Σελίδα 113 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:07
από nik_killthemall
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06 Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Γιατί; Τι θα αλλάξει; Το αδιέξοδο δημιουργείται από την γενική του πληθυντικού. Δες:


Εικόνα
Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
Ποια παπουτσια του 10χρονου ? Εδω δεν τολματε να απαντησετε εσεις απο τα παπουτσια του 40 χρονου.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:07
από stavmanr
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:09
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:56 Δεν είναι ολοφάνερο το πρόβλημα πλέον;
να γιατι δεν εχουν αποριες τα παιδια.

Εικόνα
Βλέπουν πώς λύνουν τις απορίες οι μεγάλοι στο φόρουμ.γρ και σου λένε "τρελά είμαστε να έχουμε απορίες;"

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:08
από ST48410
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:06
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:56
Δεν είναι ολοφάνερο το πρόβλημα πλέον;
Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
Το ότι θα μπαίναμε στην οντολογία μέσω των μαθηματικών της Ε Δημοτικού με βρίσκει απροετοίμαστο.
Εσύ αγαπάς τα μαθηματικά. Πήρες θέση ή θεωρείς την όλη συζήτηση άνευ ουσίας;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:09
από stavmanr
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:34 Στον υλικο κοσμο κλασμα ΧΩΡΙΣ μοναδα αναφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !
Στον υλικό κόσμο δεν υπάρχει κλάσμα γενικά, εκτός αν είδες δύο τρία να κατεβαίνουν την Κατεχάκη 4 το απόγευμα. :102:
εθεριαλ πραγματικα μου δίνεις την εντυπωση πως ο μονος λογος που γραφεις δεν ειναι γιατι εχεις να πεις κατι, πραγματικα ΔΕΝ λες τπτ σε τοσα μηνυματα, αλλά γραφεις απλα για να αναπληρωσεις το κενο του σταβ που τυχαινει να ειναι στην αλλη μερια, δηλ. αναπληρωνεις ενα κενο, με ενα αλλο. Τσαμπα ο χωρος στον σερβερ
"Κενό" που πιάνει χώρο στο σέρβερ...

Και θέλεις να μου λύσεις και φυσικά προβλήματα! :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:12
από ethereal
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:04
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00 Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Το έχω κατανοήσει αυτό. Έγινε σκόντο στην ακριβή διατύπωση των μαθηματικών για να απλοποιηθεί το πράγμα και να καταλάβουν τα παιδιά ότι παίρνουν ένα τμήμα από το κάθε αντικείμενο. Όμως σου έβαλα παραπάνω μια απλούσταση άσκηση για τα δεδομένα της Ε' Δημοτικού με το 2 και το 4 που δεν θα μπορέσει να λυθεί χωρίς να οδηγηθεί σε λογικό αδιέξοδο. Και δεν θα είναι η μόνη. Οπότε καταλαβαίνεις πως κάτι κερδίζεις αλλά και κάτι χάνεις.
Μόνο που η απλούστατη άσκηση είναι δική σου και όχι αυτή που θα δεις να ακολουθεί τους επίμαχους ορισμούς.
Λέω, δηλαδή, ότι η εμπέδωση κάθε πράγματος στον καιρό του γίνεται με ενισχυτικά παραδείγματα και όχι με στριφνά κόλπα.
Προσπαθούμε εδώ και σελίδες να αποτυπώσουμε ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ και όχι το σύνολο της διδακτέας ύλης, λέγοντας πως η χρήση του πληθυντικού είναι ορθή στο παράδειγμα του βιβλίου.
Στα επόμενα βήματα και στις πράξεις των κλασμάτων θα μπουν κι άλλα πράγματα στο κεφάλι των παιδιών.
Και υπενθυμίζω ότι κύριο ρόλο παίζει και η μετάδοση από τον εκπαιδευτικό σε όλα αυτά. Κανείς δεν απαγγέλει απλώς το βιβλίο στα παιδιά. Πίστεψέ με.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:12
από stavmanr
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00 Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
:xena:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:14
από stavmanr
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:53

Μήλα και αχλάδια σε παιδιά; Με το ζόρι τα τρώνε τα περισσότερα. Άκυρη η άσκηση.
Η άλλη με τις σοκολάτες είναι το ζουμί. Εκεί που το παιδί φαντασιώνεται το μοίρασμα της σοκολάτας. Έχει ήδη τη γεύση στο στόμα. Και φυσικά προτιμά πάντοτε τη λύση που του δίνει περισσότερη σοκολάτα από τους υπόλοιπους.
Καμία ενσυναίσθηση για τον σέρβερ. Έτσι;
:smt018
Είμαι ο μόνος που σέβεται το σέρβερ. Ούτε avatar έχω βάλει. Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις (σε χωρητικότητα).

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:15
από John Dear
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06 Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
Είναι ένα ζήτημα η σιγουριά του μαθητή κι αν πρέπει αυτή να υπάρχει. Δηλαδή αν δεν έχει σιγουριά θα τον καταβάλει το άγχος; Και τι έγινε;
Άλλο ζήτημα είναι αυτό που λες "κόλπο". Εντάξει μία λέξη είναι, αλλά κρούω τον κώδωνα του κινδύνου, Ότι δεν θέλουμε μυαλά που δουλεύουν με κόλπα. Θέλουμε το κάθε μυαλό να βρίσκει το μόνο του το κόλπο που βολεύει.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:15
από ethereal
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54

Γιατί; Τι θα αλλάξει; Το αδιέξοδο δημιουργείται από την γενική του πληθυντικού. Δες:


Εικόνα
Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
Ποια παπουτσια του 10χρονου ? Εδω δεν τολματε να απαντησετε εσεις απο τα παπουτσια του 40 χρονου.
Υποδείξεις μόνο από όσους σέβονται τον διάλογο και τον συνομιλητή.
Έδωσα την άποψή μου σε εκείνον που μπήκε στον κόπο να κάνει ειλικρινή διάλογο.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:16
από enaon
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07 Βλέπουν πώς λύνουν τις απορίες οι μεγάλοι στο φόρουμ.γρ και σου λένε "τρελά είμαστε να έχουμε απορίες;"
εκανα εδιτ να μην βαζω ασχετες φωτιες, μετα :)

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:16
από stavmanr
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:08
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:06
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06
Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
Το ότι θα μπαίναμε στην οντολογία μέσω των μαθηματικών της Ε Δημοτικού με βρίσκει απροετοίμαστο.
Εσύ αγαπάς τα μαθηματικά. Πήρες θέση ή θεωρείς την όλη συζήτηση άνευ ουσίας;
Όταν εσύ πήγαινες εγώ γύριζα.
50 pages ago. :lol:

"Στο κάθε παιδί αντιστοιχεί ποσότητα ίση με τα 3/8 μίας σοκολάτας".

Έχω πάρει κι άλλες θέσεις βέβαια, που δεν αφορούν μόνο τη συγκεριμένη διατύπωση.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:17
από ethereal
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:15
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:06 Καθόλου.
Κάν'το με τρίτα. Κάν'το με ανόμοιες οντότητες. Κάν'το με διψήφιους αριθμούς.
Χάνεται ή έννοια του "κανόνα" και της σιγουριάς του μαθητή ότι "το πιάνει το κόλπο".
Είναι ένα ζήτημα η σιγουριά του μαθητή κι αν πρέπει αυτή να υπάρχει. Δηλαδή αν δεν έχει σιγουριά θα τον καταβάλει το άγχος; Και τι έγινε;
Άλλο ζήτημα είναι αυτό που λες "κόλπο". Εντάξει μία λέξη είναι, αλλά κρούω τον κώδωνα του κινδύνου, Ότι δεν θέλουμε μυαλά που δουλεύουν με κόλπα. Θέλουμε το κάθε μυαλό να βρίσκει το μόνο του το κόλπο που βολεύει.
Το κόλπο εννοώ είναι μέσα στο παιχνίδι.
Δεν είναι ο χαζός, ο "κακός μαθητής", ο πιο πίσω απ' τους άλλους.
Είναι πολύ ενθαρρυντικό για τη σχολική του ζωή αυτό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:20
από stavmanr
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:15
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00

Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
Ποια παπουτσια του 10χρονου ? Εδω δεν τολματε να απαντησετε εσεις απο τα παπουτσια του 40 χρονου.
Υποδείξεις μόνο από όσους σέβονται τον διάλογο και τον συνομιλητή.
Ο Νικ είναι τύπος που ξεκινά με το σεις και με το σας και τελειώνει τη συζήτηση με γλώσσα της Γιακούζα.
Έπρεπε να τον έχεις συνηθίσει ως τώρα.

Εν τω μεταξύ στο νήμα έχει γράψει σε αρκετά υψηλό επίπεδο, όσα αφορούν το πρόβλημα καθαυτό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:21
από stavmanr
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:07
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:00
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:54

Γιατί; Τι θα αλλάξει; Το αδιέξοδο δημιουργείται από την γενική του πληθυντικού. Δες:


Εικόνα
Προσπάθησε να μπεις στα παπούτσια του 10χρονου, 11χρονου.
Μια παράγραφο σ' ένα βιβλίο του γράψαμε με καθολική εφαρμογή, ακόμα και για τον αδύναμο που θέλει έναν τυφλοσούρτη για να μπορεί να σηκώνει το χέρι του.
Όλα όσα βρίσκεις ως κενά στη διατύπωση, απαιτούν δεύτερες και τρίτες σκέψεις περί μονάδων, ποσοτήτων, σύνταξης και αυτό ΔΕΝ δουλεύει για ένα βιβλίο και για μια ύλη που έχει βήματα αλληλοδιάδοχα.
Ποια παπουτσια του 10χρονου ?
Νομίζω ότι αναφέρεται στα αθλητικά. Αυτά που χρησιμοποιεί στη γυμναστική. :102:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 19:24
από nik_killthemall
stavmanr έγραψε: 11 Δεκ 2022, 19:09
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 18:34 Στον υλικο κοσμο κλασμα ΧΩΡΙΣ μοναδα αναφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !
Στον υλικό κόσμο δεν υπάρχει κλάσμα γενικά, εκτός αν είδες δύο τρία να κατεβαίνουν την Κατεχάκη 4 το απόγευμα. :102:
εθεριαλ πραγματικα μου δίνεις την εντυπωση πως ο μονος λογος που γραφεις δεν ειναι γιατι εχεις να πεις κατι, πραγματικα ΔΕΝ λες τπτ σε τοσα μηνυματα, αλλά γραφεις απλα για να αναπληρωσεις το κενο του σταβ που τυχαινει να ειναι στην αλλη μερια, δηλ. αναπληρωνεις ενα κενο, με ενα αλλο. Τσαμπα ο χωρος στον σερβερ
"Κενό" που πιάνει χώρο στο σέρβερ...

Και θέλεις να μου λύσεις και φυσικά προβλήματα! :003:
μην ακουσεις εσυ για κενο αμεσως να τρεξεις ... το κλασμα στον υλικο κοσμο περιγραφει ΚΑΤΙ ! Οταν λοιπον το κλασμα περιγραφει ΚΑΤΙ στον υλικο κοσμο (οπως το 1/2 του πακετου φακες που μολις εριξα στη κατσαρολα) ΤΟΤΕ χωρις μοναδα αναφορας, ΔΕΝ περιγραφει ΤΙΠΟΤΑ !