Ερμής έγραψε: 04 Ιούλ 2024, 15:24
Όχι ρε ουτε καν, αν γινοταν να το χώνω στη πρίζα και απλά να πληρώνεται αυτόματα θα το έκανα χωρίς να πρέπει να το κάνω απο εφαρμογη.
Στον ταχυφορτιστη της τεσλα ξερω μονο οτι η τιμή κιλοβατώρας πάει αναλογα με την ώρα.
Λοιπον τώρα κοίταξα την αποδειξη απο το αππ, 5,4€ και όχι 4,5€ τελικά. Στον ταχυφορτιστη ΔΕΗ μάιμπλου στο σορτ τερμ παρκινγκ του αεροδρομιου.
5,4 ευρω δηλαδη χονδρικα 3 λιτρα βενζινης περιπου.
66 χλμ γραφει ο συμφορουμιτης οτι εκανες.
Δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο με βενζινοκινητο αμαξι και απολυτως εφικτο με πετρελαιο.
Ποια οικονομια ειπαμε ρε μλκς οτι κανουν οι ηλεκτροκινητοι ματρακαδες;
τα είπα παραπάνω.
Μόνο η ροπή αξίζει για κάποιον που του αρέσει η οδήγηση, ειδικά αν του τα απελευθερώσεις και τα 500 περίπου άλογα.
Κατα άλλα σε πιάνει ο ύπνος, φρενάρει και μονο του.
Απο αυτονομία δεν έχει κακή, δηλαδή έχει καλύτερη απο του βαγκιτη.
Για τους νερντουλες που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ πραγματικό αυτοκίνητο, οκ καλό είναι, έχει επιλογή να κάνεις πλακίτσα στους φίλους σου οτι κλάνει το κάθισμά του
Ναι αλλα μας εχουν πρηξει τα ουμπαλα για την οικονομια που κανουν,και δωστου παλι οικονομια,ξανα οικονομια και φτου απο την αρχη.
Μια σκατομπιζνα του κερατα ειναι για να κερδισουν παλι καποιοι μεγαλοι.
Επειδή το σασί δεν είναι το μόνο που μετράει, έχει κανείς ιδέα από τα νέα regulations της ΕΕ ως προς την ταξινόμηση νέων αυτοκινήτων; Θα υπάρχει θεαματική διαφορά στους δρόμους ή απλά να είχαμε να λέμε να έχουμε να πούμε;
Ερμής έγραψε: 04 Ιούλ 2024, 15:24
Όχι ρε ουτε καν, αν γινοταν να το χώνω στη πρίζα και απλά να πληρώνεται αυτόματα θα το έκανα χωρίς να πρέπει να το κάνω απο εφαρμογη.
Στον ταχυφορτιστη της τεσλα ξερω μονο οτι η τιμή κιλοβατώρας πάει αναλογα με την ώρα.
Λοιπον τώρα κοίταξα την αποδειξη απο το αππ, 5,4€ και όχι 4,5€ τελικά. Στον ταχυφορτιστη ΔΕΗ μάιμπλου στο σορτ τερμ παρκινγκ του αεροδρομιου.
5,4 ευρω δηλαδη χονδρικα 3 λιτρα βενζινης περιπου.
66 χλμ γραφει ο συμφορουμιτης οτι εκανες.
Δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο με βενζινοκινητο αμαξι και απολυτως εφικτο με πετρελαιο.
Ποια οικονομια ειπαμε ρε μλκς οτι κανουν οι ηλεκτροκινητοι ματρακαδες;
εφικτο με πετρελαιο η βενζινη 500 ιππων; η με σμαρτακι;
επισης υπολογισε με τιμη σπιτιου του ερμη, η με τιμη σπιτιου δικη μου (0.0 ευρω, εχω φβ ) και ξανακανε τον υπολογισμο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Ερμής έγραψε: 04 Ιούλ 2024, 15:24
Όχι ρε ουτε καν, αν γινοταν να το χώνω στη πρίζα και απλά να πληρώνεται αυτόματα θα το έκανα χωρίς να πρέπει να το κάνω απο εφαρμογη.
Στον ταχυφορτιστη της τεσλα ξερω μονο οτι η τιμή κιλοβατώρας πάει αναλογα με την ώρα.
Λοιπον τώρα κοίταξα την αποδειξη απο το αππ, 5,4€ και όχι 4,5€ τελικά. Στον ταχυφορτιστη ΔΕΗ μάιμπλου στο σορτ τερμ παρκινγκ του αεροδρομιου.
5,4 ευρω δηλαδη χονδρικα 3 λιτρα βενζινης περιπου.
66 χλμ γραφει ο συμφορουμιτης οτι εκανες.
Δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο με βενζινοκινητο αμαξι και απολυτως εφικτο με πετρελαιο.
