Σελίδα 147 από 159
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2023, 23:14
από Nostos
gassim έγραψε: 23 Φεβ 2023, 11:46
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 23 Φεβ 2023, 11:27
gassim έγραψε: 23 Φεβ 2023, 10:33
Αυτό λέει ο άνθρωπος, μην τον βρίζεις πρωί πρωί, δεν κάνει.
πουθενά δε το λέει. αναφέρεται μόνο στο τραμ ότι δεν συνεχίζει σε πανεπιστημίου και πατησίων
δεν λέει ότι τα δρομολόγια των λεοφωρίων είναι για τα θηρία
δεν λέει ότι δρομολόγια σαν το 608 μπορεί να κάνουν και μισή ώρα το ένα από το άλλο
δεν λέει ότι αν είμαστε πλήρως εξαρτημένοι από τα ΜΜΜ, όταν αποφασίσουν ξαφνικά να κάνουν απεργία οι εργατοπατέρες δε θα μπορεί κανείς να πάει στη δουλειά του
δεν λέει ότι τα ΜΜΜ είναι ο παράδεισος του πορτοφολάκια
δεν λέει ότι τα ΜΜΜ δεν έχουν επαρκή κλιματισμό και ότι σταθμοί όπως η ομόνοια είναι αποπνικτικοί το καλοκαίρι
με λίγα λόγια συγκρίνουν διαρκώς την Αθήνα με τις σύγχρονες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, αλλά μόνο εκεί που τους συμφέρει
και μιλάει για ποδήλατα. εγώ ως ποδηλάτης σου λέω ότι το να κυκλοφορείς με ποδήλατο στο κέντρο της αθήνας είναι αποστολή αυτοκτονίας. και η μαλακία του μπακο με το περίπατο είναι ότι δεν σκέφτεται το ΠΩΣ ακριβώς θα φτάσει μέχρι εκεί ένα ποδήλατο από τη φιλαδέλφια ας πούμε
γενικά για να κλείσω, οι τύποι θέλουν να φτάσουν στο Ω χωρίς να ξεκινήσουν όμως από το Α. όταν αποφασίσουν να δουν τα αληθινά προβλήματα, το ξανασυζητάμε
Καλά τα λες αλλά ο βλαστός είναι καθηγητής δεν είναι δήμαρχος.
Ακούω συχνά το επιχείρημα ότι στη χώρα μας ο κόσμος δεν έχει εναλλακτική γιατί τα μέσα μεταφοράς είναι αναξιόπιστα. Μα εμείς τα καθιστούμε αναξιόπιστα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα.
Και συνεχίζει με το τραμ ως παράδειγμα της γενικότερης κατάστασης των μέσων που εσύ αναφέρεις αναλυτικά.
Όταν λέει εμείς, δεν εννοεί τους πολίτες εννοεί τους υπεύθυνους από την πλευρά της πολιτείας.
Είναι ενδιαφέρον το ποσό απομακρυσμένος μπορεί να είναι ο ακαδημαϊκός από τον πραγματικό κόσμο.
Συμφωνώ με όλα τα αντεπιχειρήματα του αλογομούρη και προσθέτω ότι αν απλά οι καθηγητές πολεοδομίας μιλούσαν σ θεωρητικο επιπεδο για εξαφάνιση ΙΧ κτλ θα ήταν ΟΚ. Είμαι ομμως σίγουρος ότι χρηισμοποιουνται σα σύμβουλοι ατόμων όπως ο μικρός Μπακογιάννης . Σ αυτή την περίπτωση η ακαδημαϊκή ουτοπικοτητα μετατρέπεται σε καθημερινή βασανιστική πραγματικότητα.
Και επειδή δε ζούμε όλοι στην Αθήνα, για να εντυπωσιαζόμαστε από ελληνικές καθηγητικές δηλώσεις, ασ μη σχολιάσω τι κάνουν οι ευρωπαικες πόλεις. Ο κ. καθηγητής έχει πάει και έχει οδηγήσει ας πούμε στο Μιλανο η στο Παρίσι η στο Λονδίνο; Η νομίζει ότι όλη η Ευρώπη είναι ένα πελώριο Άμστερνταμ;
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2023, 23:31
από ST48410
Nostos έγραψε: 23 Φεβ 2023, 23:14
Είναι ενδιαφέρον το ποσό απομακρυσμένος μπορεί να είναι ο ακαδημαϊκός από τον πραγματικό κόσμο.
