Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
αυτός ο τυπάς θεός σχορέστον απο την Εανή το γράφει και ανορθόγραφα ή έτσι την πρόφεραν οι Μακεδόνες
λεγόταν Φλάβιος Λεωνας
το Λεωνάς καθαρά μακεδονικό
και αναφέρει και ένα Αρχέλαο που είχε ονομα παλιού βασιλιά της Μακεδονίας
πόσο πχιο Μακεδόνες πχια
Σέλευκας έγραψε: 09 Ιαν 2023, 22:21
Τωρα που βρήκα επιγραφές ρωμαΙκών χρόνων απο τη μακεδονία βλέπω οτι γιορτάζεται ο Δίας Υψηστος που μόνο σ τη Μακεδονια είχε τέτοιο όνομα. Βλέπω επιγραφή
Φι — λωτέ-
ρα — ' Αρριδαί-
ου 'Ερμή Α
γοραία) έου-
5 χήν.
Δηλαδή Αρριδαίος και Φιλωτερα (;) δεν ήταν αποκλειστικά μακεδονικα ονόματα και ήρθαν από την Αιτωλία;
Τέλος πάντων οι Μακεδόνες ως διακριτή οντότητα δεν αναφέρονται μετά τον 6ο αιώνα. Αλλά οχι απο την εποχή του Ανδρίσκου που λες δηλαδή το 200 π.χ
σου έβαλα πριν την Ευσεβία που αναφέρεται οτι έχει σφόδρα ελληνική καταγωγή και έχει δυο λατινικά ονοματα και ένα ελληνικό. Εντάξει αμερικάνιζαν τότε για να μην τους φάνε τα λιοντάρια. Επιμένεις να μας φέρνεις τα λατινικά ονόματα λες και έπιασες τον πούτσο απο τα μαλλιά.
Και εδώ είναι νήμα για το σκοπιανικό πρόβλημα και το έκανες νήμα ρωμαϊκής περιόδου με αλβανικούς προβληματισμούς.
ναι αλλά δεν είναι στη Μακεδονία αυτός ούτε στην εποχή.
Παρεμπιπτόντως έχω γελάσει και εγώ με κάτι Πίερους απο πρώην φραγκοκρατούμενες περιοχές. Ελπίζω να γιορτάζουν του αγίου Πέτρου, μη χάνουν τσάμπα τη γιορτή τους.
Σέλευκας έγραψε: 09 Ιαν 2023, 22:21
Τωρα που βρήκα επιγραφές ρωμαΙκών χρόνων απο τη μακεδονία βλέπω οτι γιορτάζεται ο Δίας Υψηστος που μόνο σ τη Μακεδονια είχε τέτοιο όνομα. Βλέπω επιγραφή
Φι — λωτέ-
ρα — ' Αρριδαί-
ου 'Ερμή Α
γοραία) έου-
5 χήν.
Δηλαδή Αρριδαίος και Φιλωτερα (;) δεν ήταν αποκλειστικά μακεδονικα ονόματα και ήρθαν από την Αιτωλία;
Τέλος πάντων οι Μακεδόνες ως διακριτή οντότητα δεν αναφέρονται μετά τον 6ο αιώνα. Αλλά οχι απο την εποχή του Ανδρίσκου που λες δηλαδή το 200 π.χ
κοίτα μια άλλη επιγραφή
Corinth 8,1 15 Saronic Gulf, Corinthia, and the Argolid (IG IV) : Korinthia
ἐπιβατήριον
Λ(ούκιος) Κλώδιος Ἀρριδαῖος Κορίνθιος
έχεις μεγάλη πλάκα ρε φιλε... και τρως και μπουγατσα με γαυρο... τι σει συ ρέϊ;
δεν έχει βρεθεί Αρριδαίος σε άλλο μέρος εκτός της Μακεδονίας, προσπαθείς να κρατηθείς απο τα μαλλιά σου για να μη πνιγεις
Αρριδαίος ο Πρεσβύτερος (1η χιλιετία π.Χ.). Πρίγκιπας της Μακεδονίας. Βασιλέας της Ελιμείας. Υιός του Αμύντου Α' του Μεγάλου. Οίκος: Αργεάδες.
Αρριδαίος ο Νεώτερος (1η χιλιετία π.Χ.). Πρίγκιπας της Μακεδονίας. Υιός του Αλεξάνδρου Α' του Φιλέλληνος. Οίκος: Αργεάδες
Αρριδαίος ο Σφετεριστής. Υιός του Αμύντου Γ' του Επιφανούς. Οίκος: Αργεάδες
Αρριδαίος ( Φίλιππος Γ') ο Αμβλύνους (4ος π.Χ.). Βασιλέας της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας. Οίκος: Αργεάδες
Αρριδαίος ο Διακομιστής (1η χιλιετία π.Χ.). Αντιβασιλέας της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας. Οίκος: ?
Αρριδαίος ο Ατυχής. Αδελφός (ή εξάδελφος) του Αντιπάτρου του Ετησίου. Οίκος: Ιολλαΐδες
Σου έφερα και τη λατρεία του Διός Υψίστου. Τι δουλειά είχαν οι Καλαματιανοί να γιορτάζουν Δία Ύψιστο, είχαν και στο χωριό τους;
Σέλευκας έγραψε: 09 Ιαν 2023, 22:21
Τωρα που βρήκα επιγραφές ρωμαΙκών χρόνων απο τη μακεδονία βλέπω οτι γιορτάζεται ο Δίας Υψηστος που μόνο σ τη Μακεδονια είχε τέτοιο όνομα. Βλέπω επιγραφή
Φι — λωτέ-
ρα — ' Αρριδαί-
ου 'Ερμή Α
γοραία) έου-
5 χήν.
Δηλαδή Αρριδαίος και Φιλωτερα (;) δεν ήταν αποκλειστικά μακεδονικα ονόματα και ήρθαν από την Αιτωλία;
Τέλος πάντων οι Μακεδόνες ως διακριτή οντότητα δεν αναφέρονται μετά τον 6ο αιώνα. Αλλά οχι απο την εποχή του Ανδρίσκου που λες δηλαδή το 200 π.χ
κοίτα μια άλλη επιγραφή
Corinth 8,1 15 Saronic Gulf, Corinthia, and the Argolid (IG IV) : Korinthia
ἐπιβατήριον
Λ(ούκιος) Κλώδιος Ἀρριδαῖος Κορίνθιος
έχεις μεγάλη πλάκα ρε φιλε... και τρως και μπουγατσα με γαυρο... τι σει συ ρέϊ;
δεν έχει βρεθεί Αρριδαίος σε άλλο μέρος εκτός της Μακεδονίας, προσπαθείς να κρατηθείς απο τα μαλλιά σου για να μη πνιγεις
Αρριδαίος ο Πρεσβύτερος (1η χιλιετία π.Χ.). Πρίγκιπας της Μακεδονίας. Βασιλέας της Ελιμείας. Υιός του Αμύντου Α' του Μεγάλου. Οίκος: Αργεάδες.
Αρριδαίος ο Νεώτερος (1η χιλιετία π.Χ.). Πρίγκιπας της Μακεδονίας. Υιός του Αλεξάνδρου Α' του Φιλέλληνος. Οίκος: Αργεάδες
Αρριδαίος ο Σφετεριστής. Υιός του Αμύντου Γ' του Επιφανούς. Οίκος: Αργεάδες
Αρριδαίος ( Φίλιππος Γ') ο Αμβλύνους (4ος π.Χ.). Βασιλέας της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας. Οίκος: Αργεάδες
Αρριδαίος ο Διακομιστής (1η χιλιετία π.Χ.). Αντιβασιλέας της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας. Οίκος: ?
Αρριδαίος ο Ατυχής. Αδελφός (ή εξάδελφος) του Αντιπάτρου του Ετησίου. Οίκος: Ιολλαΐδες
Σου έφερα και τη λατρεία του Διός Υψίστου. Τι δουλειά είχαν οι Καλαματιανοί να γιορτάζουν Δία Ύψιστο, είχαν και στο χωριό τους;
Εισαι γκαβός; Δεν βλεπεις την επιγραφή από την Κόρινθο ; Ποιος ο λογος να βαλεις αυτην την λίστα; Και λες και την κουταμάρα σου ο,τι δεν έχει βρεθει Αρριδαιος εκτος Μακεδονιας...
Ξέρεις ποσες μακεδονικές πόλεις ιδρύθηκαν στην Μικρά Ασία μετά την νικη επί των Περσών; Ξερεις ποσα χρόνια η Μικρά Ασία ανήκε σε βασίλειο Μακεδόνα βασιλιά;
σου έβαλα πριν την Ευσεβία που αναφέρεται οτι έχει σφόδρα ελληνική καταγωγή και έχει δυο λατινικά ονοματα και ένα ελληνικό. Εντάξει αμερικάνιζαν τότε για να μην τους φάνε τα λιοντάρια. Επιμένεις να μας φέρνεις τα λατινικά ονόματα λες και έπιασες τον πούτσο απο τα μαλλιά.
Και εδώ είναι νήμα για το σκοπιανικό πρόβλημα και το έκανες νήμα ρωμαϊκής περιόδου με αλβανικούς προβληματισμούς.
ναι αλλά δεν είναι στη Μακεδονία αυτός ούτε στην εποχή.
Παρεμπιπτόντως έχω γελάσει και εγώ με κάτι Πίερους απο πρώην φραγκοκρατούμενες περιοχές. Ελπίζω να γιορτάζουν του αγίου Πέτρου, μη χάνουν τσάμπα τη γιορτή τους.
Η Εουσέμπια είχε Ελληνικη καταγωγη και οχι Μακεδονικη... Το Μακεδονικη το γραφεις εσυ και οχι ο Ιουλιανος... Αν υπήρχε μακεδονικη εθνοτητα ή φυλετικοτητα θα έγραφε ο Ιουλιανός περί σφόδρα Μακεδονικης καταγωγης της Εουσέμπιας... Δεν το γραφει, δεν υπαρχει...
Ο αλλος εχει λατινικο ονομα και εσυ το γραφεις με ελληνικα και νομιζεις πως ειναι σφοδρα ελληνας κι αυτος...
σου έβαλα πριν την Ευσεβία που αναφέρεται οτι έχει σφόδρα ελληνική καταγωγή και έχει δυο λατινικά ονοματα και ένα ελληνικό. Εντάξει αμερικάνιζαν τότε για να μην τους φάνε τα λιοντάρια. Επιμένεις να μας φέρνεις τα λατινικά ονόματα λες και έπιασες τον πούτσο απο τα μαλλιά.
Και εδώ είναι νήμα για το σκοπιανικό πρόβλημα και το έκανες νήμα ρωμαϊκής περιόδου με αλβανικούς προβληματισμούς.
ναι αλλά δεν είναι στη Μακεδονία αυτός ούτε στην εποχή.
Παρεμπιπτόντως έχω γελάσει και εγώ με κάτι Πίερους απο πρώην φραγκοκρατούμενες περιοχές. Ελπίζω να γιορτάζουν του αγίου Πέτρου, μη χάνουν τσάμπα τη γιορτή τους.
Η Εουσέμπια είχε Ελληνικη καταγωγη και οχι Μακεδονικη... Το Μακεδονικη το γραφεις εσυ και οχι ο Ιουλιανος... Αν υπήρχε μακεδονικη εθνοτητα ή φυλετικοτητα θα έγραφε ο Ιουλιανός περί σφόδρα Μακεδονικης καταγωγης της Εουσέμπιας... Δεν το γραφει, δεν υπαρχει...
Ο αλλος εχει λατινικο ονομα και εσυ το γραφεις με ελληνικα και νομιζεις πως ειναι σφοδρα ελληνας κι αυτος...
Μαλλον θα ναι επειδη εκει κοντα βρεθηκε η επιγραφη του αλβανου που σε εχει στοιχειώσει...
Καταρχην σου εβαλα την Ευσεβία για να καταλάβεις οτι τα ρωμαϊκά ονόματα τα είχαν και κανονικοί Ελληνες μέχρι κάποιο διάστημα. Πολύ σύντομα τα παράτησαν εντελώς. Δεν το κατάλαβες.
Η Ευσεβία είχε καταγωγή απο τη Θεσσαλονίκη το γένος της ήταν απο τη Θεσσαλονίκη και ήταν Μακεδόνισσα και φυσικά ως Μακεδόνισσα η γλώσσα της ήταν η Κοινή.
Επίσης ξέρεις κανέναν ακόμα και τους Πτολεμαίους να αναφέρονται ως Μακεδόνες; Εκτός αν ηταν διοικητές της Μακεδονίας πουθενά δεν λέγονταν Μακεδόνες.
Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 16:09
από taxalata xalasa
Σέλευκας έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:02
....
Σου έφερα και τη λατρεία του Διός Υψίστου. Τι δουλειά είχαν οι Καλαματιανοί να γιορτάζουν Δία Ύψιστο, είχαν και στο χωριό τους;
Att. — s. I/II p.
1 Γ(άιος) Μέ(μμιος) Θρέπτος
Λαμπτρεὺς Διὶ ὑψίστῳ
εὐχήν.
Σέλευκας έγραψε: 10 Ιαν 2023, 11:02
....
Σου έφερα και τη λατρεία του Διός Υψίστου. Τι δουλειά είχαν οι Καλαματιανοί να γιορτάζουν Δία Ύψιστο, είχαν και στο χωριό τους;
Att. — s. I/II p.
1 Γ(άιος) Μέ(μμιος) Θρέπτος
Λαμπτρεὺς Διὶ ὑψίστῳ
εὐχήν.
ειναι η αττικη στην μακεδονία;
η λατρεία του Διός Υψίστου ήταν Μακεδονική. Ηταν ξεχωριστή θρησκεία που λάτρευε τον Δια ως μοναδικό θεό. Και αλλο να ειναι ύψιστος ή παμμεγιστος ο Διας ως χαρακτηρισμός και άλλο ο Διας Υψιστος ως θρησκεία.
Re: Παρανοήσεις περί του σκοπιανικού ζητήματος
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2023, 16:19
από Σέλευκας
Σου έφερα ολα τα τοπικά μακεδονικά χαρακτηριστικά σε επιγραφές απο τη Μακεδονία για να δεις οτι ειχε Μακεδόνες, τι χτυπιέσαι χωρίς λόγο; Και μας λες οτι δεν ηταν Μακεδόνες στη Μακεδονία αλλά Ελληνες που ηρθαν απο νοτια. Καλά δεν με χαλάει κιόλας αλλά τόσο χοντροειδέστατη θεωρία μονο για τους Ελληνες που δεν ηταν δούλοι των Ρωμαίων άκουσα.\ μέχρι τώρα και δευτερη αυτή.