Ποια οικονομια ειπαμε ρε μλκς οτι κανουν οι ηλεκτροκινητοι ματρακαδες;
εφικτο με πετρελαιο η βενζινη 500 ιππων; η με σμαρτακι;
επισης υπολογισε με τιμη σπιτιου του ερμη, η με τιμη σπιτιου δικη μου (0.0 ευρω, εχω φβ ) και ξανακανε τον υπολογισμο.
Μην κοροιδευομαστε και μεταξύ μας.
Όλοι έχουμε δει πως πάνε στον δρόμο οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών.
Σαν χελώνες.
Οπότε ποιοι 500 ιπποι;
Αν εσενα τώρα σου αρέσουν οι αυταπάτες,συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να συμμετέχω.
Λοιπόν χθες κατέβηκα Λακωνία. Ήμουν στο 85% και στην Τρίπολη στον ταχυφορτιστη έφτασα με 37%. Ξαναεφτασα στο 85-90 σε λιγότερο από μισή ώρα. Κάποιος με πολύ συνετή οδήγηση βγάζει όλη τη διαδρομή, κάπου 300 χλμ με αρκετές ανηφόρες μέχρι Τρίπολη κ μετά. Όλο το κόλπο με τη φόρτιση πήγε στο τριωρο. Κόστος περίπου στα 25 ευρώ.
Γκαρσία αν το βγάλεις από chill mode και του αφήσεις και τα 500 άλογα δεν έχει 170 τελική.. Πάει παραπάνω.
Η μλκια είναι πως η πρίζα του σπιτιού δε σηκώνει τη φόρτιση, μετά από καμιά ώρα σταματάει τη φόρτιση γιατί δε το σηκώνει, αλλά κλαιν το φορτίζω στο εργοστάσιο που έχει τριφασικό. Επίσης έχει περισσότερους ταχυφορτιστες το δίκτυο σε σχέση με την άλλη φορά.
Γενικά το ταξίδι αυτή τη φορά ήταν πολύ καλό.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
5,4 ευρω δηλαδη χονδρικα 3 λιτρα βενζινης περιπου.
66 χλμ γραφει ο συμφορουμιτης οτι εκανες.
Δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο με βενζινοκινητο αμαξι και απολυτως εφικτο με πετρελαιο.
Ποια οικονομια ειπαμε ρε μλκς οτι κανουν οι ηλεκτροκινητοι ματρακαδες;
εφικτο με πετρελαιο η βενζινη 500 ιππων; η με σμαρτακι;
επισης υπολογισε με τιμη σπιτιου του ερμη, η με τιμη σπιτιου δικη μου (0.0 ευρω, εχω φβ ) και ξανακανε τον υπολογισμο.
Μην κοροιδευομαστε και μεταξύ μας.
Όλοι έχουμε δει πως πάνε στον δρόμο οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών.
Σαν χελώνες.
Οπότε ποιοι 500 ιπποι;
Αν εσενα τώρα σου αρέσουν οι αυταπάτες,συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να συμμετέχω.
δεν μπορεις να μιλας για κοροιδια οταν συγκρινεις θηριο 500 ιππων με σμαρτακι για να σου βγει το αφηγημα.
οι ιδιοκτητες ηλεκτρικων πανε οπως ολοι οι αλλοι
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Σήμερα πέρασα Γερμανία από κάτω κάτω για Αυστρία και πήγαμε μέσα από τις Άλπεις. Δεξιά είχε ένα κόμβοι από νταλίκες και στην αριστερή μας βγαίνεις ένας μαλάκας με Tesla (αυτό το άσχημο που είναι σαν αυγό) και τραιλερ από πίσω. Μας γάμησε το σπίτι ο τύπος, πηγαίναμε με 70 για πάνω από 20 λεπτό.
Άντε και γαμηθητε με τα ηλεκτρικά.
enterprise-psi έγραψε: 06 Ιούλ 2024, 19:45
Ουρά πριν το Δίστομο, και ένα τεσλα τους πήγαινε με 60 καροτσάκι
Αυτος θα την έπαθε όπως εγώ με το ID.
Πάντως αν πας σε ανηφόρες τα πράγματα είναι ζόρικα.
Εννοείται πως δε μπορούν για κανένα λόγο να υποκαθιστησουν τα μεκ. Με τπτ.
Δε το συζητώ ότι το να αγόρασει κάποιος ηλεκτρικό και ειδικά τέτοιας αξίας, είναι πέταμα χρημάτων. Οκ κάποιοι έχουν λεφτά για πέταμα αλλά μιλάμε για τις νορμάλ οικονομικές καταστάσεις
Επισης μεγάλο θέμα το φορτισμα στο σπίτι ξαναλεω. Αν δε φτάνει το καλώδιο της μάνας του και χρησιμοποιείς μπαλαντεζα, πιθανό να σου τινάξει τις ασφάλειες.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"