Re: Ο λόγος που οι εκπαιδευτικoi πρεπει να πληρωνονται με την ωρα
Δημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2025, 11:17
Σε είχα για πιο μικρή, γύρω στα 22-24.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Καλά τώρα δεν ειναι και ο Τραμπ.vantono έγραψε: 31 Μαρ 2025, 11:01 Εισοδηματίας ο αλλος με ακινητα και μαγαζιά και καθεται και γραφει πχορουμ και μαλιστα πρωινιάτικα. Α ρε θεέ, τη ζωή τη δινεις σε αυτους που δεν ξερουν να τη ζησουν.
Γιατί μηνύσεις; Πέρα από το αν είναι πιπα, αξιολόγηση ήδη γίνεται εδώ και καιρό. Επειδή αφήνεται να εννοηθεί ότι δήθεν διαμαρτύρονται να μην ξεκινήσει. Διαμαρτύρονται γιατί θελουν να σταματήσει. ο βασικός λόγος με βάση την ρεαλιστική ελληνική πραγματικότητα είναι επειδή θα ευνοούνται βύσματα, ήδη σχεδόν όλοι οι διευθυντές και πολλοί σύμβουλοί είναι βαμμένοι νουδου. θα έχουμε κράτος φέουδο του κόμματος. Τέλος πολλοί μπερδεύουν την αξιολόγηση οργανισμών, με την καθημερινή διοίκηση΄Management. απορώ σε τι σοι εταιρίες στον ιδιωτικό δουλεύουν. καθε μέρα περνάει αξιολογήτής και από εξωτερικούς μάλιστα κοστίζει ακριβά; μάλλον εννοούν ότι τους γενικά τους βλέπει ο προϊστάμενος να δουλεύουν. Χαίρω πολύ υπάρχουν ήδη χιλιάδες στο δημόσιο που πληρώνονται να μην κανουν την καθαυτό δουλειά πχ μάθημα σε τάξη αλλά να ελε΄γχουν ότι λειτουργούν όλα κανονικά και γίνεται η δουλειά. Άρα μάλλον αξιολόγηση διευθυντών χρειαζεται.Στύξ έγραψε: 30 Μαρ 2025, 23:20Αυτό είναι μια τεράστια "πίπα" και αρκετοί θα βρεθούν υπόλογοι με ενστάσεις και μηνύσεις.Dorian έγραψε: 30 Μαρ 2025, 23:14αξιολόγηση ήδη γίνεται 4ο χρόνο, και σχολικών μονάδων 5 ή 6. με νομο της νουδου και υλοποίηση από την ιδια. Αν δεν ειδατε διαφορά τα παράπονα στην νουδου. Είχε μια σκασίλα για να φτιαξει τα δημόσια σχολεία, αφού είναι νεοφιλελεύθερη, οποιος θέλει υψηλής ποιότητας να ανοίξει το πουγκί με τα τάλαρα να πλερώσει το ιδιωτικό. αν δεν τον παίρνει οικονομικά στα @@ μας.
Νομίζω δεν ασχολείται κανείς με την εκπαίδευση πρέπει να είναι από τους πρώτους κλάδους που θα αντικατασταθούν με ΑΙ, όλοι περιμένουν το Killer app σε 2-3-5-10 χρόνια. Πρώτοι που θα τον πιουν είναι οι φροντιστές αγγλικούδες, ποιος θα πληρώνει 20ρικα ανα ώρα, όταν με συνδρομή κανένα 20ρι/ μήνα καποια υπηρεσία ΑΙ θα είναι προσωπικός φροντιστής για όλα τα μαθήματα. Και ο μισθός τους είναι τύπου UBI ηδη.
Ε, περίμενε κάνα δύο χρόνια ακόμη και τα λέμε, Λίτσα.Καραμελίτσα έγραψε: 31 Μαρ 2025, 11:16Τα έκλεισα και δεν άλλαξε τίποτα.
δεν ξερω, αλλα υπαρχει στατιστικη (μολις την εβγαλα απο το μυαλο μου) που λεει οτι εκπαιδευτικοι εχουν κατα 100% επαπειλουμενη. καμμια , ποτε, δεν μπορει να δουλευει μετα τον δευτερο μηνα.ΓΑΛΗ έγραψε: 31 Μαρ 2025, 10:30 Υπάρχει κάποια στατιστική για τον αριθμό παιδιών που γεννουν οι γυναίκες εκπαιδευτικοί;
Unique έγραψε: 31 Μαρ 2025, 10:19E, τώρα απλά θέλετε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
Τώρα 21-24 ,πλην δασκάλων διορίζονται κατά κύριο λόγο άτομα που σπούδασαν κυρίως 2000 2010 ή μπήκαν σε σχολές τότε με τα τότε δεδομένα λόγω μνημονικού παγώματος διορισμων. Τότε καθηγητής έπαιρνε μινιμουμ 1500 επί 14, ακόμα λιγότερες ώρες και μέρες που αυξήθηκαν και λιγότερα παιδιά ανά τμημα. Αν είχες και ακίνητα σπίτια χωράφια συνέφερε και από δουλειά σε Δυτική Ευρώπη. Με αυτές τις συνθήκες επέλεξαν ότι θα προοδευουμε που σήμαινε θα δουλέυομε λιγότερο πιο ξεκούραστα κλπ. Έτσι ήξερα την έννοια της προόδου μετα το γύρισαν ότι θα παντρεύονται γκαιοι , θα έρχονται λάθρο και θα έπρεπε να τους σεβόμαστε κλπ.Δημοκράτης έγραψε: 30 Μαρ 2025, 23:56Πολλοί προσπαθούν να γίνουν γιατι οι ελλαδα εχει πολους τεμπέληδες
Κάνεις σοβαρός ομως δεν θα μπει στην διαδικασία να συγκεντρώνει άχρηστα πιστοποιητικά και να παλεύει χρονια για να μπει σε μια δουλειά που πληρώνει 800ε
Τα σχολεία είναι ο μόνος κλάδος που ο ιδιωτικός τομέας έχει ακριβώς τους ίδιους όρους απασχόλησης με το δημόσιο (εκτός από τη μονιμότητα φυσικά). Άρα, όχι.AlienWay έγραψε: 31 Μαρ 2025, 12:22 Η λύση με το ζήτημα των εκπαιδευτικών, είναι να διορθωθεί πρώτα η ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα.
Η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων όταν μιλά για αξιολόγηση δεν εννοεί κάποια μέθοδο ποσοτικοποίησης της ποιότητας του διδακτικού έργου που παράγει ο καθηγητής με ακρίβεια 1%. Και η μειοψηφία που το εννοεί αυτό είναι κάτι αγάμητες. Οι υπόλοιποι εννοούν για παράδειγμα να απολυθεί η τρελή που είχε η κόρη μου πέρυσι η οποία τις λίγες φορές που πάταγε δεν τους έκανε απολύτως τίποτα στη Χημεία μέχρι που τον Δεκέμβρη υπαγόρεψε μια σελίδα για τον περιοδικό πίνακα (που ήταν ύλη της Γ' τάξης ενώ πήγαιναν Β') και τους έβαλε να γράψουν διαγώνισμα με αυτή τη σελίδα ανοιχτή, βάζοντας στο τέλος του τετραμήνου εντελώς τυχαίους βαθμούς από 15-20 με τη μέθοδο ποιανού συμπαθώ τη φάτσα.Καραμελίτσα έγραψε: 31 Μαρ 2025, 11:06 Το νο 1 που χρειάζεται η αξιολόγηση, και μάλιστα υψηλής ποιότητας και αυστηρή, είναι για να σταματήσουν να πιστεύουν οι γονείς ότι μπορεί να είναι αυτοί αξιολογητές.
Δε λέω για τα σχολεία. Λέω για τον ιδιωτικό τομέα γενικά.foscilis έγραψε: 31 Μαρ 2025, 12:25Τα σχολεία είναι ο μόνος κλάδος που ο ιδιωτικός τομέας έχει ακριβώς τους ίδιους όρους απασχόλησης με το δημόσιο (εκτός από τη μονιμότητα φυσικά). Άρα, όχι.AlienWay έγραψε: 31 Μαρ 2025, 12:22 Η λύση με το ζήτημα των εκπαιδευτικών, είναι να διορθωθεί πρώτα η ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα.
Ο εκπαιδευτικος δεν πληρώνεται 70 ε τη μέρα, 800ε το μήνα πληρώνεται για να κανει μια δουλεια που θα έπρεπε να θέλουμε να τραβάει σοβαρούς ανθρώπους κια ππυ φυσικά θα αξιολογουνταν συνεχώς.Ασέβαστος έγραψε: 31 Μαρ 2025, 08:2570-80 ευρω τη μερα ειναι ανεκδοτο;Δημοκράτης έγραψε: 30 Μαρ 2025, 20:31 Οι μισθοί των εκπαιδευτικών ειναι ανέκδοτο και ο βασικοςνλογος που κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα παει να γίνει καθηγητής
και δεν προχωρησε αρκετα το συλλογισμο ο νηματοθετης.
αν υπολογισουμε οτι δουλευουν 4 ωρες τη μερα, ειναι 20 ευρω την ωρα.
ειναι λες, ασχημα;
Σε πολύ μεγάλο βαθμό, σπίτι τους. Αφού πατάνε 4-6 ώρες στο σχολείο ενώ οι ανάγκες είναι για 8. Για παράδειγμα (όπως ξεκίνησε και το νήμα) ενώ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ να έχουν 2 ώρες κάθε μέρα ειδικά για να κάνουν δουλειές άλλες από τη διδασκαλία εκτός τάξης, αντί για αυτό μία ολόκληρη μέρα διδασκαλίας θα χαθεί για να εκπαιδευτούν μια και αυτές τις 2 ώρες εθιμικά είναι πάντα σπίτι τους. Ε εκεί πήγανε. Σπίτι τους. Απλώς από τις 2000 ώρες που έχουν παρκάρει εκεί μέχρι στιγμής, έτυχε 6 να μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί για αυτό που θα χρησιμοποιηθούν οι διδακτικές μεθαύριο.Green Dragon έγραψε: 31 Μαρ 2025, 10:47
Ναι αλλά που είναι παρκαρισμένοι όλοι αυτοί οι έξτρα δάσκαλοι;
Οι δάσκαλοι και καθηγητές χρειάζονται και χρόνο προετοιμασίας που μπορεί όντως να την κάνουν και σπίτι τους αλλά την κάνουν, τουλάχιστον όχι οι άχρηστοί που κανονικά πρέπει ν' απολυθούν. Έχουν να προετοιμάσουν το μάθημα της επόμενης μέρας, να διορθώσουν γραπτά, να βγάλουν θέματα για τεστ κλπ, όλα αυτά θέλουν χρόνο. Ας υποθέσουμε όμως ότι όντως τρώνε 2 από τις 8 ώρες έτσι και δεν κάνουν τίποτα (τα γραπτά διορθώνονται με μάγια κλπ). Αυτό είναι 25% απώλεια που απέχει πάρα πολύ από τα ποσοστά που έβαλες, τόσο πολύ που να μοιάζει αμελητέο.foscilis έγραψε: 31 Μαρ 2025, 12:53Σε πολύ μεγάλο βαθμό, σπίτι τους. Αφού πατάνε 4-6 ώρες στο σχολείο ενώ οι ανάγκες είναι για 8. Για παράδειγμα (όπως ξεκίνησε και το νήμα) ενώ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ να έχουν 2 ώρες κάθε μέρα ειδικά για να κάνουν δουλειές άλλες από τη διδασκαλία εκτός τάξης, αντί για αυτό μία ολόκληρη μέρα διδασκαλίας θα χαθεί για να εκπαιδευτούν μια και αυτές τις 2 ώρες εθιμικά είναι πάντα σπίτι τους. Ε εκεί πήγανε. Σπίτι τους. Απλώς από τις 2000 ώρες που έχουν παρκάρει εκεί μέχρι στιγμής, έτυχε 6 να μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί για αυτό που θα χρησιμοποιηθούν οι διδακτικές μεθαύριο.Green Dragon έγραψε: 31 Μαρ 2025, 10:47
Ναι αλλά που είναι παρκαρισμένοι όλοι αυτοί οι έξτρα δάσκαλοι;
Αλλά και γενικά επειδή εσύ στο σχολείο βλέπεις 25 άτομα ανά τάξη (αριθμό που δεν έχει τίποτα το κακό btw) μη νομίζεις ότι ο αριθμός των δασκάλων είναι αριθμός παιδιών / 25. Το σχολείο πιθανότατα έχει 1.5 φορές παραπάνω δασκάλους που κάνουν διοικητικά, γραφειοκρατικά, συνδικαλιστικά, το ολοήμερο τμήμα, την ενισχυτική για 3 άτομα, απόσπαση στη διεύθυνση α'-βάθμιας κλπ. Και ΔΕΝ μπαίνουν σε τάξη. Ή μπαίνουν για πολύ λίγο.