Re: Wolfgang Amadeus Mozart
Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2019, 21:57
Για την λόξα όμως, παπαλα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μόνο; Μόνο; Πληθυσμιακά να το δεις για την Ελλάδα μου φτάνει και μου περισσεύει. Πρόκειται κατά την την ταπεινή μου γνώμη για έναν από τους συνθέτες με την μεγαλύτερη επίδραση στην σοβαρή μουσική του δευτέρου μισού του 20ου αιώνα. Μόνος αυτός δίνει λύσεις που σηματοδοτούν ένα σωρό καλλιτεχνικά ρεύματα. Δηλαδή δυσκολεύομαι πάρα πολύ να σκεφτώ άλλες 5 προσωπικότητες από όλο τον κόσμο με ανάλογη συνεισφορά σε οργανική και ηλεκτρονική μουσική, στην αλγοριθμική σύνθεση, στα πολύτοπα και δεν συμμαζεύεται.sys3x έγραψε: 15 Δεκ 2019, 17:05 Μόνο ο Ξενάκης με έρχεται στο μυαλό συνειρμικά, κοίτα ναι δεν υπάρχει ιδιαίτερη συνεισφορά αλλά είναι και απολύτως λογικό αυτό, είναι και πως τα βλέπεις αυτά τα πράματα, από ποια οπτική, θα μπορούσαμε σίγουρα και καλλίτερα αλλά συγκριτικά έχουμε βγάλει και συνεχίζουμε να βγάζουμε σπουδαίες προσωπικότητες σε όλα τα πεδία τόσο της τεχνς όσο και της επιστήμης.
Σε συμφωνώ. Δες τι έγραψε από πάνω στον sys3χ.Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 16:34Δεν υπάρχει καμία συνεισφορά Ελλήνων συνθετών στη δυτική μουσική του 20ου αιώνα.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 15:22
Ευγενικά θα σε παρακαλούσα να το συνεχίσεις σε άλλο νήμα. Για την μηδενική πιθανότητα να μιλάς σοβαρά αναζήτησε την προσφορά των Ελλήνων συνθετών στην σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα (δεν εννοώ Μίκη και Μάνο προφανώς) και κάνε νήμα να το συζητήσουμε.
Ας είμαστε σοβαροί
Ο πατέρας του Μότσαρτ καταλαβαίνει το σπουδαίο ταλέντο του γιου του και τον περιφέρει σε όλα τα Ευρωπαϊκά σημαντικά κέντρα της εποχής ως παιδί θαύμα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γνωρίσει ο μικρός Μότσαρτ από κοντά αρκετές από τις κορυφαίες σύγχρονες προσωπικότητες καθώς και τις διάφορες κατά τόπους "σχολές" και τεχνοτροπίες. Σε μια εποχή που η διάδοση της πληροφορίας ήταν πολύ πιο δύσκολη σε σχέση με σήμερα.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 15 Δεκ 2019, 18:02 .
Παρεπιπτώντος....οι γονείς του νομίζω καί οι 2 βιολιστές καί ΗΘΕΛΑΝ νά γίνει τό
ΙΔΙΟ .... καί ο Γυιός τους....
Γιαυτό τού έπαιζαν από μωρό ΠΑΝΩ από τήν "κούνια" του.....
Γιά νά μή μιλάμε γιά παιδιά "θαύματα".....οι Γονείς του " ΕΦΤΙΑΞΑΝ" τόν Μότσαρτ....
Αξιος....από Αξιους....
.
Ναι κοίταξε, θα έλεγα και τους υπόλοιπους, ιδιαίτερα τον Χρήστου, αλλά δεν επηρέασαν περ σε την υπόλοιπη δύση με την μουσική τους όσο με το ήθος τους και την πορεία τους γενικότερα. Έχει κι άλλους όπως ο Γιάννης Κωνσταντινίδης αλλά και πάλι ισχύουν τα παραπάνω. Ο Ξενάκης είναι περιπτωσάρα και μπορούμε να πούμε άνετα ότι επηρέασε και διαμόρφωσε σε μεγάλο βαθμό την μετέπειτα πορεία της "σοβαρής" δυτικής μουσικής όσο ελάχιστοι για να μην πω κανείς άλλος στην εποχή του/μας.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:28Μόνο; Μόνο; Πληθυσμιακά να το δεις για την Ελλάδα μου φτάνει και μου περισσεύει. Πρόκειται κατά την την ταπεινή μου γνώμη για έναν από τους συνθέτες με την μεγαλύτερη επίδραση στην σοβαρή μουσική του δευτέρου μισού του 20ου αιώνα. Μόνος αυτός δίνει λύσεις που σηματοδοτούν ένα σωρό καλλιτεχνικά ρεύματα. Δηλαδή δυσκολεύομαι πάρα πολύ να σκεφτώ άλλες 5 προσωπικότητες από όλο τον κόσμο με ανάλογη συνεισφορά σε οργανική και ηλεκτρονική μουσική, στην αλγοριθμική σύνθεση, στα πολύτοπα και δεν συμμαζεύεται.sys3x έγραψε: 15 Δεκ 2019, 17:05 Μόνο ο Ξενάκης με έρχεται στο μυαλό συνειρμικά, κοίτα ναι δεν υπάρχει ιδιαίτερη συνεισφορά αλλά είναι και απολύτως λογικό αυτό, είναι και πως τα βλέπεις αυτά τα πράματα, από ποια οπτική, θα μπορούσαμε σίγουρα και καλλίτερα αλλά συγκριτικά έχουμε βγάλει και συνεχίζουμε να βγάζουμε σπουδαίες προσωπικότητες σε όλα τα πεδία τόσο της τεχνς όσο και της επιστήμης.
