Σελίδα 131 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:17
από elchav
Μηχανικός έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:13
elchav έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:59
Nandros έγραψε: 24 Ιουν 2020, 11:59
Κάν' υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός ...! :c020:
30k το νέο Corsa, 100% ηλεκτρικό
Για να υπάρχει κάποια σύγκριση με ένα συμβατικό πρέπει να έχει αυτονομία σε όλες τις συνθήκες τουλάχιστον 300 Km, δηλαδή στα χαρτιά τουλάχιστον 450 Km, δηλαδή διπλάσιες μπαταρίες από το Corsa.
Εκτός άμα το θέλεις αποκλειστικά για αυτοκίνητο πόλης, οπότε κάνει και το Corsa.
σιγά μην είναι και δεκαπλάσιες
337 χλμ αυτονομία έχει σε μικτό κύκλο
και για μικρά ταξιδάκια κάνει

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:22
από Ασέβαστος
elchav έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:59
Nandros έγραψε: 24 Ιουν 2020, 11:59
Μηχανικός έγραψε: 24 Ιουν 2020, 09:12

Η μαλακία την έγραψε εσύ προηγουμένως που λες: <<αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει την ίδια τιμή με ένα συμβατικό ....>>
Για δώσε ένα παράδειγμα ηλεκτρικού αυτοκινήτου πού να πουλιέται σήμερα στην Ελλάδα.
Κάν' υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός ...! :c020:
30k το νέο Corsa, 100% ηλεκτρικό
κανε μια συγκριση με βενζινοκινητο κορσα, επιδοσεις κοστος χρησης κλπ..

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:23
από Πτολεμαίος
bolek έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:14 με το κλιματιστικο ποσο να πεφτει η αυτονομια; δεν τολμω να το σκεφτω...
Σύμφωνα με τον Μηχανικό (καυστηρων) περίπου 90 με 95%. Η δε μπαταρίες θέλουν άλλαγμα κάθε 3 μήνες και κοστίζουν 125 χιλιάδες ευρώ.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:27
από EKPLIKTIKOS
sys3x έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:02
Έκανα τεστ ντράηβ το προηγούμενο μοδέλο την προηγούμενη βδομάδα.
Πολύ καλές αναρτήσεις, καθόλου νεύρο για ηλεκτρικό (ενώ θα μπορούσε άνετα να έχει) και αυτό που με χάλασε πιο πολύ ότι δεν πάει (ενώ μπορεί) ούτε μισό χλμ/ω παραπάνω από τα 45 χλμ/ω.
Τέλειο ειναι αρκεί να μη χρειάζεσαι δρομους ταχειας κυκλοφοριας. Αλλιως τρεχάτε ποδαρακια μου να μη σας χεσει ο κωλος :a040:
Αν όμως εισαι κομπλε με αυτο, χτυπα το. Κ αν έχεις μπριζα ευκολη.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:34
από Μηχανικός
Πτολεμαίος έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:23
bolek έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:14 με το κλιματιστικο ποσο να πεφτει η αυτονομια; δεν τολμω να το σκεφτω...
Σύμφωνα με τον Μηχανικό (καυστηρων) περίπου 90 με 95%. Η δε μπαταρίες θέλουν άλλαγμα κάθε 3 μήνες και κοστίζουν 125 χιλιάδες ευρώ.
Καλοκαίρι στην Αθήνα σε μποτιλιάρισμα, θα σε τρώει η αγωνία:
Να ανοίξω το κλιματιστικό ή να μην το ανοίξω γιατί δεν θα με φτάσουν οι μπαταρίες.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:38
από EKPLIKTIKOS
Nandros έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:03
Δεν καταλαβαίνω πώς αυτό που δείχνεις ονομάζεται σκούτερ.
Εγώ το ξέρω σαν μοτοποδήλατο και σκούτερ λέγαμε τα βεσποειδή. Καμία σχέση μεταξύ τους.
Το εικονιζόμενο με την έκπτωση του νόμου που θα βγει θα πέσει στα 1.090.
Πόσο κάνει ένα βενζινοκίνητο όμοιο; Ξέρει κανείς; :smt017
Εξαρτάται τι θεωρείς όμοιο. Όμοιο σε επιδόσεις ειναι μαλλον ενα 50αρι. Λιγο πολυ το ιδιο κοστιζει. Στα 1400 η Daytona εχει κινεζικα παπια 125αρια, που ειναι δοκιμασμένα απο τους ντελιβεραδες, με μετρια ποιότητα κατασκευης, που πλησιάζουν τα 100 χλμ/ω. Τα εξοδα τους ειναι λιγα, δεν καινε πολυ, το σερβις φθηνό, ασφάλεια κ τελη αστεια, βεβαια πρεπει να τα περασεις ΚΤΕΟ (σε αντίθεση με τα 50αρια)

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:47
από Αρχέλαος
Γενικότερα δεν ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα, μοντέλα, κυβικά κλπ.
Οδηγώ καλά και προσεκτικά ένα όχημα, ξέρω λίγα μηχανολογικά κυρίως από την εμπειρία και ό,τι έχει συμβεί, άντε να μπορώ να αλλάξω λάδια, λάστιχα, τα τυπικά.

Τα πράγματα είναι απλά υποθέτωντας κιόλας ότι μας δίνουν ένα τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ίδια τιμή με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Μην μπλέξουμε με τέλη κυκλοφορίας κλπ:
Στα επόμενα πέντε χρόνια, δεν λέμε τι θα γίνει το 2040, συμφέρει κάποιον να πάρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα και στο ίδιο κόστος, αν κάνει 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο;
Τόσο ως προς την δυνατότητα και το χρόνο φόρτισης, όσο και στην αυτονομία του αναφορικά και με το ελληνικό ανάγλυφο, καθώς και αναφορικά με αλλαγή/φθορά μπαταρίας κλπ.
Το θέμα είναι που καταλήγει το ισοζύγιο αλλά προσώρας συμφωνώ με Μηχανικό.

Πολλές φορές ο χρόνος λέμε ότι είναι χρήμα. Μερικές φορές όμως είναι παραπάνω από χρήμα. Αν χάσω λεφτά μπορώ να ξαναβρώ, αν χάσω χρόνο κάπου δεν αναπληρώνεται.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:50
από elchav
Ασέβαστος έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:22
elchav έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:59
Nandros έγραψε: 24 Ιουν 2020, 11:59
Κάν' υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός ...! :c020:
30k το νέο Corsa, 100% ηλεκτρικό
κανε μια συγκριση με βενζινοκινητο κορσα, επιδοσεις κοστος χρησης κλπ..
Διορθώνω, 32k, με την επιδότηση πάμε στα 27

Αν το συγκρίνεις με την απλή έκδοση του Corsa που κοστίζει 14,
έχεις κανένα 150αρι τέλη λιγότερα
πιο χαμηλά σφάλιστρα(?)
χαμηλότερο κόστος καυσίμου

με το απλό Corsa, με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις περίπου 1200 ευρώ σε βενζίνες
με το ηλεκτρικό, πάλι με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις 255 kwh, με 0,08 ευρώ την kwh=20,5 ευρώ

φαντάζομαι οι ζημιές που βγαίνουν σε βάθος χρόνου είναι μεγαλύτερες στο βενζινοκίνητο αλλά δεν τις προσμετρώ

το σημαντικότερο είναι η αξία μεταπώλησης. σε 10 χρόνια, το ένα θα είναι σκουπίδι ενώ το άλλο θα έχει καλή μεταπωλητική αξία

νίκη ηλεκτρικού, στα σημεία και έχουμε ακόμα 2020

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:54
από EKPLIKTIKOS
Ενα θεμα ειναι τι θα γινει με το κοστος του ρεύματος τα επόμενα χρονια. Νομίζω είχα διαβασει οτι λιγνίτης τελος, αυτό δεν είναι πιθανό να αυξησει το κόστος του ρεύματος;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 14:57
από elchav
EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:54 Ενα θεμα ειναι τι θα γινει με το κοστος του ρεύματος τα επόμενα χρονια. Νομίζω είχα διαβασει οτι λιγνίτης τελος, αυτό δεν είναι πιθανό να αυξησει το κόστος του ρεύματος;
δύσκολο, θα το κρατήσει χαμηλά το ΦΑ, ενδεχομένως να πέσει κι άλλο γιατί ο λιγνίτης δεν είναι πια φθηνός (λόγω προστίμων,carbon tax, κα)

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 15:10
από sys3x
EKPLIKTIKOS έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:27
sys3x έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:02
Έκανα τεστ ντράηβ το προηγούμενο μοδέλο την προηγούμενη βδομάδα.
Πολύ καλές αναρτήσεις, καθόλου νεύρο για ηλεκτρικό (ενώ θα μπορούσε άνετα να έχει) και αυτό που με χάλασε πιο πολύ ότι δεν πάει (ενώ μπορεί) ούτε μισό χλμ/ω παραπάνω από τα 45 χλμ/ω.
Τέλειο ειναι αρκεί να μη χρειάζεσαι δρομους ταχειας κυκλοφοριας. Αλλιως τρεχάτε ποδαρακια μου να μη σας χεσει ο κωλος :a040:
Αν όμως εισαι κομπλε με αυτο, χτυπα το. Κ αν έχεις μπριζα ευκολη.
Πρίζες όχι πρίζα :lol:, παντού έχει, επίσης η μπαταρία βγαίνει για πλάκα και την φορτίζεις όπου γουστάρεις.
Ναι αυτό λέω και γω πάντως, ότι είναι σχεδόν τέλειο, αυτά τα δύο μόνο με χαλάνε, σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας όντως θα παίξει χοντρό πρόβλημα και όχι μόνον, σκέψου σε έναν στενό δρόμο με παρκαρισμένα παντού να έχεις πίσω σου κανέναν με κάνα χόντα ξέρωγω ή σέατ πίπιζα πειραγμένο με αεροτομή έτοιμο για απογείωση και εσύ να πηγαίνεις με 45χ/ω ακριβώς όμως! :o

Θα γίνουμε πολλοί και θα συνηθίσουν;
Κάτι άλλο;
Δε ξέρω, αλλά πρόμπλεμ.
:102:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 15:33
από dna replication
elchav έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:50 με το απλό Corsa, με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις περίπου 1200 ευρώ σε βενζίνες
με το ηλεκτρικό, πάλι με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις 255 kwh, με 0,08 ευρώ την kwh=20,5 ευρώ
έτσι υπολογίζεις και τις ανεμογεννήτριες...
είναι τουλάχιστον 200€

Αυτά δίνει ο κατασκευαστής πολλαπλασίασε τα με 15.000χλμ

https://ev-database.org/car/1192/Opel-C ... efficiency

Real Energy Consumption Estimation between 110 - 231 Wh/km
City - Cold Weather * 167 Wh/km
Highway - Cold Weather * 231 Wh/km
Combined - Cold Weather * 196 Wh/km
City - Mild Weather * 110 Wh/km
Highway - Mild Weather * 180 Wh/km
Combined - Mild Weather * 143 Wh/km

Indication of real-world energy use in several situations. Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating. Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C. The energy use will depend on speed, style of driving, climate and route conditions.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 16:18
από enterprise-psi
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:57 E τι σχέση έχει το μηχανάκι με το ποδήλατο...
Τυπε , ο τύπος λέει , το ηλεκτροκίνητο θα βουλιάξει γρηγορότερα στην θάλασσα, οκ; :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 16:45
από elchav
dna replication έγραψε: 24 Ιουν 2020, 15:33
elchav έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:50 με το απλό Corsa, με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις περίπου 1200 ευρώ σε βενζίνες
με το ηλεκτρικό, πάλι με 15.000 χλμ/έτος, καταναλώνεις 255 kwh, με 0,08 ευρώ την kwh=20,5 ευρώ
έτσι υπολογίζεις και τις ανεμογεννήτριες...
είναι τουλάχιστον 200€

https://ev-database.org/car/1192/Opel-C ... efficiency

Real Energy Consumption Estimation between 110 - 231 Wh/km
ναι μου έφυγε το μηδενικό, βέβαια μονό εσύ δεν το κατάλαβες, μιας και πρέπει να είσαι τραγικά χαζός για να θεωρήσεις ότι θα κάνεις 15.000 με κάνα εικοσαρικο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2020, 21:30
από Μηχανικός
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:57
Η σέλα του ποδηλάτου πονάει, δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγεις.
Αλλά μετά από κανα μήνα σταματάει ο πόνος από μόνος του.
Απλά δεν ξανακάνεις παιδιά :lol:
Έχω ακούσει από γιατρό ότι η καλύτερη γυμναστική για αιμορροΐδες είναι το ποδήλατο και η στενή σέλα του ποδηλάτου.
Δεν αστειεύομαι.

Μπορεί όπως λες να έχεις άλλο πρόβλημα.
Οι πολεμιστές καβαλάρηδες από τις στέπες της Ασίας, που πέρναγαν όλη τη ζωή τους πάνω στο άλογο, είχαν σοβαρό πρόβλημα με τα αρχίδια τους. :D