Συμφωνώ με όλα τα αντεπιχειρήματα του αλογομούρη και προσθέτω ότι αν απλά οι καθηγητές πολεοδομίας μιλούσαν σ θεωρητικο επιπεδο για εξαφάνιση ΙΧ κτλ θα ήταν ΟΚ. Είμαι ομμως σίγουρος ότι χρηισμοποιουνται σα σύμβουλοι ατόμων όπως ο μικρός Μπακογιάννης . Σ αυτή την περίπτωση η ακαδημαϊκή ουτοπικοτητα μετατρέπεται σε καθημερινή βασανιστική πραγματικότητα.
Και επειδή δε ζούμε όλοι στην Αθήνα, για να εντυπωσιαζόμαστε από ελληνικές καθηγητικές δηλώσεις, ασ μη σχολιάσω τι κάνουν οι ευρωπαικες πόλεις. Ο κ. καθηγητής έχει πάει και έχει οδηγήσει ας πούμε στο Μιλανο η στο Παρίσι η στο Λονδίνο; Η νομίζει ότι όλη η Ευρώπη είναι ένα πελώριο Άμστερνταμ;
Πιθανόν ως καθηγητής να γνωρίζει το πρόβλημα πολύ καλά και οι προτάσεις του να είναι σωστές. Η δουλειά του είναι αυτή. Αυτό που ίσως δεν μπορεί να προβλέψει είναι το επίπεδο υλοποίησης. Αν αυτός προκειμένου να κόψει τα αυτοκίνητα από το κέντρο εισηγηθεί ΜΜΜ με δυνατότητα μετακίνησης χ χιλιάδων πολιτών ανά ώρα και τελικά προκύψουν μεταφορικά μέσα (για πολιτικούς/οικονομικούς ή άλλους λόγους) που έχουν χ/2 ή χ/3, τίποτα δεν θα λειτουργήσει όπως το φαντάζεται.
Εδώ στον Πειραιά η υλοποίηση του τραμ είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Έγινε άνω κάτω η πόλη, δημιουργήθηκε μια προβληματική και λανθασμένη όδευση σε κεντρικούς δρόμους (αύξηση χιλιομέτρων, αύξηση κατανάλωσης, αύξηση ρύπων, αχρείαστο μποτιλιάρισμα), αναστατώθηκε επί χρόνια η εμπορική λειτουργία καταστημάτων, μπήκε ένα τραμ που προξενούσε προβλήματα λόγω βάρους και κραδασμών σε κτίριο και γέφυρα και αντικαταστάθηκε τελικά με μικρότερο και ελαφρύτερο. Και κάθε φορά που θα το φέρει η μοίρα να είναι μπροστά σου, βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή για το έξτρα μποτιλιάρισμα που δημιουργείται σε δρόμους που δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα.
Αν τώρα δει αυτός που εισηγήθηκε την κατασκευή του, πως κατέληξε στην πράξη, μπορεί και να μην του αρέσει το αποτέλεσμα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2023, 08:31
από gassim
Nostos έγραψε: 23 Φεβ 2023, 23:14
gassim έγραψε: 23 Φεβ 2023, 11:46
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 23 Φεβ 2023, 11:27
πουθενά δε το λέει. αναφέρεται μόνο στο τραμ ότι δεν συνεχίζει σε πανεπιστημίου και πατησίων
δεν λέει ότι τα δρομολόγια των λεοφωρίων είναι για τα θηρία
δεν λέει ότι δρομολόγια σαν το 608 μπορεί να κάνουν και μισή ώρα το ένα από το άλλο
δεν λέει ότι αν είμαστε πλήρως εξαρτημένοι από τα ΜΜΜ, όταν αποφασίσουν ξαφνικά να κάνουν απεργία οι εργατοπατέρες δε θα μπορεί κανείς να πάει στη δουλειά του
δεν λέει ότι τα ΜΜΜ είναι ο παράδεισος του πορτοφολάκια
δεν λέει ότι τα ΜΜΜ δεν έχουν επαρκή κλιματισμό και ότι σταθμοί όπως η ομόνοια είναι αποπνικτικοί το καλοκαίρι
με λίγα λόγια συγκρίνουν διαρκώς την Αθήνα με τις σύγχρονες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, αλλά μόνο εκεί που τους συμφέρει
και μιλάει για ποδήλατα. εγώ ως ποδηλάτης σου λέω ότι το να κυκλοφορείς με ποδήλατο στο κέντρο της αθήνας είναι αποστολή αυτοκτονίας. και η μαλακία του μπακο με το περίπατο είναι ότι δεν σκέφτεται το ΠΩΣ ακριβώς θα φτάσει μέχρι εκεί ένα ποδήλατο από τη φιλαδέλφια ας πούμε
γενικά για να κλείσω, οι τύποι θέλουν να φτάσουν στο Ω χωρίς να ξεκινήσουν όμως από το Α. όταν αποφασίσουν να δουν τα αληθινά προβλήματα, το ξανασυζητάμε
Καλά τα λες αλλά ο βλαστός είναι καθηγητής δεν είναι δήμαρχος.
Ακούω συχνά το επιχείρημα ότι στη χώρα μας ο κόσμος δεν έχει εναλλακτική γιατί τα μέσα μεταφοράς είναι αναξιόπιστα. Μα εμείς τα καθιστούμε αναξιόπιστα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα.
Και συνεχίζει με το τραμ ως παράδειγμα της γενικότερης κατάστασης των μέσων που εσύ αναφέρεις αναλυτικά.
Όταν λέει εμείς, δεν εννοεί τους πολίτες εννοεί τους υπεύθυνους από την πλευρά της πολιτείας.
Είναι ενδιαφέρον το ποσό απομακρυσμένος μπορεί να είναι ο ακαδημαϊκός από τον πραγματικό κόσμο.
Συμφωνώ με όλα τα αντεπιχειρήματα του αλογομούρη και προσθέτω ότι αν απλά οι καθηγητές πολεοδομίας μιλούσαν σ θεωρητικο επιπεδο για εξαφάνιση ΙΧ κτλ θα ήταν ΟΚ. Είμαι ομμως σίγουρος ότι χρηισμοποιουνται σα σύμβουλοι ατόμων όπως ο μικρός Μπακογιάννης . Σ αυτή την περίπτωση η ακαδημαϊκή ουτοπικοτητα μετατρέπεται σε καθημερινή βασανιστική πραγματικότητα.
Και επειδή δε ζούμε όλοι στην Αθήνα, για να εντυπωσιαζόμαστε από ελληνικές καθηγητικές δηλώσεις, ασ μη σχολιάσω τι κάνουν οι ευρωπαικες πόλεις. Ο κ. καθηγητής έχει πάει και έχει οδηγήσει ας πούμε στο Μιλανο η στο Παρίσι η στο Λονδίνο; Η νομίζει ότι όλη η Ευρώπη είναι ένα πελώριο Άμστερνταμ;
Δηλαδή πιστεύεις ότι η Αθήνα πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα και να υιοθετήσει το μοντελο του μιλάνου και του λονδίνου και όχι του Άμστερνταμ ;
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2023, 08:42
από Υδράργυρος
Το πρόβλημα δεν είναι οι πανεπιστημιακοί. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν δεν ακούμε τους πανεπιστημιακούς και τους ειδικούς και κάνουμε του κεφαλιού μας. Ο Μπακογιάννης κάνει οτι γουστάρει. Η πόλη είναι δική του και κάνει οτι θέλει. Του χρωστάμε και από πάνω
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2023, 10:18
από gassim
ST48410 έγραψε: 23 Φεβ 2023, 23:31
Nostos έγραψε: 23 Φεβ 2023, 23:14
Είναι ενδιαφέρον το ποσό απομακρυσμένος μπορεί να είναι ο ακαδημαϊκός από τον πραγματικό κόσμο.
Συμφωνώ με όλα τα αντεπιχειρήματα του αλογομούρη και προσθέτω ότι αν απλά οι καθηγητές πολεοδομίας μιλούσαν σ θεωρητικο επιπεδο για εξαφάνιση ΙΧ κτλ θα ήταν ΟΚ. Είμαι ομμως σίγουρος ότι χρηισμοποιουνται σα σύμβουλοι ατόμων όπως ο μικρός Μπακογιάννης . Σ αυτή την περίπτωση η ακαδημαϊκή ουτοπικοτητα μετατρέπεται σε καθημερινή βασανιστική πραγματικότητα.
