Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Otto Weininger έγραψε: 27 Ιαν 2020, 15:05
Από την άλλη, βλέποντας ξανά το βίντεο δεν συμφωνώ καθόλου ότι η στάση της καθηγήτριας ήταν η ενδεδειγμένη.
Είχε μια προσποιητή αδιαφορία. Από αυτές που σε εκνευρίζουν σε σημείο να κάνεις βίαιες σκέψεις, αν όχι πράξεις.
Επίσης η αντίδραση του μαθητή (λέμε τώρα). Υπερβολική. Για μια απουσία κάνει έτσι;
Εκτός και αν ήταν κρίσιμη. Αν έμενε λόγω αυτής της απουσίας.
τι θα μπορούσε να κάνει η καθηγήτρια όταν ο άλλος έχει κολλήσει τη μάπα του στο πρόσωπό της και την απειλεί;
θα μπορούσε ανα πάσα στιγμή να της πατήσει κάνα μπουκέτο, εγώ περίμενα κάτι τέτοιο βλέποντας το βίντεο πάντως
καλά έκανε και δεν αντέδρασε διότι θα μπορούσε να ξεφύγει η κατάσταση
αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως κανένα από τα υπόλοιπα καλόπαιδα δεν προσπάθησε να βοηθήσει την κατάσταση
Βλέποντας αρκετές φορές το βίντεο και βάσει της εμπειρίας μου, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η καθηγήτρια φοβόταν.
Από τις κινήσεις και τις αντιδράσεις της, δεν προκύπτει τίποτα τέτοιο.
Αν ήταν άντρας μάλιστα, αντί για γυναίκα, θα πόνταρα στο ότι τον προκαλούσε να χτυπήσει για να τον σαπακιασει αμέσως μετά. Αλλά επειδή ήταν γυναίκα, το αφήνω έξω αυτό. Πάντως αντίδραση φόβου δεν ήταν.
Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2020, 14:49
Αξιοπρέπεια το λένε, τύπε, ψυχική ισορροπία, απάντηση σε προσβολές και κάτι τέτοια ψυχολογικά του Φρόιντ να πούμε.
Αυτό που κάποιοι βλέπουν ως αξιοπρεπή συμπεριφορά άλλοι το βλέπουν ως μια φασιστική αντίδραση απέναντι σε ένα ευάλωτο μέλος της κοινωνίας. Και μάντεψε, ποια από τις δύο ερμηνείες θα προβληθεί περισσότερο από τα σοσιαλμέντια και την αυτόματη αναπαραγωγή τους από τα μμε.
Μπορείς να μαντέψεις επίσης ποιο τουιτάρισμα θα παίξει πρώτο από κάποιον εκπαιδευτικό φορέα.
Δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές τέτοιες βίαιες συμπεριφορές από τους ................... στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
α) τους εκπαιδευτικούς
β) τους μαθητές/φοιτητές
Check and choice.
Αν το κάνει δημοσίως, τύπισσα, θα υποστεί και τις ανάλογες συνέπειες.
Ε, τότε σε ποια αξιοπρεπή δημόσια συμπεριφορά αναφέρεσαι;
Οκ, η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός αντιμετώπισε το ούγκανο με τη δέουσα δημόσια αξιοπρέπεια.
Αυτό έλυσε κάτι ή καθιστά το δημόσιο σύστημα αξιοπρεπές;
Otto Weininger έγραψε: 27 Ιαν 2020, 15:05
Από την άλλη, βλέποντας ξανά το βίντεο δεν συμφωνώ καθόλου ότι η στάση της καθηγήτριας ήταν η ενδεδειγμένη.
Είχε μια προσποιητή αδιαφορία. Από αυτές που σε εκνευρίζουν σε σημείο να κάνεις βίαιες σκέψεις, αν όχι πράξεις.
Επίσης η αντίδραση του μαθητή (λέμε τώρα). Υπερβολική. Για μια απουσία κάνει έτσι;
Εκτός και αν ήταν κρίσιμη. Αν έμενε λόγω αυτής της απουσίας.
τι θα μπορούσε να κάνει η καθηγήτρια όταν ο άλλος έχει κολλήσει τη μάπα του στο πρόσωπό της και την απειλεί;
θα μπορούσε ανα πάσα στιγμή να της πατήσει κάνα μπουκέτο, εγώ περίμενα κάτι τέτοιο βλέποντας το βίντεο πάντως
καλά έκανε και δεν αντέδρασε διότι θα μπορούσε να ξεφύγει η κατάσταση και δεν θεωρώ προσποιητή αδιαφορία τη στάση της, πιο πολύ με μια απόλυτη αμηχανία μου φάνηκε
αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως κανένα από τα υπόλοιπα καλόπαιδα δεν προσπάθησε να βοηθήσει την κατάσταση
Η αλήθεια είναι ότι έχω αντιδράσει και γω έτσι σε παρόμοια περίσταση στην οποία προφανώς θα είχα επιπτώσεις στην δουλειά μου ως τον βαθμό της απολύσεως. Η διαφορά είναι ότι ο τύπος δεν είχε καμμία τύχη απέναντί μου, αντιθέτως με την καθηγήτρια που υπολείπεται σωματικής δυνάμεως του τύπου και ότι ήταν ένας τυχαίος περαστικός που πιθανότατα δεν θα ξαναέβλεπα στην ζωή μου. Εκείνη την στιγμή, τα ζύγισα και είπα ότι δεν αξίζει.
Σε παρόμοια περίπτωση πάλι στην εργασία μου, αφού με προσέβαλε ένας τυπάκος χωρίς καμμία αντίστοιχη αφορμή εκ μέρους μου, προσπάθησα να τον πλησιάσω για να μου το ξαναπεί εκ του σύνεγγυς, αλλά δεν με άφησαν συνάδελφοι και αυτός κρύφτηκε στο κατάστημά του, φυγαδευόμενος. Κάλεσε την αστυνομία για να μου υποβάλλει μήνυση για απειλή σωματικής βίας και κάτι τέτοια, ήρθαν 2 μηχανές της ΔΙΑΣ κι ένα περιπολικό με αποτέλεσμα να πάμε στο τμήμα για τα περαιτέρω. Εν τέλει, δεν έκανε μήνυση, ούτε χρειάστηκε τίποτα παραπάνω από μένα από την εξιστόρηση της ιστορίας από την πλευρά μου στον αξιωματικό υπηρεσίας.
Και πάλι, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, αλλά ώρες ώρες είσαι άνθρωπος και δεν μπορείς να ανεχτείς και πολλά πράγματα για πάντα. Άλλος είναι πιο ήρεμος, άλλος πιο νευρικός, άλλος πιο διπλωμάτης, άλλος ξεσπάει αλλού, άλλος το φιλοσοφεί και διάφορα. Ο καθένας κρίνει όπως καταλαβαίνει, αλλά σίγουρα όμως και θα κριθεί.
Αυτό που κάποιοι βλέπουν ως αξιοπρεπή συμπεριφορά άλλοι το βλέπουν ως μια φασιστική αντίδραση απέναντι σε ένα ευάλωτο μέλος της κοινωνίας. Και μάντεψε, ποια από τις δύο ερμηνείες θα προβληθεί περισσότερο από τα σοσιαλμέντια και την αυτόματη αναπαραγωγή τους από τα μμε.
Μπορείς να μαντέψεις επίσης ποιο τουιτάρισμα θα παίξει πρώτο από κάποιον εκπαιδευτικό φορέα.
Δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές τέτοιες βίαιες συμπεριφορές από τους ................... στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.
α) τους εκπαιδευτικούς
β) τους μαθητές/φοιτητές
Check and choice.
Αν το κάνει δημοσίως, τύπισσα, θα υποστεί και τις ανάλογες συνέπειες.
Ε, τότε σε ποια αξιοπρεπή δημόσια συμπεριφορά αναφέρεσαι;
Οκ, η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός αντιμετώπισε το ούγκανο με τη δέουσα δημόσια αξιοπρέπεια.
Αυτό έλυσε κάτι ή καθιστά το δημόσιο σύστημα αξιοπρεπές;
Για την προσωπική της αξιοπρέπεια αναφερόμουν, τύπισσα.
