!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

sport billy έγραψε: 07 Οκτ 2019, 18:39 Επειδή τρεις μήνες που λείπω η συζήτηση στο νήμα κινείται σε πολύ ρηχά νερά και σε χιλιοειπωμένα, είπα να μπώ για να ταράξω λίγο το βάλτο.

Είμαι της άποψης ότι η Βλάχοι είναι οι παλαιοβαλκανικοί πληθυσμοί που εκρωμαίσθηκαν, όντας γεωγραφικά εκτός σφαίρας ελληνικής πολιτισμικής επιρροής.
Σε κάποιο χρονικό σημείο ο λατινόφωνος αυτός πληθυσμός πιεζόμενος από την σλαβική και όχι μόνο διείσδυση στα Βαλκάνια άρχισε να μετακινείται.
Στο τέλος όπως όλοι ξέρουμε η πλειονότητα του πληθυσμού αυτού μαζεύτηκε στην σημερινή Ρουμανία και ένα μικρότερο τμήμα ήρθε νότια εντός ελληνικών χωρών.
Στο χάρτη που ακολουθεί παρουσιάζονται τα Βλάχικα ενδιαιτήματα σε Αλβανία και τμήμα της Ηπείρου.
Παρατηρώντας τον χάρτη διαπιστώνουμε ότι:
1. στην σημερινή βόρεια Αλβανία δεν εγκαταστάθηκαν ποτέ Βλάχοι
ή
ήταν μία περιοχή από την οποία εκδιώχθηκαν.
2. Αντιθέτως η περιοχή της σημερινής νότιας Αλβανίας και της Ηπείρου γενικότερα ήταν μια περιοχή που οι Βλάχοι εγκαταστάθηκαν άνετα και ζούν μέχρι σήμερα.

Άρα:
Οι συνθήκες (εθνολογικές-πολιτιστικές-οικονομικές-κοινωνικές) της εποχής της εγκατάστασης των Βλάχων ήταν διαφορετικές στην βόρεια Αλβανία από ότι στην νότια Αλβανία και στην 'Ηπειρο.
Λογικά στην βόρειο Αλβανία οι Βλάχοι δεν ήτανε αποδεχτοί ή και οι ίδιοι δεν διανοήθηκαν να πλησιάσουν ποτέ ή εκδιώχθηκαν, ενώ στο νότο ήταν καλοδεχούμενοι και αποδεχτοί.

download/file.php?id=3629&mode=view

Το παραπάνω είναι ίσως απόδειξη της γεωγραφικά διαφορετικής σύστασης του πληθυσμού της εν λόγω περιοχής κατά την βλαχική εγκατάσταση.
Τι συμπτωσεις εεε;;;

Η περιοχη αυτη ταυτιζεται εν πολλοις
με την αρχαια περιοχη οπου χωριζονταν τα ιλλυρικα απο τα ηπερωτικα εθνη [ ελληνικα και ημιελληνικα]
οπου χωριζοτανε η Παλαια και η Νεα Ηπειρος των Ρωμαιων
οπου φοριοτανε η φουστανελα
οπου η μουσικη μοιαζει αρκετα με την Ηπειρου και σχεδον καθολου με τον Γκεκηδων
οπου υπαρχουν ενα σωρο αρχαιοελλληνικα μνημεια αλλα και βυζαντινα

τα οποια βαφτιζοντε Ιλλυρικα
κλπ κλπ

Ρε κατι συμπτωσεις;;;; :003: :003:
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Εικόνα
\
Η Αλβανια ειχε παραδεχθει οτι οι Ελληνες ειναι 100.000 στην Σιπερια :smt038 :smt038
Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4869
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: ερημος
Επικοινωνία:

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος »

Βρήκα και ένα χάρτη της Βοιωτίας για το 1570 που καταγράφει αριθμό οικογενειών:

Εικόνα
[/α]
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Σπύρος έγραψε: 31 Οκτ 2019, 20:49 Βρήκα και ένα χάρτη της Βοιωτίας για το 1570 που καταγράφει αριθμό οικογενειών:

Εικόνα
Συμφωνα με τα εθνομηδενια
arisvilla
Giorgos 543
Hilander
κλπ κλπ κλπ
οι κατοικοι
των αρβανιτοχωριων της Βοιωτιας του παραπανω χαρτη
Κοκκινο Δημα
Νικολα Μουζακη
Αρχοντιτσα
Καπαρελλι
Αγια Τριάδα
Καπσοσπιτι
Μηλεα
Μπανοχωρι
Κοκκιναρια
Βαγια
Στεφανο
Μαυροματι Γιωργη
Πλατανακι
Σχηματαρι
Τσουκαλαδες

κλπ κλπ
δεν ειναι Αρβανιτες :003:
αλλά...... απόγονοι ντόπιων που αρβανιτοφωνησαν :c020:

Καπως ετσι πανε να βγαλουν την Ηπειρο ...σλαβική :smt005: :smt005:
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Ρουμ έγραψε: 01 Οκτ 2019, 16:23 Λοιπον για να μην περιμενουμε τσαμπα και βερεσε .....

Παραμυθια από το αρθρο
https://www.efsyn.gr/themata/fantasma-t ... meionotita

Πρώτο παραμύθι...
'''''Παρόμοια επιλογή έκανε κι ένα τμήμα της ελληνικής μειονότητας της Αλβανίας, στην περιοχή της Χιμάρας, η ένοπλη «εθνικιστική» πολιτοφυλακή, το οποίο συνεργάστηκε με τους Γερμανούς κατά των εκεί παρτιζάνων (Κώστας Δέδες, «Δρυμάδες Χειμάρρας», Αθήνα 1978, σ.119-44).'''

Παραπέμπει ο γιγαντας Κωστόπουλος :smt005: :smt005: στον Δεδε.

Για κακη του τύχη το βιβλιο του Δεδε υπάρχει στο Ιντερνετ :c020:

Ιδου

http://filipjovanis.blogspot.com/2013/10/1944.html

Αν κανεις συμπεράνει συνεργασια Χειμαριωτων και Γερμανών εναντίων των Παρτιζάνων ειδοποιηστε και εμένα :a108:
Οι δωσίλογοι Χειμαριωτες :smt005: συμφωνα με τον.... γίγαντα Κωστόπουλο :c020: :c020: ....
συνέχεια.....

Αφου ειδαμε οτι ο Δεδες στον οποιο παρεπεμψε ο ..κωτσος.. δεν λεει κατι για δωσιλογους Χειμαριωτες
ας δουμε λιγα ακομα στοιχεια που εκθετουν
για μια ακομη φορα
τους ανθελληνες
και τα παραμυθακια τους
....

Εικόνα
'''....Χειμαριωτες που δραπετευσαν απο τον φασιστικο ιταλικό στρατό και προσχωρησαν στον ελληνικό
Νικολαος Γκιωνης
Αυγερινος Μποτίνης
Ηλιας Κολιας
Μανωλης Ραπος
Κωστας Ροντος...[ συνολο 31 Χειμαριωτες]...'''



