Re: Να επανέλθει η βίτσα στα σχολεία;
Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2024, 12:24
Ευχολόγια, που απλώς δικαιολογούν την πλήρη αδράνεια/αδυναμία/παθητικότητα στην αντιμετώπιση του άμεσου προβλήματος για ό,τι συμβαίνει τώρα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Παπαριές μαρίτσα μ.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:37
Όμως θα προσπαθήσω να μεταφράσω τα λόγια του υπουργού παιδείας της Νορβηγίας.
Οι γονείς μας στέλνουν τα παιδιά τους λευκό χαρτί αν εμείς γράψουμε μουτζούρες σε αυτό το χαρτί έχουν κάθε δικαίωμα να μας μηνύσουν.
Όχι απλά λέει το αυτονόητο , ότι ακόμα και αλκοολικό γονέα (το είπε πιο κάτω γιατί αυτοί το έχουν μεγάλο πρόβλημα) να έχει ένα παιδί ή ένα φασίστα , θα πρέπει το παιδί με του μπαίνει στο περιβάλλον του σχολείου να σώζεται.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:44Παπαριές μαρίτσα μ.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:37
Όμως θα προσπαθήσω να μεταφράσω τα λόγια του υπουργού παιδείας της Νορβηγίας.
Οι γονείς μας στέλνουν τα παιδιά τους λευκό χαρτί αν εμείς γράψουμε μουτζούρες σε αυτό το χαρτί έχουν κάθε δικαίωμα να μας μηνύσουν.
Μ' αυτήν την σαχλή ποιητική δήλωση ο υπουργός απλώς διαγράφει τελείως τον ρόλο των γονέων και ορίζει αυθαιρέτως ως βασικούς κηδεμόνες τους εκπαιδευτικούς.
Το ζητούμενο είναι ο αλληλοσεβασμός και συνεργασία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών.

Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:55 Δεν καταλαβαίνετε πόσο τριτοκοσμικές είναι οι συνθήκες στα σχολεία των παιδιών ε ;
Ωραία στην Κρήτη έγινε απομάκρυνση του αμίαντου και αντικατάσταση στέγης με ειδικό συνεργείο από τις Αμερικανικές βάσεις.
Ξέρετε τι στολές φορούσαν;
[img]https://i.postimg.cc/qR3N3FkS/3-40 ... .png[/img]
Έτσι ήρθανε περίπου ντυμένοι , και στο προαύλιο έπαιζαν τα παιδάκια και κοιτούσαν οι εκπαιδευτικοί.
Αχ Ελλλλαδάρραααααααα .
Ρε ρίξτε τους πυρηνικά σας λέω αντέχουν.
εσυ δεν εισαι που εδωσες 12000 για συμβουλο γαμου?Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:00 Αφού ο καθένας έγραψε την γνώμη του για τα κωλόπαιδα έχω και εγώ την γνώμη μου.
Όχι βίτσα πυρηνικά , πυρηνικά.
Βρε Niki, πώς ακριβώς θα σωθεί ένα παιδί από ένα προβληματικό γονεϊκό περιβάλλον, όταν επιστρέφει από το σχολείο στο σπίτι, όσο "ιδανικό" και να είναι το σχολικό περιβάλλον;Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:48Όχι απλά λέει το αυτονόητο , ότι ακόμα και αλκοολικό γονέα (το είπε πιο κάτω γιατί αυτοί το έχουν μεγάλο πρόβλημα) να έχει ένα παιδί ή ένα φασίστα , θα πρέπει το παιδί με του μπαίνει στο περιβάλλον του σχολείου να σώζεται.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:44Παπαριές μαρίτσα μ.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:37
Όμως θα προσπαθήσω να μεταφράσω τα λόγια του υπουργού παιδείας της Νορβηγίας.
Οι γονείς μας στέλνουν τα παιδιά τους λευκό χαρτί αν εμείς γράψουμε μουτζούρες σε αυτό το χαρτί έχουν κάθε δικαίωμα να μας μηνύσουν.
Μ' αυτήν την σαχλή ποιητική δήλωση ο υπουργός απλώς διαγράφει τελείως τον ρόλο των γονέων και ορίζει αυθαιρέτως ως βασικούς κηδεμόνες τους εκπαιδευτικούς.
Το ζητούμενο είναι ο αλληλοσεβασμός και συνεργασία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών.
Όλοι ξέρετε πως , απλά βαριέστε να τα γράψετε.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:05Βρε Niki, πώς ακριβώς θα σωθεί ένα παιδί από ένα προβληματικό γονεϊκό περιβάλλον, όταν επιστρέφει από το σχολείο στο σπίτι, όσο "ιδανικό" και να είναι το σχολικό περιβάλλον;Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:48Όχι απλά λέει το αυτονόητο , ότι ακόμα και αλκοολικό γονέα (το είπε πιο κάτω γιατί αυτοί το έχουν μεγάλο πρόβλημα) να έχει ένα παιδί ή ένα φασίστα , θα πρέπει το παιδί με του μπαίνει στο περιβάλλον του σχολείου να σώζεται.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:44
Παπαριές μαρίτσα μ.
Μ' αυτήν την σαχλή ποιητική δήλωση ο υπουργός απλώς διαγράφει τελείως τον ρόλο των γονέων και ορίζει αυθαιρέτως ως βασικούς κηδεμόνες τους εκπαιδευτικούς.
Το ζητούμενο είναι ο αλληλοσεβασμός και συνεργασία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών.
Ή αφαιρείται η επιμέλεια από τους ακατάλληλους γονείς και αναλαμβάνει η πολιτεία την κηδεμονία του ή όχι.
Διαφορετικά, το παιδί θα σαλτάρει.
Ναι ρε συ, από εσένα περιμένουμε να μας επιμορφώσεις. Συνέχισε.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:12Όλοι ξέρετε πως , απλά βαριέστε να τα γράψετε.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:05Βρε Niki, πώς ακριβώς θα σωθεί ένα παιδί από ένα προβληματικό γονεϊκό περιβάλλον, όταν επιστρέφει από το σχολείο στο σπίτι, όσο "ιδανικό" και να είναι το σχολικό περιβάλλον;Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 12:48
Όχι απλά λέει το αυτονόητο , ότι ακόμα και αλκοολικό γονέα (το είπε πιο κάτω γιατί αυτοί το έχουν μεγάλο πρόβλημα) να έχει ένα παιδί ή ένα φασίστα , θα πρέπει το παιδί με του μπαίνει στο περιβάλλον του σχολείου να σώζεται.
Ή αφαιρείται η επιμέλεια από τους ακατάλληλους γονείς και αναλαμβάνει η πολιτεία την κηδεμονία του ή όχι.
Διαφορετικά, το παιδί θα σαλτάρει.
Όταν ένα παιδάκι ζητάει από μόνο του να διαβάσει στην βιβλιοθήκη του σχολείου την ανύπαρκτη στα πιο πολλά , όταν ένα παιδάκι ζητάει πολλές παράλληλες εθελοντικές σχολικές δραστηριότητες που δεν υπάρχουν στα πιο πολλά ,όταν ένα παιδί ζητάει ενισχυτική διδασκαλία που στα πιο πολλά δεν υπάρχει τότε ο ανύπαρκτος κοινωνικός λειτουργός του σχολείου με τον ανύπαρκτο ψυχολόγο μυρίζονται ότι το παιδάκι απλά δεν θέλει να πάει πίσω στο σπίτι του και αρχίζουν να το ψάχνουν.
Είναι πολλά βαριέμαι να γράφω ρίξτε τους πυρηνικά να τελειώνουμε.
Συγνώμη αλλά έτσι ξεκίνησα αυτό δείχνει ότι γνωρίζω ότι όλοι γνωρίζετε.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:14Ναι ρε συ, από εσένα περιμέναμε να μας επιμορφώσεις. Συνέχισε.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:12ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:05
Βρε Niki, πώς ακριβώς θα σωθεί ένα παιδί από ένα προβληματικό γονεϊκό περιβάλλον, όταν επιστρέφει από το σχολείο στο σπίτι, όσο "ιδανικό" και να είναι το σχολικό περιβάλλον;
Ή αφαιρείται η επιμέλεια από τους ακατάλληλους γονείς και αναλαμβάνει η πολιτεία την κηδεμονία του ή όχι.
Διαφορετικά, το παιδί θα σαλτάρει.
Όλοι ξέρετε πως , απλά βαριέστε να τα γράψετε.
