hellegennes έγραψε: 20 Απρ 2023, 17:05
Βλέπεις όμως την υπερπροσπάθεια για "εκπροσώπηση" όλων των φυλών, ηλικιών, κτλ. Το επόμενο στάδιο θα ήταν να φοράνε και ταμπέλες "είμαι Ινδή", "είμαι Κολομβιανός".
Φαίνεται όταν το κάνεις για να το κάνεις και δεν είναι απλώς μέρος του έργου. Το πρόβλημα είναι όταν ξεκινάς να φτιάξεις μια ταινία με σκοπό την υπερεκπροσώπηση και όχι με σκοπό να πεις μια ωραία ιστορία. Έτσι καταλήγεις με μια βαρετή ιστορία που κανείς δεν θέλει να δει και αυτός είναι τελικά ο λόγος που πάτωσε τόσο άσχημα.
Αν το τρέιλερ ήταν πιο αντιπροσωπευτικό της ταινίας, θα πάτωνε ακόμη χειρότερα.
Αυτή η επίκληση στο πλατωνικό ιδανικό της τέλειας ταινίας, απαλλαγμένης από κάθε ευρύτερο κοινωνικοπολιτικό context και όπου κάθε σαμππλοτ και κάθε δευτερόλεπτο δράσης αποτελεί αποκλειστικά μετουσίωση της αυθεντικού καλλιτεχνικού οράματος του δημιουργού, παρατηρώ ότι γίνεται σχεδόν αποκλειστικά όταν τίθεται θέμα εκπροσώπησης ή όταν έχουμε γυναίκα lead σε ταινία που απευθύνεται σε nerds.
Όταν υποβαθμίζεται η ταινία επειδή προσπαθούμε με το στανιό να σπρώξουμε τον chris pratt για σοβαρό action πρωταγωνιστή είναι απλά Τρίτη, αλλά αν θέλουμε να πιάσουμε για κοινό κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια παιδιά νοτιοασιατικής καταγωγής που μέχρι τώρα βλέπουν κόσμο που τους μοιάζει μόνο στο bollywood και σε βρετανικά αστυνομικά σήριαλ, τότε είναι Αμάρτημα Ενάντια στο Σινεμά.
Δεν υπάρχει καμμιά επίκληση. Εξίσου κραξίδι τρώνε και ταινίες με ηλίθιο σενάριο που απλά έχουν πολλά μπαμ-μπουμ και όνομα, όπως τα Jurassic World, τα Star Wars και δεν συμμαζεύεται. Η διαφορά είναι ότι αυτά βγάζουν λεφτά γιατί έχουν μπαμ-μπουμ και όνομα. Η ταινία για την οποία συζητάμε δεν έχει τίποτα. Μπορείς να το συγκρίνεις και με τις υπόλοιπες ταινίες στις οποίες η Ντίσνεϊ έχει χώσει woke μαλακίες αλλά είναι ριμέικ προηγούμενων επιτυχιών της κι έτσι έχουν βγάλει χρήμα.
Από την τέλεια ταινία και το υπόλοιπο που περιγράφεις ως μια βαρετότατη ταινία που είναι ριπίτ προηγούμενων (βλέπε Ταξίδι στο Κέντρο της Γης) υπάρχει μια χαοτική απόσταση και δεν είμαστε πιόνια σκακιού για να παίρνουμε ή την μία ή την άλλην θέση. Θα μπορούσε να είναι μια καθωσπρέπει ταινία που να κάνει όσα λες για την εκπροσώπηση, αλλά για να γίνει αυτό θα έπρεπε πρώτα να έχει κάποιος μια καλή ιδέα για ταινία στην οποία να προσπαθήσουν να έχουν πιο ισορροπημένη εκπροσώπηση, όχι να έχει κάποιος μια ιδέα για το πώς να χωρέσει όση περισσότερη εκπροσώπηση μπορεί και το σενάριο θα το δούμε στην πορεία.
