Re: Ελληνική χιπ χοπ σκηνή
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2020, 23:39
δεν κρίνω αλλά θα κρίνω.τιναυτά ρε? 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/

Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως
Null έγραψε: 27 Δεκ 2020, 18:57Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως![]()
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
α)Η δημοφιλία ενός μουσικού είδους δεν κρίνει και την ποιότητα των έργων των μεμονωμένων καλλιτεχνών
β) Το τράπ, αν δεν κάνω λάθος, είναι ξεχωριστό μουσικό είδος
γ) Όπως δεν πάτησαν τόσοι και τόσοι τα λαϊκα μπουζουκοτράγουδα, έτσι δε θα τα πατήσουν και οι τράπερς με τους ράπερς
δ) Θα συμφωνήσω μαζί σου, στο ότι υπάρχουν αναλογίες μεταξύ του ρεμπέτικου και του χιπ χοπ τραγουδιού. Αρκεί να μιλάμε
για το αμερικάνικο ή το γαλλικό χιπ χοπ. Οι Έλληνες ράπερς έχουν δει γκέτο σε ταινίες και σειρές.
α) Το τι θεωρείται ποιοτικό είναι μεγάλο θέμα. Αν μιλάμε για μουσική περιπλοκότητα, το ραπ είναι από τα πιο απλά στην δημιουργία του, αλλά και μεταλ, ποπ, λαικά και ότι ακούς στο ραδιόφωνο κατά 90% είναι τυποποιημένα πράγματα, ίδιες συνταγές. Άμα θες μουσική περιπλοκότητα πας σε κλασσική και jazz. Εγώ αναφέρθηκα στην δημοφιλία, ξεκάθαρα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 27 Δεκ 2020, 19:05α)Η δημοφιλία ενός μουσικού είδους δεν κρίνει και την ποιότητα των έργων των μεμονωμένων καλλιτεχνώνNull έγραψε: 27 Δεκ 2020, 18:57Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως![]()
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
β) Το τράπ, αν δεν κάνω λάθος, είναι ξεχωριστό μουσικό είδος
γ) Όπως δεν πάτησαν τόσοι και τόσοι τα λαϊκα μπουζουκοτράγουδα, έτσι δε θα τα πατήσουν και οι τράπερς με τους ράπερς
δ) Θα συμφωνήσω μαζί σου, στο ότι υπάρχουν αναλογίες μεταξύ του ρεμπέτικου και του χιπ χοπ τραγουδιού. Αρκεί να μιλάμε
για το αμερικάνικο ή το γαλλικό χιπ χοπ. Οι Έλληνες ράπερς έχουν δει γκέτο σε ταινίες και σειρές.
α) Οκ. Αν και οι περισσότεροι ράπερς που ακούω στο παρόν νήμα και γενικότερα δε νομίζω να θεωρούνται ποιοτικοί, θα δεχτώ τις παρατηρήσειςNull έγραψε: 27 Δεκ 2020, 19:55α) Το τι θεωρείται ποιοτικό είναι μεγάλο θέμα. Αν μιλάμε για μουσική περιπλοκότητα, το ραπ είναι από τα πιο απλά στην δημιουργία του, αλλά και μεταλ, ποπ, λαικά και ότι ακούς στο ραδιόφωνο κατά 90% είναι τυποποιημένα πράγματα, ίδιες συνταγές. Άμα θες μουσική περιπλοκότητα πας σε κλασσική και jazz. Εγώ αναφέρθηκα στην δημοφιλία, ξεκάθαρα.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 27 Δεκ 2020, 19:05α)Η δημοφιλία ενός μουσικού είδους δεν κρίνει και την ποιότητα των έργων των μεμονωμένων καλλιτεχνώνNull έγραψε: 27 Δεκ 2020, 18:57
Το νούμερο ένα είδος μουσικής παγκοσμίως![]()
For the first time in history, hip-hop has surpassed rock to become the most popular music genre, according to Nielsen
Η trap στην Ελλάδα πάτησε τα σκυλάδικα και τα λαικά. Σε μερικά χρόνια οι λαικοί θα δουλεύουν κάνοντας φωνητικά στα ρεφρέν των τραπάδων, μπας και φάνε λίγο ψωμάκι και αυτοί. Μόλις οι zoomers φτάσουν 40-50 χρονών θα ανήκει στον κατάλογο άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, όπως έγινε κάποτε με τα ρεμπέτικα
Μέχρι και ο Ozzy Osbourne κατάντησε τραγουδιάρα για να είναι relevant
β) Το τράπ, αν δεν κάνω λάθος, είναι ξεχωριστό μουσικό είδος
γ) Όπως δεν πάτησαν τόσοι και τόσοι τα λαϊκα μπουζουκοτράγουδα, έτσι δε θα τα πατήσουν και οι τράπερς με τους ράπερς
δ) Θα συμφωνήσω μαζί σου, στο ότι υπάρχουν αναλογίες μεταξύ του ρεμπέτικου και του χιπ χοπ τραγουδιού. Αρκεί να μιλάμε
για το αμερικάνικο ή το γαλλικό χιπ χοπ. Οι Έλληνες ράπερς έχουν δει γκέτο σε ταινίες και σειρές.
β) Το trap είναι υποείδος του hip hop, συγκεκριμένα του hip hop του νότου. Προήλθε από το crunk, το memphis horrocore και γενικά το gangsta rap. Το πρώτο trap κομμάτι με videoclip στην Ελλάδα είναι το Crunk του υποχθόνιου. Όλος ο δίσκος είναι trap, αλλά πιο "σκληρό", μετά το πήγαν
στο τραγουδιστό ύφος με τα autotunes, αυτό δηλαδή που έπιασε στην Ελλάδα και κυριαρχεί μέχρι σήμερα.
Το trap, crunk, memphis rap τι ήταν τότε; Ραπ στο οποίο έφτιαχναν τα beats με το Roland TR-808. Το μπάσο 808, το συγκεκριμένο
ταμπούρο, μπότα και υψηλά σε σχέση με το boom bap bpm είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Έχει διάφορα στυλ, αλλά παραμένει υποείδος του hip hop, από εκεί προήλθε. Ένα beat υπάρχει, και κάποιος ραπάρει από πάνω. Τώρα, στην Ελλάδα γράφουνε σε φόρουμς ότι το boom bap δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, οπότε δεν μου φαίνεται περίεργο να συζητάμε αν το τραπ είναι ραπ.
Παίζει και το θέμα με τους παλαιούς ραπερς οι οποίοι δεν κατάφεραν να κάνουν ποτέ μεγάλη επιτυχία, και αρκετοί το κρατάνε μανιάτικο, οπότε προσπαθούν να κάνουν τον διαχωρισμό για να τους μειώσουν. Το beef άλλωστε δεν είναι ανάμεσα στους λαικούς και τους τραπερς, ούτε στους μεταλλάδες και τους τραπερς, μόνο από αυτό καταλαβαίνει κάποιος ότι μιλάμε για την ίδια σκηνή.
Υπάρχει και trap με στοιχεία dubstep το οποίο αποτελεί ηλεκτρονικό είδος μουσικής. Πήραν τα drums από το trap και τα προσάρμοσαν στο dubstep καλούπι. Εκεί όμως σπάνια υπάρχει ραπερ, και η μουσική παραγωγή είναι διαφορετική, εφόσον ο στόχος δεν είναι να ραπάρει κάποιος από πάνω
γ) Εγώ σου λέω σε 20 χρόνια δεν θα υπάρχουν μπουζουκοτράγουδα, υπό την έννοια ότι δεν θα είναι μεινστριμ. Κάποιος θα κάνει ακόμα, σίγουρα.
δ) Δεν με νοιάζει αν τα φουσκώνουν, στιχουργικά είναι το ίδιο πράγμα όσον αφορά το περιεχόμενο. Και το ρεμπέτικο είναι επίσης ξενόφερτο. Οπότε δεν βλέπω γιατί να μην περάσει και το τραπ/ραπ στην ιστορία της ελ μουσικής. Άλλωστε οι έφηβοι τώρα τι ακούν; Αυτοί θα είναι οι ενήλικες του αύριο.