Εικόνα
'''.....21 νεοι Χειμαριωτες μεταξυ των οποιων και εγώ αποφασισαμε να φυγουμε απο τη Χειμαρα
με πλοιο επιταγμενο απο τους Αγγλους..καταταχθηκαμε ως εθελοντες στον ελληνικο στρατο, στην ιστορικη Ταξιαρχια Ριμινι''
'''
Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4869
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: ερημος
Επικοινωνία:

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος »

Ρουμ έγραψε: 01 Νοέμ 2019, 20:10
Σπύρος έγραψε: 31 Οκτ 2019, 20:49 Βρήκα και ένα χάρτη της Βοιωτίας για το 1570 που καταγράφει αριθμό οικογενειών:

Εικόνα
Συμφωνα με τα εθνομηδενια
arisvilla
Giorgos 543
Hilander
κλπ κλπ κλπ
οι κατοικοι
των αρβανιτοχωριων της Βοιωτιας του παραπανω χαρτη
Κοκκινο Δημα
Νικολα Μουζακη
Αρχοντιτσα
Καπαρελλι
Αγια Τριάδα
Καπσοσπιτι
Μηλεα
Μπανοχωρι
Κοκκιναρια
Βαγια
Στεφανο
Μαυροματι Γιωργη
Πλατανακι
Σχηματαρι
Τσουκαλαδες

κλπ κλπ
δεν ειναι Αρβανιτες :003:
αλλά...... απόγονοι ντόπιων που αρβανιτοφωνησαν :c020:

Καπως ετσι πανε να βγαλουν την Ηπειρο ...σλαβική :smt005: :smt005:
Βγάζει κανείς τι λέει; Σπάτα/Sipahiler ? :p2:
[/α]
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Ρουμ έγραψε: 23 Οκτ 2019, 18:11
Giorgos 574 έγραψε: 23 Οκτ 2019, 18:02
Ρουμ έγραψε: 23 Οκτ 2019, 18:00

Για ποιον λες τωρα γιατι προβλεπω παλι.....
Οι αλβανόφωνοι
Εχεις αναρωηθει ποτε γιατι στις προξενικες ελληνικες αρχες πριν 120 χρονια
αναφερεται οτι ολα τα χριστιανικα χωρια της Χειμαρας
εχουν ελληνικη συνειδηση
εκτος απο μερικους του χωριου Βουνο
και αν αυτοι ηταν η οχι ντοποι;;
Την αλλη φορα θα σου φερω στοιχεια που λεεν οτι η μια απο τις δυο ανθελληνικες οικογενιες του Βουνου της Χειμαρας [οικογενεια Νουση]
δενηταν φυσικα ντοπια αλλα ειχε ερθει απο.... Μπερατι μερια :g030: ...
ειδες που οπως σου εχω ξαναγραψει ολα ανμ τα ψαξεις
εχουν την εξηγηση τους;;;
Γιωργιε προσεξε να δεις ποιος ηταν ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ βουνιωτης,Χειμαριωτης,
Ξενοφων Νουσης , πρσβης της Αλβανιας στην Ελλαδα...

Εικόνα
''''Γεννηθηκε στο Βουνο της Χειμαρας αλλα οι συγχωριανοι του δεν θεωρουν την οικογενεια του ντοπια :o ...
...Συγγενεις του κατηγορουντε για πολλες ανθελληνικες και ποινικες πραξεις...
Στη δηλωση αφιξης αλλοδαπου που εκανε οταν ηρθε στην Ελλαδα το 1982
δηλωσε ως τοπο καταγωγης το Μπερατι...
.



Ειδες τελικά οτι όοολαααα εξηγουντε...... :g030: :g030:
Η σχεδον ολα για να ειμαστε ακριβείς :smt023
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Κολεκα [ απο αυτους καταγεται ο Ραμα ]
και Νουση
Εικόνα
''Γκογκος Νουσης κομματικος Παραγων..υπευθυνος για τον εκτοπισμο πολλων συμπατριωτων του :o ''''

''''Γκογκο Λεκας η Κολεκας ..ειναι μισητος στο λαο ,συνοδευεται παντα απο σωματοφυλακα που φερει αυτοματο οπλο...''' :o :o

https://en.wikipedia.org/wiki/Spiro_Koleka

Edi Rama, a maternal descendant of the Koleka family, said that the family is of Mirditor origin, and that the surname was derived from Kol Leka'''

Oπααααα..
Ουτε ο Κολεκα ντοπιος....
Ρε τι μαθαινει κανεις
και πως τελικα υπαρχει εξηγηση για συμπεριφορες ...

Ο Πατερας του ηταν συνειδητοποιημενος Αλβανος Ανθελληνας

https://en.wikipedia.org/wiki/Spiro_Jorgo_Koleka#Life


Τελικα
Νουσηδες και Κολεκαιοι δεν γινανε ποτε Ελληνες :g030: :g030:

Αλβανοι επιλυδες ηταν και παρεμειναν τετοιοι
ουτε καν αλβανοι φιλελληνες
αλλα ανθελληνες :g030:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ρουμ την 01 Νοέμ 2019, 20:59, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Σπύρος έγραψε: 01 Νοέμ 2019, 20:39
Ρουμ έγραψε: 01 Νοέμ 2019, 20:10
Σπύρος έγραψε: 31 Οκτ 2019, 20:49 Βρήκα και ένα χάρτη της Βοιωτίας για το 1570 που καταγράφει αριθμό οικογενειών:

Εικόνα
Συμφωνα με τα εθνομηδενια
arisvilla
Giorgos 543
Hilander
κλπ κλπ κλπ
οι κατοικοι
των αρβανιτοχωριων της Βοιωτιας του παραπανω χαρτη
Κοκκινο Δημα
Νικολα Μουζακη
Αρχοντιτσα
Καπαρελλι
Αγια Τριάδα
Καπσοσπιτι
Μηλεα
Μπανοχωρι
Κοκκιναρια
Βαγια
Στεφανο
Μαυροματι Γιωργη
Πλατανακι
Σχηματαρι
Τσουκαλαδες

κλπ κλπ
δεν ειναι Αρβανιτες :003:
αλλά...... απόγονοι ντόπιων που αρβανιτοφωνησαν :c020:

Καπως ετσι πανε να βγαλουν την Ηπειρο ...σλαβική :smt005: :smt005:
Βγάζει κανείς τι λέει; Σπάτα/Sipahiler ? :p2:
Μπα...οχι
Αλλα ωραιος χαρτης :smt023
Άβαταρ μέλους
Σπύρος
Δημοσιεύσεις: 4869
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
Phorum.gr user: Σπυρος1
Τοποθεσία: ερημος
Επικοινωνία:

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σπύρος »

Ρουμ έγραψε: 01 Νοέμ 2019, 20:49 Μπα...οχι
Αλλα ωραιος χαρτης :smt023
Το γράφω γιατί φαίνεται από την τοποθεσία να αντιστοιχεί στο χωριό Ελεών(πρώην Σπαήδες).

Σπάτα, σπάθη, Σπαήδες;
[/α]
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
Ρουμ
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 27 Σεπ 2019, 12:36
Phorum.gr user: Πιτερ

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ρουμ »

Ρουμ έγραψε: 31 Οκτ 2019, 19:33
Ρουμ έγραψε: 31 Οκτ 2019, 19:07 Pjesë nga ceremoniali i dasmës së Lunxhit, Gjirokastër që u paraqit në Festivalin Folklorik të Gjirokastrës 1973.
"U nisëm e do të vimë, moj nuse moj gjeraqinë",
"Udhë e mbarë moj bijë, të bënesh e mirë",
"Nusja jone arbërore",
"Këndona moj nuse"
(dasma lunxhjote...gjirokastrite...këngë e valle dasme...)
ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ : ΑΚΡΙΤΙΚΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Oταν μια φυλη τραγουδαει τον Μικροκωσσταντινο
τοτε τα περι εξελληνισμου ειναι της πλακας... :g030:

Χωρια ολα τα αλλα που εχουν παρατεθει....
Άβαταρ μέλους
sport billy
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 18 Ιαν 2019, 12:52
Phorum.gr user: sport billy
Τοποθεσία: planet Mars

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sport billy »

Είναι κάποιοι που κυκλοφορούν στα νήματα της ιστορίας - και εδώ - και διαδίδουν επαναλαμβάνοντας πλήθος ανακριβειών και ψεμάτων, δουλεύοντας τη φάμπρικα του στυλ: "θα πούμε τόσες πολλές αρλούμπες, που κανείς δεν θα μπει στον κόπο να τις διορθώσει, τόσες πολλές που είναι. Έτσι οι περισσότερες θα μείνουν αναπάντητες και θα πετύχουμε το σκοπό μας".

