Re: Το τεχνολογικό μέλλον που έρχεται.
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 13:37
Ναι... και;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ναι... και;
Ναι, οκ. Καλά τα μιμς, αλλά τι ακριβώς πρωτοποριακό, ριζοσπαστικό, τεχνολογικό (και όλα τα εις -κο) λέει το βίντεο και η "είδηση" που δεν έπιασα;
Συγνώμη για το gif, αλλά θεωρώ ότι η καινοτομία της συγκεκριμένης πατέντας της Tesla είναι κοσμογονικη για τα αστικά περιβάλλοντα.shrike έγραψε: 30 Μάιος 2019, 18:52 Ναι, οκ. Καλά τα μιμς, αλλά τι ακριβώς πρωτοποριακό, ριζοσπαστικό, τεχνολογικό (και όλα τα εις -κο) λέει το βίντεο και η "είδηση" που δεν έπιασα;
Βρε μην ζητάς συγγνώμη, δεν παρεξηγιέμαι με τέτοια. Απλά ρώτησα τι μου διέφυγε και δεν κατάλαβα προς τι η καινοτομία.DIOMEDESGR έγραψε: 30 Μάιος 2019, 18:59Συγνώμη για το gif, αλλά θεωρώ ότι η καινοτομία της συγκεκριμένης πατέντας της Tesla είναι κοσμογονικη για τα αστικά περιβάλλοντα.shrike έγραψε: 30 Μάιος 2019, 18:52 Ναι, οκ. Καλά τα μιμς, αλλά τι ακριβώς πρωτοποριακό, ριζοσπαστικό, τεχνολογικό (και όλα τα εις -κο) λέει το βίντεο και η "είδηση" που δεν έπιασα;
Είναι η ιδέα της υπογειοποίησης της κυκλοφορίας οχημάτων από ιδιωτικές εταιρίες.
Θα μπαίνεις με το αυτοκίνητό σου στο Βενιζέλος και θα βγαίνεις σε 20 λεπτά στην Ομόνοια, τρόπος του λέγειν.
Τι δεν σ'αρέσει σε αυτό?
![]()
ποιας πατέντας;
Συγνώμη ρε shrike, επειδή όλους τους παλιούς δεν σας ξέρω καλά, είσαι Σοσιαλιστής ιδεολογικά?shrike έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:07
Βρε μην ζητάς συγγνώμη, δεν παρεξηγιέμαι με τέτοια. Απλά ρώτησα τι μου διέφυγε και δεν κατάλαβα προς τι η καινοτομία.
Το να μπορεί ένας δισεκατομμυριούχος σαν τον Ίλον να έχει προσωπικό υπόγειο δρόμο το θεωρείς καινοτομία; Πόσοι άνθρωποι θα μπορούν να το κάνουν αυτό σε μια μεγάλη πόλη; Ένας; Δύο; Τρεις το πολύ (και αν); Και με τι προορισμούς; Απ' το ένα κτίριό τους στο άλλο; Χέστηκε η Φατμέ, που λένε. Αλλού μέσα στην πόλη δεν θα χρειαστεί να μετακινηθούν, εκεί τι γίνεται;
Με ιδιωτικό τούνελ, με προσωπικό ασανσέρ και όλα τα σχετικά, αντί για 4,5 λεπτά έκανε λέει 1,5. Και φυσικά, μιλάμε μόνο για Τέσλα ή γενικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αν μπλέξει και το καυσαέριο στη μέση, γάμησέ τα.
Όσο για το "Θα μπαίνεις με το αυτοκίνητό σου στο Βενιζέλος και θα βγαίνεις σε 20 λεπτά στην Ομόνοια, τρόπος του λέγειν" εννοείται ότι δεν ισχύει. Για να δουλέψει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να χρησιμοποιείται το τούνελ από ελάχιστα άτομα, όχι απ' όλον τον κόσμο, αλλιώς πέφτουμε στα ίδια με την κίνηση.
Εσύ να ζητήσεις συγνώμη και μετά θα μιλήσουμε.
Ποιας πατέντας, βρε άσχετο ζωντόβολο;DIOMEDESGR έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:15Εσύ να ζητήσεις συγνώμη και μετά θα μιλήσουμε.
Αλλιώς βολόδερνε μόνος σου.
Το λιμπερτάριαν υγρό όνειρο, ιδιωτικοποίηση δρόμων και διόδια σε κάθε δεύτερο φανάρι.DIOMEDESGR έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:14 Δεν καταλαβαινεις την διαφορά που θα κάνει για όλους η υπογειοποίηση της κυκλοφορίας σαν ΠΑΡΟΧΉ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ από ιδιωτικές εταιρίες?
