Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 05 Μαρ 2019, 23:25
. Οι πελάτες δεν αγοράζουν μόνο προϊόντα, αλλά μια εμπειρία εξυπηρέτησης
Οι πελάτες αγοράζουν όπου τους συμφέρει η τσέπη τους.
Έλα να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν, εσύ με χαμόγελα και τους πιο όμορφους και ευγενικούς πωλητές και εγώ τους πιο ξινους και αγελαστους, αλλά με 30% έκπτωση.
Άκου εμπειρία εξυπηρέτησης.
Skoda Octavia ή Audi Α4;
Ίδιο προϊόν, 30% διαφορά τιμής αλλά άλλο μάρκετινγκ /χαμόγελο κλπ
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 05 Μαρ 2019, 23:25
. Οι πελάτες δεν αγοράζουν μόνο προϊόντα, αλλά μια εμπειρία εξυπηρέτησης
Οι πελάτες αγοράζουν όπου τους συμφέρει η τσέπη τους.
Έλα να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν, εσύ με χαμόγελα και τους πιο όμορφους και ευγενικούς πωλητές και εγώ τους πιο ξινους και αγελαστους, αλλά με 30% έκπτωση.
Άκου εμπειρία εξυπηρέτησης.
Μετά από αυτό έλα να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν στην ίδια τιμή μόνο που εσύ θα χαμογελάς κι εγώ θα απαντώ λες και μου έβρισαν τη μάνα. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου οι τιμές κυμαίνονται στα ίδια πλαίσια το χαμόγελο του υπαλλήλου μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια επιτυχημένη επιχείρηση και μια χρεοκοπημένη εταιρεία.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
έλα ρε μλκ ΣΕ μην εισαι και εσύ χέητερ, όταν ο άλλος έχει μετρημένα κουκιά στην τσέπη του λογικό είναι. Λογικότατο είναι. Μη βλέπεις που οι περισσότεροι προτιμούν σκλαβενίτη επειδή έχει τη φήμη(και ειναι και αλήθεια) του γαμάτου εργοδότη. ας μην είχε τις τιμές που έχει και θα έβλεπες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ερμής την 06 Μαρ 2019, 10:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 06 Μαρ 2019, 10:36
To κόστος της κατάρρευσης του εθνολαϊκισμού
Άστα αυτά.
Aν ήσουν προεδρεύων σύμβουλος της εταιρίας, τι θα έκανες σε αυτήν τη φάση;
Απευθύνεται σε όλους το ερώτημα.
Ένα σωρό πράγματα μπορεί να κάνει κανείς, αλλά θα ξεκινούσα από μια γνωμάτευση από ειδικό στην εργατική νομοθεσία που θα εξηγούσε αν και ποιοί κανονισμοί και σχετικοί νόμοι παραβιάσθηκαν και ποιές μπορεί είναι οι σχετικές συνέπειες.
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 05 Μαρ 2019, 23:25
. Οι πελάτες δεν αγοράζουν μόνο προϊόντα, αλλά μια εμπειρία εξυπηρέτησης
Οι πελάτες αγοράζουν όπου τους συμφέρει η τσέπη τους.
Έλα να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν, εσύ με χαμόγελα και τους πιο όμορφους και ευγενικούς πωλητές και εγώ τους πιο ξινους και αγελαστους, αλλά με 30% έκπτωση.
Άκου εμπειρία εξυπηρέτησης.
Μετά από αυτό έλα να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν στην ίδια τιμή μόνο που εσύ θα χαμογελάς κι εγώ θα απαντώ λες και μου έβρισαν τη μάνα. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου οι τιμές κυμαίνονται στα ίδια πλαίσια το χαμόγελο του υπαλλήλου μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια επιτυχημένη επιχείρηση και μια χρεοκοπημένη εταιρεία.
Εγώ θα δίνω και δανεικά με το τεφτέρι χωρίς να χαμογελάω.
Πάλι θα χάσεις.
Γενικά πρώτα πάει η τσέπη.