Πέρα απ' αυτό, η ιστορία με την εκπροσώπηση είναι λίγο ηλίθια εξαρχής. Να μην είναι οι εταιρείες παραγωγής κλειστές στο ενδεχόμενο πρόσληψης ηθοποιών κάθε ηλικίας και σωματικών χαρακτηριστικών, ναι. Ότι ντε και καλά πρέπει ο πρωταγωνιστής να μου μοιάζει για να ταυτιστώ ή να απολαύσω την ταινία είναι μια μαλακία που μόνο νεοδικαιωματιστές μπορούν να βγάλουν απ' το μυαλό τους. Ούτε η Σιγκούρνι Γουίβερ μού μοιάζει ούτε η Λίντα Χάμιλτον ούτε ο Σβαρτζενέγκερ ούτε ο Σταλόνε ούτε ο Χιου Γκραντ ούτε η Τζένιφερ Άνιστον ούτε ο Μπραντ Πιτ ούτε ο Ρίτσαρντ Ατένμπορο ούτε ο Κρίστοφερ Λι.
Καταλαβαίνω τις ενοχές που νιώθει το Χόλιγουντ επειδή για δεκαετίες ήταν ρατσιστές και δεν πολυήθελαν ηθοποιούς που δεν είναι Αμερικανοκαναδοί ή Ευρωπαιωκεάνιοι, αλλά αυτό δεν λύνεται φτιάχνοντας κακές ταινίες με αφορμή να διορθώσουν την διαχρονική τους στάση ούτε αλλάζοντας χαρακτήρες με συγκεκριμένη περιγραφή.
Και για να δεις πόσο δίκιο έχω, ο Κόναν του 2011, που πρωταγωνιστούσε ο Τζέισον Μομόα, έχασε τουλάχιστον 60 εκατομμύρια δολάρια. Αντιθέτως, ο Άκουαμαν, που επίσης πρωταγωνιστούσε ο Τζέισον Μομόα, έβγαλε τουλάχιστον 400 εκατομμύρια*.
* χωρίς να υπολογίζεται το μάρκετινγκ, που δεν έψαξα για καμμιά απ' τις δυο.
Αυτή είναι η ακτιβίστρια σκηνοθέτης που θα κάνει την επόμενη ταινία star wars.
Τη βλέπουμε στη συνέντευξη να λέει ότι απολαμβάνει να κάνει τους άντρες να αισθάνονται άβολα.
Μάντεψε ποιους θα κατηγορήσει αν πατώσει η ταινία της.
Stalker έγραψε: 21 Απρ 2023, 10:20
Αυτή η επίκληση στο πλατωνικό ιδανικό της τέλειας ταινίας, απαλλαγμένης από κάθε ευρύτερο κοινωνικοπολιτικό context και όπου κάθε σαμππλοτ και κάθε δευτερόλεπτο δράσης αποτελεί αποκλειστικά μετουσίωση της αυθεντικού καλλιτεχνικού οράματος του δημιουργού, παρατηρώ ότι γίνεται σχεδόν αποκλειστικά όταν τίθεται θέμα εκπροσώπησης ή όταν έχουμε γυναίκα lead σε ταινία που απευθύνεται σε nerds.
Όταν υποβαθμίζεται η ταινία επειδή προσπαθούμε με το στανιό να σπρώξουμε τον chris pratt για σοβαρό action πρωταγωνιστή είναι απλά Τρίτη, αλλά αν θέλουμε να πιάσουμε για κοινό κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια παιδιά νοτιοασιατικής καταγωγής που μέχρι τώρα βλέπουν κόσμο που τους μοιάζει μόνο στο bollywood και σε βρετανικά αστυνομικά σήριαλ, τότε είναι Αμάρτημα Ενάντια στο Σινεμά.
Δεν υπάρχει καμμιά επίκληση. Εξίσου κραξίδι τρώνε και ταινίες με ηλίθιο σενάριο που απλά έχουν πολλά μπαμ-μπουμ και όνομα, όπως τα Jurassic World, τα Star Wars και δεν συμμαζεύεται. Η διαφορά είναι ότι αυτά βγάζουν λεφτά γιατί έχουν μπαμ-μπουμ και όνομα. Η ταινία για την οποία συζητάμε δεν έχει τίποτα. Μπορείς να το συγκρίνεις και με τις υπόλοιπες ταινίες στις οποίες η Ντίσνεϊ έχει χώσει woke μαλακίες αλλά είναι ριμέικ προηγούμενων επιτυχιών της κι έτσι έχουν βγάλει χρήμα.
