Κουρκούας έγραψε: 13 Μαρ 2019, 01:38
Το δυνατό στοιχείο του ελληνικού πανεπιστημίου είναι το value for money. Συγκρινόμενα με αμερικάνικα, τα ελληνικά πετυχαίνουν το ίδιο ράνκιν ▪ με ιδρύματα δεκαπλάσιου προϋπολογισμού.
Παπάρες που τα λες για να παρηγοριεσαι.
Τα ελληνικα πανεπιστημια ειναι γτπ απο ολες τις απόψεις και το ξερεις - και η κατάταξη τους ειναι χαμηλη.
▪ Μαθε λεξιπενές βλητο οτι στα ελληνικα η λέξη ειναι 《κατάταξη 》
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
Κουρκούας έγραψε: 13 Μαρ 2019, 01:38
Το δυνατό στοιχείο του ελληνικού πανεπιστημίου είναι το value for money. Συγκρινόμενα με αμερικάνικα, τα ελληνικά πετυχαίνουν το ίδιο ράνκιν ▪ με ιδρύματα δεκαπλάσιου προϋπολογισμού.
Παπάρες που τα λες για να παρηγοριεσαι.
Τα ελληνικα πανεπιστημια ειναι γτπ απο ολες τις απόψεις και το ξερεις - και η κατάταξη τους ειναι χαμηλη.
▪ Μαθε λεξιπενές βλητο οτι στα ελληνικα η λέξη ειναι 《κατάταξη 》
όταν, ελβετικό σουργελάκι, μάθεις να μιλάς με επιχειρήματα, σαν άνθρωπος, έλα να μιλήσουμε. δεν περιμένω κάν να μάθεις να μιλάς μ' αριθμούς.
Κουρκούας έγραψε: 13 Μαρ 2019, 01:38
Το δυνατό στοιχείο του ελληνικού πανεπιστημίου είναι το value for money. Συγκρινόμενα με αμερικάνικα, τα ελληνικά πετυχαίνουν το ίδιο ράνκιν ▪ με ιδρύματα δεκαπλάσιου προϋπολογισμού.
Παπάρες που τα λες για να παρηγοριεσαι.
Τα ελληνικα πανεπιστημια ειναι γτπ απο ολες τις απόψεις και το ξερεις - και η κατάταξη τους ειναι χαμηλη.
▪ Μαθε λεξιπενές βλητο οτι στα ελληνικα η λέξη ειναι 《κατάταξη 》
όταν, ελβετικό σουργελάκι, μάθεις να μιλάς με επιχειρήματα, σαν άνθρωπος, έλα να μιλήσουμε. δεν περιμένω κάν να μάθεις να μιλάς μ' αριθμούς.
Οι φαντασιωσεις σου δεν ειναι επιχειρηματα, ειναι 0 value for 0 money.
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
Κουρκούας έγραψε: 13 Μαρ 2019, 01:38
Το δυνατό στοιχείο του ελληνικού πανεπιστημίου είναι το value for money. Συγκρινόμενα με αμερικάνικα, τα ελληνικά πετυχαίνουν το ίδιο ράνκιν ▪ με ιδρύματα δεκαπλάσιου προϋπολογισμού.
Κάπου χωλαίνει η λογική σου. Ο προϋπολογισμός ενός πανεπιστημίου επηρεάζει την ποιότητα σπουδών μέχρι κάποιο σημείο, από εκεί και έπειτα επηρεάζει κυρίως άλλα πράγματα, όπως είναι η έρευνα, οι εγκαταστάσεις, κτλ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Το ζήτημα είναι ότι οι ΗΠΑ, με τα μεγάλα και πάμπλουτα ιδιωτικά πανεπιστήμια, έχουν μικρότερη κοινωνική κινητικότητα ακόμη και από την Ψωροκώσταινα.
Ένας από τους λόγους-ίσως ο κυριότερος- που η Ελλάδα δεν είναι μπανανία και που οι περισσότεροι από εσάς έχετε ένα πτυχίο και βρίσκεστε σε καλύτερη μοίρα από τον παππού σας και ενδεχομένως και από τον πατέρα σας, είναι το δημόσιο πανεπιστήμιο.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Κουρκούας έγραψε: 13 Μαρ 2019, 01:38
Το δυνατό στοιχείο του ελληνικού πανεπιστημίου είναι το value for money. Συγκρινόμενα με αμερικάνικα, τα ελληνικά πετυχαίνουν το ίδιο ράνκιν ▪ με ιδρύματα δεκαπλάσιου προϋπολογισμού.
