Re: Αν δεν εχετε λέφτα, να μαγειρευετε σπιτι και να κοψετε το καπνισμα
Δημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2022, 02:09
φυσικα και εχει να κανει με τη διαθρωση της οικονομιας ... για την οικονομια μιλαμε οχι για την εκπαιδευση που μπηκε ευκαιριακα στο θεμα ... το μονο σιγουρο ειναι πως ειτε με πτυχιο ειτε ανειδεικευτος ο Αγγλος βρισκει πιο ευκολα δουλεια παιρνει περισσοτερα και εχει πιο ανετη ζωη ... αν θελει περισσοτερα χρηματα για τα γουστα του πρεπει να δουλεψει περισσοτερο ... αυτο τους λεει ουσιαστικα ο Αγγλος βουλευτης και να μην περιμενουνε μονο τα επιδοματα ... οι περισσοτεροι χρηστες στο νημα προβαλλουνε την φαντασιακη σχεση τους που φυσικα και δεν υπαρχει με το μεσο Αγγλο εργαζομενο για να βρισουνε το κεφαλαιο τον καπιταλισμο τον Ορμπαν κτλ ...hellegennes έγραψε: 23 Αύγ 2022, 01:51Αυτό έχει να κάνει με την παρούσα διάρθρωση της οικονομίας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο φτωχός Βρετανός δεν θα βρεθεί εύκολα με πτυχίο στα χέρια του:nostromos έγραψε: 23 Αύγ 2022, 01:25δεν ξερω αν εχεις παιδια αλλα μου φαινεται οτι δεν εχεις και κακως απομονωνεις το ζητημα και το περιοριζεις στην εκπαιδευση ... αν το θελεις ομως ας παμε στην ουσια ... ενας πτυχιουχος Αγγλος η ενας Ελληνας βρισκει δουλεια ευκολοτερα στο αντικειμενο του στη χωρα του ...?hellegennes έγραψε: 23 Αύγ 2022, 01:11
Στην πρωτοβάθμια είναι τρισχειρότερα. Εδώ το πού θα πάει το παιδί σου σχολείο καθορίζεται από το πού μένεις, που εγγυάται την μέγιστη δυνατή μείξη τάξεων που ζει στην ίδια περιοχή. Στην Αγγλία κάνεις αίτηση και ελπίζεις να σε πάρουν σε καλό σχολείο. Όσο μεγαλύτερη φήμη έχει ένα σχολείο, τόσο μικρότερες οι πιθανότητές σου και τα κριτήρια ποικίλουν από το "έτσι θέλουμε" στο "δώσε εξετάσεις, μωρή bith".
Μιλάμε για άλλο level παραλογισμού. Αυτό το πράγμα τώρα έχει υψηλότερο rank σ' αυτόν τον σκουπιδοδείκτη από την Ελλάδα.
Ομολογουμένως, ένα από τα υποτιθέμενα κριτήρια είναι η απόσταση από τον τόπο κατοικίας, αλλά αυτό συνήθως έχει μηδενική συνέπεια, γιατί οι τάξεις είναι μακράν πιο χωρισμένες στην Αγγλία από άποψη κατοικίας.
Ιn 2020-21, just under half (48.5 per cent) of UK-domiciled undergraduate entrants had a parent with a higher education qualification, the proportion remaining broadly unchanged since 2012-13 (48.9 per cent).
More than half of all young UK domiciled full-time undergraduate entrants entering via UCAS in 2020-21 had parents from either higher (26.9 per cent) or lower (27.5 per cent) managerial and professional occupations.