Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2024, 18:40
224 πλαγκ ιν.
Οχι Ασιάτη δε παίρνω. Σίγουρα θα υπάρχει Ευρωπαίος ή Αμερικανός στη λίστα.
Οχι Ασιάτη δε παίρνω. Σίγουρα θα υπάρχει Ευρωπαίος ή Αμερικανός στη λίστα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δεν στέκει.Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 18:40 224 πλαγκ ιν.
Οχι Ασιάτη δε παίρνω. Σίγουρα θα υπάρχει Ευρωπαίος ή Αμερικανός στη λίστα.
Δε ξέρω. Θα πρεπει να ήταν πολύ βλακας για να πληρώσει λουκ 100% αντί να πάρει το κανονικό(από χιουνταιακια βέβαια όλα να τα περιμένεις) . Και με δύο εξατμίσεις πίσω που τις είδα αφού είχα ανώτερα βία από δίπλαstergiosbik έγραψε: 09 Ιουν 2024, 21:40Δεν στέκει.Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 18:40 224 πλαγκ ιν.
Οχι Ασιάτη δε παίρνω. Σίγουρα θα υπάρχει Ευρωπαίος ή Αμερικανός στη λίστα.
Μήπως ήταν κάποιο i20 που είχε λουκ N;
Σε αυτά τα χλμ δούλευε μόνο η βενζίνη
Ώπα, λάθος, τύπε...Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 21:48Δε ξέρω. Θα πρεπει να ήταν πολύ βλακας για να πληρώσει λουκ 100% αντί να πάρει το κανονικό(από χιουνταιακια βέβαια όλα να τα περιμένεις) . Και με δύο εξατμίσεις πίσω που τις είδα αφού είχα ανώτερα βία από δίπλαstergiosbik έγραψε: 09 Ιουν 2024, 21:40Δεν στέκει.Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 18:40 224 πλαγκ ιν.
Οχι Ασιάτη δε παίρνω. Σίγουρα θα υπάρχει Ευρωπαίος ή Αμερικανός στη λίστα.
Μήπως ήταν κάποιο i20 που είχε λουκ N;![]()
Πάντως το πατούσε γιατί δε έφυγα σφαίρα μπροστά στο ρεπριζ, απλά ξεμακραινα με σταθερό ρυθμό. Το κάντρι έχει βέβαια 20 άλογα περισσότερα αλλά είναι αρκετά πιο βαρύ. Ισως έπιασε καλύτερα το ρεπριζ με το σειριακό γιατί κατέβασα και ανέβασα με το που έπιασε τις στροφές, ενώ μπορεί να έκοψε λίγο και να του πήγαν χάλια οι σχέσεις στο σασμάν όταν μου άναψε τα φώτα, τι να πω.
Σε αυτά τα χλμ δούλευε μόνο η βενζίνη
Όχι, το εικοσαρι που βγάζει κάπου στα 200.Feindflug έγραψε: 09 Ιουν 2024, 22:17Ώπα, λάθος, τύπε...Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 21:48Δε ξέρω. Θα πρεπει να ήταν πολύ βλακας για να πληρώσει λουκ 100% αντί να πάρει το κανονικό(από χιουνταιακια βέβαια όλα να τα περιμένεις) . Και με δύο εξατμίσεις πίσω που τις είδα αφού είχα ανώτερα βία από δίπλα![]()
Πάντως το πατούσε γιατί δε έφυγα σφαίρα μπροστά στο ρεπριζ, απλά ξεμακραινα με σταθερό ρυθμό. Το κάντρι έχει βέβαια 20 άλογα περισσότερα αλλά είναι αρκετά πιο βαρύ. Ισως έπιασε καλύτερα το ρεπριζ με το σειριακό γιατί κατέβασα και ανέβασα με το που έπιασε τις στροφές, ενώ μπορεί να έκοψε λίγο και να του πήγαν χάλια οι σχέσεις στο σασμάν όταν μου άναψε τα φώτα, τι να πω.
Σε αυτά τα χλμ δούλευε μόνο η βενζίνη
Νόμιζα έλεγες για το I30 N, το οποίο βγάζει 280 άλογα.
2018, δικέ μου;Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 22:18Όχι, το εικοσαρι που βγάζει κάπου στα 200.Feindflug έγραψε: 09 Ιουν 2024, 22:17Ώπα, λάθος, τύπε...Ερμής έγραψε: 09 Ιουν 2024, 21:48
Δε ξέρω. Θα πρεπει να ήταν πολύ βλακας για να πληρώσει λουκ 100% αντί να πάρει το κανονικό(από χιουνταιακια βέβαια όλα να τα περιμένεις) . Και με δύο εξατμίσεις πίσω που τις είδα αφού είχα ανώτερα βία από δίπλα![]()
Πάντως το πατούσε γιατί δε έφυγα σφαίρα μπροστά στο ρεπριζ, απλά ξεμακραινα με σταθερό ρυθμό. Το κάντρι έχει βέβαια 20 άλογα περισσότερα αλλά είναι αρκετά πιο βαρύ. Ισως έπιασε καλύτερα το ρεπριζ με το σειριακό γιατί κατέβασα και ανέβασα με το που έπιασε τις στροφές, ενώ μπορεί να έκοψε λίγο και να του πήγαν χάλια οι σχέσεις στο σασμάν όταν μου άναψε τα φώτα, τι να πω.
Σε αυτά τα χλμ δούλευε μόνο η βενζίνη
Νόμιζα έλεγες για το I30 N, το οποίο βγάζει 280 άλογα.
Το οποίο βέβαια έχει πολύ λιγότερο βάρος από το φλωροκαντριμαν
Btw είδα και την καβλα σου το τάιπρ σήμερα στο Σπαθοβουνι, υπερβολικό αλλά αρκετά δυνατό.
Η μεσαία είναι για τα μπάσα, δικέ μου!
Δυσκολο,τουλαχιστον για την Ελλαδα,γιατι εδω η πλειοψηφια των αγοραστων θα ειναι ματσωμενοι καγκουρες που στανταρακι θα το πειραξουν οποτε θα παει περιπατο η συλλεκτικοτητα.Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιουν 2024, 10:21 Εκτός αν γίνει συλλεκτικό (που παίζει σοβαρά γιατί α) είναι το τελευταίο σιβίκ στην ιστορία, και β) είναι γαμάτο)