Κάπου χωλαίνει η λογική σου. Ο προϋπολογισμός ενός πανεπιστημίου επηρεάζει την ποιότητα σπουδών μέχρι κάποιο σημείο, από εκεί και έπειτα επηρεάζει κυρίως άλλα πράγματα, όπως είναι η έρευνα, οι εγκαταστάσεις, κτλ.
δεν κάνω ανάλυση, λέω ένα ενδεικτικό δεδομένο. η ανάλυση πρέπει να είναι προφανώς πολυπαραμετρική. βάζω το ράνκιν ενδεικτικά, επειδή είναι εύκολα προσβάσιμο στο δίκτυο και είναι ένας αριθμός που συμψηφίζει πολλές παραμέτρους.
Αν το αναλύσεις περισσότερο, θα δεις ότι το πιο αρνητικό στοιχείο στα ελληνικά πανεπιστήμια που τα ρίχνει στις κατατάξεις είναι ο λόγος φοιτητών/καθηγητών. Ο οποίος στις μέρες μας είναι πρωταρχικά λόγω στενότητας πόρων.
κατά τ' άλλα, τα διαθέσιμα χρήματα ενός ιδρύματος επηρεάζουν τα πάντα. ιδιαίτερα όταν λείπουν για τις βασικές λειτουργίες.
Στρακαστρουκας έγραψε: 12 Μαρ 2019, 23:11
Πανεπιστημια οπως τον Γεηλ δεν σε κανουν "ποιο εξυπνο". Αυτο που κανουν ειναι οτι ειναι καλυτερα δικτυωμενα και οταν παρεις το πτυχιο, βρισκεις κατευθειαν δουλεια. Παρεπιμπτοντως ουτε το πρωτο ουτε το τελευταιο σκανδαλο με ιδωτικα πανεπιστημια ειναι αυτο στις ΗΠΑ. Aυτο φυσικα εχει να κανει με το οτι το ιδωτικο πανεπιστημιο ειναι κερδοσκοπικος οργανισμος. Σκοπος δεν ειναι να μαθουν οι φοιτητες αλλα να βγει κερδος. Σε πολλα απο αυτα τα πανεπιστημια οταν κοβεσε σε μαθημα εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις
το οτι ΔΕΝ υπαρχει σκανδαλο των ιδιωτικων πανεπιστημιων το διαβασαμε καθολου;
φυσικα και δεν υπαρχει θεμα απο την στιγμη που ειναι γνωστο οτι στα ιδιωτικα μπαινεις και τελειωνεις χωρις να αξιολογηθεις απο κανεναν
?????
ναι βρε παγκόσμια συνωμοσία των καλύτερων πανεπιστημίων του κόσμους να μην αξιολογούν τους αποφοίτους τους. Τα ναταγωνιστικά ιδρύματα δεν τους ξεσκεπάζουν γιατί είναι στο κόλπο. Τα μόνα καλά πανεπιστήμια βρίσκονται στην ατλαντίδα
Bipsco έγραψε: 12 Μαρ 2019, 23:10
Τα Τει υπάρχουν για να μπαίνουν οι καθυστερημένοι. Δεν μπορείς να μπεις σε πανεπιστήμιο; Δεν πειράζει, μπες σε τει με 5. Σε ποια σοβαρή χώρα μπαίνεις σε πανεπιστήμιο με βαθμό εισαγωγής μικρότερο του 10; Οι πανελλήνιες συμβάλλουν στο να μπαίνουν περισσότερα άτομα απ΄ όσα έχουν τις βάσεις για να σπουδάσουν. Και τα πανεπιστήμια δέχονται περισσότερους σπουδαστές απ΄όσους μπορούν να απορροφήσουν.
Ενω οι ΗΠΑ οπου το ποιοι θα μπουνε στο πανεπιστημιο εξαρταται απο το ποσο ματσωμενοι ειναι οι γονεις σου, το συστημα ειναι ποιο δικαιο...
Ενω στην ελλάδα το πιό φροντιστηριο αγόρασε τα θέματα των εξετάσων - δικαιωσύνη
μπούρδες.
