Re: Βοηθήστε με να διαλέξω αμάξι.
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2020, 12:56
Βάζεις πολύ μεγάλους πειρασμούς τώρα αλλά θα σου πω το τρέιλερ 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μετά από λίγους μήνες το είχαν διορθώσει.
τι να το κάνεις... όλα τα toyota βάρκα γιαλό είναι...
Πόσα αμερικανικά πικ απ έχουν isuzu moter ,stergiosbik έγραψε: 30 Δεκ 2020, 11:27 Φααπ!
Τεζα τα γιαλαντζι τζιπακια (SUV).
[img]https://i.postimg.cc/Fz2TMxdf/isuz ... .jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/SxLgPCys/Isuz ... .jpg[/img]
Αν ο αλλος πήρε ραβ4 για να πηγαίνει με 170 στην εθνική κ να μπαίνει στα λιμανακια, πάνω σε ένα περίπτερο με ρόδες με υψηλό κέντρο βάρους, μαλακες αναρτήσεις για να αποσβαινουν τους κραδασμούς κ τιμόνι με αίσθηση λαγουδερας, είναι μαλακας.the comet the course the tail έγραψε: 30 Δεκ 2020, 12:31
τι να το κάνεις... όλα τα toyota βάρκα γιαλό είναι...![]()
Κοίτα δεν υποτιμώ προφανώς τα τεστ αυτά, αλλά σοβαρα τώρα, πόσο ρεαλιστικά ειναι; εμενα δε μου έχουν τύχει ποτέ τοσα χρόνια που οδηγαω, πχ να κάνω διπλό ελιγμόΜαυροβασίλης έγραψε: 30 Δεκ 2020, 13:38 δεν είναι ταλιμπανιές, double lane change κατά ISO, NHTSA fish-hook, κτλ είναι ελιγμοί ευστάθειας και σε πολύ ρεαλιστικά σενάρια, πχ το πρώτο είναι 70-80 χαω για τα περισσότερα αυτοκίνητα και σε φάση πετάχτηκε κάποιος στο δρόμο
Ρεαλιστικοτατα ειναι και μαλιστα θα πρεπε να τα επεκτεινουν ακομη περισσοτερο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 30 Δεκ 2020, 22:43Κοίτα δεν υποτιμώ προφανώς τα τεστ αυτά, αλλά σοβαρα τώρα, πόσο ρεαλιστικά ειναι; εμενα δε μου έχουν τύχει ποτέ τοσα χρόνια που οδηγαω, πχ να κάνω διπλό ελιγμόΜαυροβασίλης έγραψε: 30 Δεκ 2020, 13:38 δεν είναι ταλιμπανιές, double lane change κατά ISO, NHTSA fish-hook, κτλ είναι ελιγμοί ευστάθειας και σε πολύ ρεαλιστικά σενάρια, πχ το πρώτο είναι 70-80 χαω για τα περισσότερα αυτοκίνητα και σε φάση πετάχτηκε κάποιος στο δρόμο![]()
Αλλα δεν ειναι τοσο αυτο το θεμα, όσο να ξέρεις τι οδηγας. Δε φαντάζομαι να βάζουν κ φορτηγά ή σχολικα να κάνουν το παραπάνω τεστ. Ε όταν έχεις σουβ είναι σα να έχεις ένα φορτηγάκι. Ή ένα σχολικό. Κάτσε λοιπόν δεξιά λωρίδα κ οδήγα συντηρητικά![]()
Ναι τα ίδια έλεγα κ γω στα 18 όταν έμπαινα στα λιμανάκια σα μαλακας, ή οταν αγόρασα την πρώτη μου μηχανή, αυτό ήταν το επιχείρημα μου στους γονείς μου, καλύτερα κρατηματα, φρένα κτλ. Πλεον άστο φιλε, πέστα σε κάναν αλλο.stergiosbik έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:48Ρεαλιστικοτατα ειναι και μαλιστα θα πρεπε να τα επεκτεινουν ακομη περισσοτερο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 30 Δεκ 2020, 22:43Κοίτα δεν υποτιμώ προφανώς τα τεστ αυτά, αλλά σοβαρα τώρα, πόσο ρεαλιστικά ειναι; εμενα δε μου έχουν τύχει ποτέ τοσα χρόνια που οδηγαω, πχ να κάνω διπλό ελιγμόΜαυροβασίλης έγραψε: 30 Δεκ 2020, 13:38 δεν είναι ταλιμπανιές, double lane change κατά ISO, NHTSA fish-hook, κτλ είναι ελιγμοί ευστάθειας και σε πολύ ρεαλιστικά σενάρια, πχ το πρώτο είναι 70-80 χαω για τα περισσότερα αυτοκίνητα και σε φάση πετάχτηκε κάποιος στο δρόμο![]()
Αλλα δεν ειναι τοσο αυτο το θεμα, όσο να ξέρεις τι οδηγας. Δε φαντάζομαι να βάζουν κ φορτηγά ή σχολικα να κάνουν το παραπάνω τεστ. Ε όταν έχεις σουβ είναι σα να έχεις ένα φορτηγάκι. Ή ένα σχολικό. Κάτσε λοιπόν δεξιά λωρίδα κ οδήγα συντηρητικά![]()
Αν η παθητικη ασφαλεια ειναι μια φορα σημαντικη,η ενεργητικη ειναι χιλιες.
Γιατι ειναι απειρως προτιμοτερο να αποφυγεις το ατυχημα παρα να δοκιμασεις στην πραξη αν ισχυουν τα αποτελεσματα των crash tests.
Κλασσικος ελ.EKPLIKTIKOS έγραψε: 31 Δεκ 2020, 17:22Ναι τα ίδια έλεγα κ γω στα 18 όταν έμπαινα στα λιμανάκια σα μαλακας, ή οταν αγόρασα την πρώτη μου μηχανή, αυτό ήταν το επιχείρημα μου στους γονείς μου, καλύτερα κρατηματα, φρένα κτλ. Πλεον άστο φιλε, πέστα σε κάναν αλλο.stergiosbik έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:48Ρεαλιστικοτατα ειναι και μαλιστα θα πρεπε να τα επεκτεινουν ακομη περισσοτερο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 30 Δεκ 2020, 22:43
Κοίτα δεν υποτιμώ προφανώς τα τεστ αυτά, αλλά σοβαρα τώρα, πόσο ρεαλιστικά ειναι; εμενα δε μου έχουν τύχει ποτέ τοσα χρόνια που οδηγαω, πχ να κάνω διπλό ελιγμό![]()
Αλλα δεν ειναι τοσο αυτο το θεμα, όσο να ξέρεις τι οδηγας. Δε φαντάζομαι να βάζουν κ φορτηγά ή σχολικα να κάνουν το παραπάνω τεστ. Ε όταν έχεις σουβ είναι σα να έχεις ένα φορτηγάκι. Ή ένα σχολικό. Κάτσε λοιπόν δεξιά λωρίδα κ οδήγα συντηρητικά![]()
Αν η παθητικη ασφαλεια ειναι μια φορα σημαντικη,η ενεργητικη ειναι χιλιες.
Γιατι ειναι απειρως προτιμοτερο να αποφυγεις το ατυχημα παρα να δοκιμασεις στην πραξη αν ισχυουν τα αποτελεσματα των crash tests.
Στατιστική είναι φιλαράκι. Ποιες μηχανές έχουν τα περισσότερα τροχαία, και ειδικά θανατηφόρα; Σωστά μαντεψες: αυτές με την καλύτερη ενεργητική ασφάλεια: οι supersport/superbike, με τέσσερις φορές πανω πιθανότητα θανατηφόρου τροχαίου. Ποιες έχουν τα λιγοτερα; οι cafe/retro. Πρόσεξε οτι στην πρώτη περίπτωση μιλαμε για μηχανές με φρένα άγκυρες, τεράστια λάστιχα με πολύ μεγάλες δυνατότητες πρόσφυσης, αναρτήσεις πολύ πάνω από τις δυνατότητες του μέσου αναβάτη κτλ . Στη δεύτερη περίπτωση έχουμε πολυ χειρότερες μηχανές, αλλά με πολύ λιγότερα τροχαία. Αντίστοιχα, αυτοκίνητα όπως το φιέστα που έχουν καλές δυνατότητες (σαφές κ γρήγορο τιμόνι, κρατηματα κτλ) έχουν πολύ χειρότερα κ περισσότερα τροχαία από τα μεγάλα suv. Στο μόνο που τα suv είναι χειρότερα πράγματι είναι στην πιθανότητα να σκοτώσουν πεζό.