Μία περίφημα αρλούμπα που επαναλαμβάνεται κι εδώ και αλλού, λέει:
    "έφεραν οι βυζαντινοί μη ελληνικούς πληθυσμούς από την μικρά ασία για να εποικίσουν την Ελλάδα, αφού ο ελληνικός πληθυσμός είχε μειωθεί αισθητά και αυτή κατοικούνταν από σλάβους. Αυτοί οι πληθυσμοί ήταν χριστιανοί Αρμένιοι, μαρδαίτες και Βαρδαριώτες Τούρκοι"    

Έτσι ε;

Για να δούμε λοιπόν ποιοι ήταν αυτοί οι Αρμένιοι και οι Βαρδαριώτες Τούρκοι, γιατί όσοι τους επικαλούνται δεν μας δίνουν και σε μας τους φτωχούς κάποια περαιτέρω πληροφορία, παρά μένουν στο σύνθημα.

Από το βιβλίο "Ελάσσονες βαλκανικές εθνότητες έως και τον 11ο αιώνα" Μουστάκας, Κωνσταντίνος ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Αρμένιοι

Οι Αρμένιοι υπήρξαν επήλυδες στα Βαλκάνια, προερχόμενοι από τις κατεξοχήν αρμενικές χώρες, στα βορειοα-
νατολικά όρια της Μικράς Ασίας προς τον Καύκασο.
Η παρουσία τους στα Βαλκάνια οφείλεται σε οργανωμένες
μετακινήσεις μεγάλων αριθμών αυτών από Βυζαντινούς αυτοκράτορες, οι οποίες επαναλαμβάνονταν ανά εποχές.
Οι Αρμένιοι δεν ήταν το μόνο εθνολογικό στοιχείο που μεταφέρθηκε από ασιατικές περιοχές στα Βαλκάνια
κατ’ αυτό τον τρόπο.
Είναι γνωστή η μετεγκατάσταση των Μαρδαϊτών κατά τη βασιλεία του Ιουστινιανού Β΄,
καθώς και Σύρων από τον Κωνσταντίνο Ε΄. Σε αντίθεση όμως με αυτές τις μετακινήσεις πληθυσμών, που ήταν
μεμονωμένες και αφορούσαν σχετικά μικρούς αριθμούς, με αποτέλεσμα μετά την παρέλευση ικανού αριθμού
ετών να μην αφήσουν διακριτή παρουσία αυτών των πληθυσμών στις περιοχές όπου εγκαταστάθηκαν,

ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ;

κάτσε να το ξαναβάλω:

Σε αντίθεση όμως με αυτές τις μετακινήσεις πληθυσμών, που ήταν
μεμονωμένες και αφορούσαν σχετικά μικρούς αριθμούς, με αποτέλεσμα μετά την παρέλευση ικανού αριθμού
ετών να μην αφήσουν διακριτή παρουσία αυτών των πληθυσμών στις περιοχές όπου εγκαταστάθηκαν,




οι μετακινήσεις των Αρμενίων λόγω της πραγματοποίησης σειράς από αυτές και της συγκέντρωσης του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  

ξανά
του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  


ξανά λέμε
του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  


του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  




συντέλεσαν στο να διατηρηθεί για αιώνες η διακριτή αρμενική παρουσία στην περιοχή αυτή.
Όπως διαφαίνεται από αποσπασματικές αναφορές
πηγών ή και από τοπωνύμια, εγκατάσταση Αρμενίων πραγματοποιήθηκε κατά καιρούς και σε άλλες περιοχές
των βυζαντινών Βαλκανίων, αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.

ξανά
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
ξανά
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.

Αυτές οι μετακινήσεις αρμενικών πληθυσμών αποσκοπούσαν στην τόνωση του πληθυσμού και στην ενίσχυση
του βυζαντινού συνόρου στον πιο κρίσιμο τομέα αυτού, δηλαδή στη Θράκη, λόγω της εγγύτητας με την πρω-
τεύουσα.

πάλι
στην ενίσχυση
του βυζαντινού συνόρου στον πιο κρίσιμο τομέα αυτού, δηλαδή στη Θράκη, λόγω της εγγύτητας με την πρω-
τεύουσα.


Η πρώτη μετακίνηση Αρμενίων στη Θράκη μαρτυρείται να πραγματοποιείται κατά τη βασιλεία του
Μαυρικίου (582-602), και ακολούθησαν άλλες από τους Κωνσταντίνο Ε΄, Νικηφόρο Α΄ (802-811) και, τέλος, από
τον Ιωάννη Α΄ Τσιμισκή (969-976). Δύο αιώνες μετά την τελευταία μαρτυρούμενη εγκατάσταση Αρμενίων στη
Θράκη, αυτή του Ιωάννη Τσιμισκή, ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη
.
πάλι
ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη

πάλι
ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη

πάλι
ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη



  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
Μεσιέ αρλουμπολόγε το βλέπεις τι γράφει;
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  



Γενικότερα μεταξύ των Αρμενίων επικρατούσε το μονοφυσιτικό δόγμα,
που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,
που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,

που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,
που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,

και για το λόγο αυτό υπήρχε μια προκατάληψη έναντι των Αρμενίων, που επιβεβαιώνεται από αρνητικά σχόλια
γι’ αυτούς που απαντούν σε πηγές.

και για το λόγο αυτό υπήρχε μια προκατάληψη έναντι των Αρμενίων, που επιβεβαιώνεται από αρνητικά σχόλια
γι’ αυτούς που απαντούν σε πηγές.

και για το λόγο αυτό υπήρχε μια προκατάληψη έναντι των Αρμενίων, που επιβεβαιώνεται από αρνητικά σχόλια
γι’ αυτούς που απαντούν σε πηγές.


Οι Αρμένιοι όμως που αποκήρυτταν τον μονοφυσιτισμό και προσχωρούσαν στη χαλκηδόνεια ορθοδοξία είχαν τη δυνατότητα να ανελιχθούν σε υψηλές θέσεις, και αρκετοί έγιναν και αυτοκράτορες.
Οι περισσότερες περιπτώσεις αυτοκρατόρων αρμενικής καταγωγής αφορούν πρόσωπα
που προέρχονταν από ασιατικούς αρμενικούς πληθυσμούς,
υπήρξε όμως και μια περίπτωση που προερχόταν
από τους Αρμένιους των Βαλκανίων, ο Βασίλειος Α΄ Μακεδών (867-886) που το προσωνύμιό του δείχνει την
προέλευσή του από το θέμα Μακεδονίας (οι δυτικές περιοχές της Θράκης από την Αδριανούπολη έως και τη
Φιλιππούπολη) και από τους εκεί εγκατεστημένους αρμενικούς πληθυσμούς
.
Τι κρίμα που δεν ήταν πελοπονήσιος αρμένιος ε;

Αρκετοί από τους Αρμένιους των
Βαλκανίων είχαν βρεθεί και υπό τη βουλγαρική εξουσία είτε κατόπιν αιχμαλωσίας είτε μετά από βουλγαρικές
προσαρτήσεις των εδαφών στα οποία ήταν εγκαταστημένοι. Πολλοί Αρμένιοι, έτσι, βρέθηκαν ενταγμένοι στις
δομές του βουλγαρικού κράτους, έχει μάλιστα υποστηριχθεί ότι οι τέσσερις «κομητόπουλοι» ήταν αρμενικής
καταγωγής, τουλάχιστον εν μέρει.
Αρμένιοι από εθνολογικής πλευράς ήταν κυρίως και οι Παυλικιανοί, που
μεταφέρθηκαν στη Θράκη κατά τη βασιλεία του Κωνσταντίνου Ε΄. Απ’ αυτούς διείσδυσε και στη Βουλγαρία η
δυϊστική αίρεση, που αργότερα έλαβε την τοπική μορφή του βογομιλισμού.

Πολλούς Βογομίλλους η Θεσσαλία και η Ήπειρος παιδιά. Θησαυρό λαίμαι, μιλούνια! :smt005:


πάλι, πάλι, πάλι
Αρμένιοι από εθνολογικής πλευράς ήταν κυρίως και οι Παυλικιανοί, που
μεταφέρθηκαν στη Θράκη κατά τη βασιλεία του Κωνσταντίνου Ε΄. Απ’ αυτούς διείσδυσε και στη Βουλγαρία η
δυϊστική αίρεση, που αργότερα έλαβε την τοπική μορφή του βογομιλισμού.






Βαρδαριώτες Τούρκοι

Από την ονομασία τους είναι εμφανές ότι επρόκειτο για μια τουρκική εθνότητα. Μη μου βιάζεστε.
Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ερχόταν διαχρονικά σε επαφή με διάφορους τουρκικούς λαούς, οι οποίοι, όντας νομάδες της στέπας, μετακινούνταν
κατά κύματα από την κεντρική Ασία προς τις στέπες της βόρειας παρευξείνιας περιοχής και κατά περιπτώσεις
έφταναν μέχρι τον Δούναβη. Τέτοιοι τουρκικοί λαοί ήταν οι Ούννοι, οι Άβαροι, οι Πρωτο-Βούλγαροι και οι
Χάζαροι, για τους οποίους έχει ήδη γίνει λόγος. Κάποιοι από αυτούς τους λαούς πραγματοποίησαν εισβολές στα
Βαλκάνια ή και κυρίευσαν εδάφη της βαλκανικής χερσονήσου, όπως οι Άβαροι και κυρίως οι Πρωτο-Βούλγα-
ροι, που ίδρυσαν το πρώτο βουλγαρικό κράτος. Από τα τέλη του 9ου αιώνα έρχονται στο προσκήνιο σειρά νέων
τέτοιων λαών, οι Ούγγροι, οι Πετσενέγοι, οι Ούζοι, και οι Κουμάνοι αργότερα. Το σύνολο αυτών των λαών
πραγματοποίησαν εισβολές στη βυζαντινή επικράτεια κατά διαστήματα.
Στα πλαίσια της αντιμετώπισής τους, οι βυζαντινές αρχές έρχονταν σε συμφωνίες με ομάδες μεταξύ αυτών, που τους επιτρεπόταν να εγκατασταθούν σε βυζαντινά εδάφη και εντάσσονταν στον βυζαντινό στρατό. Το φαινόμενο αυτό το παρατηρούμε ιδιαίτερα με τις
περιπτώσεις των Πετσενέγων, που κάποιες από τις φυλές τους εγκαταστάθηκαν ως υπόσπονδοι της Βυζαντινής
Αυτοκρατορίας στην περιοχή μεταξύ του Δούναβη και του Αίμου στα μέσα του 11ου αιώνα, καθώς και με τους
Κουμάνους, που ομάδες απαντούν εγκατεστημένες στη βυζαντινή επικράτεια, στα Βαλκάνια και στη Μικρά
Ασία, επιφορτισμένες με στρατιωτικά καθήκοντα, κατά τους 12ο και 13ο αιώνα.
Οι Βαρδαριώτες Τούρκοι συνιστούν την πρώτη περίπτωση τέτοιων τουρκογενών νομάδων που εγκαθίστανται
στη βυζαντινή επικράτεια και αναλαμβάνουν υπηρεσία για το Βυζάντιο και την μόνη που περιλαμβάνεται αυστηρά
στα χρονικά πλαίσια αυτής της μελέτης.
Η πρώτη μνεία περί αυτών παρέχεται από το εκκλησιαστικό τακτικόν
αρ. 7 της έκδοσης Darrouzès, χρονολογούμενο στις αρχές του 10ου αιώνα, στο οποίο μεταξύ των επισκοπών
της εκκλησιαστικής επαρχίας Θεσσαλονίκης συγκαταλέγεται και η επισκοπή Βαρδαριωτών Τούρκων.Από το
πρώτο συστατικό της ονομασίας τους, Βαρδαριώτες, θεωρούμε ότι θα πρέπει να ήταν εγκαταστημένοι περί τον
Αξιό ποταμό (Βαρδάριος), σε κάποια κλεισούρα αυτού, την οποία και θα ήταν επιφορτισμένοι να φρουρούν.
Η παρουσία τους δηλαδή ενίσχυε τη συνοριακή άμυνα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας έναντι των Βουλγάρων.
Επιπλέον, από μεταγενέστερο τακτικόν μαθαίνουμε ότι η επισκοπή των Βαρδαριωτών Τούρκων ταυτιζόταν με
τη μετέπειτα γνωστή ως επισκοπή Πολυανής, παλαιότερη ονομασία της Δοϊράνης
.
Έτσι, μπορούμε να προσδιορίσουμε ακριβέστερα τον χώρο εγκατάστασης των Βαρδαριωτών από τη Δοϊράνη μέχρι την κοιλάδα του
Αξιού στα στενά Ευζώνων–Ιδομένης.

Σύμφωνα με άποψη που έχει προταθεί, η ονομασία Βαρδάρης του Αξιού
ποταμού, που γενικά θεωρείται σλαβική, δεν είναι τέτοια αλλά ιρανικής ετυμολόγησης (Var-dar), που εισήχθη
απ’ αυτόν τον ασιατικό πληθυσμό όταν εγκαταστάθηκε στην περιοχή
[Εδώ ο συγγραφέας σφάλει και αγνοεί κάποια άλλη μετακίνηση που συνέβει πιο πριν. Μια μετακίνηση Ιρανών που θα θίξω όταν θα υπάρχει λόγος να την αναφέρω]

Οι Βαρδαριώτες Τούρκοι θα πρέπει να εγκαταστάθηκαν σε αυτή την περιοχή βόρεια της Θεσσαλονίκης κά-
ποια στιγμή στη διάρκεια του 9ου αιώνα, στα πλαίσια της βυζαντινής ανασυγκρότησης και της αποκατάστασης
της βυζαντινής διοίκησης στα νότια Βαλκάνια, που συντελείται εκείνη την περίοδο.
Κρίνοντας από το όνομα «Τούρκοι», που εκείνη την εποχή χρησιμοποιείται για να δηλώνει ειδικά τους Ούγγρους, μπορούμε να θεωρή-
σουμε ότι θα επρόκειτο για Ούγγρους.


Ούγγροι στα νότια Βαλκάνια;
ΕΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ !!! :smt126
Ο SPORT BILLY έχει πολλές εκπλήξεις στο βαλιτσάκι του.
Το ξαναβάζω και μην το ξεχάσετε αυτό ποτέ! Θα το βρούμε μπροστά μας

Κρίνοντας από το όνομα «Τούρκοι», που εκείνη την εποχή χρησιμοποιείται για να δηλώνει ειδικά τους Ούγγρους, μπορούμε να θεωρή-
σουμε ότι θα επρόκειτο για Ούγγρους.


Είναι γνωστό ότι οι Ούγγροι εμφανίζονται στο ιστορικό προσκήνιο προς
τα τέλη του 9ου αιώνα, όταν συμμαχούν με τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία και επιτίθενται από το Βορρά στους
Βουλγάρους, στη διάρκεια του πρώτου βυζαντινο-βουλγαρικού πολέμου του Συμεών (894-896).
Ο Συμεών απάντησε συμμαχώντας με τους Πετσενέγους, οι οποίοι και εκτόπισαν τους Ούγγρους, ωθώντας τους στην
κατόπιν Ουγγαρία, στην κεντρική Ευρώπη.
Μάλλον στη διάρκεια αυτών των γεγονότων μια ομάδα Ούγγρων
αποκόπηκαν από τον κύριο όγκο αυτών και οι Βυζαντινοί τους εγκατέστησαν στο θέμα Θεσσαλονίκης, όπου
και εκχριστιανίστηκαν ή βρίσκονταν σε φάση εκχριστιανισμού, εφόσον ήδη στις αρχές του 10ου αιώνα είχε
συγκροτηθεί εκκλησιαστική αρχή επ’ αυτών.


Αργότερα κάποιοι από αυτούς τους Βαρδαριώτες εντάχθηκαν ως ιδιαίτερο σώμα στην αυτοκρατορική φρουρά,
υπό τη διοίκηση του πριμμικιρίου των Βαρδαριωτών, όπου και η ονομασία τους σταδιακά έλαβε καθαρά θεσμι-
κό περιεχόμενο, αποσυνδεδεμένο από τη συγκεκριμένη εθνοτική ομάδα.
Οι Βαρδαριώτες της Μακεδονίας, καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα, σταδιακά θα αφομοιώθηκαν από γειτονικούς ελληνικούς ή
σλαβικούς πληθυσμούς.
πάλι

καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,

καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,


καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,

καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,


σταδιακά θα αφομοιώθηκαν από γειτονικούς ελληνικούς ή σλαβικούς πληθυσμούς.



καραμέλα τέλος

Μία μπούρδα λιγότερη. :sal9:
grtex 7381 έγραψε: 30 Μαρ 2019, 20:41 Το Γκιωνης βγαίνει και από το πουλί Γκιώνη, ακόμα και οι Τσακωνες και οι Κρητικοί το έχουν
Θες ένα γλυφιτζούρι;
Giorgos 574

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Giorgos 574 »

Ρουμ έγραψε: 01 Νοέμ 2019, 21:03 τοτε τα περι εξελληνισμου ειναι της πλακας
Φυσικά και μπορούμε να μιλάμε περι εξελληνισμού.


Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Giorgos 574 την 02 Νοέμ 2019, 20:59, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Arisvilla
Δημοσιεύσεις: 10029
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 16:40

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Arisvilla »

sport billy έγραψε: 02 Νοέμ 2019, 04:19 Είναι κάποιοι που κυκλοφορούν στα νήματα της ιστορίας - και εδώ - και διαδίδουν επαναλαμβάνοντας πλήθος ανακριβειών και ψεμάτων, δουλεύοντας τη φάμπρικα του στυλ: "θα πούμε τόσες πολλές αρλούμπες, που κανείς δεν θα μπει στον κόπο να τις διορθώσει, τόσες πολλές που είναι. Έτσι οι περισσότερες θα μείνουν αναπάντητες και θα πετύχουμε το σκοπό μας".

Μία περίφημα αρλούμπα που επαναλαμβάνεται κι εδώ και αλλού, λέει:
    "έφεραν οι βυζαντινοί μη ελληνικούς πληθυσμούς από την μικρά ασία για να εποικίσουν την Ελλάδα, αφού ο ελληνικός πληθυσμός είχε μειωθεί αισθητά και αυτή κατοικούνταν από σλάβους. Αυτοί οι πληθυσμοί ήταν χριστιανοί Αρμένιοι, μαρδαίτες και Βαρδαριώτες Τούρκοι"    

Έτσι ε;

Για να δούμε λοιπόν ποιοι ήταν αυτοί οι Αρμένιοι και οι Βαρδαριώτες Τούρκοι, γιατί όσοι τους επικαλούνται δεν μας δίνουν και σε μας τους φτωχούς κάποια περαιτέρω πληροφορία, παρά μένουν στο σύνθημα.

Από το βιβλίο "Ελάσσονες βαλκανικές εθνότητες έως και τον 11ο αιώνα" Μουστάκας, Κωνσταντίνος ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Αρμένιοι

Οι Αρμένιοι υπήρξαν επήλυδες στα Βαλκάνια, προερχόμενοι από τις κατεξοχήν αρμενικές χώρες, στα βορειοα-
νατολικά όρια της Μικράς Ασίας προς τον Καύκασο.
Η παρουσία τους στα Βαλκάνια οφείλεται σε οργανωμένες
μετακινήσεις μεγάλων αριθμών αυτών από Βυζαντινούς αυτοκράτορες, οι οποίες επαναλαμβάνονταν ανά εποχές.
Οι Αρμένιοι δεν ήταν το μόνο εθνολογικό στοιχείο που μεταφέρθηκε από ασιατικές περιοχές στα Βαλκάνια
κατ’ αυτό τον τρόπο.
Είναι γνωστή η μετεγκατάσταση των Μαρδαϊτών κατά τη βασιλεία του Ιουστινιανού Β΄,
καθώς και Σύρων από τον Κωνσταντίνο Ε΄. Σε αντίθεση όμως με αυτές τις μετακινήσεις πληθυσμών, που ήταν
μεμονωμένες και αφορούσαν σχετικά μικρούς αριθμούς, με αποτέλεσμα μετά την παρέλευση ικανού αριθμού
ετών να μην αφήσουν διακριτή παρουσία αυτών των πληθυσμών στις περιοχές όπου εγκαταστάθηκαν,

ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ;

κάτσε να το ξαναβάλω:

Σε αντίθεση όμως με αυτές τις μετακινήσεις πληθυσμών, που ήταν
μεμονωμένες και αφορούσαν σχετικά μικρούς αριθμούς, με αποτέλεσμα μετά την παρέλευση ικανού αριθμού
ετών να μην αφήσουν διακριτή παρουσία αυτών των πληθυσμών στις περιοχές όπου εγκαταστάθηκαν,




οι μετακινήσεις των Αρμενίων λόγω της πραγματοποίησης σειράς από αυτές και της συγκέντρωσης του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  

ξανά
του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  


ξανά λέμε
του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  


του μεγαλύτερου
μέρους του πληθυσμού τους σε συγκεκριμένη περιοχή,   στα βόρεια της Θράκης,  




συντέλεσαν στο να διατηρηθεί για αιώνες η διακριτή αρμενική παρουσία στην περιοχή αυτή.
Όπως διαφαίνεται από αποσπασματικές αναφορές
πηγών ή και από τοπωνύμια, εγκατάσταση Αρμενίων πραγματοποιήθηκε κατά καιρούς και σε άλλες περιοχές
των βυζαντινών Βαλκανίων, αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.

ξανά
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
ξανά
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.
αν και σε μικρότερη κλίμακα και πυκνότητα σε σχέση με τη Θράκη.

