stergiosbik έγραψε: 10 Μάιος 2024, 20:43
Δεχομαι οτι στα ηλεκτρικα μπορεις πανευκολα να βγαλεις πολλα αλογα και μαλιστα αξιοπιστα.
Δεχομαι οτι μπορεις να εχεις καποια καλη ποιοτητα κατασκευης.
Οδικη συμπεριφορα ομως σε συνδυασμο με καλο φρεναρισμα δεν μπορεις να εχεις ευκολα,ουτε ανεξοδα.
Χιλιαδες ανθρωποωρες με εξειδικευμενους μηχανικους και κορυφαιους οδηγους "σπαταλουν" οι γνωστες καθιερωμενες αυτοκινητοβιομηχανιες για να στησουν σωστα ενα αμαξι.
Καμμια χουαγουέι,ξιαομι κλπ κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν μπορει να το κανει αυτο,οχι ακομα τουλαχιστον,γιατι δεν εχει την εμπειρια και την γνωση.
Ισχεύει αυτό, η χιουντάϊ το πέτυχε αλλά της πήρε όντως πολλά χρόνια. Και τα ηλεκτρικά έτσι κι αλλιώς δεν είναι για γρήγορη οδήγηση κοντά στα όρια, γιατί είναι βαριά με ό,τι συνεπάγεται αυτό στις στροφές, ανεβάζουν θερμοκρασία γρηγορότερα, και το κυριότερο τρώνε τη μπαταρία για πλάκα, σε φάση ότι κάθε 5 χιλιόμετρα πέφτει το "range" κατά 35 με 45 χιλιόμετρα. Δηλαδή αν πας σε πίστα με EV άντε να οδηγήσεις μία ώρα το πολύ.
Αλλά αυτό που ίσως δεν έχεις καταλάβει είναι ότι 99% αυτών που όντως αγοράζουν αυτοκίνητα
δεν-τους-ενδιαφέρει-η-οδήγηση.
Μόνο εδώ μέσα κοίτα. Εχουμε μήνες, χρόνια που συζητάμε για αυτοκίνητα, πότε μιλήσαμε για οδήγηση; Ποτέ, δεν ενδιαφέρει κανέναν. Συζητάμε για τιμές, αξιοπιστία, πιό είναι πιό όμορφο, τι εξοπλισμό έχει, αν συμφέρει το λίζινγκ, τι range έχει το EV, αν είναι καλές οι ταπετσαρίες, αν κάνει θόρυβο, τι χώρους έχει κλπ. Δηλαδή οτιδήποτε άλλο θες εκτός από οδήγηση. Ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο και πάει στη δουλειά του εντός ορίων ταχύτητας ή κολλημένος στην κίνηση, αυτά. Άντε αν έχει EV να το πατήσει καμμιά φορά για πλάκα στην ευθεία από φανάρι σε φανάρι, και μετά κανει μπιπ μπιπ το καντράν γιατί πέρασες το όριο ταχύτητας και κόβεις αμέσως. Και μετά βγαίνει και σου λέει "πωπω φοβερό, σε κολλάει πίσω". Ναι αλλά αυτό δεν είναι οδήγηση, η οδήγηση έχει και στροφές. Όταν ξεκινάν τα γρήγορα στροφιλίκια ξεκινάνε οι διαφορές στα αυτοκίνητα (και στους οδηγούς), μέχρι εκείνη τη στιγμή όλα είναι πάνω-κάτω ίδια.
Η Ελλάδα ίσως είναι λίγο εξαίρεση γιατί δεν έχει κάμερες παντού και γράφετε και τα όρια στ'αρχίδια σας, με αποτέλεσμα ότι κάτι φορές ψιλοοδηγάτε και λίγο. Kι εγώ έχω εδώ το Great ocean road, το οποίο είναι επί 2-3 ώρες κάπως έτσι, με πολλά στροφιλίκια ενδιάμεσα
Καθημερινή πρωί το χειμώνα δεν υπάρχει ψυχή, ούτε κάμερες ούτε αστυνομία καθόλου. Καμμιά φορά την κάνω κοπάνα απ'τη δουλειά και πάω εκεί κάτω για να ξεκαβλώσω, και όταν φτάνω στο τέρμα για καφεδάκι και βενζίνη τα δισκόφρενα ατμίζουν, η θερμοκρασία κοκκινίζει, τα λάστιχα καίνε κλπ. Ε αυτό δε μπορείς να το κάνεις με ηλεκτρικό έτσι κι αλλιώς, ή που θα φύγεις στο γκρεμό ή θα το κάψεις ή θα μείνεις από μπαταρία. Αλλά αυτό που σου λέω είναι ότι δεν ενδιαφέρεται να το κάνει κανένας έτσι κι αλλιώς. Ο κόσμος θέλει άνεση, μόστρα, αξεσουάρ, αυτά είναι που πουλάνε, όχι η οδήγηση.