!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ΟΚ από μένα. Μακάρι να έχεις δίκιο. Εγώ περίμενω συγκεκριμένες παρεμβάσεις στα ΜΜΜ γιατί καλοκαίρι χωρίς κλιματισμό σε γεμάτο βαγόνι ή λεωφορείο είναι μεγάλο ζόρι.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Λογικό. Πρέπει να πειστούν να πάνε από αλλού, με ΜΜΜ ή με ποδήλατο/πατίνι/πόδια.
Αν όλοι όπως πριν προσπαθούν να περάσουν από τους ίδιους δρόμους θα υπάρχει πρόβλημα.
Πάντως για να κλείσει το κέντρο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί όχι μόνο η γραμμή 4 αλλά η 5 και η 6 και να έχουν γίνει περιμετρικές τραμ. Η νεκροψία θα δείξει. Αναμένω μπινελίκια από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Πέρασες, δηλαδή περπάτησες ;kameron έγραψε: 14 Ιουν 2020, 22:32 Πέρασα σήμερα από τη Β. Όλγας, αυτό το κομμάτι τουλάχιστον είναι όντως πολύ πετυχημένο.
Αυτό το κομμάτι ψήνεται στον ήλιο όλη μέρα.
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ποιο πατίνι ρε άνθρωπε,Belisarius έγραψε: 15 Ιουν 2020, 10:39Λογικό. Πρέπει να πειστούν να πάνε από αλλού, με ΜΜΜ ή με ποδήλατο/πατίνι/πόδια.
Αν όλοι όπως πριν προσπαθούν να περάσουν από τους ίδιους δρόμους θα υπάρχει πρόβλημα.
η διαμπερής κίνηση είναι το θέμα
που ο Μπακογιάννης υπολόγισε σε 70% και είπε να καταργηθεί.
Από που αλλού να περάσουν; Δεν υπάρχει τίποτα. Από τη Σόλωνος ;
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ο κορωνοιός έδωσε τη νομική κάλυψη για πολλά πράγματα που δεν θα μπορούσαν να γίνουν αλλιώς.
Το προηγούμενο πάρτυ ήταν η κρίση
και το προπροηγούμενο οι Ολυμπιακοί.
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
η ουρά ... οι επιστήμονες του Μπακογιάννη έχουν δηλώσει ότι η καθυστέρηση θα είναι 1' 30'' ...


θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Νταξ, άλλη μια μητσοτακική μαλακία.
Μάλλον εννοούσαν 1ώρα και 30 λεπτά, γιατί η καθυστέρηση από Αμφιθέας, τόσο είναι.
My Life had stood, a Loaded Gun
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Καταρχάς έγραψα πως αυτά θέλουν μετρό και τράμ.Athos έγραψε: 15 Ιουν 2020, 11:01 ποιο πατίνι ρε άνθρωπε,
η διαμπερής κίνηση είναι το θέμα
που ο Μπακογιάννης υπολόγισε σε 70% και είπε να καταργηθεί.
Από που αλλού να περάσουν; Δεν υπάρχει τίποτα. Από τη Σόλωνος ;
Έπειτα είναι φυσικό τις πρώτες μέρες που όλοι θα θελήσουν να μετακινηθούν με τ΄ αυτοκίνητα, σα να μην άλλαξε τίποτα, να υπάρξει πρόβλημα.
Πάντως στο σχέδιο είναι ότι κάποιοι θα έχουν σοβαρό πρόβλημα και π.χ. μαγαζιά θα κλείσουν ή θα μετακινηθούν. Αυτοί θα γαμοσταυρίζουν. Το θέμα είναι αν τα υπέρ είναι περισσότερα από τα κατά. Θα δείξει, οι παρεμβάσεις είναι αναστρέψιμες εφόσον χρειαστεί.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Μεγάλος περίπατος με οδηγούς πειραματόζωα https://www.news247.gr/gnomes/manos-xwr ... 61707.html




O Μεγάλος Περίπατος, είναι μια πολύ ωραία ιδέα. Ωστόσο κάθε ιδέα, που αφορά στην καθημερινότητα των ανθρώπων, μπορεί στην πράξη να αποδειχθεί εφιάλτης, ειδικά όταν υπάρχει βιασύνη στην εφαρμογή.
Το πρωί στο κέντρο της Αθήνας, μετά τις παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου, δεν υπήρξε οδηγός όσο ευσεβής και να είναι, που να μην έμπλεξε τον Μεγάλο Περίπατο με την επουράνια ζωή και το επέκεινα.
Μπορεί τα Θεία και το μετά να απασχολούσαν τους ένδοξους προγόνους μας στους δικούς τους μεγάλους περιπάτους, ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι φιλοσοφούσαν χωρίς να έχουν το βάσανο της καθημερινής εργασίας.
Το αντίθετο ισχύει με τους ένδοξους απογόνους των ενδόξων προγόνων, που σήμερα προσπαθούσαν μάταια να πάνε στη δουλειά τους, χωρίς χλαμύδες και κουβέντα για την Ιδανική Πολιτεία, αλλά κλεισμένοι στα αυτοκίνητά τους.
Για να καταλάβεις βέβαια κάποιον, που έχει την καθημερινή αγωνία να πάει στη δουλειά του στην ώρα του, είτε με ΙΧ είτε με τα ισχνά δρομολόγια των μέσων μεταφοράς, πρέπει να το έχεις ζήσει.
Ίσως βέβαια να είμαστε υπερβολικοί καθώς σύμφωνα με τις 32 ερωτήσεις και απαντήσεις του Δήμου της Αθήνας, "δεν αναμένεται κάποια σημαντική επιβάρυνση πέρα από τις πρώτες ημέρες όπου οι οδηγοί θα ενημερώνονται και θα αναπροσαρμόζουν τις συνήθειές τους, τις διαδρομές τους και τα ωράριά τους".
Ο Δήμος εκτιμά ακόμα ότι η ταλαιπωρία θα κρατήσει 3-6 μήνες, "καθώς μετά οι άνθρωποι θα αλλάξουν τις συνήθειές τους, θα χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς" (που όσοι τα χρησιμοποιούμε γνωρίζουμε πόσο καλά λειτουργούν) και γιατί όχι, θα αρχίσουν να προτιμούν το ποδήλατο αντί για το ΙΧ τους.
Ένα ακόμα δυνατό σημείο του σχεδίου, είναι ακόμα ότι "στην είσοδο των οδών, των οποίων η χρήση αλλάζει δεν θα γίνεται έλεγχος, αλλά ενημέρωση από Δημοτικούς Αστυνομικούς".
Αυτό λογικά θα βοηθά ώστε να μπαίνεις ενημερωμένος στο χάος και να ελέγχεσαι κατά την έξοδο, έχοντας την κατάλληλη ψυχολογική κατάσταση. Καλή τύχη στους Δημοτικούς Αστυνομικούς.
Υπάρχουν βεβαίως πολλά ακόμα αναπάντητα ερωτήματα, από τους ποδηλάτες μέχρι τη στάθμευση και από τον κίνδυνο δημιουργίας μικρών γκέτο από την μείωση της κίνησης μέχρι τις ανησυχίες των καταστηματαρχών και το μόνο σίγουρο είναι ότι και η συζήτηση και οι αντιδράσεις θα συνεχιστούν.
Και αυτό ειναι το πραγματικά ανησυχητικό. Ένα σχέδιο για μια τόσο ωραία και μεγάλη ιδέα, πρέπει να έχει προβλέψεις για όλα, να έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και να υπάρχει μέριμνα για την καθημερινότητα. Όχι να είναι στον αέρα και υπό συζήτηση.
Δεν θα ήταν πιο λογικό για παράδειγμα, πρώτα να φτάσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας στο επίπεδο λειτουργίας ευρωπαϊκής χώρας και μετά να δημιουργηθούν συνθήκες, που θα ωθούν τους πολίτες να τα χρησιμοποιήσουν;
Δεν θα ήταν επίσης πιο λογικό να κλείσουν οι τρύπες και να αφαιρεθούν τα εμπόδια για όσους χρησιμοποιούν τα πεζοδρομια, πριν φτιάξουμε νέα πεζοδρόμια;
Εδώ όχι μόνο μπαίνει το κάρο μπροστά από το άλογο, αλλά το "πάμε και βλέπουμε" εμφανίζεται και ως καινοτομία.
Σύμφωνα πάλι με τις διευκρινίσεις του Δήμου, "για πρώτη φορά ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό έργο υλοποιείται με αυτόν τον τρόπο. Δοκιμαστικά. Ζούμε το έργο στην εξέλιξή του, κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε, να διορθώσουμε πράγματα. Και βεβαίως κάποια οδός με περιορισμούς στην κυκλοφορία εάν χρειαστεί να ανοίξει εκ νέου για όλους. Και επιπλέον σε όλες τις φάσεις εφαρμογής, η πόλη είναι ζωντανή, ανά πάσα στιγμή, εφόσον η κοινωνία το θέλει και μελετηθεί σωστά, μπορούν να γίνουν προσαρμογές τόσο στις νέες όσο και στις υφιστάμενες οδούς".
Δηλαδή οι οδηγοί θα πάρουν μέρος σε ένα πείραμα, προσπαθώντας να φτάσουν στη δουλειά τους. Απλό ακούγεται, αλλά αν η σημερινή μέρα επαναληφθεί καμιά 200αριά φορές, μέχρι "να προσαρμοστούν και να αλλάξουν τις συνήθειές τους", ο Μεγάλος Περίπατος θα πάει περίπατο.
Προς τι λοιπόν αυτή η βιασύνη; Αυτό είναι ένα ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί. Ποιοι και γιατί βιάζονται για την υλοποίηση του έργου, ώστε να προχωρούν σε δοκιμές με τα νεύρα των πολιτών;
Αν η βιασύνη οφείλεται στη ματαιοδοξία της υλοποίησης ενός τέτοιου έργου σε μια θητεία, είναι τεράστιο λάθος. Αυτό δεν είναι έργο μιας θητείας ή ενός δημάρχου, αλλά μπορεί να γίνει η αποτυχία ενός δημάρχου, αν το "παμε και βλέπουμε" συνδυαστεί με την περαιτέρω ταλαιπωρία, των ήδη ταλαιπωρημένων πολιτών.




O Μεγάλος Περίπατος, είναι μια πολύ ωραία ιδέα. Ωστόσο κάθε ιδέα, που αφορά στην καθημερινότητα των ανθρώπων, μπορεί στην πράξη να αποδειχθεί εφιάλτης, ειδικά όταν υπάρχει βιασύνη στην εφαρμογή.
Το πρωί στο κέντρο της Αθήνας, μετά τις παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου, δεν υπήρξε οδηγός όσο ευσεβής και να είναι, που να μην έμπλεξε τον Μεγάλο Περίπατο με την επουράνια ζωή και το επέκεινα.
Μπορεί τα Θεία και το μετά να απασχολούσαν τους ένδοξους προγόνους μας στους δικούς τους μεγάλους περιπάτους, ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι φιλοσοφούσαν χωρίς να έχουν το βάσανο της καθημερινής εργασίας.
Το αντίθετο ισχύει με τους ένδοξους απογόνους των ενδόξων προγόνων, που σήμερα προσπαθούσαν μάταια να πάνε στη δουλειά τους, χωρίς χλαμύδες και κουβέντα για την Ιδανική Πολιτεία, αλλά κλεισμένοι στα αυτοκίνητά τους.
Για να καταλάβεις βέβαια κάποιον, που έχει την καθημερινή αγωνία να πάει στη δουλειά του στην ώρα του, είτε με ΙΧ είτε με τα ισχνά δρομολόγια των μέσων μεταφοράς, πρέπει να το έχεις ζήσει.
Ίσως βέβαια να είμαστε υπερβολικοί καθώς σύμφωνα με τις 32 ερωτήσεις και απαντήσεις του Δήμου της Αθήνας, "δεν αναμένεται κάποια σημαντική επιβάρυνση πέρα από τις πρώτες ημέρες όπου οι οδηγοί θα ενημερώνονται και θα αναπροσαρμόζουν τις συνήθειές τους, τις διαδρομές τους και τα ωράριά τους".
Ο Δήμος εκτιμά ακόμα ότι η ταλαιπωρία θα κρατήσει 3-6 μήνες, "καθώς μετά οι άνθρωποι θα αλλάξουν τις συνήθειές τους, θα χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς" (που όσοι τα χρησιμοποιούμε γνωρίζουμε πόσο καλά λειτουργούν) και γιατί όχι, θα αρχίσουν να προτιμούν το ποδήλατο αντί για το ΙΧ τους.
Ένα ακόμα δυνατό σημείο του σχεδίου, είναι ακόμα ότι "στην είσοδο των οδών, των οποίων η χρήση αλλάζει δεν θα γίνεται έλεγχος, αλλά ενημέρωση από Δημοτικούς Αστυνομικούς".
