Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Chilloutbuddy έγραψε: 24 Φεβ 2023, 03:45
Aπό μικρομεσαία μεγέθους Γκολφ τι είναι καλό στις μέρες μας; Καλό δεν εννοώ επιδόσεις, περισσότερο ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία.
Bmw active tourer, το ειχα τριαμιση χρονια, δεν μου εβγαλε τη παραμικρη ζημια
Oύτε το ήξερα ότι υπήρχε, ειλικρινά πρώτη φορά το βλέπω
Edit το τσέκαρα, δεν έχει έρθει Αυστραλία ποτέ. Υπάρχει ένα 218 αλλά είναι άλλο μέγεθος και σουλούπι (και τιμή φαντάζομαι)
Σωστός, αυτό ρώτησα αυτό μου απάντησες... και είναι η σωστή απάντηση. Είναι καλοφτιαγμένα τα Λέξους. Και το Μάζντα που είπαν παραπάνω, και τα τελευταία Κορεάτικα επίσης.
Απλά με χαλάει ιδιαίτερα αυτό το σχήμα αυτοκινήτου για έναν πρακτικό λόγο: έχει μικρά παράθυρα. Και όχι μόνο είναι μικρά αλλά τα έχουν βάλει και σε γωνία, δεν είναι κάθετα, που τα κάνει ακόμα μικρότερα. Μ'αρέσει το αυτοκίνητο να έχει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες για να βλέπω καθαρά τι μου γίνεται, κυρίως πλάι, πίσω και διαγώνια πίσω. Κάνει διαφορά στην οδήγηση. Υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα όπως το Γκολφ και το Φόρεστερ που έχουν διατηρήσει την ορατότητά τους παρόλο που τα έχουν πλακουτσέψει κι αυτά κάμποσο με τα χρόνια. Αλλά όταν βλέπω χαμηλωμένο ουρανό για λόγους ψευτο-σουβ γενικά στρίβω. Παραξενιά μου αυτή, το αναγνωρίζω.
Επίσης δεν έχω καμμία απολύτως χρήση για ανυψωμένο αμάξωμα, δεν έχει καμμία εφαρμογή για μένα. Οδηγάω 30 χρόνια και δεν έχω βγει από την άσφαλτο ποτέ, ούτε πρόκειται, ούτε καβαλάω πεζοδρόμια ούτε πέφτω σε λακούβες και δόξα το Θεό δουλεύει η μέση μου μια χαρά, μπαινοβγαίνω άνετα και σε λίγο χαμηλότερο αυτοκίνητο. Και μ'αρέσει να φτάνω την οροφή ευκολότερα γιατί καμμιά φορά χρησιμοποιώ τη σχάρα (χόμπι: ξυλουργική/κατασκευές). Οπότε το να ανασηκώσεις τις αναρτήσεις και να πλακουτσέψεις μετά τον ουρανό μικραίνοντας τα παράθυρα προκειμένου να διατηρήσεις κάποια υποτυπώδη αεροδυναμική είναι για μένα διπλό το κακό χωρίς κανένα όφελος και με ακριβότερη τιμή. Τριπλό κακό δηλαδή.
Άρα προτιμάω κάποιο καθαρό 100% street car. Ανέκαθεν μου άρεσαν τα Γκολφ για παράδειγμα γιατί εκτός των άλλων έχουν διατηρήσει όλο τον οφέλιμο χώρο τους, αν ρίξεις τα καθίσματα μπαίνει πίσω πλυντήριο ολόκληρο (όχι πως κουβαλάω πλυντήρια αλλά λέμε). Αλλά έχω λίγο σταματήσει να τα εμπιστεύομαι γιατί φαίνεται ότι έχει πέσει η ποιότητα κατασκευής, κάποτε έπαιρνε ο κόσμος γκολφ και τα κράταγε 20 χρόνια. Ίσως είναι όλα έτσι πλέον.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2023, 13:18
από stergiosbik
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2023, 13:58
από talaipwros
Ας μιλησομεν για μηχανικα μερη
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2023, 18:02
από enterprise-psi
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2023, 18:03
από sys3x
EKPLIKTIKOS έγραψε: 08 Νοέμ 2021, 19:48
Υβριδικο skyline?Δεν ξέρω ρε γαμωτο, κάτι με χαλάει
Του έστειλα " πάρε Ιάπωνα να ησυχάσεις " αλλά δεν απάντησε
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2023, 21:14
από talaipwros
γυφτοι γερμανοι, σκαρμογυφτοι.
Online Entertainment says goodbye
Hello χχχ χχχ
We are contacting you to inform that we have taken the difficult decision to discontinue the BMW ConnectedDrive Service, Online Entertainment, as of March 31, 2024. Online Entertainment vouchers already purchased can still be redeemed but it is recommended that you activate the service by March 31, 2023.
Upon removal of the Online Entertainment service, your existing account with the streaming providers Napster/Deezer can still be used.
If you have any questions on this subject, please contact our dedicated BMW ConnectedDrive team on bmwconnecteddrive@bmw.co.uk or call us on 0800 3256 000.
BMW ConnectedDrive team
BMW CONNECTED DRIVE
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 07:44
από stergiosbik
Τεχνολογία δεν θέλετε;
Πλερώστε κύριοι.
Στο τέλος θα σας ζητάνε λεφτά μέχρι και για να βάζετε το κλειδί στο αμάξι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 09:22
από talaipwros
stergiosbik έγραψε: 21 Μαρ 2023, 07:44
Τεχνολογία δεν θέλετε;
Πλερώστε κύριοι.
Στο τέλος θα σας ζητάνε λεφτά μέχρι και για να βάζετε το κλειδί στο αμάξι.
Μα δεν ειναι το πληρωστε το πρόβλημα. Καθε χρονο την πληρωνω την υπηρεσία.
Ειναι οτι την σταματανε τελείως.
Σου λενε " Εισαι ευχαριστημένος με την τεχνολογία που εχεις και δεν αγοραζεις το επόμενο; κατσε να στην κοψω"
stergiosbik έγραψε: 21 Μαρ 2023, 07:44
Τεχνολογία δεν θέλετε;
Πλερώστε κύριοι.
Στο τέλος θα σας ζητάνε λεφτά μέχρι και για να βάζετε το κλειδί στο αμάξι.
Μα δεν ειναι το πληρωστε το πρόβλημα. Καθε χρονο την πληρωνω την υπηρεσία.
Ειναι οτι την σταματανε τελείως.
Σου λενε " Εισαι ευχαριστημένος με την τεχνολογία που εχεις και δεν αγοραζεις το επόμενο; κατσε να στην κοψω"
Aρα καταλήγουμε στην πληρωμή με νταβατζιλικι.
Είχες ποτέ αντίστοιχα προβλήματα λίγο πρωτυτερα όταν τα αυτοκίνητα ήταν φορτωμένα με λιγότερα ηλεκτρονικά;
Φυσικά όχι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 10:36
από Ερμής
να πάνε να γαμηθούνε που νομίζουν πως είμαστε όλοι φορτωμένοι. Μπουλο.
stergiosbik έγραψε: 21 Μαρ 2023, 07:44
Τεχνολογία δεν θέλετε;
Πλερώστε κύριοι.
Στο τέλος θα σας ζητάνε λεφτά μέχρι και για να βάζετε το κλειδί στο αμάξι.
Μα δεν ειναι το πληρωστε το πρόβλημα. Καθε χρονο την πληρωνω την υπηρεσία.
Ειναι οτι την σταματανε τελείως.
Σου λενε " Εισαι ευχαριστημένος με την τεχνολογία που εχεις και δεν αγοραζεις το επόμενο; κατσε να στην κοψω"
Aρα καταλήγουμε στην πληρωμή με νταβατζιλικι.
Είχες ποτέ αντίστοιχα προβλήματα λίγο πρωτυτερα όταν τα αυτοκίνητα ήταν φορτωμένα με λιγότερα ηλεκτρονικά;
Φυσικά όχι.
ενταξει, και αμα πηγαινε με το γαιδουρι δεν θα ειχα τετοιο προβλημα. Μια χαρα ειναι τα ηλεκτρονικα, οι ανοησιες να σταματησουν
Aρα καταλήγουμε στην πληρωμή με νταβατζιλικι.
Είχες ποτέ αντίστοιχα προβλήματα λίγο πρωτυτερα όταν τα αυτοκίνητα ήταν φορτωμένα με λιγότερα ηλεκτρονικά;
Φυσικά όχι.
θα ελεγα ναι.
απλως οι κατασκευαστες ειχαν λιγοτερες δυνατοτητες να σε γδαρουν, οπου μπορουσαν ομως, δεν εχαναν ευκαιρια.