!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Otto Weininger έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:45
Αρίστος έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:42 Θα ξαναπω πως θεωρουνταν πολυ εμπειρος οδηγος που απεφευγε ριψοκινδυνη οδηγηση και την Ποσειδωνος την ηξερε σαν την τσεπη του. Δεν ειναι πολυ λογικο λοιπον οτι βρεθηκε στο αντιθετο ρευμα λες και ηταν καποιος εφηβος η καποιος τρελλαμενος που οδηγουσε μεθυσμενος.

.
Και πως πέρασε στο αντίθετο;
Τηλεχειρισμό στη μηχανή;
ΜΚ ULTRA ;


Τον εσπρωξε στο αντιθετο ρευμα με χτυπημα καποιο αμαξι την ωρα της προσπερασης.

Μερα μεσημερι ηταν, δεν ηταν φυσιολογικο να οδηγαει απο δικη του θεληση στο αντιθετο ρευμα της Ποσειδωνος.

.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

Συγγνώμη, οι δύο υπάλληλοι αυτοί του ΟΣΕ, την ίδια μέρα σκοτώθηκαν σε τροχαίο?
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
zteo
Δημοσιεύσεις: 13652
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:36

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zteo »

Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της Interstar security?
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Saturn έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:53 Συγγνώμη, οι δύο υπάλληλοι αυτοί του ΟΣΕ, την ίδια μέρα σκοτώθηκαν σε τροχαίο?


Την ιδια μερα μεσημερι.

Ο ενας ηταν μαρτυρας κλειδι που θα κατεθετε στον ανακριτη.

Λες και καποιος ηθελε να στειλει μηνυμα με τον ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ θανατο τους οτι οποιος μιλησει τον τρωει η μαρμαγκα.

.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

Μάλιστα.
Τώρα είδα στο διπλανό νήμα τη θέση και τον ρόλο που είχε ο Χρυσαυγης, δεν είχα ενημερωθεί αναλυτικά.

Μάλιστα.
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Saturn έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:58 Μάλιστα.
Τώρα είδα στο διπλανό νήμα τη θέση και τον ρόλο που είχε ο Χρυσαυγης, δεν είχα ενημερωθεί αναλυτικά.

Μάλιστα.

Αρίστος έγραψε: 25 Μαρ 2024, 16:45 Εκτός από τη δεδομένη χρονική στιγμή κατά την οποία συνέβη το τροχαίο (σ.σ.: σήμερα συμπληρώνεται ακριβώς ένας μήνας από την τραγωδία των Τεμπών!), υπάρχουν ακόμα περίεργες συμπτώσεις. Η πρώτη έχει να κάνει με το γεγονός ότι το τροχαίο δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στον Κωνσταντίνο Χρυσάγη συνέβη προτού ο ίδιος κληθεί, λόγω της ιδιότητάς του, να καταθέσει στις δικαστικές Αρχές για τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων στη «ματωμένη» κοιλάδα των Τεμπών! Να σημειωθεί ότι ο 66χρονος υπήρξε επί χρόνια προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας και Διαχείρισης Χωρητικότητας, που είχε υπό την ευθύνη της τον έλεγχο και την επιθεώρηση εφαρμογής προγραμμάτων δρομολογίων, τον έλεγχο για την εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας, των προτύπων κυκλοφορίας και των σχεδίων έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, στις αρμοδιότητες της εν λόγω διεύθυνσης περιλαμβάνονταν η διαχείριση και η εποπτεία λειτουργίας των σταθμών, καθώς και η διαχείριση και η εποπτεία του προσωπικού ασφαλείας. Τέλος, ήταν επιφορτισμένος με την άμεση επίβλεψη των κέντρων τηλεδιοίκησης, αλλά και με τον συντονισμό, τη διαχείριση, την καταγραφή πληροφοριών που σχετίζονται με την κυκλοφορία, τη χρήση του δικτύου και την κίνηση των αμαξοστοιχιών. Συνεπώς, ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης είχε να εισφέρει πολλά και σημαντικά στοιχεία στην υπό εξέλιξη δικαστική έρευνα!

