Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2024, 17:59
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς είναι ειδικοί... σε όλα τα θέματα.
Επί παντός επιστητού
Ωπ! Κι άλλη επέκταση.

Σοβαρά τώρα;Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:13Airman68 έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 13:02 Όταν δεν ήταν έτοιμο γκρινιαζανε.
Τώρα που παραδόθηκε πάλι γκρινιάζουν...
Ίσως οι φίλοι σου τα τρωκτικά να παρέδιδαν το έργο λιιιιγο πιο σεμνά ;
Με λιγότερο θράσος βρ αδερφέ
Εδώ ο άλλος έκανε πανηγύρια με μουσαμάδεςAirman68 έγραψε: 01 Δεκ 2024, 18:52Σοβαρά τώρα;Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 14:13Airman68 έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 13:02 Όταν δεν ήταν έτοιμο γκρινιαζανε.
Τώρα που παραδόθηκε πάλι γκρινιάζουν...
Ίσως οι φίλοι σου τα τρωκτικά να παρέδιδαν το έργο λιιιιγο πιο σεμνά ;
Με λιγότερο θράσος βρ αδερφέ
Υπάρχει περίπτωση οποιασδήποτε κυβέρνηση να παρέδιδε το έργο και να μην πανηγύριζε;

σιγα μην ειναι δεκα!ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 01 Δεκ 2024, 10:09
Andy Zervas
4t0mm
·
Βαρετό πράγμα η μιζέρια. Από το πρωί έχω διαβασει/ακούσει ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης χρειάστηκε 18, 28, 38 χρόνια. Το σωστό είναι 18 βέβαια, αφού ξεκίνησε το 2006, αλλά πρέπει να είναι στην ίδια κατηγορία αριθμών με τις αυτοκτονίες της κρίσης: κάθε φορά που αναφέρεται, αυξάνεται κιόλας.
Και αν μετράμε από την τρύπα που άνοιξε ο Κούβελας το 1988 (36 χρόνια), γιατί να μην μετράμε από το 1973, το 1968 ή το 1918, που πρωτοέπεσε η ιδέα; Πες 106 χρόνια εκεί πέρα, να φανεί η καθυστέρηση.
Εν τω μεταξύ βέβαια, σε αυτά τα 18 χρόνια θα πρέπει να υπολογίσουμε ότι συνέβησαν μια χρεωκοπία της χώρας, δύο χρεωκοπίες εταιρειών που ανέλαβαν το έργο και μιας πανδημίας, χωρίς να υπολογίσουμε τις προσφυγές για τα αρχαία. Θα έλεγα και ένας ΣΥΡΙΖΑ και κάτι capital controls, αλλά ας το αφήσουμε αυτό καλύτερα...
Μετά, λέει, είναι μόνο 9 χιλιόμετρα. Συμπτωματικά το μετρό της Αθήνας όταν ξεκίνησε είχε τη γραμμή Σεπόλια - Δάφνη, η οποία είναι... 8,74km. Και η Αθήνα είναι 5 φορές πιο μεγάλη από τη Θεσσαλονίκη. Εννιά χιλιόμετρα είναι μια χαρά για αρχή.
Είναι γιατί ήρθε σκουριά από το πολυτεχνείοΚόκκορας έγραψε: 01 Δεκ 2024, 21:29σιγα μην ειναι δεκα!ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 01 Δεκ 2024, 10:09
Andy Zervas
4t0mm
·
Βαρετό πράγμα η μιζέρια. Από το πρωί έχω διαβασει/ακούσει ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης χρειάστηκε 18, 28, 38 χρόνια. Το σωστό είναι 18 βέβαια, αφού ξεκίνησε το 2006, αλλά πρέπει να είναι στην ίδια κατηγορία αριθμών με τις αυτοκτονίες της κρίσης: κάθε φορά που αναφέρεται, αυξάνεται κιόλας.
Και αν μετράμε από την τρύπα που άνοιξε ο Κούβελας το 1988 (36 χρόνια), γιατί να μην μετράμε από το 1973, το 1968 ή το 1918, που πρωτοέπεσε η ιδέα; Πες 106 χρόνια εκεί πέρα, να φανεί η καθυστέρηση.
Εν τω μεταξύ βέβαια, σε αυτά τα 18 χρόνια θα πρέπει να υπολογίσουμε ότι συνέβησαν μια χρεωκοπία της χώρας, δύο χρεωκοπίες εταιρειών που ανέλαβαν το έργο και μιας πανδημίας, χωρίς να υπολογίσουμε τις προσφυγές για τα αρχαία. Θα έλεγα και ένας ΣΥΡΙΖΑ και κάτι capital controls, αλλά ας το αφήσουμε αυτό καλύτερα...
Μετά, λέει, είναι μόνο 9 χιλιόμετρα. Συμπτωματικά το μετρό της Αθήνας όταν ξεκίνησε είχε τη γραμμή Σεπόλια - Δάφνη, η οποία είναι... 8,74km. Και η Αθήνα είναι 5 φορές πιο μεγάλη από τη Θεσσαλονίκη. Εννιά χιλιόμετρα είναι μια χαρά για αρχή.
![]()
επισης δεν ηταν ιδεα του κουβελα,ξεκινησαν κανονικα τα εργα και μαλιστα απο τοτε γινεται καθημερινα απαντληση νερων σε εκεινη την περιοχη![]()
Μια γέφυρα, το 1% των δένδρων της πόλης, βροχή και άνεμοι 8 μποφόρ, πάρα πάρα πολύ φτηνά.βοθρατζης έγραψε: 01 Δεκ 2024, 14:48
εντάξει τότε,
πάλι καλά
φτηνά την γλυτώσαμε
μέχρι την επόμενη επίσκεψη....χαρείτε το