Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2023, 00:59
Και 50+ αγνοούμενους;Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:56Δεν τους προσθέτω στους μη αναγνωρισμένους 50+ (νομίζω ή 54 ή 56) είναι οι επίσημα αναγνωρισμένοι σήμερα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Και 50+ αγνοούμενους;Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:56Δεν τους προσθέτω στους μη αναγνωρισμένους 50+ (νομίζω ή 54 ή 56) είναι οι επίσημα αναγνωρισμένοι σήμερα.
σωστα, αλλα απο περιέργεια μια αναλυση απο τον χελη η τον βερια θα την ήθελα, εναι λογική η χρήση της έννοιας "αγνοούμενος νεκρός";
Υes εγώ αυτό διαβασα. Το είκοσι που γράφτηκε δεν ξέρω αν είναι τυχαίο παράδειγμα ή ισχύει. Μπήκα να δω καινούρια επίσημα στοιχεία, αλλά δεν την παλεύω.sharp έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:59Και 50+ αγνοούμενους;Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:56Δεν τους προσθέτω στους μη αναγνωρισμένους 50+ (νομίζω ή 54 ή 56) είναι οι επίσημα αναγνωρισμένοι σήμερα.sharp έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:54
Στους μη αναγνωρισμένους εννοείς προφανώς. Πόσοι είναι αυτοί, ξέρεις;
Μήπως μπορείς σε hungarian notation, boomer you know...Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Μαρ 2023, 01:01 συνολικός_αριθμός_νεκρών = αριθμός_αναγνωρισμένων_νεκρών + αριθμός_αγνοούμενων + αριθμός_αζήτητων_επιβατών
δημοσιευμένος_αριθμός_νεκρών = αριθμός_αναγνωρισμένων_νεκρών + αριθμός_ξεχωρισμένων_νεκρών
άρα
συνολικός_αριθμός_νεκρών = δημοσιευμένος_αριθμός_νεκρών -αριθμός_ξεχωρισμένων_νεκρών + αριθμός_αγνοούμενων + αριθμός_αζήτητων_επιβατών
Επομένως έχουν βρει όλες τις σωρούς.enaon έγραψε: 04 Μαρ 2023, 01:03 παιδια η Ραπτη λεει αυτο που εξηγεί ο Lugozzi, οταν λενε αγννοούμενοι εννοούν μη ταυτοποιημένους νεκρούς, απο εχθές δεν υπαρχουν πλεον ειπε.
Ο αριθμός αζητητων επιβατών είναι μέσα στους νεκρούς,Dwarven Blacksmith έγραψε: 04 Μαρ 2023, 01:01 συνολικός_αριθμός_νεκρών = αριθμός_αναγνωρισμένων_νεκρών + αριθμός_αγνοούμενων + αριθμός_αζήτητων_επιβατών
Δεν παίζει καν αυτός ο όρος, είναι δική σου επινόηση.enaon έγραψε: 04 Μαρ 2023, 01:00σωστα, αλλα απο περιέργεια μια αναλυση απο τον χελη η τον βερια θα την ήθελα, εναι λογική η χρήση της έννοιας "αγνοούμενος νεκρός";
Nαι , αλλά πριν λίγο διάβασα πως ταυτοποιήθηκαν 32 νεκροί. Και συγχρόνως πως οι νεκροί προς το παρόν είναι 56. Και οι αγνοούμενοι 57.Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:49Τι να σου πω εγώ άκουσα ότι οι αγνοούμενοι είναι 50+ και όχι 20.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:48Στην αρχή αυτό είχα καταλάβει, αλλάCecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:38
Δανάη συνελθε. Έχεις τον συνολικό αριθμό των επιβατών. Έχεις τους νεκρούς τους ταυτοποιημενους και έχεις και τους αγνοούμενους! Αν τους προσθέσεις πατάς την κατοσταρα. Το έχουμε?
Τώρα εννοείται πρέπει να ταυτοποιησεις ο,τι βρίσκεις και εννοείται ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να έχεις νεκρούς που δεν είναι στη λίστα αγνοουμένων γιατί δεν τους αναζήτησε κανένας!
Η ουσία είναι ότι πρακτικά έχεις τριψήφιο.
νομίζω πως έχει δίκαιο η Ναίδα
Θα μπορούσαμε να κρατήσουμε το εμπορικό κομμάτι και αυτό για τις ανάγκες του στρατού και με τα έξοδα που θα σώσουμε απ' το επιβατικό να φτιάξουμε πρότυπο οδικό δίκτυο..jimdenin έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:57Αγαπητέ Πάτ:
Δεν χρειάζεται καν να γίνει λόγος για απολύσεις. Το ζήτημα με τον ΟΣΕ είναι πιο απλό αλλά ταυτόχρονα και πιο μεγάλο.
Η χώρα δεν έχει τον όγκο έργου είτε επιβατικού είτε εμπορικού για να μπορέσει να διατηρεί βιώσιμο τον σιδηρόδρομο αλλά ταυτόχρονα και να συντηρεί τα ανάλογα ΜΜΜ (ΚΤΕΛ, Φορτηγά, Βυτιοφόρα κλπ) από τα οδικά δίκτυα.
Και ήδη άτυπα αλλά ουσιαστικά η επιλογή έχει γίνει. Και αυτή είναι ότι οι μαζικές μεταφορές να γίνονται από τα οδικά ΜΜΜ. Συν τα όποια συμφέροντα εργοληπτικών εταιριών κατασκευής/συντήρησης και διαχείρισης των αυτοκινητόδρομων.
Το ζήτημα λοιπόν Πάτ δεν είναι αν στον ΟΣΕ χρειάζονται κάποιες απολύσεις, αλλά γενικά αν χρειάζεται το ίδιο το μέσο στην χώρα.
Δύσκολα έχει λόγο ύπαρξης ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα χρόνια τώρα. Τότε γιατί υπάρχει ακόμα:
Ένας λόγος η ύπαρξη της Cosco που όντως δίνει υπαρκτό εμπορικό έργο στον ΟΣΕ, ένας δεύτερος οι ανάγκες του ΕΣ (μεταφορές υλικού και προσωπικού.
Λύση, τουλάχιστον για μένα: Κανονικά χρειάζεται μια σμίκρυνση του όλου οργανισμού, σφράγισμα μεγάλου μέρους του δικτύου αλλά και πούλημα του μεγαλύτερου μέρους του τροχαίου υλικού, διατήρηση του απολύτως αναγκαίου δικτύου και τροχαίου υλικού για τους δυό παραπάνω λόγους που ανέφερα συν ότι άλλο έκτακτο προκύψει ανά εκάστοτε χρονικό διάστημα στο μέλλον σε περιπτώσεις που για τον Χ,Ψ,Ζ λόγο μια μεταφορά από το οδικό δίκτυο δεν μπορεί να γίνει. Και αποκλειστικό για εμπορικό σκοπό.
Τουλάχιστον για το επιβατικό κομμάτι, το τραίνο δεν έχει νόημα στην Ελλάδα πλέον, έχει τελειώσει και έπειτα από το εν λόγω δυστύχημα το να γίνεται λόγος για μεταφορά επιβατών και με τα όσα προβλήματα αναδείχθηκαν δεν χρειάζεται να συζητείται καν. Το εν λόγω κομμάτι μπορούν να το αναλάβουν εξ 'ολοκλήρου τα ΚΤΕΛ.
Εδώ λοιπόν δεν θα διαφωνήσω στην εκτίμηση του Μάνου.
Το θέμα ποιός θα αναλάβει τα παραπάνω αν όχι η σημερινή κυβέρνηση. Και λόγος για το πολιτικό κόστος να γίνει στην προκειμένη περίπτωση μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει.
Διότι δεν υπάρχει σύγκριση για το αν οι ψήφοι των ΔΥ ενός χρεοκοπημένου οργανισμού μπορούν να έχουν την παραμικρή πολιτική βαρύτητα απέναντι σε εκείνους επαγγελματικών ομάδων των οδικών ΜΜΜ και όχι μόνο. Και όλα τα κόμματα, το τελευταίο το ξέρουν αρκετά καλά.
Οι ταυτοποιημενοι είναι 54-56Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 04 Μαρ 2023, 01:07Nαι , αλλά πριν λίγο διάβασα πως ταυτοποιήθηκαν 32 νεκροί. Και συγχρόνως πως οι νεκροί προς το παρόν είναι 56. Και οι αγνοούμενοι 57.Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:49Τι να σου πω εγώ άκουσα ότι οι αγνοούμενοι είναι 50+ και όχι 20.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 04 Μαρ 2023, 00:48
Στην αρχή αυτό είχα καταλάβει, αλλά
νομίζω πως έχει δίκαιο η Ναίδα
Καταλαβαίνω πως υπάρχουν άλλοι 56-32= 24 νεκροί που δε έχουν ταυτοποιηθεί (στους αγνοούμενους τώρα) ,οπότε και 57-24=33 άνθρωποι από τους οποίους απέμεινε από λίγα σκόρπια ως καθόλου.
Συνεπώς 32 ταυτοποιημένοι νεκρόι + 57 αγνοούμενοι νεκροί =89.
Μπορεί βέβαια να κατάλαβα και λάθος ή να είναι ετεροχρονισμένα τα ρεπορτάζ.
Πιστεύω μόνο η Αθηνών-Πατρών που φτιάξανε πρέπει να ανέβασε το προσδώκιμο ζωής στην Ελλάδα κανα μήναLeporello έγραψε: 03 Μαρ 2023, 17:52Πριν από 35 χρόνια, τα νούμερα ήταν 4πλάσια αν και τα συνολικά χιλιόμετρα που διανύονταν ήταν λιγότερα. Οι λόγοι που βελτιώθηκε η κατάσταση είναι πολλαπλοί: καλύτερα αυτοκίνητα, καλύτεροι δρόμοι, ίσως και καλύτεροι οδηγοί. Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και γιά τα τραίνα.Chilloutbuddy έγραψε: 03 Μαρ 2023, 14:00Για τον ίδιο λόγο που όταν πάμε ταξίδι με το αυτοκίνητο μας σταυρώνει η μάνα μας στην πόρτα. Γιατί όλα αυτά που κάνουν τις μετακινήσεις ασφαλείς κοστίζουν, και όταν υπάρχουν λεφτά συνήθως τα τρώμε αλλού.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:44 δηλαδή ρε παιδιά ολόκληρο το σιδηροδρομικό σύστημα στην Ελλάδα επί τόσες δεκαετίες βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι οι σταθμάρχες δεν θα κάνουν λάθος; αυτό δεν γίνεται, όταν υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας το λάθος είναι ΠΑΝΤΑ μέσα στην εξίσωση. και εγώ λέω ότι οκ, ο σταθμάρχης έκανε λάθος. όλοι οι άνθρωποι μπορεί να κάνουν λάθη. δεν είναι ζήτημα ηλικίας. δηλαδή αν ήταν 35 χρονών δε θα έκανε λάθος; το ζήτημα είναι γιατί δεν υπάρχει μια δικλείδα ασφαλείας έτσι ώστε όταν γίνει το ανθρώπινο λάθος να υπάρχει μια προειδοποίηση
H Eλλάδα έχει συνήθως 50+ νεκρούς το μήνα από αυτοκινητιστικά. Επειδή όμως δεν πεθαίνουν όλοι μαζί ταυτόχρονα όπως με το τρένο δε μας φαίνεται και τόσο εντυπωσιακό, αλλά πίστεψέ με, είναι.
Κι εγώ το ίδιο ακριβώς.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Μαρ 2023, 22:55Δεν έχει σημασία, δεν ζητάνε εγγυήσεις ότι ο άλλος δε σηκώθηκε, που καθόταν ρωτάνε. Αυτό έχουν, αυτό μπορούν να δώσει η εταιρία αν κάποιος το ζητήσει. Εγώ όσες φορές είχα πάρει τρένο πάντως, εκεί που πήρα καθόμουν.Cecily Anne έγραψε: 03 Μαρ 2023, 22:53Όχι δεν μπορεί γιατί έχουν δικαίωμα μεταφοράς. Δεν είναι αεροπλάνο. Πχ στην πρώτη θέση συνήθως δίνεις όνομα κ στο εξωτερικό, μέχρι εκεί.Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Μαρ 2023, 22:51
Είσαι σίγουρη; Αν δεν μπορεί για όλους σίγουρα μπορεί για όσους αγόρασαν online. Δες μπλε και κόκκινα βέλη.
![]()