Και δεν είπα να τους βρίζεις ή να μοιράζεις ραντομ χαστουκια. Να μην χαμογελάς είπα.
Let them make the first mistake. We make the last move.
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 05 Μαρ 2019, 23:25
. Οι πελάτες δεν αγοράζουν μόνο προϊόντα, αλλά μια εμπειρία εξυπηρέτησης
Οι πελάτες αγοράζουν όπου τους συμφέρει η τσέπη τους.
Έλα να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν, εσύ με χαμόγελα και τους πιο όμορφους και ευγενικούς πωλητές και εγώ τους πιο ξινους και αγελαστους, αλλά με 30% έκπτωση.
Άκου εμπειρία εξυπηρέτησης.
Skoda Octavia ή Audi Α4;
Ίδιο προϊόν, 30% διαφορά τιμής αλλά άλλο μάρκετινγκ /χαμόγελο κλπ
Στο brand name ποντάρεις εκεί.
Αλλά από την άλλη πολλαπλάσια Skoda από Audi κυκλοφορούν εδώ, οπότε...
Let them make the first mistake. We make the last move.
Otto Weininger έγραψε: 06 Μαρ 2019, 11:00
Εγώ θα δίνω και δανεικά με το τεφτέρι χωρίς να χαμογελάω.
Πάλι θα χάσεις.
Γενικά πρώτα πάει η τσέπη.
Και δεν είπα να τους βρίζεις ή να μοιράζεις ραντομ χαστουκια. Να μην χαμογελάς είπα.
Εγώ δε συζητώ για το αν η επιλογή του πελάτη καθορίζεται πιο εύκολα από την έκπτωση ή την ευγένεια. Σου εξηγώ ότι σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου οι τιμές κυμαίνονται περίπου στα ίδια πλαίσια, η ευγένεια και το χαμόγελο του υπαλλήλου μπορούν να κάνουν τη διαφορά οπότε κάθε σωστός επιχειρηματίας πρέπει να απαιτεί από τους εργαζομένους του να είναι μελιστάλαχτοι.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Ερμής έγραψε: 06 Μαρ 2019, 10:58
έλα ρε μλκ ΣΕ μην εισαι και εσύ χέητερ, όταν ο άλλος έχει μετρημένα κουκιά στην τσέπη του λογικό είναι. Λογικότατο είναι. Μη βλέπεις που οι περισσότεροι προτιμούν σκλαβενίτη επειδή έχει τη φήμη(και ειναι και αλήθεια) του γαμάτου εργοδότη. ας μην είχε τις τιμές που έχει και θα έβλεπες.
Όπως σωστά έγραψε ο γάταρος, όταν οι τιμές λόγω ανταγωνισμού είναι σχεδόν οι ίδιες (όπως συμβαίνει με τα σούπερ) ο καταναλωτής σε βάθος χρόνου θα προσελκύεται από το σημείο πώλησης όπου περνάει πιο ευχάριστα ο χρόνος εντός. (Και αυτό γίνεται συνειδητά και υποσυνείδητα). Σε αυτό συνεισφέρουν η τάξη και καθαριότητα και η συμπεριφορά των υπαλλήλων. Στη λιανική τροφίμων από μεγάλες αλυσίδες οι μικρές διαφορές έχουν μεγάλες επιπτώσεις. Λίγες μονάδες βάσης (μπορεί ακόμα και 10 με 20) διαφορά σε μεικτό περιθώριο κέρδους ή τράφικ ή κονβέρσιον ρέιτ ξεχωρίζουν τους νικητές από τους χαμένους. Τα δύο τελευταία οδηγούνται και από τη συμπεριφορά των υπαλλήλωνε
Otto Weininger έγραψε: 06 Μαρ 2019, 11:00
Εγώ θα δίνω και δανεικά με το τεφτέρι χωρίς να χαμογελάω.
Πάλι θα χάσεις.
Γενικά πρώτα πάει η τσέπη.
Και δεν είπα να τους βρίζεις ή να μοιράζεις ραντομ χαστουκια. Να μην χαμογελάς είπα.
Εγώ δε συζητώ για το αν η επιλογή του πελάτη καθορίζεται πιο εύκολα από την έκπτωση ή την ευγένεια. Σου εξηγώ ότι σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου οι τιμές κυμαίνονται περίπου στα ίδια πλαίσια, η ευγένεια και το χαμόγελο του υπαλλήλου μπορούν να κάνουν τη διαφορά οπότε κάθε σωστός επιχειρηματίας πρέπει να απαιτεί από τους εργαζομένους του να είναι μελιστάλαχτοι.
Συμφωνώ, αλλά επειδή οι τιμές σπάνια είναι τόσο κοντά, καθορίζουν ακόμα την επιλογή του πελάτη.
Έχω παραδείγματα να σου πω.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Με δυσκολία συγκρατώ δάκρυα συγκίνησης όταν η κυρία στα τυριά αφού μου πακετάρει τη φέτα μου προτείνει με χαμόγελο να δοκιμάσω και λαδοτύρι 'αφού μου αρέσουν τα πικάντικα'. Πόση ευγένεια, πόσο μεγαλείο ψυχής κρύβεται σε φαινομενικά ασήμαντες στιγμές της καθημερινότητος;!
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 06 Μαρ 2019, 10:36
To κόστος της κατάρρευσης του εθνολαϊκισμού
Άστα αυτά.
Aν ήσουν προεδρεύων σύμβουλος της εταιρίας, τι θα έκανες σε αυτήν τη φάση;
Απευθύνεται σε όλους το ερώτημα.
Ένα σωρό πράγματα μπορεί να κάνει κανείς, αλλά θα ξεκινούσα από μια γνωμάτευση από ειδικό στην εργατική νομοθεσία που θα εξηγούσε αν και ποιοί κανονισμοί και σχετικοί νόμοι παραβιάσθηκαν και ποιές μπορεί είναι οι σχετικές συνέπειες.
Μέχρι τότε θα είχε χαθεί τελείως η μπάλα σε επικοινωνιακό επίπεδο, μίστερ Γουότσον.
Προσωπικά επιλέγω Σκλαβενίτη για το λόγω οτι είναι επιχειρηματίας παλαιάς κοπής που σέβεται τον κόσμο του και παράλληλα γαμεί τους χαρτογυακάδες. Ο περισσότερος κόσμος όμως το κάνει γιατί έχει ασύγκριτα καλές τιμές.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 06 Μαρ 2019, 11:13
Σιγά, μισή μέρα δουλειά είναι, τί παραπάνω μπορεί να συμβεί σε αυτό το διάστημα από επικοινωνιακή πλευρά; Δεν κατέρρευσε και η ρικομέξ
Εννοείς ότι δεν καταλαβαίνεις πόσο δυσάρεστο είναι αυτό που συνέβη και πόσο μπορεί να επηρεάσει άμεσα την πτώση κατανάλωσης στα καταστήματα, έστω για χ μέρες και τη γενική εταιρική εικόνα; Ακόμη και οι διαφημιστικές καμπάνιες που τρέχουν στα πακέτα τηλεόρασης, θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο γιατί όλοι θα γελάνε ειρωνικά όταν τις βλέπουν.
Ούτως ή άλλως, τα μάι μάρκετς είναι από τα μάλλον αδιάφορα s/m και παίζουν σε περιοχές που παίζουν και άλλα της ίδιας ή καλύτερης κατηγορίας. Δεν έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα ούτε στο οικονομικό συμφέρον. Τα μόνα που μπορούν να παίξουν με προσφορές (χωρίς να εστιάσουν στον ανθρώπινο παράγοντα) είναι τα λιντλ γιατί εκεί είναι σελφ σέρβις φάση σε περιβάλλον αποθήκης.
Κι αυτό θα το αντιμετωπίσεις με πινακάκια; Σε ποιους; Πώς;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓΑΛΗ την 06 Μαρ 2019, 11:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.