Όταν ένα παιδάκι ζητάει από μόνο του να διαβάσει στην βιβλιοθήκη του σχολείου την ανύπαρκτη στα πιο πολλά , όταν ένα παιδάκι ζητάει πολλές παράλληλες εθελοντικές σχολικές δραστηριότητες που δεν υπάρχουν στα πιο πολλά ,όταν ένα παιδί ζητάει ενισχυτική διδασκαλία που στα πιο πολλά δεν υπάρχει τότε ο ανύπαρκτος κοινωνικός λειτουργός του σχολείου με τον ανύπαρκτο ψυχολόγο μυρίζονται ότι το παιδάκι απλά δεν θέλει να πάει πίσω στο σπίτι του και αρχίζουν να το ψάχνουν.
Είναι πολλά βαριέμαι να γράφω ρίξτε τους πυρηνικά να τελειώνουμε.
Όχι, κατά τα φαινόμενα δεν ξέρουν όλοι τι ακριβώς σημαίνει γονεϊκή διαχείριση παιδιών δημοτικού και εφήβων. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Μόνον όσοι την έχουν ζήσει, είτε από προσωπικές τους γονεϊκές εμπειρίες είτε από εμπειρίες φίλων, μπορούν να το καταλάβουν. Όσοι δεν έχουν παιδιά, θα μείνουν στα μπλαμπλαμπλά για το πως και γιατί.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:16Συγνώμη αλλά έτσι ξεκίνησα αυτό δείχνει ότι γνωρίζω ότι όλοι γνωρίζετε.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:14Ναι ρε συ, από εσένα περιμέναμε να μας επιμορφώσεις. Συνέχισε.Niki έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:12
Όλοι ξέρετε πως , απλά βαριέστε να τα γράψετε.
Όταν ένα παιδάκι ζητάει από μόνο του να διαβάσει στην βιβλιοθήκη του σχολείου την ανύπαρκτη στα πιο πολλά , όταν ένα παιδάκι ζητάει πολλές παράλληλες εθελοντικές σχολικές δραστηριότητες που δεν υπάρχουν στα πιο πολλά ,όταν ένα παιδί ζητάει ενισχυτική διδασκαλία που στα πιο πολλά δεν υπάρχει τότε ο ανύπαρκτος κοινωνικός λειτουργός του σχολείου με τον ανύπαρκτο ψυχολόγο μυρίζονται ότι το παιδάκι απλά δεν θέλει να πάει πίσω στο σπίτι του και αρχίζουν να το ψάχνουν.
Είναι πολλά βαριέμαι να γράφω ρίξτε τους πυρηνικά να τελειώνουμε.
Έχεις πηδήξει το α, το β,το γ, το δ μέχρι το κ και βρέθηκες στο λάμδα.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Οκτ 2024, 13:36Όχι, κατά τα φαινόμενα δεν ξέρουν όλοι τι ακριβώς σημαίνει γονεϊκή διαχείριση παιδιών δημοτικού και εφήβων. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Μόνον όσοι την έχουν ζήσει, είτε από προσωπικές τους γονεϊκές εμπειρίες είτε από εμπειρίες φίλων, μπορούν να το καταλάβουν. Όσοι δεν έχουν παιδιά, θα μείνουν στα μπλαμπλαμπλά για το πως και γιατί.
Γιατί μέχρι το δημοτικό, οι γονείς έχουν έναν πολύ μεγαλύτερο έλεγχο, από την εφηβεία και μετά, το πράγμα ξεφεύγει και δεν εξαρτάται πια από τους γονείς και την όποια επικοινωνία έχουν με τα παιδιά τους αλλά κυρίως από τις παρέες.
Η καταξίωση στις παρέες έχουν σχεδόν πάντα για τους εφήβους πολύ μεγαλύτερη σημασία, ακόμη και αν έχουν καλές σχέσεις με τους γονείς τους. Οπότε, τα πάντα εξαρτώνται από τις παρέες.
Το πόσο βαθιά ή επιφανειακά θα επηρεασθεί ο κάθε έφηβος από τις παρέες, επίσης έχει σχέση με το χαρακτήρα που έχει διαμορφώσει όταν ήταν πιτσιρίκι. Αλλά σε κάθε περίπτωση, περισσότερη σημασία έχει για τον κάθε έφηβο η επιδοκιμασία από την κάθε παρέα παρά η επιδοκιμασία από τους γονείς. Τους γονείς απλώς τους "ανέχονται" σ' αυτήν τη φάση.