Σελίδα 15 από 20
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:15
από southern
Otto Weininger έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:14
southern έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:09
Otto Weininger έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:04
Που ;
Κέντρο Πειραιά; Πασαλιμανι ; Καστέλλα; Πειραϊκη;
Κέντρο
Αν και τα σύνορα είναι "λεπτα" κάτι φορές, στο κέντρο/Τερψιθεά (που εσκασε και το μετρό μέσα σε όλα) παίζει από 1200 έως 2000 για τα παλιά/νορμαλ διαμερίσματα, από 2200 έως 3200 για τα καινούργια, ειδικά αν έχουν πάρκινγκ και για τα νεοκλασικά sky is the limit ειδικά αν είναι σε καλή κατάσταση με κήπους κλπ.
Καστέλλα, Πειραικη, Φρεαττυδα θα πονέσεις πολύ, Πασαλιμανι θα πονέσεις σκέτο.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:18
από Otto Weininger
southern έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:15
Otto Weininger έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:14
southern έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:09
Κέντρο
Αν και τα σύνορα είναι "λεπτα" κάτι φορές, στο κέντρο/Τερψιθεά (που εσκασε και το μετρό μέσα σε όλα) παίζει από 1200 έως 2000 για τα παλιά/νορμαλ διαμερίσματα, από 2200 έως 3200 για τα καινούργια, ειδικά αν έχουν πάρκινγκ και για τα νεοκλασικά sky is the limit ειδικά αν είναι σε καλή κατάσταση με κήπους κλπ.
Καστέλλα, Πειραικη, Φρεαττυδα θα πονέσεις πολύ, Πασαλιμανι θα πονέσεις σκέτο.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Το ακριβότερο του Πειραιά κανει 20.000.000 πάντως αλλά δεν παίζει να υπάρχει όμοιο του στην Ελλάδα.
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:21
από Dwarven Blacksmith
Otto Weininger έγραψε: 21 Οκτ 2023, 21:22
Ο Πειραιάς ασεβεστατε, είναι άλλη πόλη από την Αθήνα

Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:25
από Otto Weininger
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:34
από hellegennes
mao mao έγραψε: 21 Οκτ 2023, 20:05
Otto Weininger έγραψε: 21 Οκτ 2023, 19:51
Μας έχετε ζαλίσει τα παπαρια με το μετρό της Θεσσαλονίκης.
Ακόμα και για την γραμμή του Πειραιά που ξεκίνησε το 2012 και υποτίθεται ότι θα ήταν έτοιμη το 2017, εν τέλει δόθηκε στο κοινό το
2023.
* τέλη 2022 βασικά
μόνο που το Μετρό της θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2006 όχι το 2012, και θα είναι η μόνη γραμμή στην πόλη. Άσε που ο Πειραιάς έχει και τον ηλεκτρικό. Δε συγκρίνεται το ένα με το άλλο.
Για την ακρίβεια το μετρό ξεκίνησε το 2003, οι εργασίες ξεκίνησαν το 2006. Πάνε 20 χρόνια δηλαδή.
zteo έγραψε: 21 Οκτ 2023, 20:34
Με βάση την σύμβαση ποτέ ήταν η Αττικό μέτρο να παραδώσει το μέτρο Θεσσαλονίκης.
Το 2012, πριν 11 χρόνια.
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:38
από mao mao
hellegennes έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:34
Για την ακρίβεια το μετρό ξεκίνησε το 2003, οι εργασίες ξεκίνησαν το 2006. Πάνε 20 χρόνια δηλαδή.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2012, και το χρονοδιάγραμμα ήταν να παραδοθεί το 2012. Εντάξει φανταζόμασταν από τότε οτι το 2012 δεν θα είναι έτοιμο, αλλά και ο πιο απαισιόδοξος δεν θα περιμένε οτι δουλειά θα πάει στο 2025.
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:40
από Ληστοσυμμορίτης
Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι δυνατό ιστορικά σαν ευτράπελο
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 22:44
από zteo
Φυσικά όλη αυτή η καθυστέρηση σημαίνει υπερκοστολογιση και υπερκερδος της Αττικό μέτρο.
Για την εταιρία το μέτρο έχει μετατραπεί στο χρυσοφορο Γεφύρι της Άρτας.
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 23:10
από Kauldron
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2023, 23:12
από Frappezitis
zteo έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:44
Φυσικά όλη αυτή η καθυστέρηση σημαίνει υπερκοστολογιση και υπερκερδος της Αττικό μέτρο.