Η δεύτερη σύμπτωση αφορά το γεγονός ότι ο 66χρονος συμμετείχε σε πλήθος υπηρεσιακών επιτροπών που είχαν διερευνήσει πρόσφατα και παλαιότερα σιδηροδρομικά συμβάντα, όπως το δυστύχημα στο Αδενδρο και η σύγκρουση αμαξοστοιχιών έξω από τη Λιβαδειά, κατά τη διάρκεια του χιονιά του Ιανουαρίου του 2022. Επίσης, ο 66χρονος υπήρξε προϊστάμενος του 63χρονου επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου, ο οποίος πήρε αναρρωτική άδεια ενός μήνα αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και ήταν υπεύθυνος για τον 59χρονο σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος παρέσυρε στον θάνατο 57 ανθρώπους!


https://www.dimokratia.gr/ellada/558804 ... s-toy-ose/

.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

Δεν ξέρω εαν υπάρχει άνθρωπος που τα διαβάζει αυτά και δεν πάει αυτομάτως το μυαλό του στην "συνομωσιολογία"

Ο δεύτερος νεκρός, τί ρόλο είχε?
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

Γαληνός έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:49
Spoiler
in.gr
Οι ράγες της επικοινωνιακής διαχείρισης για τα Τέμπη οδηγούν σε μετωπική με την κοινωνία
Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
5–6 minutes


Υπάρχει μια βασική αρχή που οι πολιτικοί συνηθίζουν να ξεχνούν. Και αυτή είναι ότι οι άνθρωποι δεν είναι ανόητοι. Ότι αντιλαμβάνονται πολύ περισσότερα από όσα οι πολιτικοί νομίζουν, ιδιαίτερα σε καταστάσεις που ανοίγουν πληγές στην κοινωνία, όπως συνέβη με την τραγωδία στα Τέμπη. Ότι έχουν πλήρη επίγνωση της πραγματικότητας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς εύκολα να κοροϊδέψεις τους ανθρώπους. Ούτε να τους χειραγωγήσεις. Ούτε να τους «καθοδηγήσεις».

Ακόμη και όταν μια κυβέρνηση ή ένα κόμμα θεωρεί ότι «έπιασε κορόιδο» ένα μέρος της κοινωνίας, συχνά το πραγματικό «κορόιδο» βρίσκεται στον καθρέφτη, αφού δεν μπόρεσε να αντιληφθεί ότι κάποιες φορές οι άνθρωποι επιλέγουν με κύριο κριτήριο αυτό του «μικρότερου κακού». Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ξέχασαν, ούτε ότι συγχώρησαν, ούτε πολύ περισσότερο ότι έδωσαν λευκή επιταγή. Ήξεραν πολύ καλά τι και γιατί το ψήφιζαν.

Τα γράφω αυτά γιατί βλέπω την κυβερνητική διαχείριση για τα Τέμπη. Που εθελοτυφλεί απέναντι στο βάθος της οργής και κωφεύει απέναντι στα αμείλικτα ερωτήματα της κοινωνίας. Και που επιμένει να θεωρεί ότι μπορεί να λύσει το θέμα «επικοινωνιακά».

Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνευθεί ο τρόπος που η κυβέρνηση αναζητά πολιτικό σωσίβιο στα βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας ως εάν αυτά να ισοδυναμούν με απαλλακτικό βούλευμα.

Και δεν αναφέρομαι καν στο ότι είναι προβληματικό -και σίγουρα καθόλου τιμητικό για την κυβέρνηση- να εμφανίζονται βίντεο τώρα, με καθυστέρηση δύο ετών, ενώ θα έπρεπε να ήταν εξαρχής τμήμα της δικογραφίας, αν όντως εννοούσαν τις υποσχέσεις που έδιναν συντετριμμένοι τις ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα.

Αναφέρομαι στην ουσία.

Πιστεύουν άραγε αλήθεια στην κυβέρνηση ότι όλο αυτό γίνεται επειδή η κοινωνία πίστεψε ότι υπήρχε κάποιο «βαγόνι-φάντασμα»; Και άρα εάν αποδείξουν ότι δεν υπήρχε «βαγόνι-φάντασμα» έχουν ξεμπερδέψει; Πιστεύουν ότι ένα βίντεο απαντάει σε όλα τα κρίσιμα -και ομολογουμένως αρκετά- αναπάντητα ερωτήματα;

Όλα αυτά δείχνουν ότι εξακολουθούν να μην έχουν αντιληφθεί αυτό που συμβαίνει και κυρίως το γιατί συμβαίνει.


Οι λαοθάλασσες για τα Τέμπη στις 26 Ιανουαρίου δεν έγιναν γιατί κάποιες θεωρίες συνωμοσίας παρέσυραν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους.

Έγιναν για πολύ συγκεκριμένους λόγους:
  • Γιατί υπήρξε η πολιτική απόφαση τα τρένα να λειτουργούν με «τυφλά» μέρη του δικτύου. Δηλαδή, με όρους που σχεδόν αναπόφευκτα εάν γινόταν λάθος, θα είχαμε τραγωδία. Δεν έκανε το «ανθρώπινο λάθος» την τραγωδία. Την τραγωδία την έφεραν πολιτικές επιλογές που οδήγησαν στην καθυστέρηση αναγκαίων έργων αλλά και στη λειτουργία των τρένων «σαν κανονικά» χωρίς αυτό να ισχύει. Για αυτές τις επιλογές δεν έχει υπάρξει ανάληψη πολιτικής ευθύνης από την κυβέρνηση, ούτε έχουν ληφθεί χειροπιαστά μέτρα που να εγγυώνται ότι έστω τώρα οι συγκοινωνίες είναι όντως ασφαλείς. Γιατί την ασφάλεια δεν την εγγυάται η, ούτως ή άλλως αδύνατη, εξάλειψη των λαθών, αλλά υποδομές και διαδικασίες που εξασφαλίζουν ότι το λάθος δεν οδηγεί στην καταστροφή.

    Γιατί δεν υπήρξε πραγματική διερεύνηση του ατυχήματος. Ουσιαστικά, θεωρήθηκε από την πρώτη μέρα ότι το ανθρώπινο λάθος είναι η απάντηση που απάλλασσε όχι από τις πολιτικές ευθύνες αλλά και από την ανάγκη να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη με το δυστύχημα, αν μη τι άλλο για να κατανοήσουμε τι έγινε και κάτι τέτοιο να μην επαναληφθεί.

    Γιατί χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να γίνει σαφές ότι η έκρηξη και η πυρκαγιά δεν ήταν από τα έλαια σιλικόνης αλλά από κάποια άλλη εύφλεκτη ύλη, που κανείς δεν αναζήτησε τότε, -αντιθέτως χάθηκαν στοιχεία με το «μπάζωμα»- και που ακόμη και σήμερα δεν ξέρουμε τι ακριβώς ήταν και πώς φορτώθηκε στο τρένο.

    Γιατί σε διάφορες στιγμές οι πολίτες αισθάνονται και δικαιολογημένα ότι έχει φέρει περισσότερα στοιχεία στο φως ο αγώνας των συγγενών των θυμάτων παρά η ίδια η δικαστική έρευνα.

    Γιατί η κυβέρνηση εξακολουθεί να φέρεται ως να θεωρεί ότι επί της ουσίας εισπράττει «κακή δημοσιότητα» και δεν φέρεται σαν μια κυβέρνηση με πλήρη επίγνωση της πολιτικής ευθύνης για όλα αυτά, μιας ευθύνης που αρνείται επίμονα να την αναλάβει, επιλέγοντας να οχυρωθεί πίσω από το «η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης», παραβλέποντας ότι πέραν των ποινικών ευθυνών (που αφορούν και πολιτικούς παράγοντες) η πολιτική ευθύνη για το πώς λειτουργούσαν οι σιδηρόδρομοι με τρόπο επικίνδυνο είναι δική της σε κάθε περίπτωση.
Για όλους αυτούς τους λόγους η κοινωνία δεν περιμένει να δει κάποια βίντεο.

