Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2023, 18:21
50
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
50
Μα σε ρώτησα ρε φίλε, τι θες να κάνω; αφού αυτό είναι το αυτοκίνητό μου, όταν περνάω κάποιο φανταστικό σύνορο που το θεωρείς εσύ "κέντρο" πρέπει να το παρκάρω και να πάω να νοικιάσω γιάρις; Ή πρέπει να αγοράσω γιάρις σώνει και καλά επειδή οδηγάω κυρίως κέντρο και όταν θέλω να πάω ταξίδι να πάω να ζητήσω απ'το μπαμπά μου να μου δανείσει τη μπεμβέ;stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2023, 12:13 Όποιος τώρα,λόγω ματαιοδοξιας,θέλει να στριμώχνει ένα αμάξι κάποιων εκατοντάδων ίππων στο κέντρο των πόλεων αντί ενός γιαρις ξέρω γω,περαστικά του.
Ούτε λογικό είναι,ούτε ρεαλιστικό.
Άλλωστε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Εδώ στην Λάρισα προ κρίσης έβλεπες κάμποσες Καγιέν,και διάφορα άλλα "ταπεινοτερης" καταγωγής θηρία να στριμώχνονται ασθμαινοντας στην κυκλοφορία του κέντρου οπότε,ναι είναι λογικοτατη κίνηση η κυκλοφορία ενός διλιτρου gti στο κέντρο.
Η κατανάλωση αυτή μου φαίνεται μια χαρά. Εγώ με τον κουβά πόλης δεν μπορώ να την πετύχω αν κινηθώ στο κέντρο. Μόνο σε χαλαρά ταξίδια.Chilloutbuddy έγραψε: 25 Απρ 2023, 05:51 και την κατανάλωση τη ρίχνεις άνετα στο 15-17χλμ/λίτρο αν οδηγάς ήρεμα.
πανακριβο ακομη και για τα εκει δεδομενα .Chilloutbuddy έγραψε: 25 Απρ 2023, 18:2150
Στην Ελλάδα οι ντίλερς οδηγάνε κυρίως 4Χ4 λόγω αναγκαίων επαγγελματικών συναλλαγών στους χωματόδρομους του Ασπρόπυργου. Στις περισότερες άλλες χώρες παραδοσιακά οδηγάνε ΣιβικΝon4me έγραψε: 25 Απρ 2023, 18:54πανακριβο ακομη και για τα εκει δεδομενα .
σαν μεταχείρω ισως στα 30 θα αξιζει για το γρηγοροτερο FWD
Πολυ καλα εκανες και πηρες αυτο που πηρες.Chilloutbuddy έγραψε: 25 Απρ 2023, 18:29Μα σε ρώτησα ρε φίλε, τι θες να κάνω; αφού αυτό είναι το αυτοκίνητό μου, όταν περνάω κάποιο φανταστικό σύνορο που το θεωρείς εσύ "κέντρο" πρέπει να το παρκάρω και να πάω να νοικιάσω γιάρις; Ή πρέπει να αγοράσω γιάρις σώνει και καλά επειδή οδηγάω κυρίως κέντρο και όταν θέλω να πάω ταξίδι να πάω να ζητήσω απ'το μπαμπά μου να μου δανείσει τη μπεμβέ;stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2023, 12:13 Όποιος τώρα,λόγω ματαιοδοξιας,θέλει να στριμώχνει ένα αμάξι κάποιων εκατοντάδων ίππων στο κέντρο των πόλεων αντί ενός γιαρις ξέρω γω,περαστικά του.
Ούτε λογικό είναι,ούτε ρεαλιστικό.
Άλλωστε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Εδώ στην Λάρισα προ κρίσης έβλεπες κάμποσες Καγιέν,και διάφορα άλλα "ταπεινοτερης" καταγωγής θηρία να στριμώχνονται ασθμαινοντας στην κυκλοφορία του κέντρου οπότε,ναι είναι λογικοτατη κίνηση η κυκλοφορία ενός διλιτρου gti στο κέντρο.
Είναι. Αλλά κανονική πόλη, όχι Αθήνα που είναι συγχωνευμένα χωριά χωρίς δρόμους και χωρίς πάρκινγκ, στην Αθήνα το όχημα πόλης είναι το παπάκι. Στο δυτικό κόσμο το C segment (κορόλα/γκολφ/μεγκάν) είναι το κατεξοχήν αυτοκίνητο πολης γιατί σε σχέση με τα άλλα που κυκλοφορούν είναι μικρό, φτηνό και οικονομικό. Συγκεκριμένα σχεδιάστηκε να είναι το μίνιμουμ αυτοκίνητο πόλης αν έχεις και οικογένεια και πρέπει να βάζεις παιδιά πίσω. Το C segment με τούρμπο είναι αυτοκίνητο πόλης που κάνεις και το χαβαλέ σου τα σαβατοκύριακα.stergiosbik έγραψε: 25 Απρ 2023, 19:03 Πολυ καλα εκανες και πηρες αυτο που πηρες.
Οπως επισης πολυ καλα κανεις και το κυκλοφορεις στο κεντρο,στα προαστια,σε ταξιδι και δεν ξερω γω τι αλλο.
Αλλο ομως αυτο και αλλο να μου λετε οτι η αποστολη αυτων των αυτοκινητων ειναι να κυκλοφορουν στο κεντρο των πολεων.
Εχει μια διαφορα.
