Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2020, 19:48
Στείλε mail στον Τραμπ.
Αυτος κάτι τέτοια τα παίζει στα δάχτυλα.
Αυτος κάτι τέτοια τα παίζει στα δάχτυλα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Στον Τραμπ και σε κάθε ηλίθιο θα του πω το εξής.stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:48 Στείλε mail στον Τραμπ.
Αυτος κάτι τέτοια τα παίζει στα δάχτυλα.
αν θέλεις παράθεσε τα review που έλαβες, αμετάφραστα κατά προτίμιση. Η απόφαση είναι πάντα του εντιτορ σε περίπτωση διαφωνίας των κριτών. Μου κάνει εντύπωση που έστω και ένας κριτής ήταν μαζί σου. Το ότι πήγε σε τέταρτο κριτή το πειπερ δείχνει ότι υπήρξε διαφωνία στους 3 πρώτους.seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:35Δεν καταλάβαιναν τι έγραφα και ότι είχαν ασυνέχειες αυτά που έγραφα.
Από τους 4 κριτές οι τρις ήταν μαζί μου ( αυτοί κατάλαβαν ) αλλά την τελική απόφαση την πίρε ο εντίτορ
Βασικά είναι τόσο μαλάκες που δεν καταλαβαίνουν την λειτουργία της βίδας.
Και μετά μου λέτε για αξιόπιστα περιοδικά.
Κατευθυνόμενα περιοδικά του κατεστημένου είναι.
Αυτό κατάλαβα από την πολυετή εμπειρία μου στην έρευνα.
Αυτός που λέει την επιστημονική αλήθεια που δεν συμφέρει τους έχοντες και κατέχοντες τον θάβουν
χρησιμοποιώντας αυτά τα ( καλά περιοδικά )
Αν μπορούν ας τα βάλουν μαζί μου δημόσια.
Σου παραθέτω πρώτα το άρθρο που τους έστειλα το οποίο μετάφρασα εγώ στα Αγγλικά να μου πεις αν μπορείς να το καταλάβεις ή χρειάζομαι να το μεταφράσω επαγγελματικά.Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2020, 21:18αν θέλεις παράθεσε τα review που έλαβες, αμετάφραστα κατά προτίμιση. Η απόφαση είναι πάντα του εντιτορ σε περίπτωση διαφωνίας των κριτών. Μου κάνει εντύπωση που έστω και ένας κριτής ήταν μαζί σου. Το ότι πήγε σε τέταρτο κριτή το πειπερ δείχνει ότι υπήρξε διαφωνία στους 3 πρώτους.seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:35Δεν καταλάβαιναν τι έγραφα και ότι είχαν ασυνέχειες αυτά που έγραφα.
Από τους 4 κριτές οι τρις ήταν μαζί μου ( αυτοί κατάλαβαν ) αλλά την τελική απόφαση την πίρε ο εντίτορ
Βασικά είναι τόσο μαλάκες που δεν καταλαβαίνουν την λειτουργία της βίδας.
Και μετά μου λέτε για αξιόπιστα περιοδικά.
Κατευθυνόμενα περιοδικά του κατεστημένου είναι.
Αυτό κατάλαβα από την πολυετή εμπειρία μου στην έρευνα.
Αυτός που λέει την επιστημονική αλήθεια που δεν συμφέρει τους έχοντες και κατέχοντες τον θάβουν
χρησιμοποιώντας αυτά τα ( καλά περιοδικά )
Αν μπορούν ας τα βάλουν μαζί μου δημόσια.
Tα αγγλικά πάσχουν πολύ, έχω δει και χειρότερα αλλά συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις γράφεις ως reviewer "the article requires proof-reading and significant editing from a native speaker as currently the level of written English is poor and impedes understanding"seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 22:52 Το πλήρες άρθρο σε pdf
Μπες σε αυτό το λινκ https://www.facebook.com/groups/122735321848311/files/
και επέλεξε STENG-8976(1).pdf
Σε ευχαριστώ και πάλη και έχεις δίκαιο σε αυτά που λες. Όμως δεν είμαι καθηγητής είμαι μάστορας στις οικοδομές.Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2020, 23:22Tα αγγλικά πάσχουν πολύ, έχω δει και χειρότερα αλλά συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις γράφεις ως reviewer "the article requires proof-reading and significant editing from a native speaker as currently the level of written English is poor and impedes understanding"seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 22:52 Το πλήρες άρθρο σε pdf
Μπες σε αυτό το λινκ https://www.facebook.com/groups/122735321848311/files/
και επέλεξε STENG-8976(1).pdf
Αναλόγως του αν είναι απλά κκοκγραμμένο ή ακαταλαβίστικο συνεχίζεις στο ριβιου ή λες, στειλτο με καλά αγγλικά για να δω το technical κομάτι.
Το άλλο κομάτι που πάσχει είναι τα πολλά κόμματα, θαυμαστικά χωρίς λόγο και η χρήση πρώτου ενικού που γενικά αποφεύγεται σε τεχνικά κείμενα. Για τις αναφορές τα είπαμε, και τον τροχό να εφευρεις πρέπει να πεις τι χρησσιμοπούσαν μέχρι τώρα οι άνθρωποι, πλεονεκτήματα και μεινεκτήματα και μετά παρουσιάζεις το δικό σου επίτευγμα. Γενικά κάνει κακή εντύπωση κάποιος να αναφέρει μόνο τον εαυτό του, ιδίως αν οι πηγές δεν είναι αυτό που λέμε citable. ΣΤις πηγές βάζεις κυριως άρθρα καλών περιοδικών, ίσως μερικά συνέδριακά άρθρα αν και συνήθως υπάρχει η έρευνα που αναφέρεται σε αυτά σε πιο ολοκληρωμένη μορφή σε περιοδικό, ίσως 1-2 διδακτορικά αν και πάλι τα σημαντικά θα υπάρχουν σε papers και αναφέρεις και κανονισμούς άντε και κανένα βιβλίο. Τίποτε άλλο
Ενα τυπικό άρθρο (όχι ριβιου) έχει 30-40 references εκ των οποίων τα 70-80% είναι άλλα άρθρα, 5% -10 % κανονισμοί, και τα υπόλοιπα συνέδρια και βιβλία. Πολύ συχνά η αναλογία είναι και 90% υπέρ των άρθρων περιοδικών.
Έδειξα το abstract και τα references σε συνάδελφο (στη γυναίκα μου βασικά) που δεν ξέρει ούτε το σύστημά σου, ούτε ελληνικά και τη ρώτησα αν καταλαβαίνει το abstract, είπε όχι, δεν καταλαβαίνει τι θέλεις να πεις στο abstract. Και κάτι σωστό να λες μέσα, δεν θα κάτσει κανένας reveiewer να προσπαθήσει να μαντέψει τι θέλει να πει ο ποιητής.
το κατάλαβαν. Οι κατασκευές δεν χροπηδάνε πάνω κάτω από το σεισμό αλλά δεξιά-αριστερά, αυτό που κάνεις είναι απλά να εμποδίζεις την αναπήδηση του δοκιμίου η οποία ούτως ή άλλως δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα καθώς η κατασκευή δεν εδράζεται απλά στο έδαφος αλλά θεμελίωνεται σε ελάχιστο βάθος 1+ μέτρο, και έχει και ένα κάρο φορτία που δεν την αδήνουν να ανατραπεί τόσο εύκολα όσα τα δοκίμιά σου. Μια οικοδομή με΄ένα ή δύο υπόγεια και άρα θεμελίωση στα -4 έως -7 μέτρα πώς ακριβώς θα χοροπηδήσει?seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:58Στον Τραμπ και σε κάθε ηλίθιο θα του πω το εξής.stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:48 Στείλε mail στον Τραμπ.
Αυτος κάτι τέτοια τα παίζει στα δάχτυλα.
Αν βρεθεί ένας ( επιστήμονας ) που θα μου δώσει ένα δοκίμιο ισχυρότερο από αυτό το δικό μου στο βίντεο θα κάτσω να με πηδήξει.
Το πείραμα μιλάει μόνο του και ξεφτιλίζει και περιοδικά και αντιρρησίες επιστήμονες ηλίθιους.
Εμένα δεν με κατάλαβαν... οκ! Αυτό το βίντεο δεν το κατάλαβαν ?![]()
Ωραία ερώτηση. Πριν απαντήσω ας δούμε πρώτα τις μετατοπίσεις που κάνει το πείραμα.Lord Brum έγραψε: 27 Απρ 2020, 17:00το κατάλαβαν. Οι κατασκευές δεν χροπηδάνε πάνω κάτω από το σεισμό αλλά δεξιά-αριστερά, αυτό που κάνεις είναι απλά να εμποδίζεις την αναπήδηση του δοκιμίου η οποία ούτως ή άλλως δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα καθώς η κατασκευή δεν εδράζεται απλά στο έδαφος αλλά θεμελίωνεται σε ελάχιστο βάθος 1+ μέτρο, και έχει και ένα κάρο φορτία που δεν την αδήνουν να ανατραπεί τόσο εύκολα όσα τα δοκίμιά σου. Μια οικοδομή με΄ένα ή δύο υπόγεια και άρα θεμελίωση στα -4 έως -7 μέτρα πώς ακριβώς θα χοροπηδήσει?seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:58Στον Τραμπ και σε κάθε ηλίθιο θα του πω το εξής.stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:48 Στείλε mail στον Τραμπ.
Αυτος κάτι τέτοια τα παίζει στα δάχτυλα.
Αν βρεθεί ένας ( επιστήμονας ) που θα μου δώσει ένα δοκίμιο ισχυρότερο από αυτό το δικό μου στο βίντεο θα κάτσω να με πηδήξει.
Το πείραμα μιλάει μόνο του και ξεφτιλίζει και περιοδικά και αντιρρησίες επιστήμονες ηλίθιους.
Εμένα δεν με κατάλαβαν... οκ! Αυτό το βίντεο δεν το κατάλαβαν ?![]()

οι έλληνες καθηγητές δε σε ακούνε έχουν λομπι, οι ξένοι σε σοβαρά περιοδικά δεν σε ακούνε έχουν λόμπυ, μήπως δεν είναι στραβός ο γυαλός?seismic έγραψε: 27 Απρ 2020, 08:20Σε ευχαριστώ και πάλη και έχεις δίκαιο σε αυτά που λες. Όμως δεν είμαι καθηγητής είμαι μάστορας στις οικοδομές.Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2020, 23:22Tα αγγλικά πάσχουν πολύ, έχω δει και χειρότερα αλλά συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις γράφεις ως reviewer "the article requires proof-reading and significant editing from a native speaker as currently the level of written English is poor and impedes understanding"seismic έγραψε: 25 Απρ 2020, 22:52 Το πλήρες άρθρο σε pdf
Μπες σε αυτό το λινκ https://www.facebook.com/groups/122735321848311/files/
και επέλεξε STENG-8976(1).pdf
Αναλόγως του αν είναι απλά κκοκγραμμένο ή ακαταλαβίστικο συνεχίζεις στο ριβιου ή λες, στειλτο με καλά αγγλικά για να δω το technical κομάτι.
Το άλλο κομάτι που πάσχει είναι τα πολλά κόμματα, θαυμαστικά χωρίς λόγο και η χρήση πρώτου ενικού που γενικά αποφεύγεται σε τεχνικά κείμενα. Για τις αναφορές τα είπαμε, και τον τροχό να εφευρεις πρέπει να πεις τι χρησσιμοπούσαν μέχρι τώρα οι άνθρωποι, πλεονεκτήματα και μεινεκτήματα και μετά παρουσιάζεις το δικό σου επίτευγμα. Γενικά κάνει κακή εντύπωση κάποιος να αναφέρει μόνο τον εαυτό του, ιδίως αν οι πηγές δεν είναι αυτό που λέμε citable. ΣΤις πηγές βάζεις κυριως άρθρα καλών περιοδικών, ίσως μερικά συνέδριακά άρθρα αν και συνήθως υπάρχει η έρευνα που αναφέρεται σε αυτά σε πιο ολοκληρωμένη μορφή σε περιοδικό, ίσως 1-2 διδακτορικά αν και πάλι τα σημαντικά θα υπάρχουν σε papers και αναφέρεις και κανονισμούς άντε και κανένα βιβλίο. Τίποτε άλλο
Ενα τυπικό άρθρο (όχι ριβιου) έχει 30-40 references εκ των οποίων τα 70-80% είναι άλλα άρθρα, 5% -10 % κανονισμοί, και τα υπόλοιπα συνέδρια και βιβλία. Πολύ συχνά η αναλογία είναι και 90% υπέρ των άρθρων περιοδικών.
Έδειξα το abstract και τα references σε συνάδελφο (στη γυναίκα μου βασικά) που δεν ξέρει ούτε το σύστημά σου, ούτε ελληνικά και τη ρώτησα αν καταλαβαίνει το abstract, είπε όχι, δεν καταλαβαίνει τι θέλεις να πεις στο abstract. Και κάτι σωστό να λες μέσα, δεν θα κάτσει κανένας reveiewer να προσπαθήσει να μαντέψει τι θέλει να πει ο ποιητής.
Δεν έχω σπουδάσει τους κανόνες γραφής. Έχω όμως βρει κάτι που αλλάζει τον κόσμο το οποίο κάποιοι δεν θέλουν να δουν γιατί δίνουν προτεραιότητα στους κανόνες γραφής και όχι στην ουσία του προβλήματος που έλυσα και λέγεται σεισμός.
Το άρθρο που ακολουθεί δεν το γράφει οποιοσδήποτε μάστορας ... ούτε και καθηγητής μπορεί να το γράψει. Κάτι λέει και επειδή δεν έχει αναφορές δεν μετράει? Εμπεριέχει όμως τα λάθη σχεδιασμού και την λύση τους από εμένα. Αυτό τελικά ποιος θα το δει ?
Αυτό το άρθρο τινάζει στον αέρα την υπάρχουσα αντισεισμική τεχνολογία....γιατί λύνει προβλήματα που η πεπατημένη δεν μπορεί να λύσει.
Άρθρο.
Η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών στην Ελλάδα διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια τους πιο σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο! Εν τούτοις οι κατασκευές δεν αντέχουν σε οποιοδήποτε μεγάλο σεισμό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα οι μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις – δυνάμεις απόσβεσης – ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής – αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής – επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης . Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις του ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας.
Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας.
ΠΛΑΣΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
Η Πλαστιμότητα των δομικών στοιχείων και των κατασκευών από οπλισμένο σκυρόδεμα χαρακτηρίζεται από την ικανότητα τους να παραμορφώνονται πέραν του ορίου διαρροής, χωρίς να απομειώνεται σημαντικά η αντοχή τους
Σύμφωνα με την § 5.2.1 του ΕΚ8 υπάρχει επιλογή σχεδιασμού της διαθέσιμης πλαστιμότητας του κτιρίου.
Τα κτίρια οπλισμένου σκυροδέματος ( Ο.Σ ) μπορούν να μελετηθούν με δύο διαφορετικές μεθόδους σχεδιασμού.
α) Να σχεδιαστούν διαθέτοντας την αναγκαία πλαστιμότητα που σημαίνει να διαθέτουν την απαιτούμενη - αναγκαία ικανότητα να καταναλώνουν σεισμική ενέργεια, χωρίς όμως να χάνουν την αντοχή τους σε όλες τις φορτίσεις κατά το λίκνισμα του σεισμού.
β) Να σχεδιαστούν διαθέτοντας μικρή πλαστιμότητα δηλαδή χαμηλή ικανότητα κατανάλωσης ενέργειας, αλλά να διαθέτουν πολύ μεγάλη δυναμική.
Η συμπεριφορά της δομής κατά τη διάρκεια ενός σεισμού είναι βασικά μια οριζόντια μετατόπιση (ας ξεχάσουμε για μια στιγμή οποιαδήποτε κατακόρυφη συνιστώσα) που επαναλαμβάνεται μερικές φορές.
Άν η μετατόπιση είναι αρκετά μικρή για να κρατήσει όλα τα μέλη της δομής εντός της ελαστικής περιοχής, η ενέργεια που δημιουργείται, είναι ενέργεια που αποθηκεύεται στη δομή ( στον κορμό των στοιχείων ) και εκτονώνεται μετά για να επαναφέρει την δομή στην αρχική της μορφή. Σαν το ελατήριο.
Αυτή την αποθήκευση της ενέργειας και εν συνεχεία την απόδοσή της προς την αντίθετη κατεύθυνση που εφαρμόζει το ελατήριο, στην δομική κατασκευή την αποθηκεύει και την εκτονώνει το υποστύλωμα και η δοκός.
Με λίγα λόγια, όλη η επιτάχυνση του σεισμού μετατρέπεται σε αποθηκευμένη ενέργεια στην δομή.
Όσο η μετατόπιση κρατά κάθε τμήμα οποιουδήποτε μέλους εντός ελαστικής περιοχής, όλη η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη δομή θα κυκλοφορήσει στο τέλος του κύκλου, προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Αυτή η περιοχή μετατόπισης ονομάζεται ελαστική περιοχή, στην οποία δεν παρατηρούνται αστοχίες.
Εάν η σεισμική ενέργεια (που μετράται από την επιτάχυνση εδάφους) είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλή καμπυλότητα στα κατακόρυφα και οριζόντια στοιχεία.
Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %) πέραν του ορίου διαρροής.
Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται).
Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζετε στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές διαρροής, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές μικρών και πολλών διαρροών αστοχίας, (συνήθως σχεδιάζονται να συμβούν στα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή.
Αυτός είναι ο μηχανισμός της πλαστιμότητας που καταναλώνει σεισμική ενέργεια.
(Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα υποστυλώματα με λοξό / σχήμα αστοχίας)
Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
Αυτά είναι τα όρια αντοχής της σημερινής αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.
Σκοπός του σύγχρονου αντισεισμικού κανονισμού είναι να κατασκευάσει δομές που: α) Σε συχνούς σεισμούς μεγάλης πιθανότητας να συμβούν δεν θα πάθουν τίποτα, β) Σε σεισμούς μέσης πιθανότητας να συμβούν θα πάθουν μικρές, επιδιορθώσιμες ζημιές και γ) Σε πολύ ισχυρούς σεισμούς μικρής όμως πιθανότητας να συμβούν δεν θα έχουμε απώλειες ανθρώπινων ζωών. Άρα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «απόλυτα” στις αντισεισμικές κατασκευές. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «ποιοτικές” κατασκευές που σημαίνει εφαρμογή τουλάχιστον των απαιτήσεων όλων των σύγχρονων κανονισμών. Η ποιότητα των κατασκευών και η ασφάλειά τους, είναι και συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης των χωρών, μεταξύ των άλλων παραγόντων. Είναι ευνόητο ότι φτωχές χώρες δεν μπορούν να συγκριθούν με χώρες όπου έχουν ακριβούς σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς. Συμπέρασμα… δεν υπάρχει απόλυτος αντισεισμικός σχεδιασμός σήμερα, και δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, αλλά σε ποιοτικό σχεδιασμό. Οπότε υπάρχει μεγάλη ανάγκη σήμερα να εφεύρουμε έναν πιο σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό ο οποίος να ανταποκρίνεται στον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ
Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
α) Δεν είναι εφικτό με τον υπάρχοντα αντισεισμικό σχεδιασμό να ελεγχθούν οι μετατοπίσεις (οι πολλαπλές ιδιόμορφες παραμορφώσεις του φέροντα οργανισμού ) ώστε αυτές να βρίσκονται πάντα μέσα στο ελαστικό φάσμα σχεδιασμού. Θεωρούνται αναπόφευκτες οι ανελαστικές μετατοπίσεις όταν η ένταση επιτάχυνσης και η διάρκεια του σεισμού είναι μεγάλη με ταύτιση των συχνοτήτων εδάφους και κατασκευής. ( συντονισμός - ιδιοπερίοδος )
β) Δεν είναι εφικτό με τον μηχανισμό συνεργασίας σκυροδέματος – χάλυβα της συνάφειας, να μην δημιουργηθούν αστοχίες σε έναν ισχυρό σεισμό για τους εξής λόγους.
1) Ο μηχανισμός της συνάφειας μετατρέπει σε τεράστιο μοχλοβραχίονα τα καθ ύψος τοιχώματα με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζονται οι εντάσεις και να κατεβάζει πάρα πολλές ροπές στην βάση τις οποίες η διατομή του πεδιλοδοκού αδυνατεί να τις παραλάβει σε έναν μεγάλο σεισμό με αποτέλεσμα την ψαθυρή αστοχία.
2) Ο μηχανισμός της συνάφειας εκτρέπει όλες τις εντάσεις στις μικρές διατομές των φερόντων στοιχείων οι οποίες είναι ευάλωτες λόγο μεγέθους και αστοχούν.
3) Ο μηχανισμός της συνάφειας δημιουργεί κρίσιμες περιοχές αστοχίας στις οποίες παρατηρείται διατμητική αστοχία, λόγο του πολλαπλασιασμού και του συγκεντρωτισμού των εντάσεων σε συγκεκριμένη θέση της διατομής, η οποία βάση των προδιαγραφών των υλικών από τα οποία αποτελείτε, αδυνατεί να τις παραλάβει.
4) Ο μηχανισμός της συνάφειας δημιουργεί την κρίσιμη περιοχή κοντά στην βάση στην διατομή του τοιχώματος, Στην κρίσιμη περιοχή διαχωρίζονται η θετική και η αρνητική φορά των εντάσεων εφελκυσμού. Οι θετικές και αρνητικές εντάσεις εφελκυσμού σε αυτή την περιοχή της διατομής δεν παρουσιάζουν ισοδύναμο πρόσημο συνάφειας λόγο διαφορετικού μήκους, με αποτέλεσμα να δημιουργείται διαφορά δυναμικού στην πρόσφυση της συνάφειας πάνω και κάτω από την κρίσιμη περιοχή, και να αστοχεί πρώτη η μικρή και ευάλωτη περιοχή η οποία εκτός της μικρής συνάφειας, δέχεται και τις μεγαλύτερες εντάσεις.
5) Το ποιο σοβαρό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή στον εφελκυσμό του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή. Όταν οι διατμητικές τάσεις φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα. Αποτέλεσμα είναι ο χάλυβας να μην εξαντλεί τις ικανότητές του σε εφελκυσμό λόγο πρόωρης αστοχίας του σκυροδέματος. Αυτό ούτε αποτελεσματικό είναι ούτε οικονομικό.
γ) Η μη σύνδεση της κατασκευής με το έδαφος δημιουργοί ροπές στα κομβικά σημεία εκ τρέποντας όλες τις εντάσεις αδράνειας πάνω στις διατομές δοκών και τοιχωμάτων.
δ) Πολλές φορές παρατηρείται ανεπάρκεια στήριξης και υποχώρησης του έδαφος θεμελίωσης αδυνατώντας να παραλάβει τις μεγάλες θλιπτικές εντάσεις γύρω από τις αρθρώσεις του πέλματος βάσης όταν αυτό βρίσκεται υπό σεισμική διέγερση.
ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Όλα τα πάρα πάνω προβλήματα και πολλά περισσότερα τα λύνει η πάκτωση των ανώτατων άκρων των παρειών των τοιχωμάτων με το έδαφος θεμελίωσης, χρησιμοποιώντας μηχανισμούς οι οποίοι φέρουν τένοντες άνευ συνάφειας, και μηχανισμούς πάκτωσης στα άκρα τους.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των παρειών των τοιχωμάτων από τα ανώτατα άκρα του με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις και να τις μεταφέρω μέσο των τενόντων και των κατακόρυφων μεγάλων και ισχυρών διατομών τους μέσα στο έδαφος, προλαμβάνοντας την στροφή τους και την κάμψη του κορμού τους, αποτρέποντας τις ροπές στους κόμβους όπου συνδέονται με τις δοκούς, οι οποίες παραμορφώνουν τον κορμό τους και αστοχούν. Η πάκτωση του μηχανισμού εδάφους εξασφαλίζει συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Οι μηχανισμοί και μέθοδοι σχεδιασμού της εφεύρεσης έχουν σκοπό να ελαχιστοποιήσουν τα προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών, στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι, και οι ισχυροί άνεμοι. Αυτό επιτυγχάνετε ελέγχοντας τις παραμορφώσεις της δομής. Η βλάβη και η παραμόρφωση είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων ελέγχεται και η βλάβη. Η εφεύρεση ελέγχει επαρκώς τις παραμορφώσεις ανεξαρτήτως της διάρκειας και της έντασης του σεισμού. Ρυθμίζει το λίκνισμα στα όρια της ελαστικής μετατόπισης αποτρέποντας ανελαστική μετατόπιση. Βασικά είναι ένας μηχανισμός ελέγχου των μετατοπίσεων. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με την πάκτωση και την έλξη των ανώτατων άκρων των παρειών των τοιχωμάτων προς το έδαφος θεμελίωσης με τένοντες έλξης πακτωμένοι στο έδαφος χρησιμοποιώντας αγκύρια εδάφους.
Τις εντάσεις εφαρμόζουν μηχανισμοί έλξης. Αποτελούνται από τένοντες, οι οποίοι διαπερνούν ελεύθερα, το σώμα των παρειών ( με την βοήθεια σωλήνων διόδου ) καθώς και το μήκος γεωτρήσεων κάτω από αυτές. Τα κάτω άκρα των τενόντων πακτώνονται στα βάθη των γεωτρήσεων με μηχανισμούς τύπου μεταλλικών παρειών πίεσης, διαστελλόμενων αξονικά προς τα πρανή, με την βοήθεια περιστρεφόμενων ανεστραμμένων και αντικριστών ακτινίων. Το άνω άκρο των πακτώνεται στις παρειές της ανώτατης στάθμης με μηχανισμούς πάκτωσης και έλξης οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να επιβάλουν θλιπτικά φορτία στις διατομές των τοιχωμάτων. Η έλξη των τενόντων από τους μηχανισμούς ευρισκόμενοι στα ανώτατα άκρα των παρειών των τοιχωμάτων, καθώς και η αντίδραση σε αυτήν την έλξη προερχόμενη από τα κάτω πακτωμένα άκρα των τενόντων στα βάθη των γεωτρήσεων δημιουργούν την ένωση των τοιχωμάτων με το έδαφος. Πριν την ανέγερση της κατασκευής εφαρμόζουμε έλξη στους τένοντες, διπλάσια των εντάσεων υπολογισμού μεταξύ του ύψους της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης στα βάθη της γεώτρησης. Κατά την έλξη του τένοντα από την επιφάνεια εδάφους, ο μηχανισμός πάκτωσης διαστέλλεται, ασκώντας περιφερειακές ακτινικές πιέσεις προς τα χαλαρά πρανή της γεώτρησης, εξασφαλίζοντας αφενός συμπύκνωση αυτών και αφετέρου μεγάλη τριβή στην διεπιφάνεια των σιαγόνων του μηχανισμού και του εδάφους δημιουργώντας συνθήκες συνάφειας για την πάκτωση του μηχανισμού στο εδάφους. Διατηρώντας τις μηχανικές εντάσεις, γεμίζουμε με ένεμα την οπή, για περαιτέρω πρόσφυση, καθώς και για την προστασία του μηχανισμού από οξείδωση. Ολοκληρώνοντας την πάκτωση στο έδαφος διαθέτουμε έναν μηχανισμό θεμελίωσης εις βάθος ο οποίος επιτυχώς αναλαμβάνει τις ανοδικές, και καθοδικές εντάσεις του πέλματος βάσης. Ακολουθεί η σταδιακή κατασκευή του έργου και η ελεύθερη διέλευση των τενόντων μέσα από τις παρειές των τοιχωμάτων με την βοήθεια σωλήνων διόδου και περικοχλίων για την σταδιακή επέκταση του μήκους. Υπάρχει η δυνατότητα απλής πάκτωσης του άνω άκρου των τενόντων στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή μπορούμε εναλλακτικά να επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης, θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους πριν πακτωθούν. Η μέθοδός σχεδιασμού περιλαμβάνει κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος, με πανταχόθεν διατομές, τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις, στα οποία οι μηχανισμοί επιβάλουν από τα ανώτατα άκρα τους θλιπτικά φορτία σε όλες τις παρειές της διατομής τους, με σκοπό να εφαρμόσουν ροπές ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής οι οποίες τους επιβάλλονται από τις πανταχόθεν εδαφικές μετατοπίσεις και τις εντάσεις αδράνειας. Η δύναμη που εφαρμόζει τα θλιπτικά φορτία στις διατομές προέρχεται από μια εξωτερική πηγή, αυτήν του εδάφους θεμελίωσης. Τα τοιχώματα ενδέχεται να βρίσκονται στην περίμετρο του κτιρίου, ( πλην προσόψεων καταστημάτων ) να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα, (ισχυροί πυρήνες) και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτιρίου. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )Το τοίχωμα υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού, της τάξεως 50% σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, την δημιουργία ροπών ευστάθειας και την αύξηση αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.
Τις θλιπτικές δυνάμεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις μεταφέρει στον μηχανισμό πάκτωσης εδάφους, ο οποίος τις στέλνει στα πρανή της γεώτρησης. Ο μηχανισμός πάκτωσης αυξάνει την αντοχή του χαλαρού εδάφους θεμελίωσης δημιουργώντας ισχυρές εδαφικές ζώνες παλαβής φορτίων. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, και οι κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν εφελκυσμό ( Ν ) Οι ανοδικές εντάσεις παραλαμβάνονται από τον τένοντα από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και εκτρέποντας αυτές τις κατευθύνει μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματά η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους υπεύθυνες για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) στην παρειά, πλέον δεν υφίστανται.Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εντάσεις αδράνειας της κατασκευής μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις παραμορφοσιακές ιδιομορφές που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού, ώστε η ένταση στον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με την σωστή διαστασιολόγιση των τοιχωμάτων και την τοποθέτησή τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση κατασκευής εδάφους δεν επιτρέπει κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις οι οποίες αυξάνουν τα φορτία κατασκευής και εδάφους. Διατηρεί την κατασκευή, μέσα στα όρια μετατόπισης της ελαστικής φάσης, ανεξαρτήτως τις έντασης και διάρκειας του σεισμού, αποτρέποντας τον συντονισμό.
Με όλο τον σεβασμό που σου έχω θα σου πω το εξής απλό. Αυτά που γράφω πάρα πάνω στην παρένθεση είναι λάθη του σημερινού αντισεισμικού κανονισμού. Γράφω από κάτω πως εγώ εξαλείφω αυτά τα λάθη. Στην έρευνα είναι δυσκολότερο να εντοπίσεις το πρόβλημα από το να το λύσεις. Ούτε εσύ που σε εκτιμώ σαν επιστήμονα ούτε τα λόμπι που ανέφερες και για μένα είναι υπαρκτά 100% δεν μπορούν να κάνουν κάτι πολύ απλό. Να με διαψεύσουν.Lord Brum έγραψε: 29 Απρ 2020, 21:20οι έλληνες καθηγητές δε σε ακούνε έχουν λομπι, οι ξένοι σε σοβαρά περιοδικά δεν σε ακούνε έχουν λόμπυ, μήπως δεν είναι στραβός ο γυαλός?seismic έγραψε: 27 Απρ 2020, 08:20Σε ευχαριστώ και πάλη και έχεις δίκαιο σε αυτά που λες. Όμως δεν είμαι καθηγητής είμαι μάστορας στις οικοδομές.Lord Brum έγραψε: 25 Απρ 2020, 23:22
Tα αγγλικά πάσχουν πολύ, έχω δει και χειρότερα αλλά συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις γράφεις ως reviewer "the article requires proof-reading and significant editing from a native speaker as currently the level of written English is poor and impedes understanding"
Αναλόγως του αν είναι απλά κκοκγραμμένο ή ακαταλαβίστικο συνεχίζεις στο ριβιου ή λες, στειλτο με καλά αγγλικά για να δω το technical κομάτι.
Το άλλο κομάτι που πάσχει είναι τα πολλά κόμματα, θαυμαστικά χωρίς λόγο και η χρήση πρώτου ενικού που γενικά αποφεύγεται σε τεχνικά κείμενα. Για τις αναφορές τα είπαμε, και τον τροχό να εφευρεις πρέπει να πεις τι χρησσιμοπούσαν μέχρι τώρα οι άνθρωποι, πλεονεκτήματα και μεινεκτήματα και μετά παρουσιάζεις το δικό σου επίτευγμα. Γενικά κάνει κακή εντύπωση κάποιος να αναφέρει μόνο τον εαυτό του, ιδίως αν οι πηγές δεν είναι αυτό που λέμε citable. ΣΤις πηγές βάζεις κυριως άρθρα καλών περιοδικών, ίσως μερικά συνέδριακά άρθρα αν και συνήθως υπάρχει η έρευνα που αναφέρεται σε αυτά σε πιο ολοκληρωμένη μορφή σε περιοδικό, ίσως 1-2 διδακτορικά αν και πάλι τα σημαντικά θα υπάρχουν σε papers και αναφέρεις και κανονισμούς άντε και κανένα βιβλίο. Τίποτε άλλο
Ενα τυπικό άρθρο (όχι ριβιου) έχει 30-40 references εκ των οποίων τα 70-80% είναι άλλα άρθρα, 5% -10 % κανονισμοί, και τα υπόλοιπα συνέδρια και βιβλία. Πολύ συχνά η αναλογία είναι και 90% υπέρ των άρθρων περιοδικών.
Έδειξα το abstract και τα references σε συνάδελφο (στη γυναίκα μου βασικά) που δεν ξέρει ούτε το σύστημά σου, ούτε ελληνικά και τη ρώτησα αν καταλαβαίνει το abstract, είπε όχι, δεν καταλαβαίνει τι θέλεις να πεις στο abstract. Και κάτι σωστό να λες μέσα, δεν θα κάτσει κανένας reveiewer να προσπαθήσει να μαντέψει τι θέλει να πει ο ποιητής.
Δεν έχω σπουδάσει τους κανόνες γραφής. Έχω όμως βρει κάτι που αλλάζει τον κόσμο το οποίο κάποιοι δεν θέλουν να δουν γιατί δίνουν προτεραιότητα στους κανόνες γραφής και όχι στην ουσία του προβλήματος που έλυσα και λέγεται σεισμός.
Το άρθρο που ακολουθεί δεν το γράφει οποιοσδήποτε μάστορας ... ούτε και καθηγητής μπορεί να το γράψει. Κάτι λέει και επειδή δεν έχει αναφορές δεν μετράει? Εμπεριέχει όμως τα λάθη σχεδιασμού και την λύση τους από εμένα. Αυτό τελικά ποιος θα το δει ?
Αυτό το άρθρο τινάζει στον αέρα την υπάρχουσα αντισεισμική τεχνολογία....γιατί λύνει προβλήματα που η πεπατημένη δεν μπορεί να λύσει.
Άρθρο.
Η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών στην Ελλάδα διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια τους πιο σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο! Εν τούτοις οι κατασκευές δεν αντέχουν σε οποιοδήποτε μεγάλο σεισμό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα οι μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις – δυνάμεις απόσβεσης – ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής – αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής – επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης . Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις του ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας.
Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας.
ΠΛΑΣΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
Η Πλαστιμότητα των δομικών στοιχείων και των κατασκευών από οπλισμένο σκυρόδεμα χαρακτηρίζεται από την ικανότητα τους να παραμορφώνονται πέραν του ορίου διαρροής, χωρίς να απομειώνεται σημαντικά η αντοχή τους
Σύμφωνα με την § 5.2.1 του ΕΚ8 υπάρχει επιλογή σχεδιασμού της διαθέσιμης πλαστιμότητας του κτιρίου.
Τα κτίρια οπλισμένου σκυροδέματος ( Ο.Σ ) μπορούν να μελετηθούν με δύο διαφορετικές μεθόδους σχεδιασμού.
α) Να σχεδιαστούν διαθέτοντας την αναγκαία πλαστιμότητα που σημαίνει να διαθέτουν την απαιτούμενη - αναγκαία ικανότητα να καταναλώνουν σεισμική ενέργεια, χωρίς όμως να χάνουν την αντοχή τους σε όλες τις φορτίσεις κατά το λίκνισμα του σεισμού.
β) Να σχεδιαστούν διαθέτοντας μικρή πλαστιμότητα δηλαδή χαμηλή ικανότητα κατανάλωσης ενέργειας, αλλά να διαθέτουν πολύ μεγάλη δυναμική.
Η συμπεριφορά της δομής κατά τη διάρκεια ενός σεισμού είναι βασικά μια οριζόντια μετατόπιση (ας ξεχάσουμε για μια στιγμή οποιαδήποτε κατακόρυφη συνιστώσα) που επαναλαμβάνεται μερικές φορές.
Άν η μετατόπιση είναι αρκετά μικρή για να κρατήσει όλα τα μέλη της δομής εντός της ελαστικής περιοχής, η ενέργεια που δημιουργείται, είναι ενέργεια που αποθηκεύεται στη δομή ( στον κορμό των στοιχείων ) και εκτονώνεται μετά για να επαναφέρει την δομή στην αρχική της μορφή. Σαν το ελατήριο.
Αυτή την αποθήκευση της ενέργειας και εν συνεχεία την απόδοσή της προς την αντίθετη κατεύθυνση που εφαρμόζει το ελατήριο, στην δομική κατασκευή την αποθηκεύει και την εκτονώνει το υποστύλωμα και η δοκός.
Με λίγα λόγια, όλη η επιτάχυνση του σεισμού μετατρέπεται σε αποθηκευμένη ενέργεια στην δομή.
Όσο η μετατόπιση κρατά κάθε τμήμα οποιουδήποτε μέλους εντός ελαστικής περιοχής, όλη η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη δομή θα κυκλοφορήσει στο τέλος του κύκλου, προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Αυτή η περιοχή μετατόπισης ονομάζεται ελαστική περιοχή, στην οποία δεν παρατηρούνται αστοχίες.
Εάν η σεισμική ενέργεια (που μετράται από την επιτάχυνση εδάφους) είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλή καμπυλότητα στα κατακόρυφα και οριζόντια στοιχεία.
Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %) πέραν του ορίου διαρροής.
Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται).
Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζετε στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές διαρροής, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές μικρών και πολλών διαρροών αστοχίας, (συνήθως σχεδιάζονται να συμβούν στα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή.
Αυτός είναι ο μηχανισμός της πλαστιμότητας που καταναλώνει σεισμική ενέργεια.
(Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα υποστυλώματα με λοξό / σχήμα αστοχίας)
Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
Αυτά είναι τα όρια αντοχής της σημερινής αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.
Σκοπός του σύγχρονου αντισεισμικού κανονισμού είναι να κατασκευάσει δομές που: α) Σε συχνούς σεισμούς μεγάλης πιθανότητας να συμβούν δεν θα πάθουν τίποτα, β) Σε σεισμούς μέσης πιθανότητας να συμβούν θα πάθουν μικρές, επιδιορθώσιμες ζημιές και γ) Σε πολύ ισχυρούς σεισμούς μικρής όμως πιθανότητας να συμβούν δεν θα έχουμε απώλειες ανθρώπινων ζωών. Άρα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «απόλυτα” στις αντισεισμικές κατασκευές. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «ποιοτικές” κατασκευές που σημαίνει εφαρμογή τουλάχιστον των απαιτήσεων όλων των σύγχρονων κανονισμών. Η ποιότητα των κατασκευών και η ασφάλειά τους, είναι και συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης των χωρών, μεταξύ των άλλων παραγόντων. Είναι ευνόητο ότι φτωχές χώρες δεν μπορούν να συγκριθούν με χώρες όπου έχουν ακριβούς σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς. Συμπέρασμα… δεν υπάρχει απόλυτος αντισεισμικός σχεδιασμός σήμερα, και δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, αλλά σε ποιοτικό σχεδιασμό. Οπότε υπάρχει μεγάλη ανάγκη σήμερα να εφεύρουμε έναν πιο σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό ο οποίος να ανταποκρίνεται στον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ
Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
α) Δεν είναι εφικτό με τον υπάρχοντα αντισεισμικό σχεδιασμό να ελεγχθούν οι μετατοπίσεις (οι πολλαπλές ιδιόμορφες παραμορφώσεις του φέροντα οργανισμού ) ώστε αυτές να βρίσκονται πάντα μέσα στο ελαστικό φάσμα σχεδιασμού. Θεωρούνται αναπόφευκτες οι ανελαστικές μετατοπίσεις όταν η ένταση επιτάχυνσης και η διάρκεια του σεισμού είναι μεγάλη με ταύτιση των συχνοτήτων εδάφους και κατασκευής. ( συντονισμός - ιδιοπερίοδος )
β) Δεν είναι εφικτό με τον μηχανισμό συνεργασίας σκυροδέματος – χάλυβα της συνάφειας, να μην δημιουργηθούν αστοχίες σε έναν ισχυρό σεισμό για τους εξής λόγους.
1) Ο μηχανισμός της συνάφειας μετατρέπει σε τεράστιο μοχλοβραχίονα τα καθ ύψος τοιχώματα με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζονται οι εντάσεις και να κατεβάζει πάρα πολλές ροπές στην βάση τις οποίες η διατομή του πεδιλοδοκού αδυνατεί να τις παραλάβει σε έναν μεγάλο σεισμό με αποτέλεσμα την ψαθυρή αστοχία.
2) Ο μηχανισμός της συνάφειας εκτρέπει όλες τις εντάσεις στις μικρές διατομές των φερόντων στοιχείων οι οποίες είναι ευάλωτες λόγο μεγέθους και αστοχούν.
3) Ο μηχανισμός της συνάφειας δημιουργεί κρίσιμες περιοχές αστοχίας στις οποίες παρατηρείται διατμητική αστοχία, λόγο του πολλαπλασιασμού και του συγκεντρωτισμού των εντάσεων σε συγκεκριμένη θέση της διατομής, η οποία βάση των προδιαγραφών των υλικών από τα οποία αποτελείτε, αδυνατεί να τις παραλάβει.
4) Ο μηχανισμός της συνάφειας δημιουργεί την κρίσιμη περιοχή κοντά στην βάση στην διατομή του τοιχώματος, Στην κρίσιμη περιοχή διαχωρίζονται η θετική και η αρνητική φορά των εντάσεων εφελκυσμού. Οι θετικές και αρνητικές εντάσεις εφελκυσμού σε αυτή την περιοχή της διατομής δεν παρουσιάζουν ισοδύναμο πρόσημο συνάφειας λόγο διαφορετικού μήκους, με αποτέλεσμα να δημιουργείται διαφορά δυναμικού στην πρόσφυση της συνάφειας πάνω και κάτω από την κρίσιμη περιοχή, και να αστοχεί πρώτη η μικρή και ευάλωτη περιοχή η οποία εκτός της μικρής συνάφειας, δέχεται και τις μεγαλύτερες εντάσεις.
5) Το ποιο σοβαρό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή στον εφελκυσμό του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή. Όταν οι διατμητικές τάσεις φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα. Αποτέλεσμα είναι ο χάλυβας να μην εξαντλεί τις ικανότητές του σε εφελκυσμό λόγο πρόωρης αστοχίας του σκυροδέματος. Αυτό ούτε αποτελεσματικό είναι ούτε οικονομικό.
γ) Η μη σύνδεση της κατασκευής με το έδαφος δημιουργοί ροπές στα κομβικά σημεία εκ τρέποντας όλες τις εντάσεις αδράνειας πάνω στις διατομές δοκών και τοιχωμάτων.
δ) Πολλές φορές παρατηρείται ανεπάρκεια στήριξης και υποχώρησης του έδαφος θεμελίωσης αδυνατώντας να παραλάβει τις μεγάλες θλιπτικές εντάσεις γύρω από τις αρθρώσεις του πέλματος βάσης όταν αυτό βρίσκεται υπό σεισμική διέγερση.
ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Όλα τα πάρα πάνω προβλήματα και πολλά περισσότερα τα λύνει η πάκτωση των ανώτατων άκρων των παρειών των τοιχωμάτων με το έδαφος θεμελίωσης, χρησιμοποιώντας μηχανισμούς οι οποίοι φέρουν τένοντες άνευ συνάφειας, και μηχανισμούς πάκτωσης στα άκρα τους.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των παρειών των τοιχωμάτων από τα ανώτατα άκρα του με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις και να τις μεταφέρω μέσο των τενόντων και των κατακόρυφων μεγάλων και ισχυρών διατομών τους μέσα στο έδαφος, προλαμβάνοντας την στροφή τους και την κάμψη του κορμού τους, αποτρέποντας τις ροπές στους κόμβους όπου συνδέονται με τις δοκούς, οι οποίες παραμορφώνουν τον κορμό τους και αστοχούν. Η πάκτωση του μηχανισμού εδάφους εξασφαλίζει συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Οι μηχανισμοί και μέθοδοι σχεδιασμού της εφεύρεσης έχουν σκοπό να ελαχιστοποιήσουν τα προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών, στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι, και οι ισχυροί άνεμοι. Αυτό επιτυγχάνετε ελέγχοντας τις παραμορφώσεις της δομής. Η βλάβη και η παραμόρφωση είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων ελέγχεται και η βλάβη. Η εφεύρεση ελέγχει επαρκώς τις παραμορφώσεις ανεξαρτήτως της διάρκειας και της έντασης του σεισμού. Ρυθμίζει το λίκνισμα στα όρια της ελαστικής μετατόπισης αποτρέποντας ανελαστική μετατόπιση. Βασικά είναι ένας μηχανισμός ελέγχου των μετατοπίσεων. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με την πάκτωση και την έλξη των ανώτατων άκρων των παρειών των τοιχωμάτων προς το έδαφος θεμελίωσης με τένοντες έλξης πακτωμένοι στο έδαφος χρησιμοποιώντας αγκύρια εδάφους.
Τις εντάσεις εφαρμόζουν μηχανισμοί έλξης. Αποτελούνται από τένοντες, οι οποίοι διαπερνούν ελεύθερα, το σώμα των παρειών ( με την βοήθεια σωλήνων διόδου ) καθώς και το μήκος γεωτρήσεων κάτω από αυτές. Τα κάτω άκρα των τενόντων πακτώνονται στα βάθη των γεωτρήσεων με μηχανισμούς τύπου μεταλλικών παρειών πίεσης, διαστελλόμενων αξονικά προς τα πρανή, με την βοήθεια περιστρεφόμενων ανεστραμμένων και αντικριστών ακτινίων. Το άνω άκρο των πακτώνεται στις παρειές της ανώτατης στάθμης με μηχανισμούς πάκτωσης και έλξης οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να επιβάλουν θλιπτικά φορτία στις διατομές των τοιχωμάτων. Η έλξη των τενόντων από τους μηχανισμούς ευρισκόμενοι στα ανώτατα άκρα των παρειών των τοιχωμάτων, καθώς και η αντίδραση σε αυτήν την έλξη προερχόμενη από τα κάτω πακτωμένα άκρα των τενόντων στα βάθη των γεωτρήσεων δημιουργούν την ένωση των τοιχωμάτων με το έδαφος. Πριν την ανέγερση της κατασκευής εφαρμόζουμε έλξη στους τένοντες, διπλάσια των εντάσεων υπολογισμού μεταξύ του ύψους της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης στα βάθη της γεώτρησης. Κατά την έλξη του τένοντα από την επιφάνεια εδάφους, ο μηχανισμός πάκτωσης διαστέλλεται, ασκώντας περιφερειακές ακτινικές πιέσεις προς τα χαλαρά πρανή της γεώτρησης, εξασφαλίζοντας αφενός συμπύκνωση αυτών και αφετέρου μεγάλη τριβή στην διεπιφάνεια των σιαγόνων του μηχανισμού και του εδάφους δημιουργώντας συνθήκες συνάφειας για την πάκτωση του μηχανισμού στο εδάφους. Διατηρώντας τις μηχανικές εντάσεις, γεμίζουμε με ένεμα την οπή, για περαιτέρω πρόσφυση, καθώς και για την προστασία του μηχανισμού από οξείδωση. Ολοκληρώνοντας την πάκτωση στο έδαφος διαθέτουμε έναν μηχανισμό θεμελίωσης εις βάθος ο οποίος επιτυχώς αναλαμβάνει τις ανοδικές, και καθοδικές εντάσεις του πέλματος βάσης. Ακολουθεί η σταδιακή κατασκευή του έργου και η ελεύθερη διέλευση των τενόντων μέσα από τις παρειές των τοιχωμάτων με την βοήθεια σωλήνων διόδου και περικοχλίων για την σταδιακή επέκταση του μήκους. Υπάρχει η δυνατότητα απλής πάκτωσης του άνω άκρου των τενόντων στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή μπορούμε εναλλακτικά να επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης, θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους πριν πακτωθούν. Η μέθοδός σχεδιασμού περιλαμβάνει κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος, με πανταχόθεν διατομές, τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις, στα οποία οι μηχανισμοί επιβάλουν από τα ανώτατα άκρα τους θλιπτικά φορτία σε όλες τις παρειές της διατομής τους, με σκοπό να εφαρμόσουν ροπές ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής οι οποίες τους επιβάλλονται από τις πανταχόθεν εδαφικές μετατοπίσεις και τις εντάσεις αδράνειας. Η δύναμη που εφαρμόζει τα θλιπτικά φορτία στις διατομές προέρχεται από μια εξωτερική πηγή, αυτήν του εδάφους θεμελίωσης. Τα τοιχώματα ενδέχεται να βρίσκονται στην περίμετρο του κτιρίου, ( πλην προσόψεων καταστημάτων ) να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα, (ισχυροί πυρήνες) και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτιρίου. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )Το τοίχωμα υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού, της τάξεως 50% σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, την δημιουργία ροπών ευστάθειας και την αύξηση αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.
Τις θλιπτικές δυνάμεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις μεταφέρει στον μηχανισμό πάκτωσης εδάφους, ο οποίος τις στέλνει στα πρανή της γεώτρησης. Ο μηχανισμός πάκτωσης αυξάνει την αντοχή του χαλαρού εδάφους θεμελίωσης δημιουργώντας ισχυρές εδαφικές ζώνες παλαβής φορτίων. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, και οι κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν εφελκυσμό ( Ν ) Οι ανοδικές εντάσεις παραλαμβάνονται από τον τένοντα από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και εκτρέποντας αυτές τις κατευθύνει μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματά η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους υπεύθυνες για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) στην παρειά, πλέον δεν υφίστανται.Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εντάσεις αδράνειας της κατασκευής μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις παραμορφοσιακές ιδιομορφές που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού, ώστε η ένταση στον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με την σωστή διαστασιολόγιση των τοιχωμάτων και την τοποθέτησή τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση κατασκευής εδάφους δεν επιτρέπει κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις οι οποίες αυξάνουν τα φορτία κατασκευής και εδάφους. Διατηρεί την κατασκευή, μέσα στα όρια μετατόπισης της ελαστικής φάσης, ανεξαρτήτως τις έντασης και διάρκειας του σεισμού, αποτρέποντας τον συντονισμό.
stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2020, 19:48 Στείλε mail στον Τραμπ.
Αυτος κάτι τέτοια τα παίζει στα δάχτυλα.
