Η μαλακία την έγραψε εσύ προηγουμένως που λες: <<αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει την ίδια τιμή με ένα συμβατικό ....>>
Για δώσε ένα παράδειγμα ηλεκτρικού αυτοκινήτου πού να πουλιέται σήμερα στην Ελλάδα.
Κάν' υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός ...!
30k το νέο Corsa, 100% ηλεκτρικό
30 μεγάλα για κορσα ρε μλκ...
Τουλάχιστον δεν είναι 25 και έκτρωμα σα το πριους
Nandros έγραψε: 24 Ιουν 2020, 00:18
.
Θυμάμαι στο παλιό κάποιους ηλίθιους μπατίρηδες και την επίθεση που μου έκαναν για το Prius το 2010.
Ναι ρε καθυστέρες φραγκοφονιάδες, θα βρεθούν οι αρχιδάτοι και φραγκάτοι σαν εμένα να τα αγοράσουν, οικολόγοι της πούτσας.
Καλά χαλάρωσε πριους πήρες, δε πήρες Rimac
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ασέβαστος έγραψε: 24 Ιουν 2020, 09:43
συ ειχες bmw η κανω λαθος;
σκορπισε;
Μία χαρά είναι η BMW αλλά είχα και ένα XT 125 που το έδωσα για να πάρω ένα λίγο μεγαλύτερο. Έλεγα να πάρω ένα 250 αλλά βρήκα αυτό το 600.
Έχει και φτιαγμένη σέλα για να μην πιάνετε ο κώλος σου.
Θα συγκρίνω με τη σέλα του ηλεκτρικού ποδηλάτου οποιαδήποτε σέλα μοτο.
Είχα βρει και ένα dr400 αλλά δεν το πήρα λόγω σέλας, παρότι είναι πολύ καλύτερο στο χώμα που το ήθελα.
το δρ επρεπε να παρεις. ακους εκει, κριτηριο η σελα. σε λιγο θα συζηταμε και για το χρωμα.
Σήμερα δοκίμασα τη νέα δικύλινδρη tenere 700.
Φοβερό μηχανάκι η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, κάνει και για δρόμο μπαίνει και σε χώμα. Ροπή από το μηδέν, γκάζι αρκετό για κάθε περίπτωση, κραδασμοί μηδέν.
Αυτό θα έπαιρνα αν αγόραζα σήμερα καινούργιο μηχανάκι.
Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι είναι πολύ ψηλό μηχανάκι, δεν πατάω με όλο το πέλμα όπως στα άλλα ψευτοεντούρο.
EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:54
Ενα θεμα ειναι τι θα γινει με το κοστος του ρεύματος τα επόμενα χρονια. Νομίζω είχα διαβασει οτι λιγνίτης τελος, αυτό δεν είναι πιθανό να αυξησει το κόστος του ρεύματος;
στο ακριβως αποπανω ποστ, γραφεται οτι το ετησιο κοστος για την κινηση ενος ηλεκτρικου, ειναι 200 ευρω.
ναι, τι; θα ακριβυνει το ρευμα; θα γινει διπλο, τριπλο; και;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ασέβαστος την 25 Ιουν 2020, 09:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
κανε μια συγκριση με βενζινοκινητο κορσα, επιδοσεις κοστος χρησης κλπ..
Διορθώνω, 32k, με την επιδότηση πάμε στα 27
Αν το συγκρίνεις με την απλή έκδοση του Corsa που κοστίζει 14,
έχεις κανένα 150αρι τέλη λιγότερα
πιο χαμηλά σφάλιστρα(?)
χαμηλότερο κόστος καυσίμου
με το απλό Corsa, με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις περίπου 1200 ευρώ σε βενζίνες
με το ηλεκτρικό, πάλι με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις 255 kwh, με 0,08 ευρώ την kwh=20,5 ευρώ
φαντάζομαι οι ζημιές που βγαίνουν σε βάθος χρόνου είναι μεγαλύτερες στο βενζινοκίνητο αλλά δεν τις προσμετρώ
το σημαντικότερο είναι η αξία μεταπώλησης. σε 10 χρόνια, το ένα θα είναι σκουπίδι ενώ το άλλο θα έχει καλή μεταπωλητική αξία
νίκη ηλεκτρικού, στα σημεία και έχουμε ακόμα 2020
καπως ετσι ειναι. σε μικρες κατηγοριες παιζει ισοπαλια, αν ανεβεις σε μεγαλα και ακριβα,εκει που τα καυσιμα ειναι πολλα, η συντηρηση ακριβη, τα τελη μπολικα, τα ηλ ηδη κερδιζουν κατα κρατος. ακομη και οι τιμες, σε οχηματα 300+ιππων, δεν ειναι διπλες στα ηλεκτρικα, συχνα ειναι ανταγωνιστικες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Μηχανικός έγραψε: 24 Ιουν 2020, 23:23
Σήμερα δοκίμασα τη νέα δικύλινδρη tenere 700.
Φοβερό μηχανάκι η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, κάνει και για δρόμο μπαίνει και σε χώμα. Ροπή από το μηδέν, γκάζι αρκετό για κάθε περίπτωση, κραδασμοί μηδέν.
Αυτό θα έπαιρνα αν αγόραζα σήμερα καινούργιο μηχανάκι.
Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι είναι πολύ ψηλό μηχανάκι, δεν πατάω με όλο το πέλμα όπως στα άλλα ψευτοεντούρο.
εχω δοκιμασει. ισχυει, και γω αυτο θα επαιρνα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:54
Ενα θεμα ειναι τι θα γινει με το κοστος του ρεύματος τα επόμενα χρονια. Νομίζω είχα διαβασει οτι λιγνίτης τελος, αυτό δεν είναι πιθανό να αυξησει το κόστος του ρεύματος;
στο ακριβως αποπανω ποστ, γραφεται οτι το ετησιο κοστος για την κινηση ενος ηλεκτρικου, ειναι 200 ευρω.
ναι, τι; θα ακριβυνει το ρευμα; θα γινει διπλο, τριπλο; και;
Από τα 20 πήγαμε στα 200. Όταν πάμε στα 2000 θα αρχίσουμε να συζητάμε...
EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:54
Ενα θεμα ειναι τι θα γινει με το κοστος του ρεύματος τα επόμενα χρονια. Νομίζω είχα διαβασει οτι λιγνίτης τελος, αυτό δεν είναι πιθανό να αυξησει το κόστος του ρεύματος;
στο ακριβως αποπανω ποστ, γραφεται οτι το ετησιο κοστος για την κινηση ενος ηλεκτρικου, ειναι 200 ευρω.
ναι, τι; θα ακριβυνει το ρευμα; θα γινει διπλο, τριπλο; και;
Από τα 20 πήγαμε στα 200. Όταν πάμε στα 2000 θα αρχίσουμε να συζητάμε...
δεν παμε και στα 20.000;
μηδενικα ειναι αυτα, οσα θελει βαζει κανεις. η πραγματικοτητα διαφωνει βεβαια, αλλα ποιος τη γαμει κι αυτη, ε;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Από τα 20 πήγαμε στα 200. Όταν πάμε στα 2000 θα αρχίσουμε να συζητάμε...
δεν παμε και στα 20.000;
μηδενικα ειναι αυτα, οσα θελει βαζει κανεις. η πραγματικοτητα διαφωνει βεβαια, αλλα ποιος τη γαμει κι αυτη, ε;
Άι γεια σου. Στα 20 έβαλες άλλο ένα. Να μη βάλω και εγώ άλλο ένα;
Έμπε, παίχτονα ρε μλκ όσο ασύστολα θέλεις, δεν έχω κανένα πρόβλημα απλά βρες ένα μέρος σκοτεινό με τέσσερις τοίχους γύρω γύρω και κυρίως χωρίς ίντερνε ρε.
Μηχανικός έγραψε: 24 Ιουν 2020, 23:23
Σήμερα δοκίμασα τη νέα δικύλινδρη tenere 700.
Φοβερό μηχανάκι η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, κάνει και για δρόμο μπαίνει και σε χώμα. Ροπή από το μηδέν, γκάζι αρκετό για κάθε περίπτωση, κραδασμοί μηδέν.
Αυτό θα έπαιρνα αν αγόραζα σήμερα καινούργιο μηχανάκι.
Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι είναι πολύ ψηλό μηχανάκι, δεν πατάω με όλο το πέλμα όπως στα άλλα ψευτοεντούρο.
Έχει γινει αρκετα ανταγωνιστική και πάλι η μεσαια κατηγορια με καλες προτασεις, εχει και η ktm και η bmw δυο πολυ καλα μοντελα, αρκετά πιο ακριβά βεβαια (adventure και 850gs). Εχω οδηγησει το προηγούμενο tenere μονο σε δρομο κ δεν ξετρελαθηκα, ίσως να δείχνει τις αρετες του εκτος δρόμου; Για το καινούργιο ολοι λενε καλα λόγια ομως. Παντως κ το προηγούμενο ηταν πανύψηλο, αν εισαι κάτω του 1.80 δε θα το προτεινα, γιατι ειναι κ βαρύ εκτος των άλλων, ενα στραβοπατημα κ φιλακι στο πεζοδρόμιο
Μηχανικός έγραψε: 24 Ιουν 2020, 23:23
Σήμερα δοκίμασα τη νέα δικύλινδρη tenere 700.
Φοβερό μηχανάκι η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ, κάνει και για δρόμο μπαίνει και σε χώμα. Ροπή από το μηδέν, γκάζι αρκετό για κάθε περίπτωση, κραδασμοί μηδέν.
Αυτό θα έπαιρνα αν αγόραζα σήμερα καινούργιο μηχανάκι.
Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι είναι πολύ ψηλό μηχανάκι, δεν πατάω με όλο το πέλμα όπως στα άλλα ψευτοεντούρο.
Έχει γινει αρκετα ανταγωνιστική και πάλι η μεσαια κατηγορια με καλες προτασεις, εχει και η ktm και η bmw δυο πολυ καλα μοντελα, αρκετά πιο ακριβά βεβαια (adventure και 850gs). Εχω οδηγησει το προηγούμενο tenere μονο σε δρομο κ δεν ξετρελαθηκα, ίσως να δείχνει τις αρετες του εκτος δρόμου; Για το καινούργιο ολοι λενε καλα λόγια ομως. Παντως κ το προηγούμενο ηταν πανύψηλο, αν εισαι κάτω του 1.80 δε θα το προτεινα, γιατι ειναι κ βαρύ εκτος των άλλων, ενα στραβοπατημα κ φιλακι στο πεζοδρόμιο
Το καινούργιο τενερε δεν έχει καμία σχέση με το παλιό, είναι ένα άλλο μηχανάκι, είναι παντού πολύ καλύτερο.
Το περίεργο είναι ότι είναι καλύτερο ακόμη και στο χώμα.
enterprise-psi έγραψε: 25 Ιουν 2020, 00:25
Εγώ πατάω κανονικά αλλά μου φαίνεται έχει πολύ στενή σέλα , δεν είναι για πολλές ώρες .
Ενώ το tracer
Σήμερα μου είπε ότι το μηχανάκι που οδήγησα δεν έχει τη σέλα την κανονική.
Και ο ιδιοκτήτης τη βρήκε στενή και λίγο κουραστική για αυτό πήγε και την βελτίωσε-φούσκωσε, με αποτέλεσμα να ψηλώσει το μηχανάκι.
μηδενικα ειναι αυτα, οσα θελει βαζει κανεις. η πραγματικοτητα διαφωνει βεβαια, αλλα ποιος τη γαμει κι αυτη, ε;
Άι γεια σου. Στα 20 έβαλες άλλο ένα. Να μη βάλω και εγώ άλλο ένα;
Έμπε, παίχτονα ρε μλκ όσο ασύστολα θέλεις, δεν έχω κανένα πρόβλημα απλά βρες ένα μέρος σκοτεινό με τέσσερις τοίχους γύρω γύρω και κυρίως χωρίς ίντερνε ρε.
Περιμένω να γελάσω με τους σανοφάγους των ηλεκτρικών οχημάτων που νομίζουν ότι θα κοροϊδέψουν το κράτος και θα γλυτώσουν τους φόρους...