Εμπεδοκλής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 13:30
Περιμένω να γελάσω με τους σανοφάγους των ηλεκτρικών οχημάτων που νομίζουν ότι θα κοροϊδέψουν το κράτος και θα γλυτώσουν τους φόρους...
παιζει δυνατα να φορτωθουν οι παραπανω φοροι στους βενζινοκινητους, στη χειροτερη θα μοιραστουν σε ολους
οποτε ετοιμασου να πλερω, οτι οχημα κι αν εχεις η δεν εχεις
Πάντα θα πληρώνουν αυτοί που είναι πλειοψηφία.
Τα υβριδικά έχουν ακόμη μηδενικά τέλη;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Γιατί πιστεύει κανείς πως αν ποτέ τα ηλεκτροκίνητα/υβριδικά ξεπεράσουν το 50% του συνόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, θα μείνουν έτσι στο τζάμπα;
Εδω το κράτος παίρνει ένα προϊόν οπως είναι η βενζίνη και το τετραπλασιάζει στους φόρους, θα αφήσει το ρεύμα στην τσίπα και θα πριμοδοτήσει και τζάμπα ταχυφορτιστές(γνωρίζετε τι κόστος έχει;) την Εθνική οδό;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ερμής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 15:29
Γιατί πιστεύει κανείς πως αν ποτέ τα ηλεκτροκίνητα/υβριδικά ξεπεράσουν το 50% του συνόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, θα μείνουν έτσι στο τζάμπα;
Εδω το κράτος παίρνει ένα προϊόν οπως είναι η βενζίνη και το τετραπλασιάζει στους φόρους, θα αφήσει το ρεύμα στην τσίπα και θα πριμοδοτήσει και τζάμπα ταχυφορτιστές(γνωρίζετε τι κόστος έχει;) την Εθνική οδό;
Υπάρχει λόγος που είναι υπερφορολογημένα η βενζίνη, τα τσιγάρα, κλπ, και δεν είναι επειδή πρέπει να τα πάρει από εκεί και δεν μπορεί από αλλού.
Είναι επειδή οι φόροι αυτοί έχουν διπλό σκοπό, και φορολόγηση και αντικίνητρο.
Στα ηλεκτρικά θα είναι σκέτο φορολόγηση, οπότε δεν ισχύει η αναλογία.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Ερμής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 15:29
Γιατί πιστεύει κανείς πως αν ποτέ τα ηλεκτροκίνητα/υβριδικά ξεπεράσουν το 50% του συνόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, θα μείνουν έτσι στο τζάμπα;
Εδω το κράτος παίρνει ένα προϊόν οπως είναι η βενζίνη και το τετραπλασιάζει στους φόρους, θα αφήσει το ρεύμα στην τσίπα και θα πριμοδοτήσει και τζάμπα ταχυφορτιστές(γνωρίζετε τι κόστος έχει;) την Εθνική οδό;
Υπάρχει λόγος που είναι υπερφορολογημένα η βενζίνη, τα τσιγάρα, κλπ, και δεν είναι επειδή πρέπει να τα πάρει από εκεί και δεν μπορεί από αλλού.
Είναι επειδή οι φόροι αυτοί έχουν διπλό σκοπό, και φορολόγηση και αντικίνητρο.
Στα ηλεκτρικά θα είναι σκέτο φορολόγηση, οπότε δεν ισχύει η αναλογία.
Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος.
Δε μου είπε κανεις. Τα υβριδικά πλέον είναι άνευ φορολογίας;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
enterprise-psi έγραψε: 25 Ιουν 2020, 14:12
Διάβασα ml , σορρυ, ξέρω πολλούς που τα φτιάχνουν μόνοι τους τα υγρά, άρα φαντάζομαι βρίσκουν /
Ο ειδικός υπερκουλτ, είναι εξαφανισμένος...
μπορεί να παραγγέλνουν κι αυτοί από έξω, όπως παραγγέλναμε κι εμείς μέχρι πρόσφατα...
Ο υπέρ τότε που τον ερώτησα θυμάμαι ότι μετά τις μαλακίες του σρζ γινότανε από Εσπανία.
Φαν κουίζ, από πότε και που υπάρχει η πρώτη ιστορική καταγραφή της περιοχής που ακόμη και σήμερα ονομάζουμε Ισπανία με το όνομα Εσπανία;
Περιμένω να γελάσω με τους σανοφάγους των ηλεκτρικών οχημάτων που νομίζουν ότι θα κοροϊδέψουν το κράτος και θα γλυτώσουν τους φόρους...
Έτερον εκάτερον.
Ούτε έτερον, ούτε εκάτερον. Ο φθηνός λιγνίτης που έδινε φθηνό ρεύμα κλείνει. Οι βουνοκορφές γέμισαν ανεμογεννήτριες και το ρεύμα αυτό θα παίρνουν τα ηλεκτρικά. Ξέρεις πόσο πληρώνουν οι πάροχοι την μεγαβατώρα από τα αιολικά πάρκα; Έχεις κάνει ποτέ ανάλυση του λογαριασμού του ρεύματος σου να δεις πόσα επιπλέον πάνε σε ΑΠΕ;
Συν όλα αυτά, ξέρεις τα έσοδα που έχει το κράτος από βενζίνες τέλη και τα σχετικά; Ή μήπως τελικά εσύ είσαι αυτός που τον παίζει πάνω σε φωτογραφίες και πληρωμένα άρθρα περί ηλεκτρικών οχημάτων;
Οι 4,5 χιλιάδες πρώτοι θα έχουν φοροελαφρύνσεις. Μετά όμως έρχεται πίτσα...
Μια εξαιρετικά καλή ιδέα για αντιστάθμιση θα ήτανε θα φορολογηθούν 10 με 100 φορές πάνω όλα τα γερμανικά προϊόντα που εισάγονται στην Ελλάδα, κυρίως τα αυτοκίνητα.
Στις 12 Δεκεμβρίου 2019 και από τις 12:00 π.μ έως τις 12:30 μ.μ. διενεργήθηκε η Ηλεκτρονική Δημοπρασία μεταξύ των έργων της Κατηγορίας ΙΙ (Αιολικές εγκαταστάσεις ισχύος PWind < 50 MW) για Δημοπρατούμενη Ισχύ 225,45 MW με τιμή εκκίνησης τα 68,25 €/MWh. Συμμετείχαν συνολικά 16 έργα και υποβλήθηκαν συνολικά 114 προσφορές που έγιναν αποδεκτές από το σύστημα της Ηλεκτρονικής Δημοπρασίας. Επελέγησαν 7 έργα συνολική ισχύος 224MW με Τιμές Αναφορές που κυμάνθηκαν από 61,94 €/MWh έως 55,77 €/MWh και με μεσοσταθμική τιμή που ανήλθε σε 57,74 €/MWh, δηλαδή υπήρξε μείωση από την τιμή εκκίνησης της τάξης του 15,4%. https://www.e-mc2.gr/el/news/rae-apotel ... brios-2019
5,7 ΛΕΠΤΑ η κιλοβατώρα ενώ στη ΔΕΗ την πληρώνεις 8-10
Ερμής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 15:29
Γιατί πιστεύει κανείς πως αν ποτέ τα ηλεκτροκίνητα/υβριδικά ξεπεράσουν το 50% του συνόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, θα μείνουν έτσι στο τζάμπα;
Εδω το κράτος παίρνει ένα προϊόν οπως είναι η βενζίνη και το τετραπλασιάζει στους φόρους, θα αφήσει το ρεύμα στην τσίπα και θα πριμοδοτήσει και τζάμπα ταχυφορτιστές(γνωρίζετε τι κόστος έχει;) την Εθνική οδό;
Υπάρχει λόγος που είναι υπερφορολογημένα η βενζίνη, τα τσιγάρα, κλπ, και δεν είναι επειδή πρέπει να τα πάρει από εκεί και δεν μπορεί από αλλού.
Είναι επειδή οι φόροι αυτοί έχουν διπλό σκοπό, και φορολόγηση και αντικίνητρο.
Στα ηλεκτρικά θα είναι σκέτο φορολόγηση, οπότε δεν ισχύει η αναλογία.
Γιατι τα λεφτά που παίρνει από τους φόρους αντικινήτρου τα καεί σε τίποτα καμίνια της χαλυβουργικής μαζί με τα ναρκωτικά; Βάφτισε τα όπως θέλεις. Παραμένουν έσοδα του κράτους...
Νομίζετε ότι οι φόροι στα καύσιμα, τα ποτά και τα τσιγάρα μπαίνουν για να προστατέψουν το κοινωνικό σύνολο;
Ερμής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 15:29
Γιατί πιστεύει κανείς πως αν ποτέ τα ηλεκτροκίνητα/υβριδικά ξεπεράσουν το 50% του συνόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, θα μείνουν έτσι στο τζάμπα;
Εδω το κράτος παίρνει ένα προϊόν οπως είναι η βενζίνη και το τετραπλασιάζει στους φόρους, θα αφήσει το ρεύμα στην τσίπα και θα πριμοδοτήσει και τζάμπα ταχυφορτιστές(γνωρίζετε τι κόστος έχει;) την Εθνική οδό;
Υπάρχει λόγος που είναι υπερφορολογημένα η βενζίνη, τα τσιγάρα, κλπ, και δεν είναι επειδή πρέπει να τα πάρει από εκεί και δεν μπορεί από αλλού.
Είναι επειδή οι φόροι αυτοί έχουν διπλό σκοπό, και φορολόγηση και αντικίνητρο.
Στα ηλεκτρικά θα είναι σκέτο φορολόγηση, οπότε δεν ισχύει η αναλογία.
Γιατι τα λεφτά που παίρνει από τους φόρους αντικινήτρου τα καεί σε τίποτα καμίνια της χαλυβουργικής μαζί με τα ναρκωτικά; Βάφτισε τα όπως θέλεις. Παραμένουν έσοδα του κράτους...
Νομίζετε ότι οι φόροι στα καύσιμα, τα ποτά και τα τσιγάρα μπαίνουν για να προστατέψουν το κοινωνικό σύνολο;
Ναι Εμπέδοκλα, παραμένουν έσοδα του κράτους.
Γι αυτό και γράφω "οι φόροι αυτοί έχουν διπλό σκοπό, και φορολόγηση και αντικίνητρο". Δηλαδή πρόσθεσες ακριβώς μηδενική νέα αξία στο διάλογο.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Nandros έγραψε: 24 Ιουν 2020, 00:18Θυμάμαι στο παλιό κάποιους ηλίθιους μπατίρηδες και την επίθεση που μου έκαναν για το Prius το 2010.
Ναι ρε καθυστέρες φραγκοφονιάδες, θα βρεθούν οι αρχιδάτοι και φραγκάτοι σαν εμένα να τα αγοράσουν, οικολόγοι της πούτσας.
Καλά χαλάρωσε πριους πήρες, δε πήρες Rimac
Χαλαρώτατος είμαι, εσείς είχατε λυσσάξει, οι Μαρίες Γκαζολίνες!
Και τί να την κάνω την μαλακία που προτείνεις;
Για να ζηλέψουν οι γείτονες και να πουλάω μούρη, σαν κάποια κομπλεξάκια, που το τουτού τους είναι προέκταση του τσουτσουνακίου τους;
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!