Σελίδα 121 από 150
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 10:16
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 09:14
Ερμής έγραψε: 27 Νοέμ 2022, 22:34
EKPLIKTIKOS έγραψε: 26 Νοέμ 2022, 00:00
Η αλφα ένα άσχημο αμάξι έχει βγάλει στην ιστορία της, την arna. Και αυτή δεν τη σχεδιασε η άλφα ρομεο. Αλλα κ πάλι είναι ντροπή που είχε αυτό το σήμα.
Συνεργασία με τη Νισαν, τι περιμένεις. Το μόνο μελανό σημείο στις χρυσές σελίδες αυτή η συνεργασία με τα καρπουζομεταφορικα
gt-r entered the chat.
μαστορα, που ειν τα καρπουζα να φορτως;
ο,τι ειναι η αρνα για την αλφα ειναι το γτρ και το σκάιλάιν παλαιότερα για τα ντάτσουν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον Κανόνα. Αλλά αν το καλοπροσέξεις παρατηρείς κάτι που είναι πιο ισχυρό αξίωμα και απο την ταχύτητα του φωτός
"μπορεί να προσπαθησε το ντάτσουν να ξεφύγει απο την καγκουρίλα και το τσαντίρι αλλά η καγκουρίλα και το τσαντίρι δε βγαίνει ποτέ απο τα ντάτσουν, παρά τα στεροειδή"
Ένα γτρ ένα λφα και ένα νσχ μπορούν να συγκριθούν κάπως με τους ευρωπαίους σε upper κατηγορίες. Κλάιν.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 10:43
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:16
Ασέβαστος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 09:14
Ερμής έγραψε: 27 Νοέμ 2022, 22:34
Συνεργασία με τη Νισαν, τι περιμένεις. Το μόνο μελανό σημείο στις χρυσές σελίδες αυτή η συνεργασία με τα καρπουζομεταφορικα
gt-r entered the chat.
μαστορα, που ειν τα καρπουζα να φορτως;
ο,τι ειναι η αρνα για την αλφα ειναι το γτρ και το σκάιλάιν παλαιότερα για τα ντάτσουν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον Κανόνα. Αλλά αν το καλοπροσέξεις παρατηρείς κάτι που είναι πιο ισχυρό αξίωμα και απο την ταχύτητα του φωτός
"μπορεί να προσπαθησε το ντάτσουν να ξεφύγει απο την καγκουρίλα και το τσαντίρι αλλά η καγκουρίλα και το τσαντίρι δε βγαίνει ποτέ απο τα ντάτσουν, παρά τα στεροειδή"
Ένα γτρ ένα λφα και ένα νσχ μπορούν να συγκριθούν κάπως με τους ευρωπαίους σε upper κατηγορίες. Κλάιν.
Θα τολμησω να προσθεσω και αυτα...
Ισως και κανα 200SX και 300ΖΧ της Νισσαν.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 11:41
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:43
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:16
Ασέβαστος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 09:14
gt-r entered the chat.
μαστορα, που ειν τα καρπουζα να φορτως;
ο,τι ειναι η αρνα για την αλφα ειναι το γτρ και το σκάιλάιν παλαιότερα για τα ντάτσουν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον Κανόνα. Αλλά αν το καλοπροσέξεις παρατηρείς κάτι που είναι πιο ισχυρό αξίωμα και απο την ταχύτητα του φωτός
"μπορεί να προσπαθησε το ντάτσουν να ξεφύγει απο την καγκουρίλα και το τσαντίρι αλλά η καγκουρίλα και το τσαντίρι δε βγαίνει ποτέ απο τα ντάτσουν, παρά τα στεροειδή"
Ένα γτρ ένα λφα και ένα νσχ μπορούν να συγκριθούν κάπως με τους ευρωπαίους σε upper κατηγορίες. Κλάιν.
Θα τολμησω να προσθεσω και αυτα...
Ισως και κανα 200SX και 300ΖΧ της Νισσαν.
Σωστός, απλά είναι μια κατηγορία κάτω απο αυτά. για 200 κ 300 sx θα διαφωνήσω, αλλά ίσως προσθέσω το 3000γτ και το εκλιπς. Ίσως και το σιλβια.
Στην απειροελάχιστη πιθανότητα που θα έπαιρνα ποτέ γιαπωνέζικο αυτό ιθα ήταν μονο ένα και το αυτό επειδή δεν υπάρχει αντίστοιχο ευρωπαϊκό
Μιλαω για το Σουμπαρού Φόρεστερ.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 11:45
από Ασέβαστος
stergiosbik έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:43
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:16
Ασέβαστος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 09:14
gt-r entered the chat.