Περιμένει να δει πραγματική διερεύνηση του δυστυχήματος και περιμένει να δει μια κυβέρνηση που να μπορεί να πει «ναι, εξαιτίας δικών μας λαθών και παραλείψεων έγινε το δυστύχημα, έχουμε την πολιτική ευθύνη και πήραμε αυτά τα μέτρα». Όχι μια κυβέρνηση που κατηγορεί την κοινωνία για συνωμοσιολογία.

Και επειδή η κοινωνία ξέρει καλά ότι τέτοια ανάληψη ευθύνης και παραδοχή ενοχής δεν θα ακούσει, θα ξανακατέβει στον δρόμο στις 28 Φεβρουαρίου, κάνοντας σαφές ότι αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση αυτή την «δεδηλωμένη» μέσα στην κοινωνία την έχει χάσει.
Άρθρο - εμετός


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Saturn έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:05 Δεν ξέρω εαν υπάρχει άνθρωπος που τα διαβάζει αυτά και δεν πάει αυτομάτως το μυαλό του στην "συνομωσιολογία"

Ο δεύτερος νεκρός, τί ρόλο είχε?


Ηταν συνταξιουχος σιδηροδρομικος, τιποτα το περιεργο εδω εκτος απο τη συμπτωση του ταυτοχρονου θανατου.

.
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

Αρίστος έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:55
Saturn έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:53 Συγγνώμη, οι δύο υπάλληλοι αυτοί του ΟΣΕ, την ίδια μέρα σκοτώθηκαν σε τροχαίο?


Την ιδια μερα μεσημερι.

Ο ενας ηταν μαρτυρας κλειδι που θα κατεθετε στον ανακριτη.

Λες και καποιος ηθελε να στειλει μηνυμα με τον ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ θανατο τους οτι οποιος μιλησει τον τρωει η μαρμαγκα.

.
:smt005:


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 19139
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος »

Otto Weininger έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:06
Γαληνός έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:49
Spoiler
in.gr
Οι ράγες της επικοινωνιακής διαχείρισης για τα Τέμπη οδηγούν σε μετωπική με την κοινωνία
Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
5–6 minutes


Υπάρχει μια βασική αρχή που οι πολιτικοί συνηθίζουν να ξεχνούν. Και αυτή είναι ότι οι άνθρωποι δεν είναι ανόητοι. Ότι αντιλαμβάνονται πολύ περισσότερα από όσα οι πολιτικοί νομίζουν, ιδιαίτερα σε καταστάσεις που ανοίγουν πληγές στην κοινωνία, όπως συνέβη με την τραγωδία στα Τέμπη. Ότι έχουν πλήρη επίγνωση της πραγματικότητας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς εύκολα να κοροϊδέψεις τους ανθρώπους. Ούτε να τους χειραγωγήσεις. Ούτε να τους «καθοδηγήσεις».

Ακόμη και όταν μια κυβέρνηση ή ένα κόμμα θεωρεί ότι «έπιασε κορόιδο» ένα μέρος της κοινωνίας, συχνά το πραγματικό «κορόιδο» βρίσκεται στον καθρέφτη, αφού δεν μπόρεσε να αντιληφθεί ότι κάποιες φορές οι άνθρωποι επιλέγουν με κύριο κριτήριο αυτό του «μικρότερου κακού». Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ξέχασαν, ούτε ότι συγχώρησαν, ούτε πολύ περισσότερο ότι έδωσαν λευκή επιταγή. Ήξεραν πολύ καλά τι και γιατί το ψήφιζαν.

Τα γράφω αυτά γιατί βλέπω την κυβερνητική διαχείριση για τα Τέμπη. Που εθελοτυφλεί απέναντι στο βάθος της οργής και κωφεύει απέναντι στα αμείλικτα ερωτήματα της κοινωνίας. Και που επιμένει να θεωρεί ότι μπορεί να λύσει το θέμα «επικοινωνιακά».

Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνευθεί ο τρόπος που η κυβέρνηση αναζητά πολιτικό σωσίβιο στα βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας ως εάν αυτά να ισοδυναμούν με απαλλακτικό βούλευμα.