Για την εταιρία το μέτρο έχει μετατραπεί στο χρυσοφορο Γεφύρι της Άρτας.
viewtopic.php?f=29&t=50545
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2023, 16:22
από Frappezitis
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2023, 01:59
από mao mao
Σε νέες περιπέτειες το μετρό Θεσσαλονίκης, με καθυστερήσεις και αποχωρήσεις εργολάβων
Εικόνα «διάλυσης» και υπολειτουργίας παρουσιάζουν τα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης, την ώρα που το έργο βρίσκεται στην τελική φάση του και συνολικά η κατασκευή του έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 90,67%. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα έχει “παγώσει” η χρηματοδότηση του έργου με συνέπεια σχεδόν όλοι σχεδόν οι εργολάβοι να έχουν εγκαταλείψει το έργο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει επέλθει ρήξη μεταξύ της Ελληνικό Μετρό (πρώην Αττικό Μετρό) και της αναδόχου εταιρίας του ΑΚΤΩΡ, κυρίως λόγω της άρνησης της Ε.Μ. να χρηματοδοτεί ένα έργο που δεν προχωρά, καθώς η ΑΚΤΩΡ, έχει «αποσύρει» το ενδιαφέρον της από το έργο και έχει κηρύξει «στάση πληρωμών» προς τους εργολάβους, που έχουν αναλάβει τα ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά έργα.
Κατά συνέπεια, αν δεν τελειώσουν όλες αυτές οι εργασίες δεν μπορεί να ξεκινήσει η λεγόμενη προπαρασκευαστική περίοδο η οποία περιλαμβάνει, την εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος, τις δοκιμές που πρέπει να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 12 μηνών, την πρόσληψη και εκπαίδευση προσωπικού κ.α. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ δύσκολα το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί παραδοθεί σε εμπορική λειτουργία στο τέλος του 2024.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
https://parallaximag.gr/thessaloniki-ne ... -ergolavon
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2023, 10:58
από hades
mao mao έγραψε: 02 Νοέμ 2023, 01:59
Σε νέες περιπέτειες το μετρό Θεσσαλονίκης, με καθυστερήσεις και αποχωρήσεις εργολάβων
Εικόνα «διάλυσης» και υπολειτουργίας παρουσιάζουν τα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης, την ώρα που το έργο βρίσκεται στην τελική φάση του και συνολικά η κατασκευή του έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 90,67%. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα έχει “παγώσει” η χρηματοδότηση του έργου με συνέπεια σχεδόν όλοι σχεδόν οι εργολάβοι να έχουν εγκαταλείψει το έργο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει επέλθει ρήξη μεταξύ της Ελληνικό Μετρό (πρώην Αττικό Μετρό) και της αναδόχου εταιρίας του ΑΚΤΩΡ, κυρίως λόγω της άρνησης της Ε.Μ. να χρηματοδοτεί ένα έργο που δεν προχωρά, καθώς η ΑΚΤΩΡ, έχει «αποσύρει» το ενδιαφέρον της από το έργο και έχει κηρύξει «στάση πληρωμών» προς τους εργολάβους, που έχουν αναλάβει τα ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά έργα.
Κατά συνέπεια, αν δεν τελειώσουν όλες αυτές οι εργασίες δεν μπορεί να ξεκινήσει η λεγόμενη προπαρασκευαστική περίοδο η οποία περιλαμβάνει, την εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος, τις δοκιμές που πρέπει να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 12 μηνών, την πρόσληψη και εκπαίδευση προσωπικού κ.α. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ δύσκολα το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί παραδοθεί σε εμπορική λειτουργία στο τέλος του 2024.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
https://parallaximag.gr/thessaloniki-ne ... -ergolavon
δεν το περίμενε κανείς.

Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2023, 13:06
από mao mao
Μετρό Θεσσαλονίκης: Υπάρχει θέμα με τη «Thema», που έχει αναλάβει τη λειτουργία του Μετρό; Δεν προχωρά η στελέχωση της εταιρίας - Αργούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια – Στον αέρα η έναρξη λειτουργίας μέσα το 2024.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
https://parallaximag.gr/epikairotita/re ... -toy-metro
Πρακτικά αδύνατο να λειτουργήσει μέσα στο 2024.
Re: Επιστροφη στην κανονικοτητα -To 2023 η λειτουργια του μετρο Θεσσαλονικης αντι για το 2021
Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2023, 13:08
από Eθνικοκοινωνιστης
zteo έγραψε: 21 Οκτ 2023, 22:44
Φυσικά όλη αυτή η καθυστέρηση σημαίνει υπερκοστολογιση και υπερκερδος της Αττικό μέτρο.
Για την εταιρία το μέτρο έχει μετατραπεί στο χρυσοφορο Γεφύρι της Άρτας.
μας ζαλισατε ρε