Από την τέλεια ταινία και το υπόλοιπο που περιγράφεις ως μια βαρετότατη ταινία που είναι ριπίτ προηγούμενων (βλέπε Ταξίδι στο Κέντρο της Γης) υπάρχει μια χαοτική απόσταση και δεν είμαστε πιόνια σκακιού για να παίρνουμε ή την μία ή την άλλην θέση. Θα μπορούσε να είναι μια καθωσπρέπει ταινία που να κάνει όσα λες για την εκπροσώπηση, αλλά για να γίνει αυτό θα έπρεπε πρώτα να έχει κάποιος μια καλή ιδέα για ταινία στην οποία να προσπαθήσουν να έχουν πιο ισορροπημένη εκπροσώπηση, όχι να έχει κάποιος μια ιδέα για το πώς να χωρέσει όση περισσότερη εκπροσώπηση μπορεί και το σενάριο θα το δούμε στην πορεία.
Πέρα απ' αυτό, η ιστορία με την εκπροσώπηση είναι λίγο ηλίθια εξαρχής. Να μην είναι οι εταιρείες παραγωγής κλειστές στο ενδεχόμενο πρόσληψης ηθοποιών κάθε ηλικίας και σωματικών χαρακτηριστικών, ναι. Ότι ντε και καλά πρέπει ο πρωταγωνιστής να μου μοιάζει για να ταυτιστώ ή να απολαύσω την ταινία είναι μια μαλακία που μόνο νεοδικαιωματιστές μπορούν να βγάλουν απ' το μυαλό τους. Ούτε η Σιγκούρνι Γουίβερ μού μοιάζει ούτε η Λίντα Χάμιλτον ούτε ο Σβαρτζενέγκερ ούτε ο Σταλόνε ούτε ο Χιου Γκραντ ούτε η Τζένιφερ Άνιστον ούτε ο Μπραντ Πιτ ούτε ο Ρίτσαρντ Ατένμπορο ούτε ο Κρίστοφερ Λι.
Καταλαβαίνω τις ενοχές που νιώθει το Χόλιγουντ επειδή για δεκαετίες ήταν ρατσιστές και δεν πολυήθελαν ηθοποιούς που δεν είναι Αμερικανοκαναδοί ή Ευρωπαιωκεάνιοι, αλλά αυτό δεν λύνεται φτιάχνοντας κακές ταινίες με αφορμή να διορθώσουν την διαχρονική τους στάση ούτε αλλάζοντας χαρακτήρες με συγκεκριμένη περιγραφή.
Και για να δεις πόσο δίκιο έχω, ο Κόναν του 2011, που πρωταγωνιστούσε ο Τζέισον Μομόα, έχασε τουλάχιστον 60 εκατομμύρια δολάρια. Αντιθέτως, ο Άκουαμαν, που επίσης πρωταγωνιστούσε ο Τζέισον Μομόα, έβγαλε τουλάχιστον 400 εκατομμύρια*.
* χωρίς να υπολογίζεται το μάρκετινγκ, που δεν έψαξα για καμμιά απ' τις δυο.
Αυτή είναι η ακτιβίστρια σκηνοθέτης που θα κάνει την επόμενη ταινία star wars.
Τη βλέπουμε στη συνέντευξη να λέει ότι απολαμβάνει να κάνει τους άντρες να αισθάνονται άβολα.
Μάντεψε ποιους θα κατηγορήσει αν πατώσει η ταινία της.
λες να ζήσουμε την εμπειρία ενός πρώτου trans jedi εναντίον ενός cis Sith Lord;
Δεν υπάρχει καμμιά επίκληση. Εξίσου κραξίδι τρώνε και ταινίες με ηλίθιο σενάριο που απλά έχουν πολλά μπαμ-μπουμ και όνομα, όπως τα Jurassic World, τα Star Wars και δεν συμμαζεύεται. Η διαφορά είναι ότι αυτά βγάζουν λεφτά γιατί έχουν μπαμ-μπουμ και όνομα. Η ταινία για την οποία συζητάμε δεν έχει τίποτα. Μπορείς να το συγκρίνεις και με τις υπόλοιπες ταινίες στις οποίες η Ντίσνεϊ έχει χώσει woke μαλακίες αλλά είναι ριμέικ προηγούμενων επιτυχιών της κι έτσι έχουν βγάλει χρήμα.
Από την τέλεια ταινία και το υπόλοιπο που περιγράφεις ως μια βαρετότατη ταινία που είναι ριπίτ προηγούμενων (βλέπε Ταξίδι στο Κέντρο της Γης) υπάρχει μια χαοτική απόσταση και δεν είμαστε πιόνια σκακιού για να παίρνουμε ή την μία ή την άλλην θέση. Θα μπορούσε να είναι μια καθωσπρέπει ταινία που να κάνει όσα λες για την εκπροσώπηση, αλλά για να γίνει αυτό θα έπρεπε πρώτα να έχει κάποιος μια καλή ιδέα για ταινία στην οποία να προσπαθήσουν να έχουν πιο ισορροπημένη εκπροσώπηση, όχι να έχει κάποιος μια ιδέα για το πώς να χωρέσει όση περισσότερη εκπροσώπηση μπορεί και το σενάριο θα το δούμε στην πορεία.
Πέρα απ' αυτό, η ιστορία με την εκπροσώπηση είναι λίγο ηλίθια εξαρχής. Να μην είναι οι εταιρείες παραγωγής κλειστές στο ενδεχόμενο πρόσληψης ηθοποιών κάθε ηλικίας και σωματικών χαρακτηριστικών, ναι. Ότι ντε και καλά πρέπει ο πρωταγωνιστής να μου μοιάζει για να ταυτιστώ ή να απολαύσω την ταινία είναι μια μαλακία που μόνο νεοδικαιωματιστές μπορούν να βγάλουν απ' το μυαλό τους. Ούτε η Σιγκούρνι Γουίβερ μού μοιάζει ούτε η Λίντα Χάμιλτον ούτε ο Σβαρτζενέγκερ ούτε ο Σταλόνε ούτε ο Χιου Γκραντ ούτε η Τζένιφερ Άνιστον ούτε ο Μπραντ Πιτ ούτε ο Ρίτσαρντ Ατένμπορο ούτε ο Κρίστοφερ Λι.
Καταλαβαίνω τις ενοχές που νιώθει το Χόλιγουντ επειδή για δεκαετίες ήταν ρατσιστές και δεν πολυήθελαν ηθοποιούς που δεν είναι Αμερικανοκαναδοί ή Ευρωπαιωκεάνιοι, αλλά αυτό δεν λύνεται φτιάχνοντας κακές ταινίες με αφορμή να διορθώσουν την διαχρονική τους στάση ούτε αλλάζοντας χαρακτήρες με συγκεκριμένη περιγραφή.
Και για να δεις πόσο δίκιο έχω, ο Κόναν του 2011, που πρωταγωνιστούσε ο Τζέισον Μομόα, έχασε τουλάχιστον 60 εκατομμύρια δολάρια. Αντιθέτως, ο Άκουαμαν, που επίσης πρωταγωνιστούσε ο Τζέισον Μομόα, έβγαλε τουλάχιστον 400 εκατομμύρια*.
* χωρίς να υπολογίζεται το μάρκετινγκ, που δεν έψαξα για καμμιά απ' τις δυο.
Αυτή είναι η ακτιβίστρια σκηνοθέτης που θα κάνει την επόμενη ταινία star wars.
Τη βλέπουμε στη συνέντευξη να λέει ότι απολαμβάνει να κάνει τους άντρες να αισθάνονται άβολα.
Μάντεψε ποιους θα κατηγορήσει αν πατώσει η ταινία της.
λες να ζήσουμε την εμπειρία ενός πρώτου trans jedi εναντίον ενός cis Sith Lord;
Να ζήσετε. Εγώ έχω χρόνια να παρακολουθήσω αυτή τη μλκ και ούτε πρόκειται να το κάνω απ' ότι φαίνεται.
AlienWay έγραψε: 21 Απρ 2023, 15:00
Αυτή είναι η ακτιβίστρια σκηνοθέτης που θα κάνει την επόμενη ταινία star wars.
Τη βλέπουμε στη συνέντευξη να λέει ότι απολαμβάνει να κάνει τους άντρες να αισθάνονται άβολα.
Μάντεψε ποιους θα κατηγορήσει αν πατώσει η ταινία της.
Σοβαρά τώρα; Έβαλαν φεμινίστρια σκηνοθέτιδα στα sw; Μετά το κράξιμο όλων των πραγματικών φανς στο σκουπιδαριό την προηγούμενη τριλογία, που έκατσα ο μαλάκας και την είδα; Είχα αποφασίσει ότι δεν θα ξαναδώ sw μετά από όλα αυτά, ειδικά από τη στιγμή που η πόρνη της Βαβυλώνας (Disney) έχει τα δικαιώματά του, πλέον θα σταματήσω να βλέπω και τις original ταινίες.
“No idea is as absurd as the idea of progress.”
― Julius Evola, Revolt Against the Modern World
vantono έγραψε: 21 Απρ 2023, 14:11
Για όλους αυτους που ξέρουν απο καλή σοκολάτα και όχι σκουπίδια, μόνο Παυλίδης υπάρχει.
Θέλω να προσθέσω κάτι εδώ. Πρόσφατα μου έκαναν δωράκι ένα κουτί με σοκολατάκια Leonidas. Ωραίο το τσαντάκι, ωραίο το αμπαλάζ, δυο τρία περιτυλίγματα μετά το ξετύλιγμα της κορδέλας, 5 ή 6 στρώσεις με ενδιάμεσο χρυσόχαρτο, καμμία 80ριά σύνολο με διαφορετικές γεύσεις, τυλιγμένα ή μη.
Εκτός από αυτά που είχαν λευκή σοκολάτα, που δεν γουστάρω, από τα υπόλοιπα σε κανένα δεν είπα γουάου. Παλιότερα ήταν καλύτερα.
Αυτή τη μανία να ανεβάζουν όλοι ένταση στη γλύκα, ακόμη δεν την έχω καταλάβει.
Κι ακριβώς γι' αυτό γουστάρω τον Παυλίδη.
Έχω τόσο καιρό να φάω από Λεο που τον έχω ξεχάσει. Ίσως και πάνω από 10 χρόνια.
Είχα συγγενή στο Μαραθώνα/νέα Μάκρη που απεβίωσε χρόνια τώρα, και μας τα έφερνε ένα καιρό πεσκέσι (έμενε πολύ κοντά σε ζαχαροπλαστείο Λέο).
Εγώ το Λέο τον θυμάμαι τότε από τα καλύτερα σοκολατάκια που έχω φάει ποτέ μου. Δεν ξέρω αν έριξε ποιότητα τώρα.
vantono έγραψε: 21 Απρ 2023, 14:11
Για όλους αυτους που ξέρουν απο καλή σοκολάτα και όχι σκουπίδια, μόνο Παυλίδης υπάρχει.
Θέλω να προσθέσω κάτι εδώ. Πρόσφατα μου έκαναν δωράκι ένα κουτί με σοκολατάκια Leonidas. Ωραίο το τσαντάκι, ωραίο το αμπαλάζ, δυο τρία περιτυλίγματα μετά το ξετύλιγμα της κορδέλας, 5 ή 6 στρώσεις με ενδιάμεσο χρυσόχαρτο, καμμία 80ριά σύνολο με διαφορετικές γεύσεις, τυλιγμένα ή μη.
Εκτός από αυτά που είχαν λευκή σοκολάτα, που δεν γουστάρω, από τα υπόλοιπα σε κανένα δεν είπα γουάου. Παλιότερα ήταν καλύτερα.
Αυτή τη μανία να ανεβάζουν όλοι ένταση στη γλύκα, ακόμη δεν την έχω καταλάβει.
Κι ακριβώς γι' αυτό γουστάρω τον Παυλίδη.
Έχω τόσο καιρό να φάω από Λεο που τον έχω ξεχάσει. Ίσως και πάνω από 10 χρόνια.
Είχα συγγενή στο Μαραθώνα/νέα Μάκρη που απεβίωσε χρόνια τώρα, και μας τα έφερνε ένα καιρό πεσκέσι (έμενε πολύ κοντά σε ζαχαροπλαστείο Λέο).
Εγώ το Λέο τον θυμάμαι τότε από τα καλύτερα σοκολατάκια που έχω φάει ποτέ μου. Δεν ξέρω αν έριξε ποιότητα τώρα.
Κι εγώ έτσι τον θυμάμαι γι' αυτό το ανέφερα. Κι έχει μαγαζί εκεί που μένω.