει επιμενεις
ωχ αμαν, ηρεμα με τα τουβλα.
ετσι απο περιεργεια, σε ποιο σημειο του ρεζερβουαρ λες να βρισκεται η μουργα, και απο ποιο σημειο λες να τραβαει καυσιμο ο κινητηρας οταν ειναι γεματο, απο την επιφανεια η απο τον πατο; επισης, οταν αδειαζει, τραβαει καυσιμο απο αλλου; εντωμεταξυ, η μουργα, ειναι πακτωμενη σε ορισμενο σημειο του τεποπζιτου, και δεν αλλαζει θεση οταν κινηται το αυτοκινητο; το καυσιμο δεν αναταραζεται, δεν ανακατευεται στην κινηση και στις λακουβες;
τραβαει μουργα δηλαδη βρωμιες, ακομα τραβαει βιοντιξελ που εχει μυκητες και τραβαει και νερο που ειναι βαρυτερο και παει κατω κατω. ολα αυτα αλλα και ενα ενα αρκουν για να σου δυαλυσουν την μηχανη μαζι με φιλτρα και μπεκ.
εγω εχω στο κλαρκ πλαστικο ντεποζιτο και βλεπω μια χαρα το βιοντιζελ το καλοκαιρι, να βγαζει γκριζους μυκητες οπως και τις βρωμιες που μαζευει κατω κατω. το νερο το βλεπω στην υδατοπαγιδα.........................
Ο τύπος χρησιμοποιεί την τεχνολογία όπου τον συμφέρει ενώ όπου γουστάρει, χρησιμοποιεί μοχλικά συστήματα και τεχνικές των Σουμερίων.
Πλούσιος χομπίστας. Με λιγότερα χρήματα και κόπο, θα μπορούσε να κατασκευάσει κάτι πολύ καλύτερο και οικολογικά φιλικότερο. Μόνο σαν κάποιους είδους πρότζεκτ, μπορώ να πω πως έχει κάποια σημασία, αν και δεν θα μου φαινόταν σοβαρό το πρότζεκτ του να φας έναν χρόνο για να σηκώσεις 4 ξύλινα ντουβάρια. Σαν να ξανα-ανακαλύπτει τον τροχό μού φαίνεται.
τραβαει μουργα δηλαδη βρωμιες, ακομα τραβαει βιοντιξελ που εχει μυκητες και τραβαει και νερο που ειναι βαρυτερο και παει κατω κατω. ολα αυτα αλλα και ενα ενα αρκουν για να σου δυαλυσουν την μηχανη μαζι με φιλτρα και μπεκ.
εγω εχω στο κλαρκ πλαστικο ντεποζιτο και βλεπω μια χαρα το βιοντιζελ το καλοκαιρι, να βγαζει γκριζους μυκητες οπως και τις βρωμιες που μαζευει κατω κατω. το νερο το βλεπω στην υδατοπαγιδα.........................
οταν το τεποζιτο ειναι γεματο, και οχι αδειο, δεν τραβαει καυσιμο απο το ιδιο ακριβως σημειο, και δεν εχει ακριβως την ιδια πιθανοτητα να τραβηξει νερο κλπ; αλλαζει κατι αμα αδειασει το τεποζιτο; το σωληνακι δεν ειναι στον πατο (σχεδον) του τεποζιτου;
αντε, να το πω να μαθαινετε. το νερο ειναι υγροποιηση του αερα που εχει μεσα το τεποζιτο. οποτε, "παραγεται" περισσοτερο νερο οταν το τεποζιτο εχει λιγοτερο καυσιμο (περισσοτερος αερας). φυσιολογικα αυτο δεν ειναι προβλημα, υπαρχει η υδατοπαγιδα. αν ομως μενει αδειο για μεγαλα χρονικα διαστηματα (σκαφος σε χειμερινη ακινησια, π.χ.) τοτε καλυτερα να μεινει με γεματο τεποζιτο, η να αδειαστει και καθαριστει πριν την πρωτη χρηση, γιατιμπορει το νερο να ειναι περισσοτερο απο οσο μπορει να διαχειριστει η υδατοπαγιδα.
μουργα και μυκητες ειναι προβληματα, αλλα ασχετα με το ποσο καυσιμο εχει μεσα το τεποζιτο.
αμα ξεμεινεις απο καυσιμο, βαζεις και ξαναξεκινας. δεν παθαινει καποια ζημια ο κινητηρας.
δεν υπαρχουν τοσο κομπλεξικα οχηματα. αυτες οι σαχλες ειναι σαν τους βιομαγνητες και τα ζουμια του αριστου που μειωνουν την καταναλωση.
αμα τα κομπλεξικα σκορπαγαν επειδη ξεμειναν απο μπαταρια, οι αμερικανοι που ειναι πυρκαβλοι με τετοια θα ειχαν λιωσει στις μυνησεις τους κατασκευαστες, και αυτοι θα ειχαν 5 σελιδες στα μανιουαλ με μεγαλα κοκκινα γραμματα που θα ελεγαν πως να μην αλλαζετε μπαταρια μονοι σας.
δηλαδη, για να καταλαβεις, ουτε τα veglia δε σκορπανε απο ελλειψη ηλεκτρισμου. οσα τελοσπαντων λειτουργουν πανω απο βδομαδα μετα την απομακρυνση απο το ταμειο.
επισης, υπαρχουν μανιουαλ κατασκευαστων, που λενε οτι ΠΡΕΠΕΙ να βγαζεις τον πολο της μπαταριας σε καποιες συνθηκες, π.χ. οταν προκειται να ρυμουλκηθεις, η οταν ειναι να γινουν ορισμενες εργασιες,να μεινει καιρο αχρησιμοποιητο, η για να κανει reset κλπ. λες να σου προτεινουν κατι που θα κανει ζημια;
Re: άλλαξα μόνος μου τη μπαταρία του αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2020, 12:37
από enterprise-psi
Ρε τυπε κομπλεξικο εννοούμε ότι μετά την αλλαγή μπαταρίας, θα πάρει μπροστά και θα φύγει μια χαρά, αλλά δεν θα δουλεύει σωστά ή καθόλου ο συναγερμός, ραδιόφωνο κλπ.
αληθεια τωρα; ακομη δεν εχει μπει σκριπτ που να απαγορευει αυτη τη λεξη;
σα δε ντρεπουστε τετοιοι πουστε.
Re: άλλαξα μόνος μου τη μπαταρία του αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2020, 13:55
από Chilloutbuddy
Έμεινα με το ντίζελ μια φορά (ολόκληρη ιστορία, τέλος πάντων), πήγα με τα πόδια στο βενζινάδικο με το μπετόνι, έβαλα μπροστά και από τότε έχω κάνει 3 σερβις και είναι μια χαρά.