Αυτές οι μετακινήσεις αρμενικών πληθυσμών αποσκοπούσαν στην τόνωση του πληθυσμού και στην ενίσχυση
του βυζαντινού συνόρου στον πιο κρίσιμο τομέα αυτού, δηλαδή στη Θράκη, λόγω της εγγύτητας με την πρω-
τεύουσα.

πάλι
στην ενίσχυση
του βυζαντινού συνόρου στον πιο κρίσιμο τομέα αυτού, δηλαδή στη Θράκη, λόγω της εγγύτητας με την πρω-
τεύουσα.


Η πρώτη μετακίνηση Αρμενίων στη Θράκη μαρτυρείται να πραγματοποιείται κατά τη βασιλεία του
Μαυρικίου (582-602), και ακολούθησαν άλλες από τους Κωνσταντίνο Ε΄, Νικηφόρο Α΄ (802-811) και, τέλος, από
τον Ιωάννη Α΄ Τσιμισκή (969-976). Δύο αιώνες μετά την τελευταία μαρτυρούμενη εγκατάσταση Αρμενίων στη
Θράκη, αυτή του Ιωάννη Τσιμισκή, ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη
.
πάλι
ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη

πάλι
ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη

πάλι
ο Νικήτας Χωνιάτης αναφέρεται στην παρουσία του αρμενικού πληθυσμού
στην περιοχή της Φιλιππούπολης και την παρουσιάζει ως ιδιαίτερα έντονη



  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
Μεσιέ αρλουμπολόγε το βλέπεις τι γράφει;
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  
  Επιπλέον, πολλοί από αυτούς τους Αρμενίους εξακολουθούσαν να διαφοροποιούνται θρησκευτικά από τη βυζαντινή ορθοδοξία.  



Γενικότερα μεταξύ των Αρμενίων επικρατούσε το μονοφυσιτικό δόγμα,
που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,
που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,

που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,
που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,που στο Βυζάντιο θεωρείτο αίρεση,

και για το λόγο αυτό υπήρχε μια προκατάληψη έναντι των Αρμενίων, που επιβεβαιώνεται από αρνητικά σχόλια
γι’ αυτούς που απαντούν σε πηγές.

και για το λόγο αυτό υπήρχε μια προκατάληψη έναντι των Αρμενίων, που επιβεβαιώνεται από αρνητικά σχόλια
γι’ αυτούς που απαντούν σε πηγές.

και για το λόγο αυτό υπήρχε μια προκατάληψη έναντι των Αρμενίων, που επιβεβαιώνεται από αρνητικά σχόλια
γι’ αυτούς που απαντούν σε πηγές.


Οι Αρμένιοι όμως που αποκήρυτταν τον μονοφυσιτισμό και προσχωρούσαν στη χαλκηδόνεια ορθοδοξία είχαν τη δυνατότητα να ανελιχθούν σε υψηλές θέσεις, και αρκετοί έγιναν και αυτοκράτορες.
Οι περισσότερες περιπτώσεις αυτοκρατόρων αρμενικής καταγωγής αφορούν πρόσωπα
που προέρχονταν από ασιατικούς αρμενικούς πληθυσμούς,
υπήρξε όμως και μια περίπτωση που προερχόταν
από τους Αρμένιους των Βαλκανίων, ο Βασίλειος Α΄ Μακεδών (867-886) που το προσωνύμιό του δείχνει την
προέλευσή του από το θέμα Μακεδονίας (οι δυτικές περιοχές της Θράκης από την Αδριανούπολη έως και τη
Φιλιππούπολη) και από τους εκεί εγκατεστημένους αρμενικούς πληθυσμούς
.
Τι κρίμα που δεν ήταν πελοπονήσιος αρμένιος ε;

Αρκετοί από τους Αρμένιους των
Βαλκανίων είχαν βρεθεί και υπό τη βουλγαρική εξουσία είτε κατόπιν αιχμαλωσίας είτε μετά από βουλγαρικές
προσαρτήσεις των εδαφών στα οποία ήταν εγκαταστημένοι. Πολλοί Αρμένιοι, έτσι, βρέθηκαν ενταγμένοι στις
δομές του βουλγαρικού κράτους, έχει μάλιστα υποστηριχθεί ότι οι τέσσερις «κομητόπουλοι» ήταν αρμενικής
καταγωγής, τουλάχιστον εν μέρει.
Αρμένιοι από εθνολογικής πλευράς ήταν κυρίως και οι Παυλικιανοί, που
μεταφέρθηκαν στη Θράκη κατά τη βασιλεία του Κωνσταντίνου Ε΄. Απ’ αυτούς διείσδυσε και στη Βουλγαρία η
δυϊστική αίρεση, που αργότερα έλαβε την τοπική μορφή του βογομιλισμού.

Πολλούς Βογομίλλους η Θεσσαλία και η Ήπειρος παιδιά. Θησαυρό λαίμαι, μιλούνια! :smt005:


πάλι, πάλι, πάλι
Αρμένιοι από εθνολογικής πλευράς ήταν κυρίως και οι Παυλικιανοί, που
μεταφέρθηκαν στη Θράκη κατά τη βασιλεία του Κωνσταντίνου Ε΄. Απ’ αυτούς διείσδυσε και στη Βουλγαρία η
δυϊστική αίρεση, που αργότερα έλαβε την τοπική μορφή του βογομιλισμού.






Βαρδαριώτες Τούρκοι

Από την ονομασία τους είναι εμφανές ότι επρόκειτο για μια τουρκική εθνότητα. Μη μου βιάζεστε.
Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ερχόταν διαχρονικά σε επαφή με διάφορους τουρκικούς λαούς, οι οποίοι, όντας νομάδες της στέπας, μετακινούνταν
κατά κύματα από την κεντρική Ασία προς τις στέπες της βόρειας παρευξείνιας περιοχής και κατά περιπτώσεις
έφταναν μέχρι τον Δούναβη. Τέτοιοι τουρκικοί λαοί ήταν οι Ούννοι, οι Άβαροι, οι Πρωτο-Βούλγαροι και οι
Χάζαροι, για τους οποίους έχει ήδη γίνει λόγος. Κάποιοι από αυτούς τους λαούς πραγματοποίησαν εισβολές στα
Βαλκάνια ή και κυρίευσαν εδάφη της βαλκανικής χερσονήσου, όπως οι Άβαροι και κυρίως οι Πρωτο-Βούλγα-
ροι, που ίδρυσαν το πρώτο βουλγαρικό κράτος. Από τα τέλη του 9ου αιώνα έρχονται στο προσκήνιο σειρά νέων
τέτοιων λαών, οι Ούγγροι, οι Πετσενέγοι, οι Ούζοι, και οι Κουμάνοι αργότερα. Το σύνολο αυτών των λαών
πραγματοποίησαν εισβολές στη βυζαντινή επικράτεια κατά διαστήματα.
Στα πλαίσια της αντιμετώπισής τους, οι βυζαντινές αρχές έρχονταν σε συμφωνίες με ομάδες μεταξύ αυτών, που τους επιτρεπόταν να εγκατασταθούν σε βυζαντινά εδάφη και εντάσσονταν στον βυζαντινό στρατό. Το φαινόμενο αυτό το παρατηρούμε ιδιαίτερα με τις
περιπτώσεις των Πετσενέγων, που κάποιες από τις φυλές τους εγκαταστάθηκαν ως υπόσπονδοι της Βυζαντινής
Αυτοκρατορίας στην περιοχή μεταξύ του Δούναβη και του Αίμου στα μέσα του 11ου αιώνα, καθώς και με τους
Κουμάνους, που ομάδες απαντούν εγκατεστημένες στη βυζαντινή επικράτεια, στα Βαλκάνια και στη Μικρά
Ασία, επιφορτισμένες με στρατιωτικά καθήκοντα, κατά τους 12ο και 13ο αιώνα.
Οι Βαρδαριώτες Τούρκοι συνιστούν την πρώτη περίπτωση τέτοιων τουρκογενών νομάδων που εγκαθίστανται
στη βυζαντινή επικράτεια και αναλαμβάνουν υπηρεσία για το Βυζάντιο και την μόνη που περιλαμβάνεται αυστηρά
στα χρονικά πλαίσια αυτής της μελέτης.
Η πρώτη μνεία περί αυτών παρέχεται από το εκκλησιαστικό τακτικόν
αρ. 7 της έκδοσης Darrouzès, χρονολογούμενο στις αρχές του 10ου αιώνα, στο οποίο μεταξύ των επισκοπών
της εκκλησιαστικής επαρχίας Θεσσαλονίκης συγκαταλέγεται και η επισκοπή Βαρδαριωτών Τούρκων.Από το
πρώτο συστατικό της ονομασίας τους, Βαρδαριώτες, θεωρούμε ότι θα πρέπει να ήταν εγκαταστημένοι περί τον
Αξιό ποταμό (Βαρδάριος), σε κάποια κλεισούρα αυτού, την οποία και θα ήταν επιφορτισμένοι να φρουρούν.
Η παρουσία τους δηλαδή ενίσχυε τη συνοριακή άμυνα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας έναντι των Βουλγάρων.
Επιπλέον, από μεταγενέστερο τακτικόν μαθαίνουμε ότι η επισκοπή των Βαρδαριωτών Τούρκων ταυτιζόταν με
τη μετέπειτα γνωστή ως επισκοπή Πολυανής, παλαιότερη ονομασία της Δοϊράνης
.
Έτσι, μπορούμε να προσδιορίσουμε ακριβέστερα τον χώρο εγκατάστασης των Βαρδαριωτών από τη Δοϊράνη μέχρι την κοιλάδα του
Αξιού στα στενά Ευζώνων–Ιδομένης.