Σίγουρα το εν Ελλάδι σύστημα είναι πιο δίκαιο επειδή όλοι κρίνονται επί των ιδίων θεμάτων και συγκριτικά μεταξύ τους
Κουρκούας έγραψε: 13 Μαρ 2019, 01:38
Το δυνατό στοιχείο του ελληνικού πανεπιστημίου είναι το value for money. Συγκρινόμενα με αμερικάνικα, τα ελληνικά πετυχαίνουν το ίδιο ράνκιν ▪ με ιδρύματα δεκαπλάσιου προϋπολογισμού.
Κάπου χωλαίνει η λογική σου. Ο προϋπολογισμός ενός πανεπιστημίου επηρεάζει την ποιότητα σπουδών μέχρι κάποιο σημείο, από εκεί και έπειτα επηρεάζει κυρίως άλλα πράγματα, όπως είναι η έρευνα, οι εγκαταστάσεις, κτλ.
δεν κάνω ανάλυση, λέω ένα ενδεικτικό δεδομένο. η ανάλυση πρέπει να είναι προφανώς πολυπαραμετρική. βάζω το ράνκιν ενδεικτικά, επειδή είναι εύκολα προσβάσιμο στο δίκτυο και είναι ένας αριθμός που συμψηφίζει πολλές παραμέτρους.
Αν το αναλύσεις περισσότερο, θα δεις ότι το πιο αρνητικό στοιχείο στα ελληνικά πανεπιστήμια που τα ρίχνει στις κατατάξεις είναι ο λόγος φοιτητών/καθηγητών. Ο οποίος στις μέρες μας είναι πρωταρχικά λόγω στενότητας πόρων.
κατά τ' άλλα, τα διαθέσιμα χρήματα ενός ιδρύματος επηρεάζουν τα πάντα. ιδιαίτερα όταν λείπουν για τις βασικές λειτουργίες.
Δεν έχει σημασία αν το αναλύεις σε βάθος. Συνδέεις δύο πράγματα που έχουν μικρή σχέση μεταξύ τους από ένα σημείο κι έπειτα. Δηλαδή η σύγκριση που επιχειρείς στερείται νοήματος.
Βασικά το επιχείρημά σου είναι το αντίστροφο αυτών που ισχυρίζονται ότι η οριζόντια φορολογία είναι πιο δίκαιη, γιατί δεν θέλουν να καταλάβουν ότι ως ένα σημείο μειώνει το επίπεδο διαβίωσης και από ένα εισόδημα και πάνω δεν το επηρεάζει καθόλου (γιατί τα έξοδά για τις βασικές μας ανάγκες είναι ίδια).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Ενω οι ΗΠΑ οπου το ποιοι θα μπουνε στο πανεπιστημιο εξαρταται απο το ποσο ματσωμενοι ειναι οι γονεις σου, το συστημα ειναι ποιο δικαιο...
Ενω στην ελλάδα το πιό φροντιστηριο αγόρασε τα θέματα των εξετάσων - δικαιωσύνη
μπούρδες.
Σίγουρα το εν Ελλάδι σύστημα είναι πιο δίκαιο επειδή όλοι κρίνονται επί των ιδίων θεμάτων και συγκριτικά μεταξύ τους
Εννοείται ότι είναι πιο δίκαιο. Όποιος το αρνείται είναι λοβοτομημένος. Απόλυτα δίκαιο μπορεί να μην υπάρχει πουθενά, αλλά συγκρίσεις μπορούμε να κάνουμε.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Στρακαστρουκας έγραψε: 12 Μαρ 2019, 23:11
Πανεπιστημια οπως τον Γεηλ δεν σε κανουν "ποιο εξυπνο". Αυτο που κανουν ειναι οτι ειναι καλυτερα δικτυωμενα και οταν παρεις το πτυχιο, βρισκεις κατευθειαν δουλεια. Παρεπιμπτοντως ουτε το πρωτο ουτε το τελευταιο σκανδαλο με ιδωτικα πανεπιστημια ειναι αυτο στις ΗΠΑ. Aυτο φυσικα εχει να κανει με το οτι το ιδωτικο πανεπιστημιο ειναι κερδοσκοπικος οργανισμος. Σκοπος δεν ειναι να μαθουν οι φοιτητες αλλα να βγει κερδος. Σε πολλα απο αυτα τα πανεπιστημια οταν κοβεσε σε μαθημα εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις
ρε κακομοίρη στα σοβαρά πανεπιστήμια λιγότερα από τα μισά κέρδη τους είναι από τα δίδακτρα των φοιτητών. Η έρευνα και οι χορηγέις από αποφοίτους αποφέρουν περισότερα. Ξέρω ότι θα σε σοκάρω αλλά για τα πρώτα 20-30 πανεπιστ΄μηια του κόσμου υπάρχουν αρκετοί και έξυπνοι και ματσωμένοι που να τα ακουμπάνε και να σπουδάζουν κανονικά. Το πρόβλημα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι στα μέτρια και τα τριτοδεύτερα όπου η πίεση να πετύχουν τους οικονομικους τους στόχους τους οδηγεί σε μείωση του επιπέδου της αξιολόγησης. Πάντα θα συνωστίζονται όλοι για τα τοπ πανεπιστήμια και πάντα θα έχουν την πολυτέλεια αυτά και να εισπράτουν και να να είναι σοβαρά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord Brum την 13 Μαρ 2019, 13:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κάπου χωλαίνει η λογική σου. Ο προϋπολογισμός ενός πανεπιστημίου επηρεάζει την ποιότητα σπουδών μέχρι κάποιο σημείο, από εκεί και έπειτα επηρεάζει κυρίως άλλα πράγματα, όπως είναι η έρευνα, οι εγκαταστάσεις, κτλ.