Αυτό λογικά θα βοηθά ώστε να μπαίνεις ενημερωμένος στο χάος και να ελέγχεσαι κατά την έξοδο, έχοντας την κατάλληλη ψυχολογική κατάσταση. Καλή τύχη στους Δημοτικούς Αστυνομικούς.
Υπάρχουν βεβαίως πολλά ακόμα αναπάντητα ερωτήματα, από τους ποδηλάτες μέχρι τη στάθμευση και από τον κίνδυνο δημιουργίας μικρών γκέτο από την μείωση της κίνησης μέχρι τις ανησυχίες των καταστηματαρχών και το μόνο σίγουρο είναι ότι και η συζήτηση και οι αντιδράσεις θα συνεχιστούν.
Και αυτό ειναι το πραγματικά ανησυχητικό. Ένα σχέδιο για μια τόσο ωραία και μεγάλη ιδέα, πρέπει να έχει προβλέψεις για όλα, να έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και να υπάρχει μέριμνα για την καθημερινότητα. Όχι να είναι στον αέρα και υπό συζήτηση.
Δεν θα ήταν πιο λογικό για παράδειγμα, πρώτα να φτάσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας στο επίπεδο λειτουργίας ευρωπαϊκής χώρας και μετά να δημιουργηθούν συνθήκες, που θα ωθούν τους πολίτες να τα χρησιμοποιήσουν;
Δεν θα ήταν επίσης πιο λογικό να κλείσουν οι τρύπες και να αφαιρεθούν τα εμπόδια για όσους χρησιμοποιούν τα πεζοδρομια, πριν φτιάξουμε νέα πεζοδρόμια;
Εδώ όχι μόνο μπαίνει το κάρο μπροστά από το άλογο, αλλά το "πάμε και βλέπουμε" εμφανίζεται και ως καινοτομία.
Σύμφωνα πάλι με τις διευκρινίσεις του Δήμου, "για πρώτη φορά ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό έργο υλοποιείται με αυτόν τον τρόπο. Δοκιμαστικά. Ζούμε το έργο στην εξέλιξή του, κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε, να διορθώσουμε πράγματα. Και βεβαίως κάποια οδός με περιορισμούς στην κυκλοφορία εάν χρειαστεί να ανοίξει εκ νέου για όλους. Και επιπλέον σε όλες τις φάσεις εφαρμογής, η πόλη είναι ζωντανή, ανά πάσα στιγμή, εφόσον η κοινωνία το θέλει και μελετηθεί σωστά, μπορούν να γίνουν προσαρμογές τόσο στις νέες όσο και στις υφιστάμενες οδούς".
Δηλαδή οι οδηγοί θα πάρουν μέρος σε ένα πείραμα, προσπαθώντας να φτάσουν στη δουλειά τους. Απλό ακούγεται, αλλά αν η σημερινή μέρα επαναληφθεί καμιά 200αριά φορές, μέχρι "να προσαρμοστούν και να αλλάξουν τις συνήθειές τους", ο Μεγάλος Περίπατος θα πάει περίπατο.
Προς τι λοιπόν αυτή η βιασύνη; Αυτό είναι ένα ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί. Ποιοι και γιατί βιάζονται για την υλοποίηση του έργου, ώστε να προχωρούν σε δοκιμές με τα νεύρα των πολιτών;
Αν η βιασύνη οφείλεται στη ματαιοδοξία της υλοποίησης ενός τέτοιου έργου σε μια θητεία, είναι τεράστιο λάθος. Αυτό δεν είναι έργο μιας θητείας ή ενός δημάρχου, αλλά μπορεί να γίνει η αποτυχία ενός δημάρχου, αν το "παμε και βλέπουμε" συνδυαστεί με την περαιτέρω ταλαιπωρία, των ήδη ταλαιπωρημένων πολιτών.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
μιλάμε εκτός τόπου και χρόνου οι μακάκεςBelisarius έγραψε: 15 Ιουν 2020, 10:39Λογικό. Πρέπει να πειστούν να πάνε από αλλού, με ΜΜΜ ή με ποδήλατο/πατίνι/πόδια.
Αν όλοι όπως πριν προσπαθούν να περάσουν από τους ίδιους δρόμους θα υπάρχει πρόβλημα.
Πάντως για να κλείσει το κέντρο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί όχι μόνο η γραμμή 4 αλλά η 5 και η 6 και να έχουν γίνει περιμετρικές τραμ. Η νεκροψία θα δείξει. Αναμένω μπινελίκια από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ.![]()
ποια μέσα; εν μέσω κορονοϊού;
και τι μέτρα πήραν οι αρμόδιοι στα μέσα για να αντιμετωπίσουν την αναμενόμενη αυξανόμενη κίνηση;
διαθέτει πιο συχνά συρμούς το Μετρό και ο ΗΣΑΠ;
ο ΟΑΣΑ έχει βγάλει περισσότερα λεωφορεία και τρόλλεϋ;
το κράτος έχει δρομολογήσει μεταφορά των υπουργείων και λοιπών υπηρεσιών από το κέντρο έτσι ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση;
ΑΡΧΙΔΙΑ
θα γελάσει ο κάθε πικραμένος με αυτό που έρχεται
κάνουν έργα χωρίς να έχουν σχεδιάσει τίποτα για να ανακουφίσουν τη κυκλοφορία
σάμπως ο Μπακογιάννης θα ταλαιπωρηθεί;
κλασσική Ελλάδα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ την 15 Ιουν 2020, 12:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
διπλό ποστ
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Τις μισές ημέρες προ κορωνοϊού αυτή ήταν η κίνηση στην Αθήνα
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Σωστά όλα. Και ας πούμε ότι οι υποδομές ΜΜΜ και η μεταφορά των υπουργείων και υπηρεσιών δεν μπορούν να γίνουν άμεσα. Με τους περιορισμούς στις θέσεις ΜΜΜ λόγω ιού ήταν κακή εποχή για εφαρμογή ενώ θα έπρεπε να είχαν προσέξει πολύ την συχνότητα και ακρίβεια των δρομολογίων των λεωφορείων.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 15 Ιουν 2020, 12:25 μιλάμε εκτός τόπου και χρόνου οι μακάκες
ποια μέσα; εν μέσω κορονοϊού;
και τι μέτρα πήραν οι αρμόδιοι στα μέσα για να αντιμετωπίσουν την αναμενόμενη αυξανόμενη κίνηση;
διαθέτει πιο συχνά συρμούς το Μετρό και ο ΗΣΑΠ;
ο ΟΑΣΑ έχει βγάλει περισσότερα λεωφορεία και τρόλλεϋ;
το κράτος έχει δρομολογήσει μεταφορά των υπουργείων και λοιπών υπηρεσιών από το κέντρο έτσι ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση;
ΑΡΧΙΔΙΑ
θα γελάσει ο κάθε πικραμένος με αυτό που έρχεται
κάνουν έργα χωρίς να έχουν σχεδιάσει τίποτα για να ανακουφίσουν τη κυκλοφορία
σάμπως ο Μπακογιάννης θα ταλαιπωρηθεί;
κλασσική Ελλάδα
Η κριτική δεν είναι καθόλου παράλογη νομίζω και πρέπει να εισακουστεί. Βέβαια χρειάζονται 1-2 διαβολοβδομάδες δοκιμαστικές για συμπεράσματα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Το νοημα των εργων ειναι οτι σε βολευουν τα ΜΜΜ και οχι το ΙΧ για να φτασεις και να μετακινηθεις στο κεντρο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 15 Ιουν 2020, 12:25 μιλάμε εκτός τόπου και χρόνου οι μακάκες
ποια μέσα; εν μέσω κορονοϊού;
και τι μέτρα πήραν οι αρμόδιοι στα μέσα για να αντιμετωπίσουν την αναμενόμενη αυξανόμενη κίνηση;
διαθέτει πιο συχνά συρμούς το Μετρό και ο ΗΣΑΠ;
ο ΟΑΣΑ έχει βγάλει περισσότερα λεωφορεία και τρόλλεϋ;
το κράτος έχει δρομολογήσει μεταφορά των υπουργείων και λοιπών υπηρεσιών από το κέντρο έτσι ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση;
ΑΡΧΙΔΙΑ
θα γελάσει ο κάθε πικραμένος με αυτό που έρχεται
κάνουν έργα χωρίς να έχουν σχεδιάσει τίποτα για να ανακουφίσουν τη κυκλοφορία
σάμπως ο Μπακογιάννης θα ταλαιπωρηθεί;
κλασσική Ελλάδα
Αν επιμενεις να θες να πηγαινεις και να μετακινεισαι με το ΙΧ στο κεντρο,δεν σου φταιει κανεις.
Ειδικα το κεντρο ειναι φουλ συνδεδεμενο με το μετρο με σχεδον ολες τις περιοχες και δεν υπαρχει δικαιολογια να μην παρεις το μετρο για να πας εκει.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση