Σελίδα 15 από 22
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 11:13
από Ορέστης 35
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 10:35
Lord Brum έγραψε: 24 Απρ 2019, 17:21
Ασέβαστος έγραψε: 24 Απρ 2019, 08:44
σημασια εχει πως βγαινουν. λογικα αυτος που μπηκε με 8, δε θα βγει καν. αν παλι βελτιωθει, βγει, η και αριστευσει, γιατι να μην εχει τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα;
σε όλα τα πανεπιστήμια το επίπεδο διδασκαλίας (και ιδίως το επίπεδο αξιολόγησης) προσαρμόζεται στο επίπεδο των φοιτητών. Το να αριστεύσει κάποιος που μπήκε με 13 σε σχολή με βάση το 8 δεν σημαίνει ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί αποφοίτους σχολής με βάση το 18. Η αριστεία είναι σχετική και όχι απόλυτη, πρωτεύεις μεταξύ των συμφοιτητών σου και οι βαθμοί είναι τέτοιοι ώστε υποτυπωδώς να ακολουθούν καμπύλη gauss με κορύφωση περί το 4-6.
αληθεια τωρα, μετρατε την ικανοτητα μαθησης ενος ανθρωπου, απο ενα και μονο τεστ που εδωσε στη ζωη του, τις πανελληνιες;
δεν θεωρειτε εξαιρετικα πιθανο, ο βαθμος αυτος να ειναι πολυ μεγαλυτερος η μικροτερος απο τις πραγματικες δυνατοτητες;
Αναλογως. Αν προκειται για πρωτη δεσμη, ο βαθμος ενσωματωνει ευφυια και ικανοτητα μελετης, η οποια ικανοτητα μελετης εξαρταται απο στοιχεια του χαρακτηρα που δυσκολα αλλαζουν. Εγω ας πουμε τα προβληματα μπουλιγκ που ειχα στο σχολειο και με εμποδιζαν να διαβασω, τα ξανασυναντησα στην ιδιωτικη σχολη που πηγα, και κατοπιν ξανα στη ζωη μου. Οι βαθμος των πανελληνιων ηταν εξαιρετικα προβλεπτικο οχι μονο για την ακαδημαικη πορεια μου, αλλα για ολοκληρη τη ζωη μου.
Τωρα αν μιλαμε για 3-4 δεσμη που ειναι κυριως παπαγαλια, τοτε ο βαθμος δυναται να υπερεκτιμα τις νοητικες δυνατοτητες του ατομου. Αυτο ειναι πολυ εμφανες στους δικηγορους, μπαινουν με αρχαια και λατινικα και ειναι ανικανοι να ασκησουν δικηγορικα καθηκοντα
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 13:35
από Bipsco
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 09:50
Bipsco έγραψε: 25 Απρ 2019, 02:36
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 02:02
Αυτό μαζί με το σχόλιο ότι το ΕΜΠ πριν το ΠΑΣΟΚ ήταν στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου θα πρέπει να πάει στο νήμα με τις παπαριές που δεν πρέπει να χαθούν...

Καταντάει κουραστικό να καλούμαι να απαντήσω σε παπαριές που βγάζετε από το μυαλό σας όλοι οι ανίδεοι...
Δεν βγάζω τίποτα από το μυαλό μου. Στατιστικά του oecd είναι. Η σύγκριση γίνεται σε ποσοστά για να έχει νόημα. Δεν ήξερα ότι αυτό πρέπει να στο εξηγήσω.
Απάντησα στην παπαριά που έγραψες. Αν άλλο θέλεις να γράψεις και άλλο γράφεις δεν μπορώ να μυρίσω τα νύχια μου.
Εδώ είμαι για να σας παίρνω το σκαλπ...
Το σχόλιο σου ότι δεν έρχονται R&D στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε αρκετά πανεπιστήμια πρέπει να μπει στο νήμα με τις μαλακίες που δεν πρέπει να χαθούν.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 13:39
από Bipsco
Ορέστης 35 έγραψε: 25 Απρ 2019, 11:13
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 10:35
Lord Brum έγραψε: 24 Απρ 2019, 17:21
σε όλα τα πανεπιστήμια το επίπεδο διδασκαλίας (και ιδίως το επίπεδο αξιολόγησης) προσαρμόζεται στο επίπεδο των φοιτητών. Το να αριστεύσει κάποιος που μπήκε με 13 σε σχολή με βάση το 8 δεν σημαίνει ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί αποφοίτους σχολής με βάση το 18. Η αριστεία είναι σχετική και όχι απόλυτη, πρωτεύεις μεταξύ των συμφοιτητών σου και οι βαθμοί είναι τέτοιοι ώστε υποτυπωδώς να ακολουθούν καμπύλη gauss με κορύφωση περί το 4-6.
αληθεια τωρα, μετρατε την ικανοτητα μαθησης ενος ανθρωπου, απο ενα και μονο τεστ που εδωσε στη ζωη του, τις πανελληνιες;
δεν θεωρειτε εξαιρετικα πιθανο, ο βαθμος αυτος να ειναι πολυ μεγαλυτερος η μικροτερος απο τις πραγματικες δυνατοτητες;
Αναλογως. Αν προκειται για πρωτη δεσμη, ο βαθμος ενσωματωνει ευφυια και ικανοτητα μελετης, η οποια ικανοτητα μελετης εξαρταται απο στοιχεια του χαρακτηρα που δυσκολα αλλαζουν. Εγω ας πουμε τα προβληματα μπουλιγκ που ειχα στο σχολειο και με εμποδιζαν να διαβασω, τα ξανασυναντησα στην ιδιωτικη σχολη που πηγα, και κατοπιν ξανα στη ζωη μου. Οι βαθμος των πανελληνιων ηταν εξαιρετικα προβλεπτικο οχι μονο για την ακαδημαικη πορεια μου, αλλα για ολοκληρη τη ζωη μου.
Τωρα αν μιλαμε για 3-4 δεσμη που ειναι κυριως παπαγαλια, τοτε ο βαθμος δυναται να υπερεκτιμα τις νοητικες δυνατοτητες του ατομου. Αυτο ειναι πολυ εμφανες στους δικηγορους, μπαινουν με αρχαια και λατινικα και ειναι ανικανοι να ασκησουν δικηγορικα καθηκοντα

Στην θετική κατεύθυνση δεν γίνεται να γράψεις 18 και πάνω, αν δεν διάβαζες συστηματικά όλα τα χρόνια. Δεν μαθαίνεις μαθηματικά, διαβάζοντας μόνο στην τρίτη λυκείου. Έχεις ελλείψεις.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 13:41
από Lord Brum
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 10:35
Lord Brum έγραψε: 24 Απρ 2019, 17:21
Ασέβαστος έγραψε: 24 Απρ 2019, 08:44
σημασια εχει πως βγαινουν. λογικα αυτος που μπηκε με 8, δε θα βγει καν. αν παλι βελτιωθει, βγει, η και αριστευσει, γιατι να μην εχει τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα;
σε όλα τα πανεπιστήμια το επίπεδο διδασκαλίας (και ιδίως το επίπεδο αξιολόγησης) προσαρμόζεται στο επίπεδο των φοιτητών. Το να αριστεύσει κάποιος που μπήκε με 13 σε σχολή με βάση το 8 δεν σημαίνει ότι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί αποφοίτους σχολής με βάση το 18. Η αριστεία είναι σχετική και όχι απόλυτη, πρωτεύεις μεταξύ των συμφοιτητών σου και οι βαθμοί είναι τέτοιοι ώστε υποτυπωδώς να ακολουθούν καμπύλη gauss με κορύφωση περί το 4-6.
