Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Αυτή είναι μια ειδυλλιακή φωτογραφία που θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα εκείνου του τμήματος. Το κομμάτι προς Σούνιο χρησιμοποιείται συστηματικά από όσους κάνουν αγωνιστική ποδηλασία. Πιστεύεις θα αφήσουν τις κανονικές λωρίδες κυκλοφορίες και θα δεχθούν να χρησιμοποιήσουν μία σαν της φωτογραφίας όπου θα πρέπει κάθε τόσο να κόβουν γιατί μπροστά τους υπάρχει παιδάκι ή μεγάλος άνθρωπος. Δεν παίζει αυτό.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Κάποια στιγμή που δε θα βαριέμαι θα ανασύρω όλα τα μεγάλα έργα και τις μακέτες που έχει εξαγγείλει από τη στιγμή που εξελέγη με πρώτο το διεθνές κέντρο καινοτομίας στη Δραπετσώνα...
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2021, 19:56
από Gewponos90
gassim έγραψε: 04 Ιουν 2021, 13:55
Όπως έχω ξαναγράψει σε αυτό το νήμα ο μόνος τρόπος για να αλλάξει κάτι στην Αθήνα (και στην Θεσσαλονίκη μάλλον) είναι να δυσκολέψει όσο το δυνατόν περισσότερο η πρόσβαση του αυτοκινήτου στο κέντρο.
Δηλαδή πεζοδρομήσεις, πρόστιμα, διόδια, δέντρα, ποδήλατα, γερανοί, ότι χρειαστεί. Πρέπει να γίνει πιο εύκολο να πάει ο Αθηναίος με το αυτοκίνητο στην Κόρινθο απ ότι στα Εξάρχεια. Με ταυτόχρονη προώθηση των εναλλακτικών μεσων μετακίνησης και των ΜΜΜ φυσικά.
Κι εμένα θα με ξεβόλευε τρελά κάτι τέτοιο αλλά άλλος τρόπος δεν υπάρχει.
Ιδανικά όλα αυτά θα μπορούσαν να δοκιμαστούν πιλοτικά σε μικρότερες πόλεις πριν εφαρμοστούν σε μεγαλύτερες.
Μαζί σου. Αλλά το βρίσκω λίγο ευχολόγιο. Εδώ δεν βρήκαμε εν μέσω πανδημιας περισσοτερα λεφτά για τα ΜΜΜ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
gassim έγραψε: 04 Ιουν 2021, 13:55
Όπως έχω ξαναγράψει σε αυτό το νήμα ο μόνος τρόπος για να αλλάξει κάτι στην Αθήνα (και στην Θεσσαλονίκη μάλλον) είναι να δυσκολέψει όσο το δυνατόν περισσότερο η πρόσβαση του αυτοκινήτου στο κέντρο.
Δηλαδή πεζοδρομήσεις, πρόστιμα, διόδια, δέντρα, ποδήλατα, γερανοί, ότι χρειαστεί. Πρέπει να γίνει πιο εύκολο να πάει ο Αθηναίος με το αυτοκίνητο στην Κόρινθο απ ότι στα Εξάρχεια. Με ταυτόχρονη προώθηση των εναλλακτικών μεσων μετακίνησης και των ΜΜΜ φυσικά.
Κι εμένα θα με ξεβόλευε τρελά κάτι τέτοιο αλλά άλλος τρόπος δεν υπάρχει.
Ιδανικά όλα αυτά θα μπορούσαν να δοκιμαστούν πιλοτικά σε μικρότερες πόλεις πριν εφαρμοστούν σε μεγαλύτερες.
Μαζί σου. Αλλά το βρίσκω λίγο ευχολόγιο. Εδώ δεν βρήκαμε εν μέσω πανδημιας περισσοτερα λεφτά για τα ΜΜΜ
Ούτε και τα υπόλοιπα που λέω θα γίνουν, λέω τι πρέπει να γίνει, υποθετικα.
Ωστόσο και στα ΜΜΜ δεν είναι όλά στάσιμα και το μετρό επεκτείνεται και το τραμ, εστω και με αργούς ρυθμούς.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Αυτή είναι μια ειδυλλιακή φωτογραφία που θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα εκείνου του τμήματος. Το κομμάτι προς Σούνιο χρησιμοποιείται συστηματικά από όσους κάνουν αγωνιστική ποδηλασία. Πιστεύεις θα αφήσουν τις κανονικές λωρίδες κυκλοφορίες και θα δεχθούν να χρησιμοποιήσουν μία σαν της φωτογραφίας όπου θα πρέπει κάθε τόσο να κόβουν γιατί μπροστά τους υπάρχει παιδάκι ή μεγάλος άνθρωπος. Δεν παίζει αυτό.
New bike lanes create more problems than they solve
For the past five years that I’ve worked at the Long Beach Post, I’ve ridden my bike to work as often as I can. It’s a short commute, at times less than 2 miles depending on where I’ve lived. Riding provides a wonderful surge of endorphins for the start of my work day and is environmentally friendly, but has become increasingly stressful.
For the past week and a half, I’ve made the ride with the intention of testing out the new protected bike lanes on Broadway and Third Street, and it’s been without a doubt, a horrible experience. From negligent drivers, to people on scooters, unsupervised children and even *gasp* other bike riders (note :15 in the below video), it seems there are very few people who respect the purpose of the space or know how to use it properly.
It’s worth noting, this isn’t a surprise at all.
Most experienced cyclists that I’ve spoken to will take up a full car lane—as is their right if they keep up with the normal flow of traffic—because they feel safer there than being trapped in one of these designated pathways . You can see hazards ahead of you with enough time to avoid them, whereas a “protected” bike lane feels like you’re being funneled into danger with no time or room to react
Without education, the whole thing feels like a sick, dangerous joke.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2021, 12:38
από Μπίστης
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2021, 13:12
από Μπίστης
Όπωσδηποτε πρέπει να το φέρει ο Δελφίνος γιά υποχρεωτικό ξεβλάχεμα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2021, 13:12
από Μπίστης
georgebi έγραψε: 16 Ιουν 2021, 13:02
Πολύ όμορφο και πρακτικό
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2021, 13:23
από gassim
ST48410 έγραψε: 04 Ιουν 2021, 19:19
Μιλάμε επιπόλαια τώρα γιατί δεν έχουμε κάποιο στοιχείο στα χέρια μας. Αν οι ποδηλατόδρομοι γίνουν εκτός των λωρίδων κυκλοφορίας (παίρνοντας χώρο πχ από το πλάι της γραμμής του τραμ), τότε κανένα πρόβλημα για το πρώτο μισό του έργου.
Στο δεύτερο μισό όμως έχεις καταστάσεις σαν αυτή εδώ
Εδώ αν δεν σπάσεις βράχο και δεν κάνεις σοβαρή διαπλάτυνση δεν υπάρχει καν η λωρίδα του ενός μέτρου από κάθε μεριά. Ούτε για πλάκα.
Χρησιμοποιείς την υπερβολή για να στηρίξεις μια θέση που έχεις προαποφασίσει.
Το κομμάτι του δρόμου που είναι τόσο στενό είναι πολύ κοντά στο σούνιο, ας γίνει ο ποδηλατόδρομος σωστά μέχρι εκεί και σε εκείνο το κομμάτι ας τον πατάνε τα αυτοκίνητα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ST48410 έγραψε: 04 Ιουν 2021, 19:19
Μιλάμε επιπόλαια τώρα γιατί δεν έχουμε κάποιο στοιχείο στα χέρια μας. Αν οι ποδηλατόδρομοι γίνουν εκτός των λωρίδων κυκλοφορίας (παίρνοντας χώρο πχ από το πλάι της γραμμής του τραμ), τότε κανένα πρόβλημα για το πρώτο μισό του έργου.
Στο δεύτερο μισό όμως έχεις καταστάσεις σαν αυτή εδώ
Εδώ αν δεν σπάσεις βράχο και δεν κάνεις σοβαρή διαπλάτυνση δεν υπάρχει καν η λωρίδα του ενός μέτρου από κάθε μεριά. Ούτε για πλάκα.
Χρησιμοποιείς την υπερβολή για να στηρίξεις μια θέση που έχεις προαποφασίσει.
Το κομμάτι του δρόμου που είναι τόσο στενό είναι πολύ κοντά στο σούνιο, ας γίνει ο ποδηλατόδρομος σωστά μέχρι εκεί και σε εκείνο το κομμάτι ας τον πατάνε τα αυτοκίνητα.
Μου αρέσει που συζητάτε τις μακέτες των ανερμάτιστων.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2021, 21:40
από ST48410
gassim έγραψε: 16 Ιουν 2021, 13:23
Χρησιμοποιείς την υπερβολή για να στηρίξεις μια θέση που έχεις προαποφασίσει.
