Σελίδα 16 από 18
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 13:38
από Ασέβαστος
τεν τεν έγραψε: 26 Ιαν 2021, 23:15
Αποζημίωση 70 εκατ. κέρδισε το Ελληνικό Δημόσιο από τη σφοδρή σύγκρουση του πολεμικού Καλλιστώ
Τη συντηρητική κατάσχεσή του MAERSK LAUNCESTON μέχρι του ποσού των 70 εκατ. ευρώ, ή την καταβολή ισόποσης εγγυητικής επιστολής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσισε το Πρωτοδικείο Πειραιά.
https://www.boatfishing.gr/apozimiosi-7 ... Ns9Nm7tm5g
ασφαλιστικα μετρα.
δεν δοθηκε, ουτε επιδικαστηκε, αποζημιωση. ο τιτλος του δημισιευματος ειναι κλικμπειτ.
αυτο που εγινε ειναι οτι δωθηκε εγυηση, οτι ΑΝ καταδικαστει η μαερσκ, θα εχει να πληρωσει μεχρι 70μ. αυτο σημαινει εγγυητικη επιστολη. αποδειξη οτι εχει, η οτι η τραπεζα μπορει να της δανεισει το ποσο.
το ποσο αυτο δεν μπηκε στα ταμεια του κρατους.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 14:47
από nostromos
Ιανουάριος 26, 2021
Τη συντηρητική κατάσχεσή του MAERSK LAUNCESTON μέχρι του ποσού των 70 εκατ. ευρώ, ή την καταβολή ισόποσης εγγυητικής επιστολής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσισε το Πρωτοδικείο Πειραιά.
Συγκεκριμένα το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά (Διαδικασία Ασφαλιστικών Μέτρων – Τμήματος Ναυτικών Διαφορών), έκανε δεκτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του Ελληνικού Δημοσίου και διέταξε τη συντηρητική κατάσχεσή του του υπό σημαίας Πορτογαλίας εμπορικό φορτηγό πλοίο (C/V) MAERSK LAUNCESTON, που ανήκει στην αλλοδαπή εταιρία KG Vierte OCEANIA Schiffahrtsgesellschaft mbH & Co., μέχρι του ποσού των 70 εκατ. ευρώ, με τη δυνατότητα αντικατάστασης της κατάσχεσης με ισόποση εγγυητική επιστολή αξιόχρεης τράπεζας στην Ελλάδα υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου.
Η υπόθεση αφορά τη σύγκρουση στις 27 Οκτωβρίου του 2020 του ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ του ΠΝ με το υπό σημαία Πορτογαλίας εμπορικό φορτηγό πλοίο (C/V) MAERSK LAUNCESTON. Από τη σφοδρή σύγκρουση προκλήθηκε εισροή υδάτων στο ναρκοθηρευτικό πλοίο καθώς η πρύμνη του πολεμικού πλοίου κόπηκε και δίπλωσε.
Το Ελληνικό Δημόσιο, με την από 30 Οκτωβρίου του 2020 αίτησή του, ζήτησε να ληφθεί κάθε πρόσφορο μέσο για την εξασφάλιση των αποζημιωτικών του απαιτήσεων από τη σύγκρουση. Αυθημερόν εκδόθηκε από την πρόεδρο υπηρεσίας του Πρωτοδικείου Πειραιά προσωρινή διαταγή απαγόρευσης απόπλου, η οποία ήρθη με παροχή εγγυοδοσίας, συνισταμένης σε εγγυητική επιστολή αξιόχρεης τράπεζας που εδρεύει στην Ελλάδα, ύψους 40 εκατ. ευρώ (εκδότρια, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.).
Όπως αναφέρεται στην απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά ο πλοίαρχος του MAERSK LAUNCESTON ανέπτυξε ταχύτητα 16 κόμβων, την οποία μάλιστα διατήρησε μέχρι και λίγο πριν την ένδικη σύγκρουση.