Και δεν αναφέρομαι καν στο ότι είναι προβληματικό -και σίγουρα καθόλου τιμητικό για την κυβέρνηση- να εμφανίζονται βίντεο τώρα, με καθυστέρηση δύο ετών, ενώ θα έπρεπε να ήταν εξαρχής τμήμα της δικογραφίας, αν όντως εννοούσαν τις υποσχέσεις που έδιναν συντετριμμένοι τις ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα.

Αναφέρομαι στην ουσία.

Πιστεύουν άραγε αλήθεια στην κυβέρνηση ότι όλο αυτό γίνεται επειδή η κοινωνία πίστεψε ότι υπήρχε κάποιο «βαγόνι-φάντασμα»; Και άρα εάν αποδείξουν ότι δεν υπήρχε «βαγόνι-φάντασμα» έχουν ξεμπερδέψει; Πιστεύουν ότι ένα βίντεο απαντάει σε όλα τα κρίσιμα -και ομολογουμένως αρκετά- αναπάντητα ερωτήματα;

Όλα αυτά δείχνουν ότι εξακολουθούν να μην έχουν αντιληφθεί αυτό που συμβαίνει και κυρίως το γιατί συμβαίνει.


Οι λαοθάλασσες για τα Τέμπη στις 26 Ιανουαρίου δεν έγιναν γιατί κάποιες θεωρίες συνωμοσίας παρέσυραν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους.

Έγιναν για πολύ συγκεκριμένους λόγους:
  • Γιατί υπήρξε η πολιτική απόφαση τα τρένα να λειτουργούν με «τυφλά» μέρη του δικτύου. Δηλαδή, με όρους που σχεδόν αναπόφευκτα εάν γινόταν λάθος, θα είχαμε τραγωδία. Δεν έκανε το «ανθρώπινο λάθος» την τραγωδία. Την τραγωδία την έφεραν πολιτικές επιλογές που οδήγησαν στην καθυστέρηση αναγκαίων έργων αλλά και στη λειτουργία των τρένων «σαν κανονικά» χωρίς αυτό να ισχύει. Για αυτές τις επιλογές δεν έχει υπάρξει ανάληψη πολιτικής ευθύνης από την κυβέρνηση, ούτε έχουν ληφθεί χειροπιαστά μέτρα που να εγγυώνται ότι έστω τώρα οι συγκοινωνίες είναι όντως ασφαλείς. Γιατί την ασφάλεια δεν την εγγυάται η, ούτως ή άλλως αδύνατη, εξάλειψη των λαθών, αλλά υποδομές και διαδικασίες που εξασφαλίζουν ότι το λάθος δεν οδηγεί στην καταστροφή.

    Γιατί δεν υπήρξε πραγματική διερεύνηση του ατυχήματος. Ουσιαστικά, θεωρήθηκε από την πρώτη μέρα ότι το ανθρώπινο λάθος είναι η απάντηση που απάλλασσε όχι από τις πολιτικές ευθύνες αλλά και από την ανάγκη να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη με το δυστύχημα, αν μη τι άλλο για να κατανοήσουμε τι έγινε και κάτι τέτοιο να μην επαναληφθεί.

    Γιατί χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να γίνει σαφές ότι η έκρηξη και η πυρκαγιά δεν ήταν από τα έλαια σιλικόνης αλλά από κάποια άλλη εύφλεκτη ύλη, που κανείς δεν αναζήτησε τότε, -αντιθέτως χάθηκαν στοιχεία με το «μπάζωμα»- και που ακόμη και σήμερα δεν ξέρουμε τι ακριβώς ήταν και πώς φορτώθηκε στο τρένο.

    Γιατί σε διάφορες στιγμές οι πολίτες αισθάνονται και δικαιολογημένα ότι έχει φέρει περισσότερα στοιχεία στο φως ο αγώνας των συγγενών των θυμάτων παρά η ίδια η δικαστική έρευνα.

    Γιατί η κυβέρνηση εξακολουθεί να φέρεται ως να θεωρεί ότι επί της ουσίας εισπράττει «κακή δημοσιότητα» και δεν φέρεται σαν μια κυβέρνηση με πλήρη επίγνωση της πολιτικής ευθύνης για όλα αυτά, μιας ευθύνης που αρνείται επίμονα να την αναλάβει, επιλέγοντας να οχυρωθεί πίσω από το «η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης», παραβλέποντας ότι πέραν των ποινικών ευθυνών (που αφορούν και πολιτικούς παράγοντες) η πολιτική ευθύνη για το πώς λειτουργούσαν οι σιδηρόδρομοι με τρόπο επικίνδυνο είναι δική της σε κάθε περίπτωση.
Για όλους αυτούς τους λόγους η κοινωνία δεν περιμένει να δει κάποια βίντεο.

Περιμένει να δει πραγματική διερεύνηση του δυστυχήματος και περιμένει να δει μια κυβέρνηση που να μπορεί να πει «ναι, εξαιτίας δικών μας λαθών και παραλείψεων έγινε το δυστύχημα, έχουμε την πολιτική ευθύνη και πήραμε αυτά τα μέτρα». Όχι μια κυβέρνηση που κατηγορεί την κοινωνία για συνωμοσιολογία.

Και επειδή η κοινωνία ξέρει καλά ότι τέτοια ανάληψη ευθύνης και παραδοχή ενοχής δεν θα ακούσει, θα ξανακατέβει στον δρόμο στις 28 Φεβρουαρίου, κάνοντας σαφές ότι αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση αυτή την «δεδηλωμένη» μέσα στην κοινωνία την έχει χάσει.
Άρθρο - εμετός
Nai


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

Μαδουραίος έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:09
Otto Weininger έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:06
Γαληνός έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:49
Spoiler
in.gr
Οι ράγες της επικοινωνιακής διαχείρισης για τα Τέμπη οδηγούν σε μετωπική με την κοινωνία
Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
5–6 minutes


Υπάρχει μια βασική αρχή που οι πολιτικοί συνηθίζουν να ξεχνούν. Και αυτή είναι ότι οι άνθρωποι δεν είναι ανόητοι. Ότι αντιλαμβάνονται πολύ περισσότερα από όσα οι πολιτικοί νομίζουν, ιδιαίτερα σε καταστάσεις που ανοίγουν πληγές στην κοινωνία, όπως συνέβη με την τραγωδία στα Τέμπη. Ότι έχουν πλήρη επίγνωση της πραγματικότητας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς εύκολα να κοροϊδέψεις τους ανθρώπους. Ούτε να τους χειραγωγήσεις. Ούτε να τους «καθοδηγήσεις».

Ακόμη και όταν μια κυβέρνηση ή ένα κόμμα θεωρεί ότι «έπιασε κορόιδο» ένα μέρος της κοινωνίας, συχνά το πραγματικό «κορόιδο» βρίσκεται στον καθρέφτη, αφού δεν μπόρεσε να αντιληφθεί ότι κάποιες φορές οι άνθρωποι επιλέγουν με κύριο κριτήριο αυτό του «μικρότερου κακού». Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ξέχασαν, ούτε ότι συγχώρησαν, ούτε πολύ περισσότερο ότι έδωσαν λευκή επιταγή. Ήξεραν πολύ καλά τι και γιατί το ψήφιζαν.

Τα γράφω αυτά γιατί βλέπω την κυβερνητική διαχείριση για τα Τέμπη. Που εθελοτυφλεί απέναντι στο βάθος της οργής και κωφεύει απέναντι στα αμείλικτα ερωτήματα της κοινωνίας. Και που επιμένει να θεωρεί ότι μπορεί να λύσει το θέμα «επικοινωνιακά».

Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνευθεί ο τρόπος που η κυβέρνηση αναζητά πολιτικό σωσίβιο στα βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας ως εάν αυτά να ισοδυναμούν με απαλλακτικό βούλευμα.

Και δεν αναφέρομαι καν στο ότι είναι προβληματικό -και σίγουρα καθόλου τιμητικό για την κυβέρνηση- να εμφανίζονται βίντεο τώρα, με καθυστέρηση δύο ετών, ενώ θα έπρεπε να ήταν εξαρχής τμήμα της δικογραφίας, αν όντως εννοούσαν τις υποσχέσεις που έδιναν συντετριμμένοι τις ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα.

Αναφέρομαι στην ουσία.

Πιστεύουν άραγε αλήθεια στην κυβέρνηση ότι όλο αυτό γίνεται επειδή η κοινωνία πίστεψε ότι υπήρχε κάποιο «βαγόνι-φάντασμα»; Και άρα εάν αποδείξουν ότι δεν υπήρχε «βαγόνι-φάντασμα» έχουν ξεμπερδέψει; Πιστεύουν ότι ένα βίντεο απαντάει σε όλα τα κρίσιμα -και ομολογουμένως αρκετά- αναπάντητα ερωτήματα;

Όλα αυτά δείχνουν ότι εξακολουθούν να μην έχουν αντιληφθεί αυτό που συμβαίνει και κυρίως το γιατί συμβαίνει.


Οι λαοθάλασσες για τα Τέμπη στις 26 Ιανουαρίου δεν έγιναν γιατί κάποιες θεωρίες συνωμοσίας παρέσυραν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους.

Έγιναν για πολύ συγκεκριμένους λόγους:
  • Γιατί υπήρξε η πολιτική απόφαση τα τρένα να λειτουργούν με «τυφλά» μέρη του δικτύου. Δηλαδή, με όρους που σχεδόν αναπόφευκτα εάν γινόταν λάθος, θα είχαμε τραγωδία. Δεν έκανε το «ανθρώπινο λάθος» την τραγωδία. Την τραγωδία την έφεραν πολιτικές επιλογές που οδήγησαν στην καθυστέρηση αναγκαίων έργων αλλά και στη λειτουργία των τρένων «σαν κανονικά» χωρίς αυτό να ισχύει. Για αυτές τις επιλογές δεν έχει υπάρξει ανάληψη πολιτικής ευθύνης από την κυβέρνηση, ούτε έχουν ληφθεί χειροπιαστά μέτρα που να εγγυώνται ότι έστω τώρα οι συγκοινωνίες είναι όντως ασφαλείς. Γιατί την ασφάλεια δεν την εγγυάται η, ούτως ή άλλως αδύνατη, εξάλειψη των λαθών, αλλά υποδομές και διαδικασίες που εξασφαλίζουν ότι το λάθος δεν οδηγεί στην καταστροφή.

    Γιατί δεν υπήρξε πραγματική διερεύνηση του ατυχήματος. Ουσιαστικά, θεωρήθηκε από την πρώτη μέρα ότι το ανθρώπινο λάθος είναι η απάντηση που απάλλασσε όχι από τις πολιτικές ευθύνες αλλά και από την ανάγκη να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη με το δυστύχημα, αν μη τι άλλο για να κατανοήσουμε τι έγινε και κάτι τέτοιο να μην επαναληφθεί.

    Γιατί χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να γίνει σαφές ότι η έκρηξη και η πυρκαγιά δεν ήταν από τα έλαια σιλικόνης αλλά από κάποια άλλη εύφλεκτη ύλη, που κανείς δεν αναζήτησε τότε, -αντιθέτως χάθηκαν στοιχεία με το «μπάζωμα»- και που ακόμη και σήμερα δεν ξέρουμε τι ακριβώς ήταν και πώς φορτώθηκε στο τρένο.

    Γιατί σε διάφορες στιγμές οι πολίτες αισθάνονται και δικαιολογημένα ότι έχει φέρει περισσότερα στοιχεία στο φως ο αγώνας των συγγενών των θυμάτων παρά η ίδια η δικαστική έρευνα.

    Γιατί η κυβέρνηση εξακολουθεί να φέρεται ως να θεωρεί ότι επί της ουσίας εισπράττει «κακή δημοσιότητα» και δεν φέρεται σαν μια κυβέρνηση με πλήρη επίγνωση της πολιτικής ευθύνης για όλα αυτά, μιας ευθύνης που αρνείται επίμονα να την αναλάβει, επιλέγοντας να οχυρωθεί πίσω από το «η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης», παραβλέποντας ότι πέραν των ποινικών ευθυνών (που αφορούν και πολιτικούς παράγοντες) η πολιτική ευθύνη για το πώς λειτουργούσαν οι σιδηρόδρομοι με τρόπο επικίνδυνο είναι δική της σε κάθε περίπτωση.
Για όλους αυτούς τους λόγους η κοινωνία δεν περιμένει να δει κάποια βίντεο.

Περιμένει να δει πραγματική διερεύνηση του δυστυχήματος και περιμένει να δει μια κυβέρνηση που να μπορεί να πει «ναι, εξαιτίας δικών μας λαθών και παραλείψεων έγινε το δυστύχημα, έχουμε την πολιτική ευθύνη και πήραμε αυτά τα μέτρα». Όχι μια κυβέρνηση που κατηγορεί την κοινωνία για συνωμοσιολογία.

Και επειδή η κοινωνία ξέρει καλά ότι τέτοια ανάληψη ευθύνης και παραδοχή ενοχής δεν θα ακούσει, θα ξανακατέβει στον δρόμο στις 28 Φεβρουαρίου, κάνοντας σαφές ότι αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση αυτή την «δεδηλωμένη» μέσα στην κοινωνία την έχει χάσει.
Άρθρο - εμετός
Nai


Εικόνα
Εσύ πρέπει να είσαι πιο νεοδημοκράτης και από μένα.


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 19139
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος »

Otto Weininger έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:10
Μαδουραίος έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:09
Otto Weininger έγραψε: 12 Φεβ 2025, 21:06

Άρθρο - εμετός
Nai


Εικόνα
Εσύ πρέπει να είσαι πιο νεοδημοκράτης και από μένα.
Hταν καλος ο Βαγγελας τοτε
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

Niki έγραψε: 12 Φεβ 2025, 20:29
Ασέβαστος έγραψε: 12 Φεβ 2025, 10:39
Niki έγραψε: 12 Φεβ 2025, 10:26

Το ενδεχόμενο η εταιρεία να μην ήξερε αλλά εργαζόμενοι να είναι μόνο εμπλεκόμενοι και απλά η εταιρεία επειδή θα έπρεπε να αποζημιώσει χοντρά και να πάρει μέτρα και να μπούνε και μέσα κάποια άτομα σε αυτήν την περίπτωση η εταιρεία πάλι τα ίδια θα έκανε είτε κάνει αυτή το λαθρεμπόριο είτε αν είναι ξεφραγο αμπέλι η κατάσταση .

Άρα κρίνεις από το αποτέλεσμα

Το αποτέλεσμα ήτανε να βρεθούν δύο τραίνα στην ίδια γραμμή ευθύνες κράτους
Να κάουν παιδιά άρα κάτι βρωμάει με την εταιρεία.
Άρα το συμφέρον κράτους εταιρεία είναι πρώτον η χρονοτριβή.Να το μπουρδουκλωσουν όσο μπορούν περισσότερο

Σε λίγες μέρες παραγράφονται καμία 100 στη πλημμελήματα της εταιρείας

Δύο χρόνια ούτε αυτά δεν δίκασαν
τελικα την εκανες τη μυνηση στον καπερναρο;
Δεν μπορώ να το κάνω.
Δηλαδή να τον παω στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο.
Εκείνο που μπορώ να κάνω μου είπε , είναι παράπονο για έλλειψη δημοκρατίας και εκβιασμό δικαιοσύνης στο κτίριο της Ε.Ε στην Αθήνα με δικηγόρο και να καταθέσω τους λόγους και να τον αναφέρω.
Αυτό δεν θα το κάνω.
Γιατί δεν θα γίνει τίποτα απλά στο τέλος του χρόνου θα αναφερθεί μέσα σε όλα τα άλλα.
Μόνον εναντίον του κράτους μπορείς να προσφύγεις στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όχι εναντίον πολιτών.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”