αληθεια τωρα, μετρατε την ικανοτητα μαθησης ενος ανθρωπου, απο ενα και μονο τεστ που εδωσε στη ζωη του, τις πανελληνιες;
δεν θεωρειτε εξαιρετικα πιθανο, ο βαθμος αυτος να ειναι πολυ μεγαλυτερος η μικροτερος απο τις πραγματικες δυνατοτητες;
όχι μετράμε την ικανότητα μάθησης από την όλη πορεία που οδήγησε στη βαθμολογία που πήρε αυτό το ατομο σε μια σειρά από μαθήματα. Κάποιος που πήρε 19 μαθηματικά με κάποιον που πήρε 12 δεν έχουν διαφορά 7 μονάδων σε ένα τεστ αλλά διαφορετικό επίπεδο κατανόησης γνώσεων από το δημοτικό μέχρι και την τρίτη λυκείου σε πράγματα που διδάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι τους διαχωρίζονται και κάνουν και μαθήματα διαφορετικού επιπέδου άρα το χάσμα μεγαλώνει. Για μικροδιαφορές 1-2 βαθμών οκ μπορεί να είναι μια ατυχία της στιγμής για μεγάλες διαφορές μάλλον υποκρύπτεται διαφορά ικανοτήτων/εργατικότητας.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 14:00
από Ασέβαστος
Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2019, 13:41
όχι μετράμε την ικανότητα μάθησης από την όλη πορεία που οδήγησε στη βαθμολογία που πήρε αυτό το ατομο σε μια σειρά από μαθήματα. Κάποιος που πήρε 19 μαθηματικά με κάποιον που πήρε 12 δεν έχουν διαφορά 7 μονάδων σε ένα τεστ αλλά διαφορετικό επίπεδο κατανόησης γνώσεων από το δημοτικό μέχρι και την τρίτη λυκείου σε πράγματα που διδάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι τους διαχωρίζονται και κάνουν και μαθήματα διαφορετικού επιπέδου άρα το χάσμα μεγαλώνει. Για μικροδιαφορές 1-2 βαθμών οκ μπορεί να είναι μια ατυχία της στιγμής για μεγάλες διαφορές μάλλον υποκρύπτεται διαφορά ικανοτήτων/εργατικότητας.
αυτο στεκει μονο αν κοιταξεις ολη την πορεια του μαθητη, που ηταν ας πουμε του 19 η του 12 σε ολο το λυκειο. απο 1 και μονο τεστ, δεν μπορεις να βγαλεις τετοιο συμπερασμα.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 14:04
από zoltan
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 10:35
δεν θεωρειτε εξαιρετικα πιθανο, ο βαθμος αυτος να ειναι πολυ μεγαλυτερος η μικροτερος απο τις πραγματικες δυνατοτητες;
ούτε
εξαιρετικά πιθανό, ούτε
πολύ μεγαλυτερος ή μικροτερος
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 14:10
από zoltan
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 14:00
Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2019, 13:41
όχι μετράμε την ικανότητα μάθησης από την όλη πορεία που οδήγησε στη βαθμολογία που πήρε αυτό το ατομο σε μια σειρά από μαθήματα. Κάποιος που πήρε 19 μαθηματικά με κάποιον που πήρε 12 δεν έχουν διαφορά 7 μονάδων σε ένα τεστ αλλά διαφορετικό επίπεδο κατανόησης γνώσεων από το δημοτικό μέχρι και την τρίτη λυκείου σε πράγματα που διδάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι τους διαχωρίζονται και κάνουν και μαθήματα διαφορετικού επιπέδου άρα το χάσμα μεγαλώνει. Για μικροδιαφορές 1-2 βαθμών οκ μπορεί να είναι μια ατυχία της στιγμής για μεγάλες διαφορές μάλλον υποκρύπτεται διαφορά ικανοτήτων/εργατικότητας.
αυτο στεκει μονο αν κοιταξεις ολη την πορεια του μαθητη, που ηταν ας πουμε του 19 η του 12 σε ολο το λυκειο. απο 1 και μονο τεστ, δεν μπορεις να βγαλεις τετοιο συμπερασμα.
Δεν είναι 1 τεστ. Όταν τελέιωνα το λύκειο δίναμε πανελλαδικές 9 μαθήματα στην Β' και στην Γ' λυκείου, που περιελάμβαναν μαθήματα που απαιτούσαν διαφορετικές ικανότητες όπως έκθεση, παπαγαλίες (πχ ιστορία, βιολογία κλπ), προγραμματισμό υπλογιστών, μαθηματικά και άλλα. Υπό προϋποθέσεις οι εξετάσεις της Β' και της Γ' συμψηφίζονταν με το βάρος τις εξετάσεις της Γ'. Σύνολο 18 τρίωρες γραπτές εξετάσεις. Επιπλέον τα μόρια συμψηφίζονταν σε μικρό βαθμό με τον "προφορικό" του σχολέιου, ο οποίος βέβαια ήταν κοροϊδία. Σε κάθε περίπτωση ο τελικός βαθμός ήταν αρκετά αντιπροσωπευτικός των συνολικών ικανοτήτων του μαθητή. Επιπλέον, ο μαθητής έχει το δικαίωμα να ξαναδώσει αν θεωρεί ότι μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα, πράγμα που πολλοί κάνουν και πράγματι ο μαθητής του 12 πάει στο 16 και ο μαθητής του 16 πάει στο 18.