δεν κάνω ανάλυση, λέω ένα ενδεικτικό δεδομένο. η ανάλυση πρέπει να είναι προφανώς πολυπαραμετρική. βάζω το ράνκιν ενδεικτικά, επειδή είναι εύκολα προσβάσιμο στο δίκτυο και είναι ένας αριθμός που συμψηφίζει πολλές παραμέτρους.
Αν το αναλύσεις περισσότερο, θα δεις ότι το πιο αρνητικό στοιχείο στα ελληνικά πανεπιστήμια που τα ρίχνει στις κατατάξεις είναι ο λόγος φοιτητών/καθηγητών. Ο οποίος στις μέρες μας είναι πρωταρχικά λόγω στενότητας πόρων.
κατά τ' άλλα, τα διαθέσιμα χρήματα ενός ιδρύματος επηρεάζουν τα πάντα. ιδιαίτερα όταν λείπουν για τις βασικές λειτουργίες.
Δεν έχει σημασία αν το αναλύεις σε βάθος. Συνδέεις δύο πράγματα που έχουν μικρή σχέση μεταξύ τους από ένα σημείο κι έπειτα. Δηλαδή η σύγκριση που επιχειρείς στερείται νοήματος.
Βασικά το επιχείρημά σου είναι το αντίστροφο αυτών που ισχυρίζονται ότι η οριζόντια φορολογία είναι πιο δίκαιη, γιατί δεν θέλουν να καταλάβουν ότι ως ένα σημείο μειώνει το επίπεδο διαβίωσης και από ένα εισόδημα και πάνω δεν το επηρεάζει καθόλου (γιατί τα έξοδά για τις βασικές μας ανάγκες είναι ίδια).
έχει μικρή σχέση ο προϋπολογισμός ενός ιδρύματος με την ποιότητα του όπως καταμετριέται από τα ράνκιν; Θα με τρελάνεις;
και καμία σχέση με τη φορολογία, είναι τελείως ευθύ αυτό που λεω, ώστε να μη χρειάζεται παρομοίωση με κάτι άλλο.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 12 Μαρ 2019, 23:20
πέραν ότι αυτό είναι η μισή αλήθεια
να σε ρωτήσω στην Ελλάδα πόσα λεφτά ξοδεύει ένα νοικοκυριό για ιδιωτικά φροντιστήρια;
Eνας φτωχος μαθητης στην Ελλαδα, με λιγη προσπαθεια μπορει να παρει σχετικα καλους βαθμους και να περασει πανεπιστημιο. Στις ΗΠΑ, ο φτωχος εχει μηδεν πιθανοτητες, για αυτο παιρνουν δανεια, τα οποια δεν μπορουν να αποπληρωσουνε και καταληγουνε να χρωστανε δεκαετιες αφοτου εχουν παρει το πτυχιο τους
για τους πολύ καλούς υπάρχουν υποτροφίες. Η επιστήμη πρέπει να προοδεύσει ανεξαρτήτως οικονομικού υποβάθρου. Για τους φτωχούς που είναι μέτριοι δεν μας ενδιαφέρει