Re: Γιατί υπάρχουν ακόμα ΕΠΑΛ;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2020, 15:40
από ΓΑΛΗ
Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2020, 15:34
Για την προσωπική της αξιοπρέπεια αναφερόμουν, τύπισσα.
Και ποιο είναι το σημείο που ξεχωρίζεις την αξιοπρέπεια από την ανοχή για το χ ή ψ αμιγώς προσωπικό και όχι κοινωνικό συμφέρον;
Επ' ευκαιρία, μπορείς να αναφέρεις και το σημείο διαχωρισμού της ευαισθητοποιημένης ανοχής προς τον χ από την πλήρη αδιαφορία για τον χ.
Όταν δηλαδή τον αντιμετωπίζεις όπως μια ενοχλητική μύγα ή σφήκα που απλώς θέλεις να φύγει από το δωμάτιο.
Θέλω να πω, οκ, κάπου πρέπει να παρκάρουμε τα αποβράσματα, προφανώς, αλλά γιατί να τα μασκαρεύουμε σαν τεχνικά λύκεια, με αποτέλεσμα να την πατάνε και ορισμένοι κανονικοί μαθητές και ταυτόχρονα καθηγητές που διορίστηκαν με προσόντα που απαιτεί ένα επαλ, όχι μια σχολική τάξη με φυλακόβιους, και άρα δεν είναι προετοιμασμένοι να διαχειριστούν αυτό το πράγμα;
Τα σχόλια είναι όλα τα λεφτά:
"Οι μελλοντικοί ντελιβεράδες μας, κρατάω από τώρα 50 λεπτά".
"Όταν ένας εργαζόμενος πληρώνει τις πρακτικές των συναδέλφων του τις προηγούμενες δεκαετίες,
Και τις πολύ καλά μελετημένες αλλαγές στην παιδεία με σκοπό να παράγουν γίδια και μόνο".
"Ο Biill Gates κάποτε είχε πει:Αν νομίζετε ότι οι δάσκαλοι σας είναι αυστηροί περιμένετε μέχρι να γνωρίσετε τα αφεντικά σας...Θα μάθει ο νεαρός σε λίγα χρόνια τι θα πει ζωή".
Re: Γιατί υπάρχουν ακόμα ΕΠΑΛ;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2020, 16:14
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
δεν φταίει η παιδεία αν μερικές (αρκετές) οικογένειες είναι για τον πούτσο (επιεικώς) και μεγαλώνουν τέτοια άτομα
Re: Γιατί υπάρχουν ακόμα ΕΠΑΛ;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2020, 16:17
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όταν κοπάνησε τη πόρτα ξαναμπήκε μέσα καπάκια και κοιτούσε τη κάσα;
ήθελε να δει αν κατάφερε να κάνει ζημιά;
ή άλλαξε γνώμη στο δευτερόλεπτο μόλις βγήκε και είπε ας το ξαναπαλέψω μπας και τη σβήσει;
Feindflug έγραψε: 27 Ιαν 2020, 15:34
Για την προσωπική της αξιοπρέπεια αναφερόμουν, τύπισσα.
Και ποιο είναι το σημείο που ξεχωρίζεις την αξιοπρέπεια από την ανοχή για το χ ή ψ αμιγώς προσωπικό και όχι κοινωνικό συμφέρον;
Επ' ευκαιρία, μπορείς να αναφέρεις και το σημείο διαχωρισμού της ευαισθητοποιημένης ανοχής προς τον χ από την πλήρη αδιαφορία για τον χ.
Όταν δηλαδή τον αντιμετωπίζεις όπως μια ενοχλητική μύγα ή σφήκα που απλώς θέλεις να φύγει από το δωμάτιο.
Πολλές φορές ταυτίζονται αυτά τα δύο σημεία, τύπισσα. Το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει μέσα από έναν προσωπικό για τον καθένα αλγόριθμο με πολλές παραμέτρους όπως ποιος, πού, πότε, γιατί και άλλες πολλές. Ακόμα και μια μικρή λεπτομέρεια να αλλάξει, π.χ. σε ποια ακριβή ώρα μέσα στην μέρα γίνεται το περιστατικό, το αποτέλεσμα μπορεί να αλλάξει. Άλλες φορές πάλι, δεν αλλάζει που να εμπλέκεται και ο ίδιος ο Θεός που λένε.
Το να αναλύσω τον αξιακό μου κώδικα εδώ μέσα, δεν είναι πολύ εύκολο και όλο θα υπάρχουν κενά και λεπτομέρειες στις οποίες ενώ φαίνεται να επικρατεί π.χ. η ανοχή, το αποτέλεσμα να δείξει νικητή την αξιοπρέπεια.
Πολύ γενικά μπορώ να πω, ότι προσπαθώ να μην πολυταυτίζομαι πλέον με τα όσα "εγώ" μού έχουνε μείνει κι ας τα θρέφω ώρες ώρες, αλλά να είμαι πιο αυστηρός με την αξιοπρέπεια του Εαυτού μου.
Πολύ γενικά μπορώ να πω, ότι προσπαθώ να μην πολυταυτίζομαι πλέον με τα όσα "εγώ" μού έχουνε μείνει κι ας τα θρέφω ώρες ώρες, αλλά να είμαι πιο αυστηρός με την αξιοπρέπεια του Εαυτού μου.
Πολύ γενικά μπορώ να πω, ότι προσπαθώ να μην πολυταυτίζομαι πλέον με τα όσα "εγώ" μού έχουνε μείνει κι ας τα θρέφω ώρες ώρες, αλλά να είμαι πιο αυστηρός με την αξιοπρέπεια του Εαυτού μου.
(Εκτός θέματος)
Πως διαχωρίζεις αυτά τα δύο τύπε?
Κάποιες φορές είναι εύκολο, τύπε όπως πχ το να είσαι οπαδός μιας ομάδος. Είναι ένα εγώ σου που φουσκώνει και πληγώνεται, αλλά δεν είναι ο πραγματικός σου Εαυτός, όσο κι αν ταυτίζεις αυτές τις έννοιες καμμία φορά.
Το να είσαι όμως π.χ. δυναμικός εκ φύσεως και όχι επειδή έτυχε να συχνάζεις 40 χρόνια σε έναν σύνδεσμο, το παίζετε νταήδες, συμμετέχετε σε σκηνικά στα οποία κανείς δεν μασάει γιατί είστε οι γαμιάδες της γειτονιάς, είναι ο Εαυτός σου. Βέβαια δεν αποκλείεται να είσαι όντως δυναμικός και μέλος συνδέσμου με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Μέσα όμως από την παρατήρηση του εαυτού σου και των αντιδράσεων σου σε καθημερινά ερεθίσματα, θα μάθεις να ξεχωρίζεις τα εγώ από τον εαυτό σου.
Για περαιτέρω, διάβασε περί Γκουρτζίεφ κι έτσι, τύπε.
Nandros έγραψε: 25 Ιαν 2020, 21:52
Και γιατί να πάρουν απολυτήριο; Με την τρίτη παράβαση μόνιμη αποβολή από όλα τα σχολεία.
Χωρίς απολυτήριο θα είναι σκέτα ρεμάλια, με απολυτήριο θα είναι ρεμάλια με απολυτήριο.
Για την δεύτερη ευκαιρία. Μη πετάς τα παιδιά εκτός κοινωνίας. Καλά κάνουν και υπάρχουν και αυτά τα σχολεία, απλά πρέπει να έχουν έξτρα εξουσίες οι καθηγητές.
Τέτοια λέγε, τύπε, να αρχίσουν οι Στύγιος και sibylic τα I am the Law!
εδώ μέσα.
Τα Τεχνικά (Επαγγελματικά) Λύκεια ξεκίνησαν ως φορείς επαγγελματικής κατάρτισης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δηλαδή, σκοπός τους ήταν να παρέχουν γενική και ειδική παιδεία προσανατολισμού στα τεχνικά επαγγέλματα. Προσέλκυαν μαθητές που ήθελαν να ασχοληθούν με τεχνικά επαγγέλματα (ηλεκτρολόγος, ψυκτικός κλπ).
Από τη στιγμή που άνοιξε δρόμος προς τα ΑΕΙ με αδικαιολόγητα προνομιούχα πρόσβαση, ήταν φυσικό να συλλέξει όλα τα οκνηρά ή προβληματικά στην εκπαίδευση παιδιά, στα οποία δίνονταν μία δυνατότητα να ανταγωνιστούν τους μελετηρούς μαθητές των ΓΕΛ ή Πολυκλαδικών χωρίς κόπο ή μελέτη.
Από τη μία δημιουργήθηκε μία εκπαιδευτική "χωματερή" μαθητών, ώστε να μην απασχολούν ΓΕΛ κι από την άλλη άνοιξε η κάνουλα της "χωματερής" αυτής προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση, διαφημίζοντάς την ως ευκαιρία.
Re: Γιατί υπάρχουν ακόμα ΕΠΑΛ;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2020, 18:13
από Στύγιος
Otto Weininger έγραψε: 27 Ιαν 2020, 15:13
Βλέποντας αρκετές φορές το βίντεο και βάσει της εμπειρίας μου, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η καθηγήτρια φοβόταν.
Από τις κινήσεις και τις αντιδράσεις της, δεν προκύπτει τίποτα τέτοιο.
Αν ήταν άντρας μάλιστα, αντί για γυναίκα, θα πόνταρα στο ότι τον προκαλούσε να χτυπήσει για να τον σαπακιασει αμέσως μετά. Αλλά επειδή ήταν γυναίκα, το αφήνω έξω αυτό. Πάντως αντίδραση φόβου δεν ήταν.
Μπορεί να είχε πάρει κάνα ηρεμιστικό η γυναίκα και να βρισκόταν σε καταστολή.
Re: Γιατί υπάρχουν ακόμα ΕΠΑΛ;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2020, 18:35
από Μιλλένιαλ
stavmanr έγραψε: 27 Ιαν 2020, 17:50
Τα Τεχνικά (Επαγγελματικά) Λύκεια ξεκίνησαν ως φορείς επαγγελματικής κατάρτισης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δηλαδή, σκοπός τους ήταν να παρέχουν γενική και ειδική παιδεία προσανατολισμού στα τεχνικά επαγγέλματα. Προσέλκυαν μαθητές που ήθελαν να ασχοληθούν με τεχνικά επαγγέλματα (ηλεκτρολόγος, ψυκτικός κλπ).
Από τη στιγμή που άνοιξε δρόμος προς τα ΑΕΙ με αδικαιολόγητα προνομιούχα πρόσβαση, ήταν φυσικό να συλλέξει όλα τα οκνηρά ή προβληματικά στην εκπαίδευση παιδιά, στα οποία δίνονταν μία δυνατότητα να ανταγωνιστούν τους μελετηρούς μαθητές των ΓΕΛ ή Πολυκλαδικών χωρίς κόπο ή μελέτη.
Από τη μία δημιουργήθηκε μία εκπαιδευτική "χωματερή" μαθητών, ώστε να μην απασχολούν ΓΕΛ κι από την άλλη άνοιξε η κάνουλα της "χωματερής" αυτής προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση, διαφημίζοντάς την ως ευκαιρία.
Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο ο συγκεκριμένος τύπος του βίντεο να στοχεύει σε ανώτερες σπουδές. Θα στοιχημάτιζα μάλιστα ότι τις θεωρεί χάσιμο χρόνου και έχει προαποφασίσει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθεί.
Θεωρώ ότι η ειδική κατηγορία των ΕΠΑΛ, άσχετα αν στη θεωρία θα έπρεπε να υπάρχει ή όχι, στην πράξη βοηθάει τους πιο μετρημένους μαθητές που αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε τέτοιες συνθήκες. Από τα δικά μου χρόνια, απ' όσους θυμάμαι από το γυμνάσιο που συνέχισαν σε ΕΠΑΛ κανένας δεν συνέχισε στην τριτοβάθμια. Θυμάμαι μάλιστα έναν με τον οποίο συζητάγαμε περί μέλλοντος, εκεί προς το τέλος του γυμνασίου. Εκστασιασμένος μου περιέγραφε το μάστερ πλαν του: Να γραφτεί ταμείο ανεργίας και να ζει από το επίδομα.