μαστορα, που ειν τα καρπουζα να φορτως;
ο,τι ειναι η αρνα για την αλφα ειναι το γτρ και το σκάιλάιν παλαιότερα για τα ντάτσουν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον Κανόνα. Αλλά αν το καλοπροσέξεις παρατηρείς κάτι που είναι πιο ισχυρό αξίωμα και απο την ταχύτητα του φωτός
"μπορεί να προσπαθησε το ντάτσουν να ξεφύγει απο την καγκουρίλα και το τσαντίρι αλλά η καγκουρίλα και το τσαντίρι δε βγαίνει ποτέ απο τα ντάτσουν, παρά τα στεροειδή"
Ένα γτρ ένα λφα και ένα νσχ μπορούν να συγκριθούν κάπως με τους ευρωπαίους σε upper κατηγορίες. Κλάιν.
Θα τολμησω να προσθεσω και αυτα...
Ισως και κανα 200SX και 300ΖΧ της Νισσαν.
..και 3000gt, και ολα τα ραλυκαρς, και κατι ξεχασμενα μικρης παραγωγης οπως svx, ....
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 11:51
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:41
Στην απειροελάχιστη πιθανότητα που θα έπαιρνα ποτέ γιαπωνέζικο αυτό ιθα ήταν μονο ένα και το αυτό επειδή δεν υπάρχει αντίστοιχο ευρωπαϊκό
Μιλαω για το Σουμπαρού Φόρεστερ.
νομιζω βγαζει (εβγαζε;) και το vag τετρακινητα στεισον, και η βολβο... οκ, δεν μπορω να μην το πω, και αλφα 33 4κινητη στεισον υπηρξε

.
αλλα τα αργα ρε φιλε, γαμανε. γιατι δεν βαζουν κι αλλοι, απορω.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 11:59
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:41
stergiosbik έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:43
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:16
ο,τι ειναι η αρνα για την αλφα ειναι το γτρ και το σκάιλάιν παλαιότερα για τα ντάτσουν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον Κανόνα. Αλλά αν το καλοπροσέξεις παρατηρείς κάτι που είναι πιο ισχυρό αξίωμα και απο την ταχύτητα του φωτός
"μπορεί να προσπαθησε το ντάτσουν να ξεφύγει απο την καγκουρίλα και το τσαντίρι αλλά η καγκουρίλα και το τσαντίρι δε βγαίνει ποτέ απο τα ντάτσουν, παρά τα στεροειδή"
Ένα γτρ ένα λφα και ένα νσχ μπορούν να συγκριθούν κάπως με τους ευρωπαίους σε upper κατηγορίες. Κλάιν.
Θα τολμησω να προσθεσω και αυτα...
Ισως και κανα 200SX και 300ΖΧ της Νισσαν.
Σωστός, απλά είναι μια κατηγορία κάτω απο αυτά. για 200 κ 300 sx θα διαφωνήσω, αλλά ίσως προσθέσω το 3000γτ και το εκλιπς. Ίσως και το σιλβια.
Στην απειροελάχιστη πιθανότητα που θα έπαιρνα ποτέ γιαπωνέζικο αυτό ιθα ήταν μονο ένα και το αυτό επειδή δεν υπάρχει αντίστοιχο ευρωπαϊκό
Μιλαω για το Σουμπαρού Φόρεστερ.
Το Φόρεστερ όταν έβγαινε με τον τούρμπο κινητήρα ήταν αλλού!
Αμάξι που η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορούσε να διανοηθεί καν.
Τώρα απέμεινε η απαράμιλλη αξιοπιστία και η εξαιρετική 4κινηση.
Γνωστός μου που πέρασαν από τα χέρια του κάμποσες Ε class και 5αρες ( μέχρι 3 λίτρα),εδώ και χρόνια έχει πάρει Legasy(station wagon-2,5 lt)και δεν το αλλάζει με τίποτα!
Όταν ρώτησα γιατί,μου απάντησε απλά πως ησύχασε το κεφάλι του και επιτέλους έχει αμάξι για τα πάντα όλα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 12:11
από stergiosbik
Ασέβαστος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:45
stergiosbik έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:43
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:16
ο,τι ειναι η αρνα για την αλφα ειναι το γτρ και το σκάιλάιν παλαιότερα για τα ντάτσουν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον Κανόνα. Αλλά αν το καλοπροσέξεις παρατηρείς κάτι που είναι πιο ισχυρό αξίωμα και απο την ταχύτητα του φωτός
"μπορεί να προσπαθησε το ντάτσουν να ξεφύγει απο την καγκουρίλα και το τσαντίρι αλλά η καγκουρίλα και το τσαντίρι δε βγαίνει ποτέ απο τα ντάτσουν, παρά τα στεροειδή"
Ένα γτρ ένα λφα και ένα νσχ μπορούν να συγκριθούν κάπως με τους ευρωπαίους σε upper κατηγορίες. Κλάιν.
Θα τολμησω να προσθεσω και αυτα...
Ισως και κανα 200SX και 300ΖΧ της Νισσαν.
..και 3000gt, και ολα τα ραλυκαρς, και κατι ξεχασμενα μικρης παραγωγης οπως svx, ....
