Re: Σχετικά με τη φωτιά στην Ύδρα, τη θαλαμηγό και το πλήρωμα της
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2024, 22:37
Ναι σωστά.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ναι σωστά.
Ακόμη και τα φορτηγά πιάνουν σε λιμάνια βρε κουτό.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:36ΚομματάραΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:35Εξαρτάται από την οπτική.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:32
Είπαμε, εξαρτάτσι από ποια θέση το βλέπει ο καθένας. Αν είσαι από τη πλευρά των καβλαντισμένων μια χαρά. Άμα είσαι ο άλλος που μένει πίσω, δεν είναι και τόσο ευχάριστο
μόνο που ο καπετάνιος τπυ κομματιού είναι σε κανένα πλοίο φορτηγό. Έτσι μάλιστα.
Μωρέ ναι. Παπαριές να μη μας λένε για το πόσο κουραστική δουλειά είναι και ότι δε μένει ήσυχος λεπτό και είναι όλα πάνω του και δε κάνουν τίποτα με τις τουρίστριες κτλ κτλ.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:43
Ακόμη και τα φορτηγά πιάνουν σε λιμάνια βρε κουτό.
Και καπεταναίοι ή καπετάνισσες, παίζουν ακόμη και σε στεριανές εκδοχές. Αν είναι να τρέμει η πσυχούλα αμφότερων για όλους τους στεριανούς ή λιμανίσιους πειρασμούς, βράσ' τα κι άσ' τα.
Σ' αυτές τις περιπτώσεις, η φάση αντιμετωπίζεται μόνον με βραχιολάκι.![]()
Μα είναι κουραστική και υπεύθυνη δουλειά, είτε σου αρέσει είτε όχι.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:52Μωρέ ναι. Παπαριές να μη μας λένε για το πόσο κουραστική δουλειά είναι και ότι δε μένει ήσυχος λεπτό και είναι όλα πάνω του και δε κάνουν τίποτα με τις τουρίστριες κτλ κτλ.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:43
Ακόμη και τα φορτηγά πιάνουν σε λιμάνια βρε κουτό.
Και καπεταναίοι ή καπετάνισσες, παίζουν ακόμη και σε στεριανές εκδοχές. Αν είναι να τρέμει η πσυχούλα αμφότερων για όλους τους στεριανούς ή λιμανίσιους πειρασμούς, βράσ' τα κι άσ' τα.
Σ' αυτές τις περιπτώσεις, η φάση αντιμετωπίζεται μόνον με βραχιολάκι.![]()
Κάθε χρονο είμαστε επισκέπτες σε ιστιοφορο που νοικιάζει από Ηγουμενίτσα ή Λευκάδα, ο Γερμανος θείος του συμβίου. Μιλάμε για πολλά χρόνια. Ναι. Είναι κουραστική δουλειά, διότι όλοι κάνουν κάτι. Μόνο όταν αγκυροβολούμε, αν δεν έχουμε να βγούμε εξω για ψωνια, αράζουμε. Βάλε και τις καιρικές συνθήκες που δεν είναι πάντα εύκολες..Μην το περνάς ντούκου.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:52Μωρέ ναι. Παπαριές να μη μας λένε για το πόσο κουραστική δουλειά είναι και ότι δε μένει ήσυχος λεπτό και είναι όλα πάνω του και δε κάνουν τίποτα με τις τουρίστριες κτλ κτλ.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:43
Ακόμη και τα φορτηγά πιάνουν σε λιμάνια βρε κουτό.
Και καπεταναίοι ή καπετάνισσες, παίζουν ακόμη και σε στεριανές εκδοχές. Αν είναι να τρέμει η πσυχούλα αμφότερων για όλους τους στεριανούς ή λιμανίσιους πειρασμούς, βράσ' τα κι άσ' τα.
Σ' αυτές τις περιπτώσεις, η φάση αντιμετωπίζεται μόνον με βραχιολάκι.![]()
Διαφωνώ. Ναι έχει μια x ευθύνη αλλά κουραστική δε θεωρώ πως είναι. Για τον καπετάνιο λέω. Δηλαδή έχει απλά να πηγαίνεις ευθεία ξέρω γω. Ούτε φανάρια, ούτε σταματα ξεκινα, ουτε ταχύτητες. Ούτε καν καθιστική συνεχόμενα. Τα παιδιά του πληρώματος είναι άλλη φάση. Αυτά ναι, πατάνε δουλειά.Πασιφάη έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:15Κάθε χρονο είμαστε επισκέπτες σε ιστιοφορο που νοικιάζει από Ηγουμενίτσα ή Λευκάδα, ο Γερμανος θείος του συμβίου. Μιλάμε για πολλά χρόνια. Ναι. Είναι κουραστική δουλειά, διότι όλοι κάνουν κάτι. Μόνο όταν αγκυροβολούμε, αν δεν έχουμε να βγούμε εξω για ψωνια, αράζουμε. Βάλε και τις καιρικές συνθήκες που δεν είναι πάντα εύκολες..Μην το περνάς ντούκου.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:52Μωρέ ναι. Παπαριές να μη μας λένε για το πόσο κουραστική δουλειά είναι και ότι δε μένει ήσυχος λεπτό και είναι όλα πάνω του και δε κάνουν τίποτα με τις τουρίστριες κτλ κτλ.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:43
Ακόμη και τα φορτηγά πιάνουν σε λιμάνια βρε κουτό.
Και καπεταναίοι ή καπετάνισσες, παίζουν ακόμη και σε στεριανές εκδοχές. Αν είναι να τρέμει η πσυχούλα αμφότερων για όλους τους στεριανούς ή λιμανίσιους πειρασμούς, βράσ' τα κι άσ' τα.
Σ' αυτές τις περιπτώσεις, η φάση αντιμετωπίζεται μόνον με βραχιολάκι.![]()
Παιδί μου τί λες; Ο καπετάνιος ''δεν το πηγαίνει απλά ευθεία'', ξερω γω. Κοιτάζει ενδείξεις, βλέπει βάθη στον εκάστοτε όρμο για να αγκυροβολήσει, κάνει μανούβρες ανάλογα με τον καιρό που θα συναντήσει. Αν υπάρχουν δε και άτομα στο πλοιάριο που γνωρίζουν κάτι τις, εννοείται βοηθάνε με τα πανιά, με τις δέστρες, με ό,τι τελος πάντων απαιτηθεί.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:59Διαφωνώ. Ναι έχει μια x ευθύνη αλλά κουραστική δε θεωρώ πως είναι. Για τον καπετάνιο λέω. Δηλαδή έχει απλά να πηγαίνεις ευθεία ξέρω γω. Ούτε φανάρια, ούτε σταματα ξεκινα, ουτε ταχύτητες. Ούτε καν καθιστική συνεχόμενα. Τα παιδιά του πληρώματος είναι άλλη φάση. Αυτά ναι, πατάνε δουλειά.Πασιφάη έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:15Κάθε χρονο είμαστε επισκέπτες σε ιστιοφορο που νοικιάζει από Ηγουμενίτσα ή Λευκάδα, ο Γερμανος θείος του συμβίου. Μιλάμε για πολλά χρόνια. Ναι. Είναι κουραστική δουλειά, διότι όλοι κάνουν κάτι. Μόνο όταν αγκυροβολούμε, αν δεν έχουμε να βγούμε εξω για ψωνια, αράζουμε. Βάλε και τις καιρικές συνθήκες που δεν είναι πάντα εύκολες..Μην το περνάς ντούκου.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 22:52
Μωρέ ναι. Παπαριές να μη μας λένε για το πόσο κουραστική δουλειά είναι και ότι δε μένει ήσυχος λεπτό και είναι όλα πάνω του και δε κάνουν τίποτα με τις τουρίστριες κτλ κτλ.

Επομένως δηλαδή λες ότι ο πλοίαρχος και ο υποπλοίαρχος είναι αυτοί που πρέπει να υποστούν τις ΠΛΗΡΕΙΣ συνέπειες του νόμου για εμπρησμό εξ'αμελείας.Ασέβαστος έγραψε: 26 Ιουν 2024, 20:44αποκλειω, και αποκλειω.micmic έγραψε: 26 Ιουν 2024, 18:49Δηλαδή ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ την περίπτωση τα βεγγαλικά να ήταν στο γιώτ χωρίς τη γνώση του καπετάνιου, ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ την περίπτωση να εκτοξεύτηκαν χωρίς την γνώση του πληρώματος και επίσης θεωρείς ότι και αν ακόμα εκτοξεύτηκαν από τους ενοικιαστές, αυτοί είναι ΑΘΩΟΙ εφόσον την ευθύνη του γιώτ την έχει ο καπετάνιος.Ασέβαστος έγραψε: 26 Ιουν 2024, 18:09 ε, δεν ηταν, ηταν γιωτ. και στα γιωτ οι πελατες δεν κουβαλανε μπαρουτοβολα, και δεν παιρνουν τετοιες πρωτοβουλιες. αν μεχρι σημερα εχουν γινει μερικα δισεκατομυρια ριψεις βεγγαλικων, σε ολες τις περιπτωσεις χωρις καμμια εξαιρεση ριχτηκαν απο το πληρωμα, με την γνωση του καπετανιου.
Σωστά;
απο τα παραπανω προκυπτει οτι δεν υπαρχει απολυτως καμμια περιπτωση να κουβαλαγαν στις μπαλεντσιαγκα τους πυρομαχικα και να τα εριξαν. αποκλειεται τοσο πολυ, που δεν εχει καν νοημα να απαντησω ποιος εχει την ευθυνη αν κουβαλαγαν.
μιλαμε για πελατες που μονοι τους δεν βαζουν ουτε νερο στο ποτηρι τους, περιμενουν να το κανει το πληρωμα. σιγα μην πηγαιναν να μπουρλοταρουν βεγγαλικα.
Για εμπρησμό εξ αμελείας, το πολύ να παίξει κάποιο πρόστιμο 3 με 4 χιλιάρικα. Δεδικασμένο.micmic έγραψε: 27 Ιουν 2024, 12:04Επομένως δηλαδή λες ότι ο πλοίαρχος και ο υποπλοίαρχος είναι αυτοί που πρέπει να υποστούν τις ΠΛΗΡΕΙΣ συνέπειες του νόμου για εμπρησμό εξ'αμελείας.Ασέβαστος έγραψε: 26 Ιουν 2024, 20:44αποκλειω, και αποκλειω.micmic έγραψε: 26 Ιουν 2024, 18:49
Δηλαδή ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ την περίπτωση τα βεγγαλικά να ήταν στο γιώτ χωρίς τη γνώση του καπετάνιου, ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ την περίπτωση να εκτοξεύτηκαν χωρίς την γνώση του πληρώματος και επίσης θεωρείς ότι και αν ακόμα εκτοξεύτηκαν από τους ενοικιαστές, αυτοί είναι ΑΘΩΟΙ εφόσον την ευθύνη του γιώτ την έχει ο καπετάνιος.
Σωστά;
απο τα παραπανω προκυπτει οτι δεν υπαρχει απολυτως καμμια περιπτωση να κουβαλαγαν στις μπαλεντσιαγκα τους πυρομαχικα και να τα εριξαν. αποκλειεται τοσο πολυ, που δεν εχει καν νοημα να απαντησω ποιος εχει την ευθυνη αν κουβαλαγαν.
μιλαμε για πελατες που μονοι τους δεν βαζουν ουτε νερο στο ποτηρι τους, περιμενουν να το κανει το πληρωμα. σιγα μην πηγαιναν να μπουρλοταρουν βεγγαλικα.
Για να δούμε... θα υπάρξει άραγε δικαστής που θα τους αθωώσει ή θα τους επιβάλει ποινή αναντίστοιχη με αυτά που προβλέπει ο νόμος για εμπρησμό εξ'αμελείας; Και αν ναι, ποιό θα είναι το σκεπτικό του;
Λογικά, σύμφωνα με αυτά που λες, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να αποφασίσει δικαστής ότι (συν)υπεύθυνοι για τον εμπρησμό ήταν οι ενοικιαστές.
Το δεδομένο είναι ότι προκλήθηκε πυρκαγιά από τα βεγγαλικά που εκτοξεύτηκαν από αυτό το σκάφος. Κάποιος πρέπει να τιμωρηθεί με την ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ποινή. Για να δούμε τί θα γίνει...
Ρε συ Μοργκάνα, ποια ήταν η τελευταία ή έστω πρώτη φορά που ανέβηκες σε σκάφος; Και δεν εννοώ τα πλοία της γραμμής.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:59 Διαφωνώ. Ναι έχει μια x ευθύνη αλλά κουραστική δε θεωρώ πως είναι. Για τον καπετάνιο λέω. Δηλαδή έχει απλά να πηγαίνεις ευθεία ξέρω γω. Ούτε φανάρια, ούτε σταματα ξεκινα, ουτε ταχύτητες. Ούτε καν καθιστική συνεχόμενα. Τα παιδιά του πληρώματος είναι άλλη φάση. Αυτά ναι, πατάνε δουλειά.
Δεν μπαίνω σε πλοια κτλ με πιάνει ναυτία.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιουν 2024, 12:21Ρε συ Μοργκάνα, ποια ήταν η τελευταία ή έστω πρώτη φορά που ανέβηκες σε σκάφος; Και δεν εννοώ τα πλοία της γραμμής.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:59 Διαφωνώ. Ναι έχει μια x ευθύνη αλλά κουραστική δε θεωρώ πως είναι. Για τον καπετάνιο λέω. Δηλαδή έχει απλά να πηγαίνεις ευθεία ξέρω γω. Ούτε φανάρια, ούτε σταματα ξεκινα, ουτε ταχύτητες. Ούτε καν καθιστική συνεχόμενα. Τα παιδιά του πληρώματος είναι άλλη φάση. Αυτά ναι, πατάνε δουλειά.
Ρε συ δεν έχει κούραση. Αυτό λέω. Το να δένεις κτλ ναι καταβάλεις σωματική δύναμη και κουράζεσαι. Ο καπετάνιος απο τι κουράζεται; να κοιτάζει τον ορίζοντα και τα βυθομετρα κτλ; το να τύχει μια στο τόσο περίπτωση δύσκολη ναι το καταλαβαίνω και εκεί θα πεις έχει και ευθύνη (όπως οποιοσδηποτε οδηγεί και έχει επιβάτες στο "όχημα" του) αλλά όχι ότι είναι κουραστική η δουλειά του.Πασιφάη έγραψε: 27 Ιουν 2024, 08:15Παιδί μου τί λες; Ο καπετάνιος ''δεν το πηγαίνει απλά ευθεία'', ξερω γω. Κοιτάζει ενδείξεις, βλέπει βάθη στον εκάστοτε όρμο για να αγκυροβολήσει, κάνει μανούβρες ανάλογα με τον καιρό που θα συναντήσει. Αν υπάρχουν δε και άτομα στο πλοιάριο που γνωρίζουν κάτι τις, εννοείται βοηθάνε με τα πανιά, με τις δέστρες, με ό,τι τελος πάντων απαιτηθεί.Fata_Morgana έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:59Διαφωνώ. Ναι έχει μια x ευθύνη αλλά κουραστική δε θεωρώ πως είναι. Για τον καπετάνιο λέω. Δηλαδή έχει απλά να πηγαίνεις ευθεία ξέρω γω. Ούτε φανάρια, ούτε σταματα ξεκινα, ουτε ταχύτητες. Ούτε καν καθιστική συνεχόμενα. Τα παιδιά του πληρώματος είναι άλλη φάση. Αυτά ναι, πατάνε δουλειά.Πασιφάη έγραψε: 26 Ιουν 2024, 23:15
Κάθε χρονο είμαστε επισκέπτες σε ιστιοφορο που νοικιάζει από Ηγουμενίτσα ή Λευκάδα, ο Γερμανος θείος του συμβίου. Μιλάμε για πολλά χρόνια. Ναι. Είναι κουραστική δουλειά, διότι όλοι κάνουν κάτι. Μόνο όταν αγκυροβολούμε, αν δεν έχουμε να βγούμε εξω για ψωνια, αράζουμε. Βάλε και τις καιρικές συνθήκες που δεν είναι πάντα εύκολες..Μην το περνάς ντούκου.
Άσε που πρέπει να είναι απίκο, ειδικα σε περιπτωσεις που σκάνε απ'το πουθενά. Καποτε θυμάμαι στον Πόρο στην Κεφαλλονιά, πηγαίναμε ευθεία για τον ντόκο, που στους χάρτες δεν υπήρχε καν. Και μιλάμε για καινούγιο, ολόφρεσκο χάρτη που δεν είχε επικαιροποιηθεί. Ξέρεις τι είναι μες στα ξημερώματα να κάνει ανάποδα τις μηχανές και εμείς να ειμαστε έτοιμοι να πηδήξουμε στη θάλασσα;
Αστο βρε Νάιδα, δεν είναι τόσο απλά όσο τα παρουσιάζεις.