enterprise-psi έγραψε: 07 Ιούλ 2024, 07:43
Προσωπικά, μέχρι τα ηλεκτρικά να πέσουν κάτω από 2 τόννους, και να γεμίζουν στον ίδιο χρόνο με τα βενζινοκίνητα, ούτε καν τα κοιτάω.
εδιτ 150.000 ευρώ το Audi Etron GT;
Αν έχεις καθημερινές διαδρομές γύρω γύρω στην κίνηση και μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι, ένα φτηνό τετραθέσιο μεγέθους γιάρις με ένα ηλεκτρικό μοτεράκι 100 ίππων και μικρή ελαφριά μπαταρία με αυτονομία 100 χιλιομέτρων είναι ό,τι πρέπει για δεύτερο ή ακόμα και μοναδικό αυτοκίνητο για πολλές οικογένειες. Αλλά πρέπει να ξανασχεδιάσουν αυτοκίνητα απ'την αρχή ειδικά για ηλεκτρικά και όχι να παίρνουν το νισάν μίκρα και απλά να του βάζουν ηλεκτρισμό. Τα EV επειδή τα μοτεράκια τους είναι μικροσκοπικά και δεν έχουν τεπόζιτο/κιβώτιο/ζουμιά έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν
μικρά αυτοκίνητα με τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, αλλά πρέπει να τα σχεδιάσεις από την αρχή, το οποίο δεν έχουν κάνει.
Επίσης πρέπει να εγγυηθούν συγκεκριμένες αντοχές μπαταρίας στο χρόνο και συγκεκριμένα και αποδεκτά νούμερα για αλλαγή μπαταρίας, το οποίο επίσης δεν έχουν κάνει. Και έτσι αυτός που αγοράζει ηλεκτρικό ξέρει ότι θα το πουλήσει μεταχειρισμένο κοψοχρονιά, γιατί κανείς δεν ξέρει το πραγματικό κόστος συντήρησης μπαταρίας σε βάθος χρόνου και άρα τα μεταχειρισμένα χάνουν αξία με ρυθμό αβάσταχτο για νορμάλ πορτοφόλια.
Και τρίτον, πρέπει να φτιάξουν δίκτυα και πρακτικές υποδομές παντού και για όλους, όχι μόνο για τέσλα.
Όσο δεν έχουν κάνει αυτά τα πράγματα τα EV θα είναι για ανθρώπους που δεν τους πειράζει να καίνε λεφτά στο τζάκι. Το οποίο δεν είναι πρόβλημα στην Καλιφόρνια και τη Νορβηγία γιατί έχει πολλούς τέτοιους και πληρώνει και η κυβέρνηση, αλλά όταν μιλάμε για Νότια Ευρώπη, Βαλκάνια, Αφρική, Μέση Ανατολή και γενικά φτωχός νότος, καληνύχτα. Απέχουν έτη φωτός.