Επίσης ο Χρήστου γίνεται έστω και καθυστερημένα όλο και περισσότερο γνωστός στο εξωτερικό. Τι να κάνουμε που πέθανε τόσο νέος; Μετά μπορείς να πεις για Απέργη και άλλες λιγότερο επιδραστικές προσωπικότητες ή συνθέτες που το έργο τους είναι κάπως πιο εστιασμένο.
Επίσης πολύ άτυχοι για την εποχή που έζησε και έδρασε ο Σκαλκώτας. Τεράστια προσωπικότητα σε μάλλον κακό timing που γύρισε σε μια Ελλάδα πολύ φτωχή σε υποδομές και του ΄πεσε κι ο πόλεμος στο κεφάλι. Κι αυτός αν είχε μια δυο δεκαετίες μπροστά του θα ήμασταν πλουσιότεροι σήμερα.
Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 16:34Δεν υπάρχει καμία συνεισφορά Ελλήνων συνθετών στη δυτική μουσική του 20ου αιώνα.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 15:22
Ευγενικά θα σε παρακαλούσα να το συνεχίσεις σε άλλο νήμα. Για την μηδενική πιθανότητα να μιλάς σοβαρά αναζήτησε την προσφορά των Ελλήνων συνθετών στην σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα (δεν εννοώ Μίκη και Μάνο προφανώς) και κάνε νήμα να το συζητήσουμε.
Ας είμαστε σοβαροί
Ο Χατζιδάκης όπως και ο Θεοδωράκης έκαναν κάποιες προσπάθειες στην σοβαρή μουσική αλλά τους κέρδισε η ελαφρά/δημοφιλής/εμπορική μουσική (τραγούδια, μουσική για κινηματογράφο). Τον καιρό που γράφουν αυτά που γράφουν (δεκαετίες 60, 70) η σοβαρή μουσική έχει απαγκιστρωθεί από την τονικότητα και έχει πάρει προ πολλού άλλο δρόμο.Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 19:22Μόνο το Χασάπικο40 είναι αναφορά στον Μότσαρτ και προφανώς δεν είναι κλεμμένο, αφού το λέει καθαρά (Συμφωνία Νο40)αλασκα15++ έγραψε: 15 Δεκ 2019, 19:10Κάπου το διάβασα ή το άκουσα και εγώ αυτό .bolek έγραψε: 15 Δεκ 2019, 17:48
ο χατζιδακης εχει κλεψει ολοκληρα κομματια απο την μουσικη του μοτσαρτ και τα εχει βαλει αυτουσια στα δικα του εργα.
εχει κατηγορηθει για αυτο και ειπε οτι ενας χατζηδακης εχει το δικαιωμα να το κανει αυτο.
Νομίζω όμως ότι ο Χατζιδάκις δημιούργησε ένα δικό του στιλ, και έκανε μια δικιά του μουσική, που εμένα προσωπικά μ' αρέσει έτσι όπως είναι
Δεν θυμάμαι αν είχες συμμετάσχει στην ίδια συζήτηση παλιότερα. Δεν θυμάμαι αν είχε γίνει στο παλιό φόρουμ ή σε αυτό στις αρχέςST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:28Σε συμφωνώ. Δες τι έγραψε από πάνω στον sys3χ.Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 16:34Δεν υπάρχει καμία συνεισφορά Ελλήνων συνθετών στη δυτική μουσική του 20ου αιώνα.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 15:22
Ευγενικά θα σε παρακαλούσα να το συνεχίσεις σε άλλο νήμα. Για την μηδενική πιθανότητα να μιλάς σοβαρά αναζήτησε την προσφορά των Ελλήνων συνθετών στην σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα (δεν εννοώ Μίκη και Μάνο προφανώς) και κάνε νήμα να το συζητήσουμε.
Ας είμαστε σοβαροί
Για μια φτωχή και ρημαγμένη χώρα με μικρή παράδοση τους αμέσως προηγούμενους αιώνες νομίζω ότι δεν μπορούμε να ζητάμε κάτι παραπάνω. Ο Χρήστου ναι, δεν επέδρασε όσο ζούσε αλλά βλέπω χρόνο με τον χρόνο να αυξάνεται το ενδιαφέρον. Κατόπιν εορτής θα μου πεις. Ίσως.sys3x έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:36 Ο Ξενάκης είναι περιπτωσάρα και μπορούμε να πούμε άνετα ότι επηρέασε και διαμόρφωσε σε μεγάλο βαθμό την μετέπειτα πορεία της "σοβαρής" δυτικής μουσικής όσο ελάχιστοι για να μην πω κανείς άλλος στην εποχή του/μας.
