Re: Highlights της ημερας μας
Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2019, 01:10
Eψαξα καθαρα το χρωμα για να το δεις τυπε σόρυ . Το είχα για 10 χρόνια . απο το 2004 (που παρουσιαστηκε) ως το 14 .

Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Eψαξα καθαρα το χρωμα για να το δεις τυπε σόρυ . Το είχα για 10 χρόνια . απο το 2004 (που παρουσιαστηκε) ως το 14 .

Αυτά τα παρε δωσε με τις γαλλιδουλες σου φουσκωσανε τα μυαλά τύπε
Ωραίος, τύπε.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:10Eψαξα καθαρα το χρωμα για να το δεις τυπε σόρυ . Το είχα για 10 χρόνια . απο το 2004 (που παρουσιαστηκε) ως το 14 .
![]()
Οταν ταξιδεψω στο βορρα.Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:10Λαδάδικα.
μπαλα στην εξεδραistoria m amartia m έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:12Αυτά τα παρε δωσε με τις γαλλιδουλες σου φουσκωσανε τα μυαλά τύπε
Αθλια μηχανηματα παραγωγης ντεσιμπελ.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:10Eψαξα καθαρα το χρωμα για να το δεις τυπε σόρυ . Το είχα για 10 χρόνια . απο το 2004 (που παρουσιαστηκε) ως το 14 .
![]()
Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:13
Ωραίος, τύπε.
Ακόμα αχνοφαίνεται το έγκαυμα στην γάμπα μου από το αντίστοιχο ενός φίλου.
Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:17Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:13
Ωραίος, τύπε.
Ακόμα αχνοφαίνεται το έγκαυμα στην γάμπα μου από το αντίστοιχο ενός φίλου.
I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:23Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:17Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:13
Ωραίος, τύπε.
Ακόμα αχνοφαίνεται το έγκαυμα στην γάμπα μου από το αντίστοιχο ενός φίλου.
Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:30I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:23Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:17
Πως ειχε γίνει η φάση ? 1. καβαλα συνεπιβατης και σε καψανε ?( οχι μανισιες να φανταστω ) Η σου έσβησε ( σβηνανε ) και σε αγκαλιασαν τα 180τοσα κιλα του ? Δυνατο καψιμο = τατου μονο με πλαστικη παιρνει πουλο .
Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωναFeindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:33Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:30I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:23
Με αγκάλιασε σε απότομη κατηφόρα, μανίσια εξάτμιση. Το σήκωσα, κυριλέ, του το επιστρέφω, με βρίζει, 100 ευρώ ζημιά η μάσκα, δεν το ξαναπαίρνεις. Μετά από 2-3 μέρες, ζεματάει και έχει κατακοκκινήσει όλη η γάμπα, πέρα από το σημείο του (μεγάλου σε έκταση) καψίματος, αντιτετανικούς, στο τσακ γλύτωσα την μόλυνση από την αμέλειά μου να φροντίσω το έγκαυμα εκείνη την ώρα.
Κατάλαβα, τύπε. Έκανε πήχεις ο συνεπιβάτης σου.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:40Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωναFeindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:33Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:30
I see . Ολα τα 660 έσβηναν randomly σε συγκεκριμενες (χαμηλές στροφές , το διορθωσαν καπως μετα το 09 που βαλαν αισθητηρα λ. αλλα παλι ψιλοσβηναν ) Γιαυτο και το ενα δαχτυλο του αριστερου χεριου το ειχα μονιμα στο συμπλεκτη . σβησιμο με καμια 2ρα πανω σε στροφη = σαν να πατησεις τερμα πισω φρενο = σχεδον σιγουρη πτώση . Δεν ειχα πέσει ποτε αλλα ηταν ατιμο αν δεν το ηξερες +οτι αν σου γυριζε με λιγα χιλιομετρα πχ σε επιτοπια ηταν πολλες πιθανοτητες να σε γειρει λογω βαρους . αχχ νιατα .
Πολύ ασχημη η πισω θέση για συνεπιβατη ηταν κατηφορικη και γλιστρουσε γενικοτερα . Μου άρεσε πολύ η σουζα (ηξερα και πολυ καλο φρενο οποτε ηταν εντελως safe ) . Το έφερνα με 2ρα με το γκαζ και το έριχνα με 4ρτη (κουμπωνα δλδ 2 στον αερα ) . 4ρτη στα κοκκινα = 140~Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:43Κατάλαβα, τύπε. Έκανε πήχεις ο συνεπιβάτης σου.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:40Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωναFeindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:33
Νομίζω ότι ήταν μπελαλίδικα στον χρονισμό του κινητήρος, απ' ότι μου έλεγε ο φίλος όταν το πήγαινε για service.
Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:46Πολύ ασχημη η πισω θέση για συνεπιβατη ηταν κατηφορικη και γλιστρουσε γενικοτερα . Μου άρεσε πολύ η σουζα (ηξερα και πολυ καλο φρενο οποτε ηταν εντελως safe ) . Το έφερνα με 2ρα με το γκαζ και το έριχνα με 4ρτη (κουμπωνα δλδ 2 στον αερα ) . 4ρτη στα κοκκινα = 140~Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:43Κατάλαβα, τύπε. Έκανε πήχεις ο συνεπιβάτης σου.Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:40
Φιλτρο λάδιου λαδια μπουζι αναλωσιμα δλδ οπως τα λαστιχα και τα τακακια ( φιλτρο αερος ειχα βαλει kn πλενομενο με το που το αγορασα ) τιποτα αλλο δεν ειχε ζητησει το δικό μου . Χρονισμα κινητηρα = βαλβιδες και μενα δεν ακουστηκαν ποτε στα 10 χρόνια , δεν το ειχα φορτωσει χιλιομετρα βεβαια ( το πηρα καινουριο και το πουλησα με 25,000) γιατι ειχα και αυτοκινητο αλλα το μαστιγωνα
Καλά ήτανε τυπε . γενικότερα τίμιο μηχανάκι (για τα χρηματα του).Feindflug έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:49Νon4me έγραψε: 14 Σεπ 2019, 01:46Πολύ ασχημη η πισω θέση για συνεπιβατη ηταν κατηφορικη και γλιστρουσε γενικοτερα . Μου άρεσε πολύ η σουζα (ηξερα και πολυ καλο φρενο οποτε ηταν εντελως safe ) . Το έφερνα με 2ρα με το γκαζ και το έριχνα με 4ρτη (κουμπωνα δλδ 2 στον αερα ) . 4ρτη στα κοκκινα = 140~![]()