Η ταχύτητα αυτή σε συνδυασμό με το γεγονός της πραγματοποίησης πλου σε περιοχή με υψηλή ναυτιλιακή κίνηση αλλά και της έλλειψης επιτήρησης και επίβλεψης της περιοχής είτε οπτικής είτε δια των οργάνων του πλοίου, πιθανολογείται υψηλή και μη ασφαλής.
Επίσης αναφέρεται πως δεν υπήρξε εποπτεία του ασυρμάτου VHF και δεν απαντήθηκαν οι κλήσεις του κυβερνήτη του πολεμικού πλοίου, δεν αξιοποιήθηκαν οι ενδείξεις του ραντάρ του MAERSK LAUNCESTON, και αυτό διότι ουδείς εκ του πληρώματος του επόπτευε τα προαναφερθέντα ηλεκτρονικά μέσα αυτού κατά τη διάρκεια του πλου.
Σε άλλο σημείο αναφέρεται πως η αντίδραση του πλοιάρχου του MAERSK LAUNCESTON όταν πλέον αυτός αντελήφθη την επικινδυνότητα της κατάστασης έγινε καθυστερημένα και σε χρόνο που η σύγκρουση δεν μπορούσε πλέον να αποφευχθεί.
Επιπλέον προκύπτει πως το MAERSK LAUNCESTON δεν πραγματοποίησε εγκαίρως τους απαιτούμενους εκείνους χειρισμούς ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση με το πλοίο του πολεμικού ναυτικού και δεν ακολούθησε πριν από τη σύγκρουση αποκλίνουσα πορεία σε σχέση με το πολεμικό πλοίο.
Αντιθέτως πιθανολογείται ότι στην πορεία του τελευταίου υπήρξε σταδιακή και προοδευτική κλίση προς την πορεία του πολεμικού πλοίου και ειδικότερα παρέκκλιση της πορείας προς τα δεξιά.
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 15:36
από τεν τεν
Δεν τα ξερω τα ναυτικά, αλλά γνωρίζοντας απόφαση Δικαστηρίου δεν έχει βαρυτητα για την τελική απόφαση;
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 15:46
από nostromos
οι τυποι με την πιο ηπια εκφραση ψωλαρμενιζανε ...
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 16:19
από Nandros
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 14:47
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται
ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...
Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα. Προτρέχεις...!
.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 16:21
από Nandros
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 15:46
οι τυποι με την πιο ηπια εκφραση ψωλαρμενιζανε ...
Και οι άλλοι, με την πιο ήπια έκφραση, το παίζαν αυγά με τσαμπουκά εναντίον πέτρας!
.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:21
από nostromos
Nandros έγραψε: 27 Ιαν 2021, 16:19
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 14:47
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται
ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...
Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα. Προτρέχεις...!
.
εγω δεν ειπα οτι δεν φταιει και ο Ελληνας καπετανιος ... αλλα και οι τυποι ειναι πολυ χαλαροι ... μου θυμιζει το Σαμινα που ο αλλος αφησε το τιμονι και πηγε να δει μπαλα
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:26
από Esperos
Η ποτάνα η μερσκ να πλερώσει δύο ναρκαλιευτικά και τις πρώωρες συντάξεις εφαπαξ100 δημοσίων για κομπενσασιον και να βλέπει που πάνε τα παπόρια τους, στταδιάλααα
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:28
από Σέλευκας
Ατυχος ο πλοίαρχος του εμπορικού να τρακάρει με δημόσιους υπάλληλους στην Ελλάδα. Εδώ αυτοί έληξε το ωράριο τους σχολάσαν και κάηκαν 100 στο Μάτι και δεν έγινε τιποτα.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:37
από Nandros
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 17:21
Nandros έγραψε: 27 Ιαν 2021, 16:19
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 14:47
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται
ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...
Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα. Προτρέχεις...!
.
εγω δεν ειπα οτι δεν φταιει και ο Ελληνας καπετανιος ... αλλα και οι τυποι ειναι πολυ χαλαροι ... μου θυμιζει το Σαμινα που ο αλλος αφησε το τιμονι και πηγε να δει μπαλα
Το
Εξπρές Σάμινα είναι διαφορετική υπόθεση και οπωσδήποτε η βάρδια ΔΕΝ άφησε το τιμόνι και πήγε να δει μπάλα!
Άλλες χαζομάρες έκαναν.
Η υπόθεση είναι ίδια ιστορία με τη βύθιση του ο/γ Μέρλιν.
.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:41
από nostromos
Nandros έγραψε: 27 Ιαν 2021, 17:37
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 17:21
Nandros έγραψε: 27 Ιαν 2021, 16:19
Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα. Προτρέχεις...!
.
εγω δεν ειπα οτι δεν φταιει και ο Ελληνας καπετανιος ... αλλα και οι τυποι ειναι πολυ χαλαροι ... μου θυμιζει το Σαμινα που ο αλλος αφησε το τιμονι και πηγε να δει μπαλα
Το
Εξπρές Σάμινα είναι διαφορετική υπόθεση και οπωσδήποτε η βάρδια ΔΕΝ άφησε το τιμόνι και πήγε να δει μπάλα!
Άλλες χαζομάρες έκαναν.
Η υπόθεση είναι ίδια ιστορία με τη βύθιση του ο/γ Μέρλιν.
.
μπορει να κανω λαθος ... παντως στην περιπτωση που μας ενδιαφερει το πληρωμα του εμπορικου ειναι για τα πανηγυρια
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:46
από Nandros
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 17:41
μπορει να κανω λαθος ... παντως στην περιπτωση που μας ενδιαφερει το πληρωμα του εμπορικου ειναι για τα πανηγυρια
Και το πλήρωμα του ΠΝ αυτοκτονικό για το τρελάδικο.
btw.. Ποια είναι η σχέση σου με τα θαλασσινά θέματα;
.
.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 17:48
από nostromos
εχω καποια σχεση ...αν δεν εχω ομως αμεση σχεση δεν μπορω να εχω αποψη ...?
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2021, 09:23
από Ασέβαστος
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 14:47
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...
εν ναι, μη φαλιρησει η μαερσκ, και μαζι και η λλουντς που θαναι πιθανον ασφαλισμενο.
δε σου μοιαζει λιγο μονοπλευρο το αρθρο; βλεπεις να αναφερει πουθενα πραξεις και παραλειψεις του πολεμικου;
για κατσε να δουμε τι θα γινει και στο ναυτοδικειο...
και βεβαια υπαρχει υπαιτιοτητα. σχεδον σε ολα τα ναυτικα ατυχηματα, υπαρχει υπαιτιοτητα ολων των εμπλεκομενων. τα ποσοστα ειναι που θα δουν τα δικαστηρια, ποσο φταιει καθενας.
Re: Κοπηκε στα δυο το ναρκοθηρευτικο «Καλλιστώ»
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2021, 13:37
από Nandros
Ασέβαστος έγραψε: 28 Ιαν 2021, 09:23
nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 14:47
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...
εν ναι, μη φαλιρησει η μαερσκ, και μαζι και η λλουντς που θαναι πιθανον ασφαλισμενο.
δε σου μοιαζει λιγο μονοπλευρο το αρθρο; βλεπεις να αναφερει πουθενα πραξεις και παραλειψεις του πολεμικου;
για κατσε να δουμε τι θα γινει και στο ναυτοδικειο...
και βεβαια υπαρχει υπαιτιοτητα. σχεδον σε ολα τα ναυτικα ατυχηματα, υπαρχει υπαιτιοτητα ολων των εμπλεκομενων. τα ποσοστα ειναι που θα δουν τα δικαστηρια, ποσο φταιει καθενας.
Δεν ξέρουμε τίποτα εσύ και γω. Βουνίσιοι είμαστε!
.