Δεν επηρέασε ρε μλκ την δύση, απλά έγραφε μουσικάρες για υπερκάλτ ταινιάρες η ατομάρα αυτή.Ζενίθεδρος έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:36Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 16:34Δεν υπάρχει καμία συνεισφορά Ελλήνων συνθετών στη δυτική μουσική του 20ου αιώνα.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 15:22
Ευγενικά θα σε παρακαλούσα να το συνεχίσεις σε άλλο νήμα. Για την μηδενική πιθανότητα να μιλάς σοβαρά αναζήτησε την προσφορά των Ελλήνων συνθετών στην σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα (δεν εννοώ Μίκη και Μάνο προφανώς) και κάνε νήμα να το συζητήσουμε.
Ας είμαστε σοβαροί
Πολύ απλά θα σου πω ότι χωρίς τον Ξενάκη τα πράγματα θα ήταν αρκετά διαφορετικά σήμερα. Δεν μπορείς να το πεις αυτό για πολλούς ξένους συνθέτες τις γενιάς του. Εγώ με την ίδια ευκολία μάλλον για κανένα.Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:42Δεν θυμάμαι αν είχες συμμετάσχει στην ίδια συζήτηση παλιότερα. Δεν θυμάμαι αν είχε γίνει στο παλιό φόρουμ ή σε αυτό στις αρχές
Αλλά αυτό που έγραψες παραπάνω είναι μια παράθεση ονομάτων και χαμένων ευκαιριών. Τίποτε άλλο
Ναι, ο Χρήστου ήταν ειδική περίπτωση και κανείς δεν ξέρει τι θα έγραφε αν δεν πέθαινε τόσο νέος
Ναι, ο Σκαλκώτας χαραμίστηκε στο μουσικό τέλμα της Ελλάδας του Μεσοπολέμου
Ναι, ο Απέργης ήταν σε επικοινωνία με τα πιο σύγχρονα ρεύματα
Μοναδική εξαίρεση ο Μητρόπουλος (αλλά όχι για το συνθετικό του έργο) και ο Ξενάκης στην πρωτοπορία.
Επιδραση στη σοβαρή δυτική μουσική του 20ου όμως ελάχιστη
Ας μην προσπαθούμε να ανακαλύψουμε με το ζόρι πράγματα που δεν υφίστανται
Εδώ Στάθη μου βλέπω ότι σχεδόν ταυτίζονται οι απόψεις μας, τα ίδια λέω και γω.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:42Για μια φτωχή και ρημαγμένη χώρα με μικρή παράδοση τους αμέσως προηγούμενους αιώνες νομίζω ότι δεν μπορούμε να ζητάμε κάτι παραπάνω. Ο Χρήστου ναι, δεν επέδρασε όσο ζούσε αλλά βλέπω χρόνο με τον χρόνο να αυξάνεται το ενδιαφέρον. Κατόπιν εορτής θα μου πεις. Ίσως.sys3x έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:36 Ο Ξενάκης είναι περιπτωσάρα και μπορούμε να πούμε άνετα ότι επηρέασε και διαμόρφωσε σε μεγάλο βαθμό την μετέπειτα πορεία της "σοβαρής" δυτικής μουσικής όσο ελάχιστοι για να μην πω κανείς άλλος στην εποχή του/μας.
Μη σε μπερδεύει η ενορχήστρωση και η ομοιότητα με την ορχηστική μουσική παλαιοτέρων εποχών. Αυτό δεν συγκαταλέγεται στην σοβαρή* μουσική του 20ου αιώναΖενίθεδρος έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:36Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 16:34Δεν υπάρχει καμία συνεισφορά Ελλήνων συνθετών στη δυτική μουσική του 20ου αιώνα.ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2019, 15:22
Ευγενικά θα σε παρακαλούσα να το συνεχίσεις σε άλλο νήμα. Για την μηδενική πιθανότητα να μιλάς σοβαρά αναζήτησε την προσφορά των Ελλήνων συνθετών στην σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα (δεν εννοώ Μίκη και Μάνο προφανώς) και κάνε νήμα να το συζητήσουμε.
Ας είμαστε σοβαροί
Τα λέω σε σένα για να διαβάσει ο Beria.sys3x έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:45 Εδώ Στάθη μου βλέπω ότι σχεδόν ταυτίζονται οι απόψεις μας, τα ίδια λέω και γω.
![]()
Έλα ρε και συ τώρα, ποιος προσπαθεί να κάμει κάτι τέτοιο, συγκριτικά μιλάμε πάντα και επίσης ο Στάθης ούτε λέγει ούτε κρύπτει αλλά... σημαίνει.Beria έγραψε: 15 Δεκ 2019, 22:42
Επιδραση στη σοβαρή δυτική μουσική του 20ου όμως ελάχιστη
Ας μην προσπαθούμε να ανακαλύψουμε με το ζόρι πράγματα που δεν υφίστανται