Και επειδή δε ζούμε όλοι στην Αθήνα, για να εντυπωσιαζόμαστε από ελληνικές καθηγητικές δηλώσεις, ασ μη σχολιάσω τι κάνουν οι ευρωπαικες πόλεις. Ο κ. καθηγητής έχει πάει και έχει οδηγήσει ας πούμε στο Μιλανο η στο Παρίσι η στο Λονδίνο; Η νομίζει ότι όλη η Ευρώπη είναι ένα πελώριο Άμστερνταμ;
Πιθανόν ως καθηγητής να γνωρίζει το πρόβλημα πολύ καλά και οι προτάσεις του να είναι σωστές. Η δουλειά του είναι αυτή. Αυτό που ίσως δεν μπορεί να προβλέψει είναι το επίπεδο υλοποίησης. Αν αυτός προκειμένου να κόψει τα αυτοκίνητα από το κέντρο εισηγηθεί ΜΜΜ με δυνατότητα μετακίνησης χ χιλιάδων πολιτών ανά ώρα και τελικά προκύψουν μεταφορικά μέσα (για πολιτικούς/οικονομικούς ή άλλους λόγους) που έχουν χ/2 ή χ/3, τίποτα δεν θα λειτουργήσει όπως το φαντάζεται.
Εδώ στον Πειραιά η υλοποίηση του τραμ είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Έγινε άνω κάτω η πόλη, δημιουργήθηκε μια προβληματική και λανθασμένη όδευση σε κεντρικούς δρόμους (αύξηση χιλιομέτρων, αύξηση κατανάλωσης, αύξηση ρύπων, αχρείαστο μποτιλιάρισμα), αναστατώθηκε επί χρόνια η εμπορική λειτουργία καταστημάτων, μπήκε ένα τραμ που προξενούσε προβλήματα λόγω βάρους και κραδασμών σε κτίριο και γέφυρα και αντικαταστάθηκε τελικά με μικρότερο και ελαφρύτερο. Και κάθε φορά που θα το φέρει η μοίρα να είναι μπροστά σου, βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή για το έξτρα μποτιλιάρισμα που δημιουργείται σε δρόμους που δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα.
Αν τώρα δει αυτός που εισηγήθηκε την κατασκευή του, πως κατέληξε στην πράξη, μπορεί και να μην του αρέσει το αποτέλεσμα.
Το τραμ καθυστέρησε να ξεκινήσει τα δρομολόγια του πειραιά επειδή η διέλευση του απειλούσε την στατικότητα ενός ετοιμόρροπου μισοκαμμένου κτηρίου. Το κτήριο ήταν διατηρητέο και μπλέξανε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Αν δεν κάνω λάθος, το κτήριο "εντελώς τυχαία" κάηκε ολοσχερώς και ξεκόλλησε η φάση.
Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στον σχεδιασμό ή το βάρος του τράμ, ούτε φυσικά αντικαταστάθηκε με κάποιο ελαφρύτερο. Τα πορτοκαλί τράμ που κυκλοφορούν είχαν παραγγελθεί απο το 2018, θυμάμαι χαρακτηριστικά οτι στο site της εταιρείας είχε γίνει και δημοψήφισμα για το τι χρώμα θα είναι και ο κόσμος ψήφισε πορτοκαλί.
Το μόνο πρόβλημα του τράμ στον Πειραιά είναι οτι φαίνεται να έχει κολλήσει, ίσως και ματαιωθεί οριστικά, η επέκταση προς Κερατσίνι.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 00:04
από ST48410
gassim έγραψε: 24 Φεβ 2023, 10:18
Το τραμ καθυστέρησε να ξεκινήσει τα δρομολόγια του πειραιά επειδή η διέλευση του απειλούσε την στατικότητα ενός ετοιμόρροπου μισοκαμμένου κτηρίου. Το κτήριο ήταν διατηρητέο και μπλέξανε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Αν δεν κάνω λάθος, το κτήριο "εντελώς τυχαία" κάηκε ολοσχερώς και ξεκόλλησε η φάση.
Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στον σχεδιασμό ή το βάρος του τράμ, ούτε φυσικά αντικαταστάθηκε με κάποιο ελαφρύτερο. Τα πορτοκαλί τράμ που κυκλοφορούν είχαν παραγγελθεί απο το 2018, θυμάμαι χαρακτηριστικά οτι στο site της εταιρείας είχε γίνει και δημοψήφισμα για το τι χρώμα θα είναι και ο κόσμος ψήφισε πορτοκαλί.
Το μόνο πρόβλημα του τράμ στον Πειραιά είναι οτι φαίνεται να έχει κολλήσει, ίσως και ματαιωθεί οριστικά, η επέκταση προς Κερατσίνι.
Για το συγκεκριμένο κτίριο έχουμε συζητήσει αρκετές φορές. Θυμάμαι όμως ότι έχω ακούσει και για προβλήματα στην Γέφυρα Γρηγορίου Λαμπράκη.
Δες εδώ πχ
https://www.ethnos.gr/greece/article/18 ... grlamprakh
Δεν μπορώ να ξέρω σε τι βαθμό ισχύει αυτό που λεγόταν για αλλαγή των συρμών. Το πίστεψα επειδή με το μάτι επίσης το πορτοκαλί τραμ μοιάζει μικρότερο από εκείνα που ξεκινούν από το τέρμα έξω από το Ειρήνης και Φιλίας (τα γκρι προς Βούλα εννοώ). Άσε το χρώμα. Το μέγεθος και το βάρος δεν είναι διαφορετικό; Τόσο έξω πέφτω;
Η μήπως λες πως εξαρχής ο σχεδιασμός περιελάμβανε άλλου μεγέθους βαγόνια μόνο για το τμήμα του Πειραιά; Δηλαδή για μία επέκταση του δικτύου πως Πειραιά σχεδίασαν εξαρχής ένα νέο τμήμα με διαφορετικούς συρμούς;
Η επέκταση προς Κερατσίνι δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλή ιδέα. Ο Πειραιάς είχε μεγάλους δρόμους 3 και άνω λωρίδων και έγινε ό,τι έγινε με τρελό κουτσούρεμα. Και πολύ μποτιλιάρισμα ως αποτέλεσμα. Στο Κερατσίνι τι να πάρεις κι από που να το δώσεις στο τραμ;
Και τελικά αυτή η τρέλα δεν φαίνεται να έχει τελειωμό. Να βγάλουμε τα οχήματα από το κέντρο της Αθήνας, να τα βγάλουμε από το κέντρο του Πειραιά και μετά τι; Να τα βγάλουμε και από το Κερατσίνι; Με τι υποδομές και εναλλακτικές ρε παιδιά; Θα μετακινούμαστε με ηλεκτρικά πατίνια; Και καλά όσοι είμαστε κάτω των 60 και αντέχουν τα πόδια μας. Τους γέρους θα τους κλείσουμε για πάντα μέσα στο σπίτι;
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 00:10
από gassim
ST48410 έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:04
gassim έγραψε: 24 Φεβ 2023, 10:18
Το τραμ καθυστέρησε να ξεκινήσει τα δρομολόγια του πειραιά επειδή η διέλευση του απειλούσε την στατικότητα ενός ετοιμόρροπου μισοκαμμένου κτηρίου. Το κτήριο ήταν διατηρητέο και μπλέξανε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Αν δεν κάνω λάθος, το κτήριο "εντελώς τυχαία" κάηκε ολοσχερώς και ξεκόλλησε η φάση.
Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στον σχεδιασμό ή το βάρος του τράμ, ούτε φυσικά αντικαταστάθηκε με κάποιο ελαφρύτερο. Τα πορτοκαλί τράμ που κυκλοφορούν είχαν παραγγελθεί απο το 2018, θυμάμαι χαρακτηριστικά οτι στο site της εταιρείας είχε γίνει και δημοψήφισμα για το τι χρώμα θα είναι και ο κόσμος ψήφισε πορτοκαλί.
Το μόνο πρόβλημα του τράμ στον Πειραιά είναι οτι φαίνεται να έχει κολλήσει, ίσως και ματαιωθεί οριστικά, η επέκταση προς Κερατσίνι.
Για το συγκεκριμένο κτίριο έχουμε συζητήσει αρκετές φορές. Θυμάμαι όμως ότι έχω ακούσει και για προβλήματα στην Γέφυρα Γρηγορίου Λαμπράκη.
Δες εδώ πχ
https://www.ethnos.gr/greece/article/18 ... grlamprakh
Δεν μπορώ να ξέρω σε τι βαθμό ισχύει αυτό που λεγόταν για αλλαγή των συρμών. Το πίστεψα επειδή με το μάτι επίσης το πορτοκαλί τραμ μοιάζει μικρότερο από εκείνα που ξεκινούν από το τέρμα έξω από το Ειρήνης και Φιλίας (τα γκρι προς Βούλα εννοώ). Άσε το χρώμα. Το μέγεθος και το βάρος δεν είναι διαφορετικό; Τόσο έξω πέφτω;
Η μήπως λες πως εξαρχής ο σχεδιασμός περιελάμβανε άλλου μεγέθους βαγόνια μόνο για το τμήμα του Πειραιά; Δηλαδή για μία επέκταση του δικτύου πως Πειραιά σχεδίασαν εξαρχής ένα νέο τμήμα με διαφορετικούς συρμούς;
Η επέκταση προς Κερατσίνι δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλή ιδέα. Ο Πειραιάς είχε μεγάλους δρόμους 3 και άνω λωρίδων και έγινε ό,τι έγινε με τρελό κουτσούρεμα. Και πολύ μποτιλιάρισμα ως αποτέλεσμα. Στο Κερατσίνι τι να πάρεις κι από που να το δώσεις στο τραμ;
Και τελικά αυτή η τρέλα δεν φαίνεται να έχει τελειωμό. Να βγάλουμε τα οχήματα από το κέντρο της Αθήνας, να τα βγάλουμε από το κέντρο του Πειραιά και μετά τι; Να τα βγάλουμε και από το Κερατσίνι; Με τι υποδομές και εναλλακτικές ρε παιδιά; Θα μετακινούμαστε με ηλεκτρικά πατίνια; Και καλά όσοι είμαστε κάτω των 60 και αντέχουν τα πόδια μας. Τους γέρους θα τους κλείσουμε για πάντα μέσα στο σπίτι;
Δεν χρησιμοποιούνται μόνο για το τμήμα του πειραιά τα πορτοκαλί τραμ, κινούνται κανονικά σε όλο το δίκτυο.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 00:15
από ST48410
gassim έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:10
Δεν χρησιμοποιούνται μόνο για το τμήμα του πειραιά τα πορτοκαλί τραμ, κινούνται κανονικά σε όλο το δίκτυο.
Είναι μικρότερα από τα γκρι ή ξεγελάει τόσο πολύ το σχήμα και το χρώμα;
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 00:25
από gassim
ST48410 έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:15
gassim έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:10
Δεν χρησιμοποιούνται μόνο για το τμήμα του πειραιά τα πορτοκαλί τραμ, κινούνται κανονικά σε όλο το δίκτυο.
Είναι μικρότερα από τα γκρι ή ξεγελάει τόσο πολύ το σχήμα και το χρώμα;
Από μέσα δεν φαίνονται μικροτερα αλλά μπορεί και να είναι. Είναι το μοντέλο alstom citadis x05 αλλά δεν ξέρω ποιο μοντέλο είναι τα γκρι για να το ψαξουμε
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 00:30
από gassim
Το 2018 που τα πήραμε δεν νομίζω να είχε προκύψει ακόμα το θέμα με την στατικότητα του κτηρίου (αλλά δεν είμαι και σίγουρος).
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 00:38
από Kotas
περιμενουμε να δουμε δεντρα μετα την αναπλαση της Πανεπιστημιου οπως εχουν υποσχεθει
η ομονοια με το συντριβανι για μενα παραμενει μη θελκτικη, πολυ φλατ παρ'ολο το υψος που δινει το νερο, απορω γιατι σε αυτη την πολη εχουν τοση αλλεργια στα δεντρα, ΒΑΛΤΕ ΔΕΝΤΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
εφτασαν στο σημειο να βαλουν σε κολωνες της πλατειας κουτια με ιδιοτητες συσκευων τελεμαρκετινγκ που υποτιθεται καθαριζουν/δροσιζουν/μαλακιζουν την ατμοσφαιρα και ισοδυναμουν με Χ αριθμο δεντρων, κανουν ο.τι μπορουν αρκει να μην φυτευτουν δεντρα
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 11:29
από gassim
Kotas έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:38
περιμενουμε να δουμε δεντρα μετα την αναπλαση της Πανεπιστημιου οπως εχουν υποσχεθει
η ομονοια με το συντριβανι για μενα παραμενει μη θελκτικη, πολυ φλατ παρ'ολο το υψος που δινει το νερο, απορω γιατι σε αυτη την πολη εχουν τοση αλλεργια στα δεντρα, ΒΑΛΤΕ ΔΕΝΤΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
εφτασαν στο σημειο να βαλουν σε κολωνες της πλατειας κουτια με ιδιοτητες συσκευων τελεμαρκετινγκ που υποτιθεται καθαριζουν/δροσιζουν/μαλακιζουν την ατμοσφαιρα και ισοδυναμουν με Χ αριθμο δεντρων, κανουν ο.τι μπορουν αρκει να μην φυτευτουν δεντρα
Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούν να φυτευτούν δέντρα στην Ομόνοια λόγω του μετρό από κάτω.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 13:46
από Kotas
gassim έγραψε: 25 Φεβ 2023, 11:29
Kotas έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:38
περιμενουμε να δουμε δεντρα μετα την αναπλαση της Πανεπιστημιου οπως εχουν υποσχεθει
η ομονοια με το συντριβανι για μενα παραμενει μη θελκτικη, πολυ φλατ παρ'ολο το υψος που δινει το νερο, απορω γιατι σε αυτη την πολη εχουν τοση αλλεργια στα δεντρα, ΒΑΛΤΕ ΔΕΝΤΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
εφτασαν στο σημειο να βαλουν σε κολωνες της πλατειας κουτια με ιδιοτητες συσκευων τελεμαρκετινγκ που υποτιθεται καθαριζουν/δροσιζουν/μαλακιζουν την ατμοσφαιρα και ισοδυναμουν με Χ αριθμο δεντρων, κανουν ο.τι μπορουν αρκει να μην φυτευτουν δεντρα
Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούν να φυτευτούν δέντρα στην Ομόνοια λόγω του μετρό από κάτω.
αν θυμαμαι καλα παντως μια απο τις τελευταιες μικροαναπλασεις της πλατειας ειχε ελιες
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 13:57
από gassim
Kotas έγραψε: 25 Φεβ 2023, 13:46
gassim έγραψε: 25 Φεβ 2023, 11:29
Kotas έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:38
περιμενουμε να δουμε δεντρα μετα την αναπλαση της Πανεπιστημιου οπως εχουν υποσχεθει
η ομονοια με το συντριβανι για μενα παραμενει μη θελκτικη, πολυ φλατ παρ'ολο το υψος που δινει το νερο, απορω γιατι σε αυτη την πολη εχουν τοση αλλεργια στα δεντρα, ΒΑΛΤΕ ΔΕΝΤΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
εφτασαν στο σημειο να βαλουν σε κολωνες της πλατειας κουτια με ιδιοτητες συσκευων τελεμαρκετινγκ που υποτιθεται καθαριζουν/δροσιζουν/μαλακιζουν την ατμοσφαιρα και ισοδυναμουν με Χ αριθμο δεντρων, κανουν ο.τι μπορουν αρκει να μην φυτευτουν δεντρα
Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούν να φυτευτούν δέντρα στην Ομόνοια λόγω του μετρό από κάτω.
αν θυμαμαι καλα παντως μια απο τις τελευταιες μικροαναπλασεις της πλατειας ειχε ελιες
Ε υποθέτω τέτοια μικρά δέντρα θα μπαίνουν, εδώ βάλανε φοίνικες σε γλάστρες. Αλλά κανονικά μεγάλα δέντρα όπως έχει στο Σύνταγμα δεν είχε ποτέ η ομόνοια.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2023, 14:18
από Μπίστης
Kotas έγραψε: 25 Φεβ 2023, 00:38
περιμενουμε να δουμε δεντρα μετα την αναπλαση της Πανεπιστημιου οπως εχουν υποσχεθει
Θέλουμε την Πανεπιστημίου με ολες τις λώρίδες της, δεν σωζόμαστε με 5 έξτρα δέντρα
Όχι άλλοι πεζόδρομοι, κανείτε !
Σώστε 2-3 νεοκλασικά αν βαριέστε ως δήμαρχοι
Βρείτε δυό ψευτοκοίτες γιά τα ρυάκια της Αττικής
ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΛΦΙΝΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΥ
Μαλακισμένη 17Ν τι μας φόρτωσες !