Έτσι, συνέχισε να δείχνεις την αγωγή που πήρες απτο σπίτι σου.
Γιατί, δεν σαρεσει? Και, δεύτερον, τι σε κάνει να νομίζεις ότι μπορείς να εμποδίσεις την τεχνολογική πρόοδο όπως το συγκεκριμένο με τα τούνελ?Stalker έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:27
Το λιμπερτάριαν υγρό όνειρο, ιδιωτικοποίηση δρόμων και διόδια σε κάθε δεύτερο φανάρι.
Ούτε για πλάκα. Άκου... σοσιαλιστής. Απλά ρεαλιστής.DIOMEDESGR έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:14Συγνώμη ρε shrike, επειδή όλους τους παλιούς δεν σας ξέρω καλά, είσαι Σοσιαλιστής ιδεολογικά?shrike έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:07
Βρε μην ζητάς συγγνώμη, δεν παρεξηγιέμαι με τέτοια. Απλά ρώτησα τι μου διέφυγε και δεν κατάλαβα προς τι η καινοτομία.
Το να μπορεί ένας δισεκατομμυριούχος σαν τον Ίλον να έχει προσωπικό υπόγειο δρόμο το θεωρείς καινοτομία; Πόσοι άνθρωποι θα μπορούν να το κάνουν αυτό σε μια μεγάλη πόλη; Ένας; Δύο; Τρεις το πολύ (και αν); Και με τι προορισμούς; Απ' το ένα κτίριό τους στο άλλο; Χέστηκε η Φατμέ, που λένε. Αλλού μέσα στην πόλη δεν θα χρειαστεί να μετακινηθούν, εκεί τι γίνεται;
Με ιδιωτικό τούνελ, με προσωπικό ασανσέρ και όλα τα σχετικά, αντί για 4,5 λεπτά έκανε λέει 1,5. Και φυσικά, μιλάμε μόνο για Τέσλα ή γενικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αν μπλέξει και το καυσαέριο στη μέση, γάμησέ τα.
Όσο για το "Θα μπαίνεις με το αυτοκίνητό σου στο Βενιζέλος και θα βγαίνεις σε 20 λεπτά στην Ομόνοια, τρόπος του λέγειν" εννοείται ότι δεν ισχύει. Για να δουλέψει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να χρησιμοποιείται το τούνελ από ελάχιστα άτομα, όχι απ' όλον τον κόσμο, αλλιώς πέφτουμε στα ίδια με την κίνηση.
Τσουκ. Δεν την βλέπω τη διαφορά. Ή μάλλον, θα μπορούσα να δω κάτι... κάπου, αν ήταν εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο. Που, φυσικά και δεν είναι.Δεν καταλαβαινεις την διαφορά που θα κάνει για όλους η υπογειοποίηση της κυκλοφορίας σαν ΠΑΡΟΧΉ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ από ιδιωτικές εταιρίες?
Τσουκ στο τετράγωνο. Φτου-φτου στον κόρφο μας τέτοια πράματα.Είσαι υπάλληλος σε κανα ΥΠΕΧΩΔΕ αδερφέ?
Εδώ και μισή ντουζίνα χρόνια έχει γίνει επιχειρησιακό ένα τέτοιο σύστημα κατά ασύμμετρων απειλών στο USN.
Πρόκειται για την ΔΕΎΤΕΡΗ γενιά του οπλικού συστήματος, που θα αντικαταστήσει πυραυλικό αντίστοιχο.LongTom έγραψε: 30 Μάιος 2019, 21:20
Εδώ και μισή ντουζίνα χρόνια έχει γίνει επιχειρησιακό ένα τέτοιο σύστημα κατά ασύμμετρων απειλών στο USN.
Δεν είναι "νέο" από την άποψη της καινοτομίας.
The Navy began testing a precursor laser system, the AN/SEQ-3, back in 2013 as a proof-of-concept that could be used against small drones or boats that was later put into operation onboard the USS Ponce from 2014 until the ship was decommissioned last year. The Navy awarded a $150 million contract to Lockheed Martin to design, build, and deliver a successor system by 2020 — two laser systems, one of which would be installed onboard a ship, while the other would be used for testing at the White Sands Missile Range in New Mexico. Lockheed Martin is expected to deliver the system sometime next year.