Σελίδα 16 από 18
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 17:42
από Στύγιος
Αρχέλαος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 16:41
...
Εδώ μέσα είναι καταγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί που έκαναν μάθημα ή διόρθωναν ερωτήσεις-ασκήσεις έχοντας και βαρύ φόρτο εργασίας.
Αρκετοί μόνιμοι ή όχι δεν το έκαναν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε

, για να κάνω ένα μάθημα - αν μου επιτρέπεται να μιλήσω ως εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών- στο webex με 60+ μαθητές στην Ιστορία το προετοίμαζα μέρες πριν κι έκανα τηλεδιασκέψεις με συναδέλφους και κατά μόνας για να είναι όλα άρτια, με φοβερό άγχος.
Δεν περιμένω να το καταλάβετε ,απλώς το καταθέτω.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 17:50
από Αρχέλαος
Στύγιος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 17:42
Αρχέλαος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 16:41
...
Εδώ μέσα είναι καταγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί που έκαναν μάθημα ή διόρθωναν ερωτήσεις-ασκήσεις έχοντας και βαρύ φόρτο εργασίας.
Αρκετοί μόνιμοι ή όχι δεν το έκαναν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε

, για να κάνω ένα μάθημα - αν μου επιτρέπεται να μιλήσω ως εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών- στο webex με 60+ μαθητές στην Ιστορία το προετοίμαζα μέρες πριν κι έκανα τηλεδιασκέψεις με συναδέλφους και κατά μόνας για να είναι όλα άρτια, με φοβερό άγχος.
Δεν περιμένω να το καταλάβετε ,απλώς το καταθέτω.
Εκτιμώ πως είναι πολύ δύσκολο και απείρως πιο κουραστικό από το μάθημα σε σχολική αίθουσα ή έστω δια ζώσης, εξαιτίας προεργασίας, συντονισμού κλπ.
Άξιο συγχαρητηρίων.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 18:00
από Στύγιος
Αρχέλαος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 17:50
Στύγιος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 17:42
Αρχέλαος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 16:41
...
Εδώ μέσα είναι καταγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί που έκαναν μάθημα ή διόρθωναν ερωτήσεις-ασκήσεις έχοντας και βαρύ φόρτο εργασίας.
Αρκετοί μόνιμοι ή όχι δεν το έκαναν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
Ευχαριστούμε

, για να κάνω ένα μάθημα - αν μου επιτρέπεται να μιλήσω ως εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών- στο webex με 60+ μαθητές στην Ιστορία το προετοίμαζα μέρες πριν κι έκανα τηλεδιασκέψεις με συναδέλφους και κατά μόνας για να είναι όλα άρτια, με φοβερό άγχος.
Δεν περιμένω να το καταλάβετε ,απλώς το καταθέτω.
Εκτιμώ πως είναι πολύ δύσκολο και απείρως πιο κουραστικό από το μάθημα σε σχολική αίθουσα ή έστω δια ζώσης, εξαιτίας προεργασίας, συντονισμού κλπ.
Άξιο συγχαρητηρίων.
Ευχαριστούμε

,θα είμαι κανονικά στην τάξη από Δευτέρα , όχι άλλο τηλεμάθημα και ημίμετρα, φτάνει..
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 18:07
από Φραγμένος_Τελεστής
ποπο κατιμάς. Στηρίζουμε την Κεραμέως για να συνεχίσει το έργο της. Αυτή τη φορά δεν θα επιβληθούν αυτοί οι τύποι το κυβερνητικό πρόγραμμα που έχει εγκριθεί απ' τους πολίτες. Θα περάσουμε από πάνω τους.
https://twitter.com/Pantafitaki/status/ ... 40/photo/1
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 18:13
από Στύγιος
Ντάξει ,δεν είμαι υποχρεωμένος να απολογηθώ για τις
παπαριές του καθενός.
Εκφράζω την απαξίωση μου για το πανό:

ζωντόβολα δάσκαλοι.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 21:58
από Hector Buas
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 17:22
Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:51
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:43
...
και τι να κανουμε που μιλουσαν αλλη γλωσσα οι πατεραδες μας (ουτε μεταξυ τους δεν συννενοουνταν ευκολα κρητικοι και μακεδονες και αθηναιοι...). μηπως να μαθουμε και καμμια γραμμικη που ηταν η γλωσσα των παππουδων μας;
...
Αυτό μπορεί κανείς να το επεκτείνει. Γιατί να μαθαίνουμε ας πούμε Ελληνικά; Γιατί να μην μαθαίνουμε Αγγλικά από την ώρα που γεννιόμαστε. Είναι και αυτό μια προσέγγιση ξέρεις.
στηριζω.
...
Αν πρέπει, σαν κοινωνία να εγκαταλείψουμε την Ελληνική για την Αγγλική θα πρέπει να το αποφασίσουμε όλοι μαζί. Αλλά δεν το βλέπω να γίνεται.
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 17:22
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:43
...
ο κοσμος παει μπροστα. και την καθαρευουσα να διδασκομασταν, ανοητη σπαταλη χρονου θα ηταν. λες και δεν υπαρχει κατι καλυτερο να διδαχτουν οι μαθητες σε αυτο το χρονο. π.χ. θεωρω εγκληματικη βλακεια που δεν κανουν μαθηματα οδηγησης, πρωτες βοηθειες, βασικη διατροφολογια....
και μαλακιζονται με αρχαια και θρησκευτικα
Ο κόσμος πάει μπροστά. Όχι βέβαια όλος ο κόσμος. Για έναν περίεργο λόγο, στην πρωτοπορία αυτού του κόσμου βρίσκονται χώρες που έχουν σε υψηλη εκτίμηση την κλασσική παιδεία. Εκεί που αυτή υστερεί, υστερεί και ο κόσμος.
δεν το βλεπω. στην πρωτοπορια ειναι χωρες που εχουν σε υψηλη εκτιμηση τις θετικες επιστημες στην παιδεια. αυτο τους κανει να βρισκονται στην πρωτοπορια. εφοσον βρεθουν εκει, εχουν το χρημα και το χρονο και ασχολουνται και με χομπι οπως η κλασσικη παιδεια. το σωστο ειναι, εκει που υστερει ο κοσμος, υστερει και η κλασσικη παιδεια, και οχι οπως το ειπες εσυ. οπως ας πουμε και η τεχνη, παραγεται βασικα εκει που υπαρχει ευημερια. δεν ειναι ομως η τεχνη ο λογος που υπαρχει ευημερια.
Οι σοβαρές χώρες που έχουν εκτίμηση στις θετικές επιστήμες και στην τεχνολογία έχουν και πολύ καλές ανθρωπιστικές σπουδές. Ο όρος πολιτισμός "αναφέρεται" κυρίως στην ζωή στις πόλεις και στις ανθρωπιστικές επιστήμες (φιλοσοφία, τέχνες, νόμοι κτλ).
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2020, 22:02
από Hector Buas
foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 16:14
Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:33
Εξαρτάται τι ορίζει κανείς κατάντια. Για μένα το να χρειάζεσαι μεταφράσεις σε μια ξένη γλώσσα για να καταλάβεις τι λένε τα κείμενα που έγραψαν αυτοί που θεωρείς πατεράδες σου και τι γράφουν τα μάρμαρα που σου κληρονόμησαν είναι κατάντια.
και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θεωρώ την ταυτότητά σου παραπροϊόν (ούτε καν προϊόν) των δυτικών κλασικών σπουδών.
Μιλάμε για μια άλλη γλώσσα με άλλο συντακτικό, άλλη γραμματική, άλλη προφορά, άλλους κανόνες γραφής από την οποία η δικιά σου κατάγεται όπως τα ισπανικά από τα μεσαιωνικά λατινικά (η γλώσσα μας προέρχεται από την ελληνιστική κοινή όχι από τα αρχαία ελληνικά τα οποία άλλωστε ήταν πολλές διέλεκτοι και η κοινή προέρχεται μόνο από την αττική). Και επειδή "τους θεωρείς πατεράδες σου" στεναχωριέσαι που δεν έχεις γνώσεις επιγραφολόγου και θεωρείς κατάντια να μην τις έχουν και τα οχτάχρονα. Άσε μας ρε φίλε. Θα προτιμήσω τη μετάφραση ενός λογικού ανθρώπου που ξέρει ότι μελετάει έναν αρχαίο πολιτισμό και όχι τον φανταστικό του πατέρα όπως τον φαντασιώνεται, ευχαριστώ πολύ. Με ενδιαφέρει να καταλάβω τι λέει ο Ηρόδοτος όχι να αποδείξω ότι είμαι παιδί του επειδή κομπλάρω που το επώνυμό μου τελειώνει σε ουρογλίδης.
Η σύγχρονη Ελληνική κατάγεται από την αρχαία Ελληνική και αυτό είναι γενικά αποδεκτό. Αν υπάρχουν (που υπάρχουν) κάποιοι περιθωριακοί που ισχυρίζονται κάτι διαφορετικό, έχουν και την ευθύνη της απόδειξης των ισχυρισμών τους. Υπάρχει βέβαια εξέλιξη από την αρχαία στην σύγχρονη Ελληνική μέσα από γνωστές και τεκμηριωμένες διαδιακασίες, αλλά αυτό δεν αλλάζει την σχέση της σημερινής Ελληνικής ως απευθείας εξέλιξη της αρχαίας.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 07:55
από πατησιωτης
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 08:45
από Ασέβαστος
Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 21:58
Οι σοβαρές χώρες που έχουν εκτίμηση στις θετικές επιστήμες και στην τεχνολογία έχουν και πολύ καλές ανθρωπιστικές σπουδές. Ο όρος πολιτισμός "αναφέρεται" κυρίως στην ζωή στις πόλεις και στις ανθρωπιστικές επιστήμες (φιλοσοφία, τέχνες, νόμοι κτλ).
η ενσταση μου ειναι οτι βαζεις το καρο μπροστα απο το αλογο. η τεχνολογια φερνει την ευημερια, και αυτη φερνει τον πολιτισμο και την ανθηση ανθρωπιστικων σπουδων. αναποδα, δεν γινεται. ξεκινωντας με ανθρωπιστικες και πολιτισμο, δεν θα ερθει ποτε ευημερια, και αμα πεσει πεινα, παει και ο πολιτισμος.
η βαση για να στηριχθει μια κοινωνια,οι ριζες, ειναι η τεχνολογια. οι ανθρωπιστικες ειναι κατι σαν χομπι, δεν μπορουμε να βασιστουμε σε αυτες για την επιβιωση μας.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 08:48
από Ασέβαστος
αν και πασοκος, σωστα εμιλησε.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 09:01
από Υδράργυρος
ΜΕτά το φιάσκο της αναμετάδοσης, τα σκουπίδια της δημοσιογραφίας την πέφτουν στους καθηγητές. Δε φτάινε οι καθηγητές που οι υπουργοί της κυβέρνησης μητσοτάκη είανι ανίκανοι
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 09:03
από Υδράργυρος
Σε άλλα νέα:
Αυτό θα έχει πλάκα

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 10:37
από Hector Buas
Ασέβαστος έγραψε: 15 Μάιος 2020, 08:45
Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 21:58
Οι σοβαρές χώρες που έχουν εκτίμηση στις θετικές επιστήμες και στην τεχνολογία έχουν και πολύ καλές ανθρωπιστικές σπουδές. Ο όρος πολιτισμός "αναφέρεται" κυρίως στην ζωή στις πόλεις και στις ανθρωπιστικές επιστήμες (φιλοσοφία, τέχνες, νόμοι κτλ).
η ενσταση μου ειναι οτι βαζεις το καρο μπροστα απο το αλογο. η τεχνολογια φερνει την ευημερια, και αυτη φερνει τον πολιτισμο και την ανθηση ανθρωπιστικων σπουδων. αναποδα, δεν γινεται. ξεκινωντας με ανθρωπιστικες και πολιτισμο, δεν θα ερθει ποτε ευημερια, και αμα πεσει πεινα, παει και ο πολιτισμος.
η βαση για να στηριχθει μια κοινωνια,οι ριζες, ειναι η τεχνολογια. οι ανθρωπιστικες ειναι κατι σαν χομπι, δεν μπορουμε να βασιστουμε σε αυτες για την επιβιωση μας.
Έχουμε διαφορετική προσέγγιση στο θέμα. Η αρχαία Αθήνα "γέννησε" και ανέπτυξε τις ανθρωπιστικές επιστήμες, στην συγκεκριμένη περίπτωση την φιλοσοφία και τις τέχνες. Η προσέγγιση των αρχαίων Αθηναίων στα πράγματα απελευθέρωσε την ελεύθερη σκέψη και ότι συνεπάγεται αυτό για την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Οι Αθηναίοι δεν έγιναν ποτέ τεχνολογική υπερδύναμη αλλά πολλοί θα έλεγαν πως ήταν πάντα η επιτομή του πολιτισμού.
Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τους Ρωμαίους.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 10:43
από Στύγιος
Υδράργυρος έγραψε: 15 Μάιος 2020, 09:03
Σε άλλα νέα:
Αυτό θα έχει πλάκα
Ιτ γκετς μπέτερ εντ μπέτερ

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2020, 10:53
από Hector Buas
Υδράργυρος έγραψε: 15 Μάιος 2020, 09:03
Σε άλλα νέα:
Αυτό θα έχει πλάκα
Έγινες θρήσκος ξαφνικά?