Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2023, 12:56
Αν πηγαίνεις το αμάξι 6 φορές το χρόνο συνεργείο πρέπει να βρεις άλλο συνεργείο γιατί σε έχουνε βρει μαλάκα, σόρι κιόλας.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ή επιτελους να διωξεις την ΑλφαChilloutbuddy έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:56 Αν πηγαίνεις το αμάξι 6 φορές το χρόνο συνεργείο πρέπει να βρεις άλλο συνεργείο γιατί σε έχουνε βρει μαλάκα, σόρι κιόλας.
Και όλα αυτά, τύπε, εφόσον έχεις τις γνώσεις, την διάθεση και την πολυτέλεια να χαλάσεις πράγματα για να μάθεις, τα εργαλεία, τον χώρο και τον χρόνο για να τα κάνεις.Ασέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:03subaru justy, impreza, impreza sw, mitsubishi outlander.dna replication έγραψε: 06 Φεβ 2023, 17:14
δώσε μάρκες και μοντέλα!
η εξαιρεση μου φαινεται να φτάσουν 300Κ χωρίς σοβαρή βλαβη σε συστημα ψυξης ηλεκτρικά και κινητήρα
Δηλαδή δεν άλλαξες αντλια νερού, βενζινης, κολλάρα ή και ολοκληρα ψυγεία,
μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, δυναμό και κανέναν διακοπτη στο ταμπλό?
Δεν άλλαξες φλάντζα κεφαλής?
απο αυτα που αναφερεις:
αντλια νερου, αρκετες φορες. τυπικη συντηρηση, μαζι με ιμαντες. χωρις να παρουσιαστει βλαβη.
κολλαρα ναι, μερικες φορες, αναλωσιμα ειναι, και φτηνα. η βαζεις σιλικονης και δεν ξαναασχολεισαι.
ψυγεια 3 φορες, και αυτα, αναλωσιαμ ειναι.
αντλια βενζινης, μοτερ υαλοκαθαριστηρων*, δυναμο, ποτε.
εναν διακοπτη. του a/c. 80 ευρω ηθελε η σουμπαρου, εβαλα σε αλλη θεση εναν ασχετο, με 2 ευρω. 3 μηνες μετα, αρχισε να λειτουργει κανονικα ο χαλασμενος.αυτοιαση.
![]()
φλαντζα κεφαλης, ποτε. φλαντζα καπακιου βαλβιδων, θελει τωρα να αλλαξω, αλλα βαριεμαι, ειναι και ο ρημαδομποξερ που θελει να λυσεις ενα σωρο για να φτασεις εκει, στριμωγμενα. καποια στιγμη θα ασχοληθω.
* ειναι ποτε δυνατον να χαλασει μοτερ υαλοκαθαριστηρων; δεν εχω συναντησει πιο δυνατο, μαυρο σκυλι του πολεμου κατασκευασμα. εχω μετατρεψει ενα να μου ανεβαζει τη βαρκα στο τρειλερ, καπως μεταξυ σοβαρου και αστειου στην αρχη, οτι αποκλειεται να το κανει, και 2 χρονια τωρα την ανεβαζει. αργα, αλλα απροβληματιστα. αθραυστο.
Chilloutbuddy έγραψε: 07 Φεβ 2023, 11:50 Άλλος μπορεί με το καινούργιο αμάξι να βγάλει και καμμιά πεταμένη γκόμενα, αυτό πόσο αξίζει;
δηλαδη σου ακουγονται πολλα για 30 χρονια, και μπορει κοντα στο εκατομμυριο χλμ; ακομη κι αν τα εκανε συνεργειο.Feindflug έγραψε: 07 Φεβ 2023, 13:18Και όλα αυτά, τύπε, εφόσον έχεις τις γνώσεις, την διάθεση και την πολυτέλεια να χαλάσεις πράγματα για να μάθεις, τα εργαλεία, τον χώρο και τον χρόνο για να τα κάνεις.Ασέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:03subaru justy, impreza, impreza sw, mitsubishi outlander.dna replication έγραψε: 06 Φεβ 2023, 17:14
δώσε μάρκες και μοντέλα!
η εξαιρεση μου φαινεται να φτάσουν 300Κ χωρίς σοβαρή βλαβη σε συστημα ψυξης ηλεκτρικά και κινητήρα
Δηλαδή δεν άλλαξες αντλια νερού, βενζινης, κολλάρα ή και ολοκληρα ψυγεία,
μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, δυναμό και κανέναν διακοπτη στο ταμπλό?
Δεν άλλαξες φλάντζα κεφαλής?
απο αυτα που αναφερεις:
αντλια νερου, αρκετες φορες. τυπικη συντηρηση, μαζι με ιμαντες. χωρις να παρουσιαστει βλαβη.
κολλαρα ναι, μερικες φορες, αναλωσιμα ειναι, και φτηνα. η βαζεις σιλικονης και δεν ξαναασχολεισαι.
ψυγεια 3 φορες, και αυτα, αναλωσιαμ ειναι.
αντλια βενζινης, μοτερ υαλοκαθαριστηρων*, δυναμο, ποτε.
εναν διακοπτη. του a/c. 80 ευρω ηθελε η σουμπαρου, εβαλα σε αλλη θεση εναν ασχετο, με 2 ευρω. 3 μηνες μετα, αρχισε να λειτουργει κανονικα ο χαλασμενος.αυτοιαση.
![]()
φλαντζα κεφαλης, ποτε. φλαντζα καπακιου βαλβιδων, θελει τωρα να αλλαξω, αλλα βαριεμαι, ειναι και ο ρημαδομποξερ που θελει να λυσεις ενα σωρο για να φτασεις εκει, στριμωγμενα. καποια στιγμη θα ασχοληθω.
* ειναι ποτε δυνατον να χαλασει μοτερ υαλοκαθαριστηρων; δεν εχω συναντησει πιο δυνατο, μαυρο σκυλι του πολεμου κατασκευασμα. εχω μετατρεψει ενα να μου ανεβαζει τη βαρκα στο τρειλερ, καπως μεταξυ σοβαρου και αστειου στην αρχη, οτι αποκλειεται να το κανει, και 2 χρονια τωρα την ανεβαζει. αργα, αλλα απροβληματιστα. αθραυστο.
Άξιος! άξια και τα γιαπωνέζικαΑσέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:03subaru justy, impreza, impreza sw, mitsubishi outlander.dna replication έγραψε: 06 Φεβ 2023, 17:14
δώσε μάρκες και μοντέλα!
η εξαιρεση μου φαινεται να φτάσουν 300Κ χωρίς σοβαρή βλαβη σε συστημα ψυξης ηλεκτρικά και κινητήρα
Δηλαδή δεν άλλαξες αντλια νερού, βενζινης, κολλάρα ή και ολοκληρα ψυγεία,
μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, δυναμό και κανέναν διακοπτη στο ταμπλό?
Δεν άλλαξες φλάντζα κεφαλής?
απο αυτα που αναφερεις:
αντλια νερου, αρκετες φορες. τυπικη συντηρηση, μαζι με ιμαντες. χωρις να παρουσιαστει βλαβη.
κολλαρα ναι, μερικες φορες, αναλωσιμα ειναι, και φτηνα. η βαζεις σιλικονης και δεν ξαναασχολεισαι.
ψυγεια 3 φορες, και αυτα, αναλωσιαμ ειναι.
αντλια βενζινης, μοτερ υαλοκαθαριστηρων*, δυναμο, ποτε.
εναν διακοπτη. του a/c. 80 ευρω ηθελε η σουμπαρου, εβαλα σε αλλη θεση εναν ασχετο, με 2 ευρω. 3 μηνες μετα, αρχισε να λειτουργει κανονικα ο χαλασμενος.αυτοιαση.
![]()
φλαντζα κεφαλης, ποτε. φλαντζα καπακιου βαλβιδων, θελει τωρα να αλλαξω, αλλα βαριεμαι, ειναι και ο ρημαδομποξερ που θελει να λυσεις ενα σωρο για να φτασεις εκει, στριμωγμενα. καποια στιγμη θα ασχοληθω.
* ειναι ποτε δυνατον να χαλασει μοτερ υαλοκαθαριστηρων; δεν εχω συναντησει πιο δυνατο, μαυρο σκυλι του πολεμου κατασκευασμα. εχω μετατρεψει ενα να μου ανεβαζει τη βαρκα στο τρειλερ, καπως μεταξυ σοβαρου και αστειου στην αρχη, οτι αποκλειεται να το κανει, και 2 χρονια τωρα την ανεβαζει. αργα, αλλα απροβληματιστα. αθραυστο.
δεν υπάρχει αυτό, δε γινεταιFeindflug έγραψε: 07 Φεβ 2023, 13:18 Και όλα αυτά, τύπε, εφόσον έχεις τις γνώσεις, την διάθεση και την πολυτέλεια να χαλάσεις πράγματα για να μάθεις, τα εργαλεία, τον χώρο και τον χρόνο για να τα κάνεις.
Δεν μιλάμε για σαράβαλο που χαλάει κάθε μήνα και θέλει πέταμα. Έχουν δίκιο, το κόστος του καινούργιου δεν αποσβαίνεται, σε 2 με 4 χρόνια έχει χάσει το μισό της αξίας του. Όσο πιο ακριβό τόσο μεγαλύτερη η χασούρα δηλ. Προσωπικά προτίμησα μεταχειρισμένο πολλών ετών, αλλά μεγάλο παρά ένα μικρό που θα έδινα τα ίδια και λίγο παραπάνω χρήματα.Belladonna έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:34Κάτσε βρε Τσιλ, είναι δυνατόν να μην υπολογίζεις στον παράγοντα το ότι θα μείνεις πχ 2 εβδομάδες χωρίς αυτοκίνητο; Ή ότι θα πρέπει εκεί που έχεις κανονίσει το πρόγραμμα και τις δουλειές σου να χωσεις μεσα το πηγαινε-ελα στο συνεργείο;Chilloutbuddy έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:31 Άμα είναι να συνυπολογίζουμε διάφορα να βάλουμε και το άγχος μη σου γρατζουνίσει κανείς το καινούργιο εκεί που πήγες για καφέ, και πόσο σου σηκώνονται οι τρίχες όταν πέφτεις με το καινούργιο σε λακούβα![]()
Δεν μου ακούγονται πολλά, τύπε.Ασέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 14:18δηλαδη σου ακουγονται πολλα για 30 χρονια, και μπορει κοντα στο εκατομμυριο χλμ; ακομη κι αν τα εκανε συνεργειο.Feindflug έγραψε: 07 Φεβ 2023, 13:18Και όλα αυτά, τύπε, εφόσον έχεις τις γνώσεις, την διάθεση και την πολυτέλεια να χαλάσεις πράγματα για να μάθεις, τα εργαλεία, τον χώρο και τον χρόνο για να τα κάνεις.Ασέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 12:03
subaru justy, impreza, impreza sw, mitsubishi outlander.
απο αυτα που αναφερεις:
αντλια νερου, αρκετες φορες. τυπικη συντηρηση, μαζι με ιμαντες. χωρις να παρουσιαστει βλαβη.
κολλαρα ναι, μερικες φορες, αναλωσιμα ειναι, και φτηνα. η βαζεις σιλικονης και δεν ξαναασχολεισαι.
ψυγεια 3 φορες, και αυτα, αναλωσιαμ ειναι.
αντλια βενζινης, μοτερ υαλοκαθαριστηρων*, δυναμο, ποτε.
εναν διακοπτη. του a/c. 80 ευρω ηθελε η σουμπαρου, εβαλα σε αλλη θεση εναν ασχετο, με 2 ευρω. 3 μηνες μετα, αρχισε να λειτουργει κανονικα ο χαλασμενος.αυτοιαση.
![]()
φλαντζα κεφαλης, ποτε. φλαντζα καπακιου βαλβιδων, θελει τωρα να αλλαξω, αλλα βαριεμαι, ειναι και ο ρημαδομποξερ που θελει να λυσεις ενα σωρο για να φτασεις εκει, στριμωγμενα. καποια στιγμη θα ασχοληθω.
* ειναι ποτε δυνατον να χαλασει μοτερ υαλοκαθαριστηρων; δεν εχω συναντησει πιο δυνατο, μαυρο σκυλι του πολεμου κατασκευασμα. εχω μετατρεψει ενα να μου ανεβαζει τη βαρκα στο τρειλερ, καπως μεταξυ σοβαρου και αστειου στην αρχη, οτι αποκλειεται να το κανει, και 2 χρονια τωρα την ανεβαζει. αργα, αλλα απροβληματιστα. αθραυστο.
ε, ας πληρωσουν συνεργειο, παλι δεν ειναι πολλα.Feindflug έγραψε: 07 Φεβ 2023, 16:49Δεν μου ακούγονται πολλά, τύπε.Ασέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 14:18δηλαδη σου ακουγονται πολλα για 30 χρονια, και μπορει κοντα στο εκατομμυριο χλμ; ακομη κι αν τα εκανε συνεργειο.Feindflug έγραψε: 07 Φεβ 2023, 13:18
Και όλα αυτά, τύπε, εφόσον έχεις τις γνώσεις, την διάθεση και την πολυτέλεια να χαλάσεις πράγματα για να μάθεις, τα εργαλεία, τον χώρο και τον χρόνο για να τα κάνεις.
Είπα ότι δεν έχουν όλοι αυτές τις γνώσεις, την διάθεση και την πολυτέλεια να χαλάσουν πράγματα για να μάθουν, τα εργαλεία, τον χώρο και τον χρόνο για να τα κάνουν...
Στο ΚΤΕΟ μου ψέκασε λάδι στο μπρος δεξιά αμορτισέρ και μου λέει έσκασε , ξέρω έναν μάστορα καλό, κλπ κλπΑσέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 17:41 βεβαια, δεν ειναι καθολου σπανιο να σε γδερνει λιγο το συνεργειο, η να σου "χαλαει" διαφορα για να τα επισκευαζει κλπ. εδω ναι, πρεπει να σκαμπαζεις 5 πραγματα για να μην σε κοροιδευουν.
προσωπικα ποτε δεν καταλαβα το λογο υπαρξης οχηματων με πανω απο 2 θεσεις αλλα μονο 2 πορτες.Λεγεών έγραψε: 07 Φεβ 2023, 17:50 Ξέρω επιβεβαιωμένα πως η Τογιότα στην Κηφισιά μέχρι και τον Απρίλιο/Μάιο 2022, δεν άλλαξε την τιμή σε παραγγελίες δύο αυτοκινήτων που έγιναν καλοκαίρι 2021. Αν κάτι άλλαξε από τότε, δεν το γνωρίζω.
Από εκεί και έπειτα, τρίθυρο με παιδιά που μεγαλώνουν και θέλουν χώρους ενώ εσύ γερνάς και αποκτάς ζητήματα μέσης και υπομονής, είναι λάθος επιλογή. Τρίθυρο παίρνεις σε δύο περιπτώσεις, με την πρώτη να είναι βαριά βαριά μέχρι και τα 32 σου αν είσαι εργένης και δεν διαφαίνεται γάμος στον ορίζοντα, και την δεύτερη αν το θέλεις για δεύτερο και το σηκώνει η τσέπη σου.
Πλέον έχουν εξαφανιστεί από την αγορα ακριβως επειδη form follows function. Απλά κυκλοφορούν πολλά της δεκαετίας 2000-2010 ακόμα. Σταδιακα θα εκλείψουν τα 3θυρα.Ασέβαστος έγραψε: 07 Φεβ 2023, 20:25
προσωπικα ποτε δεν καταλαβα το λογο υπαρξης οχηματων με πανω απο 2 θεσεις αλλα μονο 2 πορτες.
και οταν βλεπω καποιον να τα αγοραζει, απορω γιατι το κανει αυτο στον εαυτο του![]()