Re: Η κατάσταση ξεφεύγει.
Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2024, 15:23
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Τόσο μεγάλα δυστυχήματα έχουν συμβεί είτε σε Τανζανίες, Ανγκόλες και Ινδίες, είτε σε χώρες του πρώτου κόσμου αλλά κυριολεκτικά πριν έναν αιώνα.Otto Weininger έγραψε: 19 Φεβ 2024, 08:46Γκάνα; Μοζαμβίκη; Γερμανία;esu έγραψε: 19 Φεβ 2024, 01:28
Τι είδους χώρα έχει σύστημα ασφαλείας ενός επιπέδου και ενός υπαλλήλου, που με μια "αστοχία" σκοτώνει δεκάδες ανθρώπους; Γκάνα; Μοζαμβίκη;
Two months after the accident, investigators announced that it had been caused by a Deutsche Bahn train dispatcher who gave incorrect orders to the two trains while distracted by a game he was playing on his mobile phone.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bad_Aib ... l_accident

Πάρα πάρα πολύ καλά ξηγιέται ο κύριος Καραμανλής, κανονικά θα έπρεπε να σηκωθεί από το έδρανο να του ρίξει και μια χλέπα που τολμάει και τον αντιμετωπίζει σαν μάρτυρα, άκου εκεί μάρτυρα, δικό τους ειν το μαγαζί αφού λαίμαι.Orion22 έγραψε: 19 Φεβ 2024, 15:23 αντε και μια εδώ:
https://twitter.com/SinodinosP/status/1 ... 6776734727
esu έγραψε: 19 Φεβ 2024, 15:27Otto Weininger έγραψε: 19 Φεβ 2024, 08:46Γκάνα; Μοζαμβίκη; Γερμανία;esu έγραψε: 19 Φεβ 2024, 01:28
Τι είδους χώρα έχει σύστημα ασφαλείας ενός επιπέδου και ενός υπαλλήλου, που με μια "αστοχία" σκοτώνει δεκάδες ανθρώπους; Γκάνα; Μοζαμβίκη;
Two months after the accident, investigators announced that it had been caused by a Deutsche Bahn train dispatcher who gave incorrect orders to the two trains while distracted by a game he was playing on his mobile phone.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bad_Aib ... l_accident
Αν εννοείς μεγάλα, βάσει του αριθμού των θυμάτων, σου λέω ότι είναι άσχετο.
12 νεκρούς και 85 τραυματίες ειχε αυτό που σου έβαλα. Και είχε "μόνο" τόσους γιατί οι ταχύτητες των τραίνων έτυχε εκεί είναι πολύ μικρότερες εκείνη την ώρα.
Κατά τα άλλα είδες πως έγινε ή ούτε καν διάβασες;
- " Δεν κατάφερα, δεν καταφέραμε να ξεριζώσουμε την νοοτροπία του «έλα μωρε»

Otto Weininger έγραψε: 19 Φεβ 2024, 16:47 Αν εννοείς μεγάλα, βάσει του αριθμού των θυμάτων, σου λέω ότι είναι άσχετο.
12 νεκρούς και 85 τραυματίες ειχε αυτό που σου έβαλα. Και είχε "μόνο" τόσους γιατί οι ταχύτητες των τραίνων έτυχε εκεί είναι πολύ μικρότερες εκείνη την ώρα.
Κατά τα άλλα είδες πως έγινε ή ούτε καν διάβασες;

γαργάραπατησιωτης έγραψε: 19 Φεβ 2024, 08:11Kρέμεται από τις οδηγίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.esu έγραψε: 19 Φεβ 2024, 01:28Αστοχία υπαλλήλου. Είσαι σοβαρός;
Εδώ μιλάμε για τρένα που πήγαιναν αντίθετα επί πόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή, και δεν υπήρχε ένα σύστημα ασφαλείας να ειδοποιήσει. Δεν μιλάμε για συστήματα αυτόματης πέδησης καν. Δεν μιλάμε καν για γελείες δικλέιδες ασφαλείας όπως στο στρατό στην σκοπιά, με δύο υπαλλήλους αντί για έναν που μπορεί να πάθει το οτιδήποτε (ακόμα κι αν δεν είναι παράνομα διορισμένος, ακατάλληλος, και ανεκπαίδευτος σαν αυτόν). ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΕΘΑΝΑΝ 57 ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Και μου μιλάς για Ιαπωνικά ηλεκτρονικά συστήματα που τάχα δεν γνωρίζουνε οι μηχανικοί μας και γι αυτό δεν περατώθηκαν οι συμβάσεις;
Τι είδους χώρα έχει σύστημα ασφαλείας ενός επιπέδου και ενός υπαλλήλου, που με μια "αστοχία" σκοτώνει δεκάδες ανθρώπους; Γκάνα; Μοζαμβίκη; Κάθε σύστημα ασφαλειάς εξ ορισμού έχει πολλά επίπεδα. Αν αστοχήσει κάτι, θα δράσει το επόμενο επίπεδο κοκ, κάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος όλο και μικρότερες.
Θέλεις στο επόμενο αεροπλάνο που θα ανέβεις να κρέμεται η ζωή σου από μία αστοχία υπαλλήλου; Υπάρχει έλεγχος και επανέλεγχος, ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ που ακολουθούνται, προβλεπόμενη συντήρηση κλπ. Διαφορετικά, στατιστικά, θα είχαμε αμέτρητες πτώσεις αεροπλάνων καθημερινά.ποιος, που παίρνει το τρένο με έστω και την σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι θα τρακάρει μετωπικά με άλλο τρένο;Οι συγκοινωνίες διεξάγονται με τα υπάρχοντα μέσα και λαμβάνοντας υπ όψιν τους κινδύνους.
Τώρα βέβαια στην Ελλάδα έχουμε συλλογικό τραύμα και θα μπαίνουμε στα πίσω βαγόνια. Για πριν μιλάω.
Δεν συγκρίνω τίποτα.esu έγραψε: 20 Φεβ 2024, 00:06Otto Weininger έγραψε: 19 Φεβ 2024, 16:47 Αν εννοείς μεγάλα, βάσει του αριθμού των θυμάτων, σου λέω ότι είναι άσχετο.
12 νεκρούς και 85 τραυματίες ειχε αυτό που σου έβαλα. Και είχε "μόνο" τόσους γιατί οι ταχύτητες των τραίνων έτυχε εκεί είναι πολύ μικρότερες εκείνη την ώρα.
Κατά τα άλλα είδες πως έγινε ή ούτε καν διάβασες;
Αυτός είναι ο σιδηροδρομικός χάρτης της Γερμανίας. Θέλεις τον ελληνικό;
Έχει ανά έτος 132 εκατομμύρια ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων και συνολικά κόβει 1,5 δισ εισητήρια. Για να μην μιλήσουμε για αμαξοστοιχίες cargo, με τα λιμάνια και την βιομηχανία και τον πληθυσμό που έχουν, και που τροφοδοτούν όλη την Ευρώπη. Είναι ένα δίκτυο 33.000 χλμ και δεν υπάρχουν σε όλο το δίκτυο τα ίδια στάνταρ ασφαλείας.
Ελληνικοί σιδηρόδρομοι 2.500 χλμ. Επί της ουσίας μια γραμμή.
πατησιωτης έγραψε: 19 Φεβ 2024, 08:11Kρέμεται από τις οδηγίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.esu έγραψε: 19 Φεβ 2024, 01:28 Θέλεις στο επόμενο αεροπλάνο που θα ανέβεις να κρέμεται η ζωή σου από μία αστοχία υπαλλήλου
Και δύο μόνο αεροπλάνα να είναι στον ουρανό εάν είναι σε πορεία σύγκρουσης και ο ελεγκτής μεθυσμένος όλα τα τέλεια συστήματα που έχουν δεν θα μπορέσουν να αποφύγουν τη σύγκρουση.Κάτι παρόμοιο έγινε με τον σταθμάρχη και τα τραίνα.Και είχε γίνει και με τον πλοίαρχο του "Σάμινα" που έριξε το πλοίο στα βράχια επειδή έβλεπε ποδόσφαιρο.Τότε ανέκραξε ο Σημίτης "αυτή είναι η Ελλάδα" και διαμαρτυρόταν ο Καραμανλής,όχι αυτός,ο άλλος.Και έγραφαν οι εφημερίδες για το πως λειτουργούν οι φάροι στην Ελλάδα και για τα σωσίβια που είχε το πλοίο και διάφορα άλλα ως συνήθως γιατί δεν θέλουν να εστιάζουν στο γεγονός ότι πάντα τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας κρέμονται τελικά από κάποιους συνηθισμένους ανθρώπους διότι αν το κάνουν θα ζητηθεί αυστηρός κανονισμός για όλους τους "εργαζόμενους" που πρέπει στην Ελλάδα πάντα να εμφανίζονται ως καταπιεσμένοι από τα "μεγάλα κεφάλια".
Δεν πολυγράφουν όμως για αυτό.Για κάποιο λόγο είναι πιο πιασάρικο το ξυλόλιο.Orion22 έγραψε: 20 Φεβ 2024, 00:22 βέβαια ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη για τους ανεπαρκεις βαρύνει αυτούς που επέτρεψαν -λέω εγώ τώρα- σε έναν αχθοφόρο να γίνει σταθμάρχης και μάλιστα άλλαξαν τον νόμο για να συμβεί αυτό
Σιχαμερός γελοίος βάτραχος. Σε κανονική χώρα θα ήταν ήδη φυλακή μιας και παραδέχεται ότι ήξερε και δεν έκανε τίποτα. Την νοοτροπία του έλα μωρέ λέει ο λιγδιλος, που πρώτα την έχει αυτός.Orion22 έγραψε: 19 Φεβ 2024, 15:23 αντε και μια εδώ:
https://twitter.com/SinodinosP/status/1 ... 6776734727
Αν η ανάρτηση είναι αληθινή και όχι προϊόν επεξεργασίας (και επίσης όχι αποκομμένη από άλλες), τότε έχουμε να κάνουμε με την κλασική περίπτωση της ''ψυχραιμίας'', της ουδετερότητας και των ''ίσων αποστάσεων'' που συνήθως τηρούμε όταν κάποιο συμβάν δεν μας επηρεάζει προσωπικά.
Και μάλιστα, υπουργός Συγκοινωνιών.Orion22 έγραψε: 19 Φεβ 2024, 16:53- " Δεν κατάφερα, δεν καταφέραμε να ξεριζώσουμε την νοοτροπία του «έλα μωρε»
η νοοτροπία του έλα μωρέ:![]()