Το κομμάτι του δρόμου που είναι τόσο στενό είναι πολύ κοντά στο σούνιο, ας γίνει ο ποδηλατόδρομος σωστά μέχρι εκεί και σε εκείνο το κομμάτι ας τον πατάνε τα αυτοκίνητα.
Το προβληματικό κατά τη γνώμη μου κομμάτι είναι το τελευταίο τμήμα της δεύτερης φάσης του έργου. Αναφέρομαι στα παρακάτω 14 χλμ. Το χρησιμοποιώ σχετικά συχνά και συναντώ ποδηλάτες κάθε φορά.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
gassim έγραψε: 16 Ιουν 2021, 13:23
Χρησιμοποιείς την υπερβολή για να στηρίξεις μια θέση που έχεις προαποφασίσει.
Το κομμάτι του δρόμου που είναι τόσο στενό είναι πολύ κοντά στο σούνιο, ας γίνει ο ποδηλατόδρομος σωστά μέχρι εκεί και σε εκείνο το κομμάτι ας τον πατάνε τα αυτοκίνητα.
Το προβληματικό κατά τη γνώμη μου κομμάτι είναι το τελευταίο τμήμα της δεύτερης φάσης του έργου. Αναφέρομαι στα παρακάτω 14 χλμ. Το χρησιμοποιώ σχετικά συχνά και συναντώ ποδηλάτες κάθε φορά.
Ναι το εχω υπόψη μου το τμήμα αυτό, αλλά δεν σημαίνει οτι επειδή ειναι στενός ο δρόμος στα τελευταία 14 χλμ πριν το Σούνιο δεν μπορεί να γίνει ποδηλατόδρομος σε όλο το υπόλοιπο τμήμα απο το Φάληρο.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ST48410 έγραψε: 04 Ιουν 2021, 19:19
Μιλάμε επιπόλαια τώρα γιατί δεν έχουμε κάποιο στοιχείο στα χέρια μας. Αν οι ποδηλατόδρομοι γίνουν εκτός των λωρίδων κυκλοφορίας (παίρνοντας χώρο πχ από το πλάι της γραμμής του τραμ), τότε κανένα πρόβλημα για το πρώτο μισό του έργου.
Στο δεύτερο μισό όμως έχεις καταστάσεις σαν αυτή εδώ
Εδώ αν δεν σπάσεις βράχο και δεν κάνεις σοβαρή διαπλάτυνση δεν υπάρχει καν η λωρίδα του ενός μέτρου από κάθε μεριά. Ούτε για πλάκα.
Χρησιμοποιείς την υπερβολή για να στηρίξεις μια θέση που έχεις προαποφασίσει.
Το κομμάτι του δρόμου που είναι τόσο στενό είναι πολύ κοντά στο σούνιο, ας γίνει ο ποδηλατόδρομος σωστά μέχρι εκεί και σε εκείνο το κομμάτι ας τον πατάνε τα αυτοκίνητα.
Γιατί αν σε πατήσει αυτοκίνητο σε εκείνο το σημείο θα κάνεις respawn...
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ST48410 έγραψε: 04 Ιουν 2021, 19:19
Μιλάμε επιπόλαια τώρα γιατί δεν έχουμε κάποιο στοιχείο στα χέρια μας. Αν οι ποδηλατόδρομοι γίνουν εκτός των λωρίδων κυκλοφορίας (παίρνοντας χώρο πχ από το πλάι της γραμμής του τραμ), τότε κανένα πρόβλημα για το πρώτο μισό του έργου.
Στο δεύτερο μισό όμως έχεις καταστάσεις σαν αυτή εδώ
Εδώ αν δεν σπάσεις βράχο και δεν κάνεις σοβαρή διαπλάτυνση δεν υπάρχει καν η λωρίδα του ενός μέτρου από κάθε μεριά. Ούτε για πλάκα.
Χρησιμοποιείς την υπερβολή για να στηρίξεις μια θέση που έχεις προαποφασίσει.
Το κομμάτι του δρόμου που είναι τόσο στενό είναι πολύ κοντά στο σούνιο, ας γίνει ο ποδηλατόδρομος σωστά μέχρι εκεί και σε εκείνο το κομμάτι ας τον πατάνε τα αυτοκίνητα.
Γιατί αν σε πατήσει αυτοκίνητο σε εκείνο το σημείο θα κάνεις respawn...