Συμπερασματικά: ναι οι βαθμοί παίζουν και δεν αντικατοπτρίζουν στο απόλυτο τον μαθητή, αλλά ο μαθητής που δεν πιάνει ούτε τη βάση δεν σώζεται, και οι αριστούχοι του 19 δεν γίνονται ούτε κατά τύχη ούτε με υπερπροσπάθεια της τελευταίας στιγμής.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 14:51
από Ορέστης 35
Οι αριστουχοι του 19 χτιζονται απο το Δημοτικο, απο γονεις που ειναι involved και βαζουν πειθαρχια στο σπιτι τους.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 15:03
από Lord Brum
Ορέστης 35 έγραψε: 25 Απρ 2019, 14:51
Οι αριστουχοι του 19 χτιζονται απο το Δημοτικο, απο γονεις που ειναι involved και βαζουν πειθαρχια στο σπιτι τους.

Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 16:53
από Εμπεδοκλής
Bipsco έγραψε: 25 Απρ 2019, 13:35
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 09:50
Bipsco έγραψε: 25 Απρ 2019, 02:36
Δεν βγάζω τίποτα από το μυαλό μου. Στατιστικά του oecd είναι. Η σύγκριση γίνεται σε ποσοστά για να έχει νόημα. Δεν ήξερα ότι αυτό πρέπει να στο εξηγήσω.
Απάντησα στην παπαριά που έγραψες. Αν άλλο θέλεις να γράψεις και άλλο γράφεις δεν μπορώ να μυρίσω τα νύχια μου.
Εδώ είμαι για να σας παίρνω το σκαλπ...
Το σχόλιο σου ότι δεν έρχονται R&D στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε αρκετά πανεπιστήμια πρέπει να μπει στο νήμα με τις μαλακίες που δεν πρέπει να χαθούν.
Το σχόλιο μου ήταν διαφορετικό. Ανέφερες ότι η υπερπροσφορά ρίχνει την αξία των πτυχιούχων. Μιλάμε για την απόλυτη ψεκασμενιά...
Δεν γλυτώνεις. Σε έχω πιάσει από την ουρά και σε κοπανάω.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 16:56
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 14:00
Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2019, 13:41
όχι μετράμε την ικανότητα μάθησης από την όλη πορεία που οδήγησε στη βαθμολογία που πήρε αυτό το ατομο σε μια σειρά από μαθήματα. Κάποιος που πήρε 19 μαθηματικά με κάποιον που πήρε 12 δεν έχουν διαφορά 7 μονάδων σε ένα τεστ αλλά διαφορετικό επίπεδο κατανόησης γνώσεων από το δημοτικό μέχρι και την τρίτη λυκείου σε πράγματα που διδάχτηκαν στο ίδιο επίπεδο. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι τους διαχωρίζονται και κάνουν και μαθήματα διαφορετικού επιπέδου άρα το χάσμα μεγαλώνει. Για μικροδιαφορές 1-2 βαθμών οκ μπορεί να είναι μια ατυχία της στιγμής για μεγάλες διαφορές μάλλον υποκρύπτεται διαφορά ικανοτήτων/εργατικότητας.
αυτο στεκει μονο αν κοιταξεις ολη την πορεια του μαθητη, που ηταν ας πουμε του 19 η του 12 σε ολο το λυκειο. απο 1 και μονο τεστ, δεν μπορεις να βγαλεις τετοιο συμπερασμα.
Τι λες; Δηλαδή όταν εξετάζεται κανείς για την πιστοποίηση μιας ξένης γλώσσας, για δίπλωμα οδήγησης ή για οτιδήποτε άλλο τον ρωτάνε την απόδοση του στο δημοτικό; Που τα έχετε δει αυτά τα ψεκασμένα;
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 17:37
από Bipsco
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 16:53
Bipsco έγραψε: 25 Απρ 2019, 13:35
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 09:50
Απάντησα στην παπαριά που έγραψες. Αν άλλο θέλεις να γράψεις και άλλο γράφεις δεν μπορώ να μυρίσω τα νύχια μου.
Εδώ είμαι για να σας παίρνω το σκαλπ...
Το σχόλιο σου ότι δεν έρχονται R&D στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε αρκετά πανεπιστήμια πρέπει να μπει στο νήμα με τις μαλακίες που δεν πρέπει να χαθούν.
Το σχόλιο μου ήταν διαφορετικό. Ανέφερες ότι η υπερπροσφορά ρίχνει την αξία των πτυχιούχων. Μιλάμε για την απόλυτη ψεκασμενιά...
Δεν γλυτώνεις. Σε έχω πιάσει από την ουρά και σε κοπανάω.
To CIPD έχει κάνει μια μελέτη για το θέμα. Αν η αύξηση των απόφοιτων δεν συνοδεύεται με αύξηση των θέσεων για εξειδικευμένους εργαζόμενους, αυτό συμβάλλει οι πτυχιούχοι να εργάζονται σε θέσεις που δεν χρειάζονται τις γνώσεις τους. Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία και ιδιαίτερα στην παραγωγικότητα.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2019, 18:14
από Ασέβαστος
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 16:56
Τι λες; Δηλαδή όταν εξετάζεται κανείς για την πιστοποίηση μιας ξένης γλώσσας, για δίπλωμα οδήγησης ή για οτιδήποτε άλλο τον ρωτάνε την απόδοση του στο δημοτικό; Που τα έχετε δει αυτά τα ψεκασμένα;
στον πραγματικο κοσμο. οπου οποιος παιρνει διπλωμα, δεν ξερει να οδηγει, απο κει και μετα αρχιζει να μαθαινει. ουτε παει κανεις μουγκος με την πιστοποιηση γλωσσας και τον προσλαμβανουν, πρεπει να ξερει και να μιλαει.
χρησιμες ειναι οι εξετασεις, καθε ειδους. απειρως χρησιμοτερη η πορεια σε βαθος χρονου.
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2019, 01:13
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε: 25 Απρ 2019, 18:14
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 16:56
Τι λες; Δηλαδή όταν εξετάζεται κανείς για την πιστοποίηση μιας ξένης γλώσσας, για δίπλωμα οδήγησης ή για οτιδήποτε άλλο τον ρωτάνε την απόδοση του στο δημοτικό; Που τα έχετε δει αυτά τα ψεκασμένα;
στον πραγματικο κοσμο. οπου οποιος παιρνει διπλωμα, δεν ξερει να οδηγει, απο κει και μετα αρχιζει να μαθαινει. ουτε παει κανεις μουγκος με την πιστοποιηση γλωσσας και τον προσλαμβανουν, πρεπει να ξερει και να μιλαει.
χρησιμες ειναι οι εξετασεις, καθε ειδους. απειρως χρησιμοτερη η πορεια σε βαθος χρονου.
Καλά. Αν πας στο εξωτερικό και θέλεις να νοικιάσεις αυτοκίνητο πες τους ότι μικρός οδηγούσες το τρακτέρ του πατέρα σου...
Re: ΤΕΙ καπούτ
Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2019, 01:14
από Εμπεδοκλής
Bipsco έγραψε: 25 Απρ 2019, 17:37
Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Απρ 2019, 16:53
Bipsco έγραψε: 25 Απρ 2019, 13:35
Το σχόλιο σου ότι δεν έρχονται R&D στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε αρκετά πανεπιστήμια πρέπει να μπει στο νήμα με τις μαλακίες που δεν πρέπει να χαθούν.
Το σχόλιο μου ήταν διαφορετικό. Ανέφερες ότι η υπερπροσφορά ρίχνει την αξία των πτυχιούχων. Μιλάμε για την απόλυτη ψεκασμενιά...
Δεν γλυτώνεις. Σε έχω πιάσει από την ουρά και σε κοπανάω.
To CIPD έχει κάνει μια μελέτη για το θέμα. Αν η αύξηση των απόφοιτων δεν συνοδεύεται με αύξηση των θέσεων για εξειδικευμένους εργαζόμενους, αυτό συμβάλλει οι πτυχιούχοι να εργάζονται σε θέσεις που δεν χρειάζονται τις γνώσεις τους. Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία και ιδιαίτερα στην παραγωγικότητα.
Ναι ε; Δηλαδή αν σου φέρω μία έρευνα που αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, τι θα κάνουμε; Θα τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε;