Re: Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία
Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2023, 23:15
Εδώ του ανέθεσαν καθήκοντα σε κανονικό κράτος...
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Για ακομα περισσοτερες ηταν η κυβερνηση Καραμανλη που τον εκανε μαγκα.Jimmy81 έγραψε: 15 Σεπ 2023, 03:50
Εκεί δε που χαρακτήρισε τον Αρχοντα των Δαχτυλιδιών "ερεβώδες έργο" ήταν για πολλές φάπες.
Κοίταξε, οι θέσεις μέχρι το 1997 όπως καταλαβαίνεις είναι junior θέσεις. Βέβαια, γιά να πάει στην McKinsey, μετρούν πολύ οι σπουδές στο Harvard. Senior Investment Officer στα 29 και μάλιστα από το Harvard είναι απόλυτα φυσιολογικό. Μη φανταστείς ότι ο τίτλος σημαίνει φοβερά πράγματα. Απλώς προΐσταται κάποιων junior και δίνει λόγο σε Manager, αναλαμβάνει δε κάποιες δουλειές χωρίς την παρουσία του τελευταίου. CEO στα 31 είναι όντως υπερβολικό. Ωστόσο ξέρω καλά τα τής NBG Venture Capital και μαθαίνω ότι ήταν κανονικός CEO και όχι συμβολικός. Αλλωστε, αυτή η θυγατρική τής Εθνικής Τράπεζας ιδρύθηκε τότε και είχε πρώτο CEO τον Μητσοτάκη, το 1999 επί Σημίτη.Scouser έγραψε: 14 Σεπ 2023, 23:03Ο Σαμαράς είναι πιο τίμιος από περιπτώσεις τύπου Μιχαηλίδου ή Κούλη. Τουλάχιστον αυτός δεν υποκρίνεται ότι έχει δουλέψει κοτσάροντας εντυπωσιακά στο μάτι πόστα, τα οποία στην πραγματικότητα είναι είτε απλά σφραγίδες, είτε δεν τους έχουν δει ποτέ στην πραγματικότητα (είτε και τα δύο). Δηλαδή ρε μαλάκες, για το Θεό. Διαβάζω στο βιογραφικό του πολυχρονεμένου μας Πρωθυπουργού:George_V έγραψε: 14 Σεπ 2023, 20:41 Δειτε το βιογραφικο του Σαμαρά π.χ.
Που εχει δουλεψει αυτος ο άνθρωπος?
26 χρονων ηρθε στην Ελλάδα και κληρονομησε τους ψηφους και την εδρα του θειου του Γεωργιου Σαμαρά Βουλευτη Μεσσηνιας της ΕΡΕ.
Φεουδαρχια lvl 9000.Υπάρχει στοιχειωδώς φυσιολογικός άνθρωπος με στοιχειώδη επαφή με την αγορά, που να πιστεύει ότι σε ηλικία 29 και 31 ετών, τον προσέλαβαν ως SIO και CEO και του ανέθεσαν κανονικά καθήκοντα σε κανονικές τράπεζες;Μετά το πέρας των σπουδών του εργάστηκε για λογαριασμό της αγγλικής Chase Investment Bank με έδρα το Λονδίνο, κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1990-1991, ως οικονομικός αναλυτής, καθώς και για λογαριασμό της McKinsey & Company κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1995-1997, ως σύμβουλος πελατών με αντικείμενο εστίασης τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και τις τηλεπικοινωνίες, προτού, στη συνέχεια, εργαστεί για λογαριασμό θυγατρικών εταιρειών ελληνικών τραπεζών, όπως η Alpha Ventures της Alpha Bank, κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1997-1999, ως ανώτερος υπεύθυνος επενδύσεων (αγγλικά: senior investment officer), καθώς και η NBG Venture Capital της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1999-2003, ως διευθύνων σύμβουλος (αγγλικά: chief executive officer), στο πλαίσιο του οποίου αξιώματος, κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ του 2003, βραβεύτηκε ως «παγκόσμιος ηγέτης του αύριο» (αγγλικά: «Global Leader for Tomorrow»).
Αποσπασματικά γιατί δεν υπάρχει χρόνος στην βουλή για ανάπτυξη. Σε άλλα βίντεο το αναπτύσσει και εξηγεί πως για να διδάξει τον ηρωισμό θα μπορούσε να πάρει παράδειγμα από έναν ήρωα άνθρωπο.Jimmy81 έγραψε: 15 Σεπ 2023, 03:50 Υπερβολικά αποσπασματική ήταν η παρουσίαση των κειμένων από το Νατσιό. Η συγκεκριμένη τακτική συνήθως υιοθετείται όταν θες να ξεγελάσεις τους ακροατές σου και να τους κατευθύνεις σε συγκεκριμένο συμπέρασμα. Π.χ. εκεί που λέει ο Νατσιός για το βιβλίο της Ά γυμνασίου: "«Με λένε Σόνια», μια γάτα, η οποία είναι γατοπυροσβέστης. Έτσι αντιμετωπίζουμε τους πραγματικούς ήρωες."
Τι να καταλάβουμε από 3 λέξεις για το κείμενο; Οχι ρε Νατσιέ, δεν αντιμετωπίζουμε έτσι τους πραγματικούς ήρωες της πυροσβεστικής. Ποιος είπε άλλωστε ότι το βιβλίο έχει τέτοιο σκοπό και από πότε η αντιμετώπιση της πυροσβεστικής από τον πληθυσμό μιας χώρας εξαντλείται σε μια ατάκα σχολικού βιβλίου;
Σε άλλο σημείο προσπαθεί να σοκάρει το κοινό επειδή λέει τα παιδιά καλούνται από το βιβλίο της Θεατρικής Αγωγής να υποδηθούν ένα δαιμόνιο. Και πού το πρόβλημα; Ρόλο στα ψέμματα θα παίξει το παιδί, δε θα κυριευτεί από δαιμόνια. Ίσα ίσα που θα μπορούσε εδώ να τονιστεί η όποια αξία του χριστιανισμού από ένα σκετσάκι που το δαιμόνιο αντιμετωπίζεται επιτυχώς από έναν πιστό, ιερέα, άγιο κλπ. Όμως για να γίνει αυτό κάποιο παιδί πρέπει να παίξει τον ρόλο του δαιμονίου όπως και στις ταινίες αναγκαστικά κάποιοι πρέπει να παίξουν τους ρόλους των κακών, πώς να το κάνουμε δηλαδή...
Αλλού κατηγορεί τα βιβλία για έλλειψη πατριωτισμού στις αναφορές για τον ελληνοϊταλικό πόλεμο επειδή αναφέρεται κρύψιμο κάτω από το τραπέζι και ο φόβος μιας οικογένειας. Δηλαδή ήταν αυτόπτης μάρτυρας στα νοικοκυριά της Ελλάδας ο Νατσιός και ήξερε ότι δεν φοβούνταν οι κάτοικοι όταν π.χ. οι Ιταλοί βομβάρδιζαν την Θεσσαλονίκη; Φυσικά και θα φοβούνταν. Φυσικά και θα προσπάθησαν να κρυφτούν κάποιοι. Αναμενόμενο συναίσθημα είναι ο φόβος σε τέτοιες περιπτώσεις. Όμως όπως είπαμε οι αναφορές στον ελληνοϊταλικό πόλέμο δεν εξαντλούνται στο συγκεκριμένο βιβλίο. Π.χ. στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού η ελληνική συμμετοχή περιγράφεται με ποικίλες ηρωικές αναφορές.
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547 ... ex5_7.html
Με το να υπάρχουν αναφορές που επισημαίνουν και την άλλη πλευρά, αυτή του φόβου και της ανησυχίας επιτυγχάνεται ισορροπημένο, ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Εκεί δε που χαρακτήρισε τον Αρχοντα των Δαχτυλιδιών "ερεβώδες έργο" ήταν για πολλές φάπες. Επιστροφή στο Μεσαίωνα...
Η πλειοψηφία των Ελλήνων λόγω ιστορίας είμαστε αρχαιολάτρες και βυζαντινολάτρες οπότε εύλογη η κρυφή ελπίδα να αναστήσουμε τα παλιά μεγαλεία. Εικάζω ότι δεν είσαι ελληνικής καταγωγής, αλλά αν για παράδειγμα δεν αποδέχεσαι τον Πλάτωνα, και τον Γεμιστό δεν μπορείς να καταλάβεις, τόσο απλά.Υδράργυρος έγραψε: 15 Σεπ 2023, 08:22 Δεν υπάρχει σε αυτή τη χώρα ελίτ; διανοούμενοι; Δεν ενοχλείται κανένας από αυτό το σκοταδιστικό έκτρωμα που μας έβαλαν στη βουλή τα μοναστήρια του αγίου όρους και οι παρεκκλησιαστικές οργανώσεις;
Τι μαλακίες λέει ρε φίλε. Δεν αντέχεται. Και είναι πολλά τα σημεία που βλέπω ως μαλακίες.
Η απάντηση δεν είναι αυτή.Η σωστή απάντηση είναι ποιός δίνει μια δεκάρα για τους διανοούμενους.Ας ασχοληθούν αυτοί με τα κόμματα της αριστεράς στα οποία ανήκουν,στο κοινό των μοναστηριών η απήχησή τους είναι μηδενική.Pillars έγραψε: 15 Σεπ 2023, 14:02Η πλειοψηφία των Ελλήνων λόγω ιστορίας είμαστε αρχαιολάτρες και βυζαντινολάτρες οπότε εύλογη η κρυφή ελπίδα να αναστήσουμε τα παλιά μεγαλεία. Εικάζω ότι δεν είσαι ελληνικής καταγωγής, αλλά αν για παράδειγμα δεν αποδέχεσαι τον Πλάτωνα, και τον Γεμιστό δεν μπορείς να καταλάβεις, τόσο απλά.Υδράργυρος έγραψε: 15 Σεπ 2023, 08:22 Δεν υπάρχει σε αυτή τη χώρα ελίτ; διανοούμενοι; Δεν ενοχλείται κανένας από αυτό το σκοταδιστικό έκτρωμα που μας έβαλαν στη βουλή τα μοναστήρια του αγίου όρους και οι παρεκκλησιαστικές οργανώσεις;![]()
Τα σχολικά βιβλία δεν έχουν πλέον ηρωικές αφηγήσεις; Αυτό καταγγέλλει ο Νατσιός;vagabondo έγραψε: 15 Σεπ 2023, 10:16Αποσπασματικά γιατί δεν υπάρχει χρόνος στην βουλή για ανάπτυξη. Σε άλλα βίντεο το αναπτύσσει και εξηγεί πως για να διδάξει τον ηρωισμό θα μπορούσε να πάρει παράδειγμα από έναν ήρωα άνθρωπο.Jimmy81 έγραψε: 15 Σεπ 2023, 03:50 Υπερβολικά αποσπασματική ήταν η παρουσίαση των κειμένων από το Νατσιό. Η συγκεκριμένη τακτική συνήθως υιοθετείται όταν θες να ξεγελάσεις τους ακροατές σου και να τους κατευθύνεις σε συγκεκριμένο συμπέρασμα. Π.χ. εκεί που λέει ο Νατσιός για το βιβλίο της Ά γυμνασίου: "«Με λένε Σόνια», μια γάτα, η οποία είναι γατοπυροσβέστης. Έτσι αντιμετωπίζουμε τους πραγματικούς ήρωες."
Τι να καταλάβουμε από 3 λέξεις για το κείμενο; Οχι ρε Νατσιέ, δεν αντιμετωπίζουμε έτσι τους πραγματικούς ήρωες της πυροσβεστικής. Ποιος είπε άλλωστε ότι το βιβλίο έχει τέτοιο σκοπό και από πότε η αντιμετώπιση της πυροσβεστικής από τον πληθυσμό μιας χώρας εξαντλείται σε μια ατάκα σχολικού βιβλίου;
Σε άλλο σημείο προσπαθεί να σοκάρει το κοινό επειδή λέει τα παιδιά καλούνται από το βιβλίο της Θεατρικής Αγωγής να υποδηθούν ένα δαιμόνιο. Και πού το πρόβλημα; Ρόλο στα ψέμματα θα παίξει το παιδί, δε θα κυριευτεί από δαιμόνια. Ίσα ίσα που θα μπορούσε εδώ να τονιστεί η όποια αξία του χριστιανισμού από ένα σκετσάκι που το δαιμόνιο αντιμετωπίζεται επιτυχώς από έναν πιστό, ιερέα, άγιο κλπ. Όμως για να γίνει αυτό κάποιο παιδί πρέπει να παίξει τον ρόλο του δαιμονίου όπως και στις ταινίες αναγκαστικά κάποιοι πρέπει να παίξουν τους ρόλους των κακών, πώς να το κάνουμε δηλαδή...
Αλλού κατηγορεί τα βιβλία για έλλειψη πατριωτισμού στις αναφορές για τον ελληνοϊταλικό πόλεμο επειδή αναφέρεται κρύψιμο κάτω από το τραπέζι και ο φόβος μιας οικογένειας. Δηλαδή ήταν αυτόπτης μάρτυρας στα νοικοκυριά της Ελλάδας ο Νατσιός και ήξερε ότι δεν φοβούνταν οι κάτοικοι όταν π.χ. οι Ιταλοί βομβάρδιζαν την Θεσσαλονίκη; Φυσικά και θα φοβούνταν. Φυσικά και θα προσπάθησαν να κρυφτούν κάποιοι. Αναμενόμενο συναίσθημα είναι ο φόβος σε τέτοιες περιπτώσεις. Όμως όπως είπαμε οι αναφορές στον ελληνοϊταλικό πόλέμο δεν εξαντλούνται στο συγκεκριμένο βιβλίο. Π.χ. στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού η ελληνική συμμετοχή περιγράφεται με ποικίλες ηρωικές αναφορές.
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547 ... ex5_7.html
Με το να υπάρχουν αναφορές που επισημαίνουν και την άλλη πλευρά, αυτή του φόβου και της ανησυχίας επιτυγχάνεται ισορροπημένο, ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Εκεί δε που χαρακτήρισε τον Αρχοντα των Δαχτυλιδιών "ερεβώδες έργο" ήταν για πολλές φάπες. Επιστροφή στο Μεσαίωνα...
Υπάρχουν άπειρες θεατρικές παραστάσεις και ρόλοι που θα μπορούσαν να υποδυθούν τα παιδιά, γιατί να βάλει δαιμόνια;
Όσο αφορά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο, έχω γράψει και πριν. Θα μπορούσαν να χεστούν κυριολεκτικά τα παιδιά από τον φόβο και να στέλνει η μαμά τον σύζυγο να σηκώσει χρήματα από την τράπεζα για να αγοράσει κωλόχαρτα. Θα μπορούσε να περιγράψει το κλάσιμο, το ρέψιμο και άλλες φυσικές λειτουργίες και γύρω-γύρω πόλεμος. Εδώ όμως μιλάμε για σχολικό βιβλίο (και όχι περιοδικό ποικίλης ύλης όπως λέει στο τέλος) και ειδική θεματική ενότητα, δηλαδή το συγκεκριμένο μάθημα βρίσκεται στην αρχή του βιβλίου και το περνάνε κοντά στην 28 Οκτωβρίου. Άλλο είναι το πόιντ της ημέρας, όχι ο φόβος. Τέλος, δεν κρίνει τα κείμενα αυτά καθαυτά, αλλά την εισαγωγή τους στα σχολικά βιβλία.
Χαοτικός έγραψε: 15 Σεπ 2023, 14:11Τι μαλακίες λέει ρε φίλε. Δεν αντέχεται. Και είναι πολλά τα σημεία που βλέπω ως μαλακίες.