Σύμφωνα με άποψη που έχει προταθεί, η ονομασία Βαρδάρης του Αξιού
ποταμού, που γενικά θεωρείται σλαβική, δεν είναι τέτοια αλλά ιρανικής ετυμολόγησης (Var-dar), που εισήχθη
απ’ αυτόν τον ασιατικό πληθυσμό όταν εγκαταστάθηκε στην περιοχή
[Εδώ ο συγγραφέας σφάλει και αγνοεί κάποια άλλη μετακίνηση που συνέβει πιο πριν. Μια μετακίνηση Ιρανών που θα θίξω όταν θα υπάρχει λόγος να την αναφέρω]

Οι Βαρδαριώτες Τούρκοι θα πρέπει να εγκαταστάθηκαν σε αυτή την περιοχή βόρεια της Θεσσαλονίκης κά-
ποια στιγμή στη διάρκεια του 9ου αιώνα, στα πλαίσια της βυζαντινής ανασυγκρότησης και της αποκατάστασης
της βυζαντινής διοίκησης στα νότια Βαλκάνια, που συντελείται εκείνη την περίοδο.
Κρίνοντας από το όνομα «Τούρκοι», που εκείνη την εποχή χρησιμοποιείται για να δηλώνει ειδικά τους Ούγγρους, μπορούμε να θεωρή-
σουμε ότι θα επρόκειτο για Ούγγρους.


Ούγγροι στα νότια Βαλκάνια;
ΕΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ !!! :smt126
Ο SPORT BILLY έχει πολλές εκπλήξεις στο βαλιτσάκι του.
Το ξαναβάζω και μην το ξεχάσετε αυτό ποτέ! Θα το βρούμε μπροστά μας

Κρίνοντας από το όνομα «Τούρκοι», που εκείνη την εποχή χρησιμοποιείται για να δηλώνει ειδικά τους Ούγγρους, μπορούμε να θεωρή-
σουμε ότι θα επρόκειτο για Ούγγρους.


Είναι γνωστό ότι οι Ούγγροι εμφανίζονται στο ιστορικό προσκήνιο προς
τα τέλη του 9ου αιώνα, όταν συμμαχούν με τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία και επιτίθενται από το Βορρά στους
Βουλγάρους, στη διάρκεια του πρώτου βυζαντινο-βουλγαρικού πολέμου του Συμεών (894-896).
Ο Συμεών απάντησε συμμαχώντας με τους Πετσενέγους, οι οποίοι και εκτόπισαν τους Ούγγρους, ωθώντας τους στην
κατόπιν Ουγγαρία, στην κεντρική Ευρώπη.
Μάλλον στη διάρκεια αυτών των γεγονότων μια ομάδα Ούγγρων
αποκόπηκαν από τον κύριο όγκο αυτών και οι Βυζαντινοί τους εγκατέστησαν στο θέμα Θεσσαλονίκης, όπου
και εκχριστιανίστηκαν ή βρίσκονταν σε φάση εκχριστιανισμού, εφόσον ήδη στις αρχές του 10ου αιώνα είχε
συγκροτηθεί εκκλησιαστική αρχή επ’ αυτών.


Αργότερα κάποιοι από αυτούς τους Βαρδαριώτες εντάχθηκαν ως ιδιαίτερο σώμα στην αυτοκρατορική φρουρά,
υπό τη διοίκηση του πριμμικιρίου των Βαρδαριωτών, όπου και η ονομασία τους σταδιακά έλαβε καθαρά θεσμι-
κό περιεχόμενο, αποσυνδεδεμένο από τη συγκεκριμένη εθνοτική ομάδα.
Οι Βαρδαριώτες της Μακεδονίας, καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα, σταδιακά θα αφομοιώθηκαν από γειτονικούς ελληνικούς ή
σλαβικούς πληθυσμούς.
πάλι

καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,

καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,


καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,

καθώς ήταν μια όχι ιδιαίτερα πολυπληθής ομάδα,


σταδιακά θα αφομοιώθηκαν από γειτονικούς ελληνικούς ή σλαβικούς πληθυσμούς.



καραμέλα τέλος

Μία μπούρδα λιγότερη. :sal9:
Ρε συ sport billy με αποστόμωσες. Δεν ξέρω τι θεωρείς εσύ και τι έχεις στο μυαλό σου αλλά εποικισμοί Αρμενίων Μαρδαιτών και άλλων Χριστιανών της Ανατολίας έγιναν και σε μεγάλη κλίμακα (κυρίως Αρμένιοι στη Θράκη) Τοπωνύμια όπως αρμενοχώρι υπάρχουν και στη Φλώρινα και στην Κρήτη. Οι Μαρδαίτες που πήγαν στην Ηπειρο τον 9ο αιώνα ήταν 10 χιλιάδες. Στην Πελοπόννησο έφεραν σύμφωνα με Βυζαντινές πηγές Χριστιανούς Αρμένιους, Καφήρους στην Σπάρτη. Στην Κρήτη ο Νικηφόρος Φωκάς έφερε πολλούς Αρμένιους, εξού και τα πολλά επώνυμα Αρμενάκης και τα τοπωνύμια Αρμενοχώρι στη μεγαλόνησο, αρμένικο είναι και το όνομα Βαρδής στην Κρήτη. Οσον αφορά τους Βαρδαριώτες Τούρκους (που ήταν Ουγγροι) όπως και άλλα τουρκογενή χριστιανικά φύλα όπως Πετσενέγοι, Ούζοι, Κουμάνοι, Σελτζούκοι Τούρκοι (δες λίγο τη Μελίκη Ημαθίας και από που πήρε το όνομα της και στις Σέρρες την περιοχή της Ζίχνης που μέχρι πρότινος εκεί μιλούσαν τούρκικα). Τώρα το πως έβγαλες από το μυαλό σου οτι εγώ υποστηρίζω οτι ήταν πολυπληθείς οι Βαρδαριώτες Τούρκοι που έφεραν οι Βυζαντινοί δεν το ξέρω. Το δεδομένο είναι ένα και εσείς οι εθνοκεντρικοί πρέπει να σταματήσετε να εθελοτυφλείτε. Οτι οι Βυζαντινοί μέσα στα πλαίσια της πολιτικής τους να καθυποτάξουν τις πολυάριθμες σλάβικες φυλές που είχαν πάρει στον έλεγχο τους την κυρίως Ελλάδα πλην της νοτιανατολικής για αρκετά χρόνια έφεραν από τη Μικρά Ασία και την Κάτω Ιταλία Χριστιανούς και όχι "Αρχαίους Ελληνες". Οι Χριστιανοί αυτοί ήταν ένα συνονθύλευμα λαών εξελληνισμένοι και μη και χαρακτηριστικό τους ήταν η πίστη στον αυτοκράτορα. Στην Ηπειρο πήγαν πολλοί Μαρδαίτες, στην Ανατολική Θεσσαλία Ιταλιώτες, στην Πελοπόννησο Αρμένιοι, Καφήροι, στην Πάτρα έφεραν πίσω τους κατοίκους της Πάτρας που είχαν μετοικήσει στην Κάτω Ιταλία. Επίσης πολλοί Αρμένιοι πήγαν στην Κεφαλλονιά και στην Κρήτη.
Άβαταρ μέλους
sport billy
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 18 Ιαν 2019, 12:52
Phorum.gr user: sport billy
Τοποθεσία: planet Mars

Re: Τελικα οι αρβανιτες ειναι Αλβανοί

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sport billy »

Arisvilla έγραψε: 02 Νοέμ 2019, 11:23 Στην Πελοπόννησο έφεραν σύμφωνα με Βυζαντινές πηγές Χριστιανούς Αρμένιους, Καφήρους στην Σπάρτη.
Νέος εξωτικός "λαός". Ο Ι Κ Α Φ Η Ρ Ο Ι :003:
Τους Καφήρους πρώτη φορά τους βλέπουμε στην λίστα με τους επήλυδες στον ελληνικό χώρο.
Κατέβηκαν από την καβάτζα, τώρα που το πράγμα με τους υπολοίπους αρχίζει και ζορίζει.
Κάνουν λίγο μουλωχτά την εμφάνιση τους, αλλά μπαίνουν στην Πελοπόννησο γιατί η Πελοπόννησος μας ΚΑΙΕΙ .
Δόξα τον Αλλάχ και τον γκούγκλη, η λίστα με τις λαότητες είναι ατελείωτη.
Μιλήστε μας περισσότερο για τους "Καφήρους" ρε παιδιά να μάθουμε κι εμείς από που κρατάμε.
Arisvilla έγραψε: 02 Νοέμ 2019, 11:23 Στην Κρήτη ο Νικηφόρος Φωκάς έφερε πολλούς Αρμένιους, εξού και τα πολλά επώνυμα Αρμενάκης και τα τοπωνύμια Αρμενοχώρι στη μεγαλόνησο, αρμένικο είναι και το όνομα Βαρδής στην Κρήτη.
Νομίζω ότι υπερβάλεις.
Είναι σε όλους γνωστό ότι οι Αρμένιοι είναι ελληνικό φύλο και κατάγονται από τον Θεσσαλό ήρωα Άρμενο που έλαβε μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία, έμεινε στην περιοχή και έγινε ο γενάρχης των Αρμενίων.
Αν έγραφα μπαρούφες όπως εσύ, με το παραπάνω θα σου απαντούσα. Με μπαρούφες δηλαδή.

Επειδή όμως εγώ γράφω σοβαρά και με ΠΗΓΕΣ και δεν θα πέσω επίπεδο, η απάντησή μου, πέρα από το πιο πάνω "σεντονάκι" που έβαλε το θέμα στη σωστή του θέση, είναι η παρακάτω:
Το θέμα "Αρμεν" υπάρχει στην ελληνική γλώσσα από την αρχαιότητα.

τα ΑΡΜΕΝΑ ιστία, ξάρτια πλοίου ΗΣΙΟΔΟΣ παρακαλώ
τα ΑΡΜΕΝΑ όπλα, οπλισμός σε ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ (κυρίως ουδέτερο του ΆΡΜΕΝΟΣ, βλ ΑΡΑΡΙΣΚΩ->είμαι αρμόδιος, κατάλληλος ή ταιριαστός, σύμφωνος με, ή ευχάριστος σε, όπως το αρέσκω, σε Όμηρο Οδύσσεια, Ησίοδο, ομοίως και η μετοχή παθητικής φωνής αορίστου Β άρμενος, -η, -ον.
αποδεκτός, ευπρόσδεκτος άρμενα πράξαις=ευ πράξας ΠΙΝΔΑΡΟΣ


ΠΗΓΉ: "LIDDELL & SCOTT ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ" εκδόσεις ΠΕΛΑΚΑΝΟΣ σελ 191 και σελ 198.

Όσο για τους Αρμένιους Βαρδήδες τον Βαρδή Βαρδινογιάννη και την Κρήτη, το παρακάτω.
Το όνομα Βαρδής είναι από τα πιο σπάνια ονόματα στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα το όνομα "ΒΑΡΔΗΣ" δεν συγκαταλέγεται στα 276 πιο κοινά ανδρικά ονόματα στην Ελλάδα και είναι πιο σπάνιο από το "ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗΣ", "ΣΑΜΣΩΝ" και "ΡΑΛΛΗΣ",
ενώ δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 1010 πιο κοινά βαπτιστικά ονόματα.
Ως εκ τούτου είναι πιο εύκολο να βρεις μια "ΧΙΤΟΠΟΥΛΑ" μια "ΧΑΙΔΕΜΕΝΗ" ή μια "ΤΑΡΣΙΤΣΑ" παρά ένα "ΒΑΡΔΗ".
ΠΗΓΗ https://www.foundalis.com/grk/EllinikaOnomata.html

Η Κρήτη παρέμεινε επί 464 χρόνια υπό ενετικό έλεγχο, από το 1204 έως το 1669.
Περισσότερο έμεινε η Κρήτη Ενετική παρά η Πελοπόννησος, η Στερεά, η Λέσβος, η Χίος, ή Λήμνος ή ο Βάλτος σε Οθωμανικά χέρια.
Ως εκ τούτου ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι το "ΒΑΡΔΗΣ" δεν προέρχεται από εδώ: https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B2%C ... E%B9%CE%B1 αλλά από τον Καύκασο, 4 αιώνες πριν την Ενετοκρατία στην Κρήτη.

Μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε, αλλά εμπεριστατωμένα και με πηγές. Συνθηματολογία στην ιστορία δεν έχει γιατί ξεφτιλίζεστε.
grtex 7381 έγραψε: 30 Μαρ 2019, 20:41 Το Γκιωνης βγαίνει και από το πουλί Γκιώνη, ακόμα και οι Τσακωνες και οι Κρητικοί το έχουν
Θες ένα γλυφιτζούρι;
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”