Νταξ,evo και impreza sti αποτελούν μια κατηγορία μόνα τους.
Οι Ευρωπαίοι μετα από deltona,escort cosworth δεν έβγαλαν τίποτα αντίστοιχο.
Κάτι rs3 και a45amg πέρασαν και δεν ακούμπησαν.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 12:24
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:51
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:41
Στην απειροελάχιστη πιθανότητα που θα έπαιρνα ποτέ γιαπωνέζικο αυτό ιθα ήταν μονο ένα και το αυτό επειδή δεν υπάρχει αντίστοιχο ευρωπαϊκό
Μιλαω για το Σουμπαρού Φόρεστερ.
νομιζω βγαζει (εβγαζε;) και το vag τετρακινητα στεισον, και η βολβο... οκ, δεν μπορω να μην το πω, και αλφα 33 4κινητη στεισον υπηρξε

.
αλλα τα αργα ρε φιλε, γαμανε. γιατι δεν βαζουν κι αλλοι, απορω.
To forester ειναι το αμάξι που θα έβαζα τον εαυτο μου μέσα και μάλιστα με χαρά, πολυ καλό αμάξι αν και πλέον ειναι ιδιαιτερα άσχημο δυστυχώς
βαγκ δεν αγγίζω, βολβο είναι άλλο στυλ και αλφα 33 δε βρισκεις πλέον
stergiosbik έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:59
Ερμής έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 11:41
stergiosbik έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:43
Θα τολμησω να προσθεσω και αυτα...
Ισως και κανα 200SX και 300ΖΧ της Νισσαν.
Σωστός, απλά είναι μια κατηγορία κάτω απο αυτά. για 200 κ 300 sx θα διαφωνήσω, αλλά ίσως προσθέσω το 3000γτ και το εκλιπς. Ίσως και το σιλβια.
Στην απειροελάχιστη πιθανότητα που θα έπαιρνα ποτέ γιαπωνέζικο αυτό ιθα ήταν μονο ένα και το αυτό επειδή δεν υπάρχει αντίστοιχο ευρωπαϊκό
Μιλαω για το Σουμπαρού Φόρεστερ.
Το Φόρεστερ όταν έβγαινε με τον τούρμπο κινητήρα ήταν αλλού!
Αμάξι που η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορούσε να διανοηθεί καν.
Τώρα απέμεινε η απαράμιλλη αξιοπιστία και η εξαιρετική 4κινηση.
Γνωστός μου που πέρασαν από τα χέρια του κάμποσες Ε class και 5αρες ( μέχρι 3 λίτρα),εδώ και χρόνια έχει πάρει Legasy(station wagon-2,5 lt)και δεν το αλλάζει με τίποτα!
Όταν ρώτησα γιατί,μου απάντησε απλά πως ησύχασε το κεφάλι του και επιτέλους έχει αμάξι για τα πάντα όλα.
και S2000 ηταν δυνατό.
οι Ε πριν το 94 ήταν απο άλλο πλανητη για την εποχή τους. Επίσης όλες οι πεντάρες τουλάχιστον μέχρι το 2012.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 12:25
από enterprise-psi
Supra mk3 > mk4
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 12:26
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 12:53
από Σέλευκας
Πάντως η μοτοσυκλετα είναι γιαπωνέζα οσο και να προσπαθούν οι άλλοι.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2022, 13:30
από Ερμής
Σα να τη φιλοτέχνησε ο ίδιος ο μποτιτσελι
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2022, 10:07
από Ερμής
κοιτάω το φόρεστερ. Όπως είπα θα ήταν το μόνο ιαπωνικό που θα κοιτούσα γιατί είναι (ήταν) πολυεργαλείο
γιατί ρε πστ μου το έκαναν τόσο άσχημο;
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2022, 23:07
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 30 Νοέμ 2022, 10:07
κοιτάω το φόρεστερ. Όπως είπα θα ήταν το μόνο ιαπωνικό που θα κοιτούσα γιατί είναι (ήταν) πολυεργαλείο
γιατί ρε πστ μου το έκαναν τόσο άσχημο;
Γιατί είναι Γιαπωνέζοι.
Τόσο απλό.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2022, 00:04
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 30 Νοέμ 2022, 23:07
Ερμής έγραψε: 30 Νοέμ 2022, 10:07
κοιτάω το φόρεστερ. Όπως είπα θα ήταν το μόνο ιαπωνικό που θα κοιτούσα γιατί είναι (ήταν) πολυεργαλείο
γιατί ρε πστ μου το έκαναν τόσο άσχημο;
Γιατί είναι Γιαπωνέζοι.
Τόσο απλό.
Μόνο στα αμάξια φτιάχνουν τέτοια εκτρώματα.
Δε γαμιεται, Στα παπαρια μου, καλύτερα να το πάω μια δύο φορές παραπάνω στο συνεργείο παρά να φορτωθώ τον εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες.