Οργισμένος έγραψε: 06 Μάιος 2021, 11:56
Εμεις τα αναβαθμιζουμε και κατι αλλα προηγμενα εθνη σαν την Τουρκια. Οι λοιποι κοιτανε γελωντας.
Το f35 den einai δικηνητηριο. Και λες οτι τα δικηνητηρια ειναι υπερβολη...
Σε τι;;; Οταν κανει στολ ο κινητηρας; ΤΟσες χωρες, τοσες μελετες, τοσες αεροναυπηγικες σχεδιασεις και υλοποιησεις ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΟΥΝ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
ΤΟ τι συζηταει ο καθε πιλοτος ή γιατρος ή δεν ξερω γω τι αλλο δεν ειναι πανακεια, δεν εχουν το αλαθητο, ανθρωποι μαλακισμενοι σαν ολους τους αλλους ειναι. Απαντα με στοιχεια και επιχειρηματα οχι τι ακουσες και τι ειπε ο χ και ο ψ «ειδημονας».
Δεν ειναι δυνατον να συγκριθει το Μιραζ εφ1 με το Μ2000 ή το ραφαλ. Den συγκρινεται το F4 me το F15 ή το F22...
Αν είναι δυνατον...
Πρώτον τα F4 πετούσαν μέχρι πέρυσι στην Ιαπωνία.
Δεύτερον, ένα αεροσκάφος χρησιμοποιείται μέχρι να τελειώσει η ζωή του, η οποία εξαρτάται άμεσα από τον ρόλο του!!! Εφόσον λοιπόν ο αντίπαλος δεν έχει κάτι καλύτερο να παραθέσει και εφόσον δεν έχουμε τα χρήματα για νέα αεροσκάφη, τότε τα εκσυγχρονισμένα F4 είναι ακόμα ικανά...
Τρίτον, δεν μας είπες τίποτα για τα C130, τα οποία είναι σχεδίαση του 1955!!! και πετάνε εκατοντάδες από δαύτα σε όλο τον κόσμο!!!
Τέταρτον, προφανώς δεν ξέρεις ότι ένα αεροσκάφος το οποίο έχει σχεδιαστεί με δύο κινητήρες, έχει ειδικούς ρόλους. Π.χ. όλα σχεδόν τα νέα αεροσκάφη του ναυτικού των ΗΠΑ είναι δικινητήρια, όχι όμως τα παλιά!!! Απλά πάνω από έναν ωκεανό θέλεις να έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να γυρίσει πίσω ένα αεροσκάφος των 100.000.000 δολαρίων!!! Όχι όμως σε χώρες όπως η Ελλάδα οι οποίες είναι μικρές και έχουν αφθονία αεροδρομίων...
Πέμπτον, ένα δικινητήριο αεροσκάφος είναι πολύ πιο μεγάλο, πιο βαρύ - και άρα πιο ακριβό στην απόκτηση - και έχει πάντα την πιο μεγάλη συντήρηση. Σε εμάς το F4 έχει την πιο μεγάλη συντήρηση ανά ώρα πτήσης από όλα τα αεροσκάφη που είχαμε ποτέ!!! Σχεδόν διπλάσια σε κόστος ανά ώρα πτήσης από των άλλων αεροσκαφών!!! Οπότε σε βάθος χρόνου δεν συμφέρει με τίποτα... Αλήθεια ξέρεις ποιό ήταν το πιο φθηνό σε συντήρηση; Το Α7 Corsair!!!
Έκτον, οι κινητήρες των αεροσκαφών έχουν εξελιχτεί τόσο πολύ, ώστε είναι πολύ σπάνιες πλέον οι πτώσεις τους λόγω κρατήματος κινητήρα ή άλλων συνθηκών που έχουν σχέση με τον κινητήρα.
Έβδομον, το F35 είναι κατά 2/3 βομβαρδιστικό και 1/3 μαχητικό. Σχεδιάστηκε για το πρώτο χτύπημα και όχι για μάχες με άλλα αεροσκάφη. Όσο για το πόσο αόρατο είναι, εδώ γελάμε. Ήδη υπάρχουν ραντάρ και συστήματα τα οποία μπορούν να το δουν και σχεδιάζονται πολλά ακόμα!!! Οπότε γιατί να πάρει κάποιος ένα τόσο ιδιόρρυθμό αεροσκάφος; Μα φυσικά για τις μίζες και μόνο!!!
Εφόσον λοιπόν ο αντίπαλος δεν έχει την σχετική τεχνολογία σε αεροσκάφη, τότε είναι γελοίο να πάρουμε το F35.
Πολύ πιο λογικό είναι να πάρουμε 22 ακόμα Rafale ή 40 νέα F16 ή ως ακραία λύση τα JAS39 Gripen (το μαχητικό με την πιο μικρή συντήρηση στον κόσμο αυτή τη στιγμή).
Τα αεροσκάφη πρέπει να πετάνε και όχι να παραμένουν στο έδαφος λόγω συντήρησης!!!
.