Πάρτο αλλιώς:πήζον bot έγραψε: 18 Μάιος 2019, 09:15 οποιος διαβασε καταλαβε ποσο ρομπα εγινες για 1000στη φορα. ας προσεχες
Εξίσου χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα των μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου στην Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, που υπεγράφη τον περασμένο Νοέμβρη, η οποία έχει διετή διάρκεια (24/10/2018 έως 23/10/2020) και ήδη βρίσκεται σε πλήρη ισχύ, περιλαμβάνεται ο όρος όχι για 7 αλλά για 9 μέρες συνεχόμενης εργασίας! Συγκεκριμένα, στο άρθρο 6 της Σύμβασης, παράγραφος 4 αναφέρεται:
«Λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών... οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθημέρου για 2 επιπλέον ημέρες (7 συνεχόμενες μέρες) και θα λαμβάνουν το ήμισυ τουλάχιστον των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Οταν προκύπτει υπηρεσιακή ανάγκη ( λήψη θερινών αδειών...) επιτρέπεται να εργάζονται πέραν του πενθημέρου για άλλες 4 μέρες (μέγιστο μέχρι 9 συνεχόμενες μέρες)![]()
και να λαμβάνουν το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση».
Η συγκεκριμένη ΣΣΕ, που προβλέπει καραμπινάτο 9ήμερο, υπεβλήθη κανονικά στο υπουργείο Εργασίας (ΣΕΠΕ) και αναρτήθηκε στο πληροφοριακό σύστημα «Εργάνη», χωρίς βέβαια να «ανοίξει μύτη»! Οπως σημειώνει ο Πέτρος Παναγούλιας, εκ μέρους της παράταξης της ΔΕΣΚ, η οποία την κατήγγειλε από την πρώτη στιγμή, «η επαίσχυντη αυτή σύμβαση υπεγράφη από δύο σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου την πλειοψηφία έχουν παρατάξεις που πρόσκεινται στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Εγινε μάλιστα αποδεκτή από την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, παρά τις έντονες καταγγελίες άλλων σωματείων του ΟΣΕ, καθώς παραβίαζε και τη ΣΣΕ την κλαδική»![]()
.
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=10330898
Και οι κομμουνιστές συνοδοιπόροι του Κούλη;![]()
![]()